Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Двигун D4CB Hyundai, Kia, Технічні Характеристики, Яке Масло Лити, Ремонт Двигуна D4CB, Доробки і Тюнінг, Схема Пристрої, Рекомендації по Обслуговуванню

  1. Технічні характеристики D4CB
  2. особливості конструкції
  3. Перелік модифікацій ДВС
  4. Плюси і мінуси
  5. Список моделей авто, в яких встановлювався
  6. Регламент обслуговування D4CB
  7. Огляд несправностей і способи їх ремонту
  8. Варіанти тюнингу мотора

Наша сеть партнеров Banwar

За історію існування двигун D4CB модернізувався двічі. Перше покоління отримало паливну систему від моторів Bosch, відповідало нормам Євро-3. Встановлювалися ДВС в машини Porter II (123 л. С.), H1 / Starex (145 л. С.) І Sorento (145 л. С.). За історію існування двигун D4CB модернізувався двічі

ДВС D4CB

Друге покоління виробника задовольняє регламенту Євро-4. Мотори заводу Hyundai комплектували машини Porter II (126 л. С.), Starex і Sorento (170 л. С.). Третє покоління двигунів створено під Євро-5, експлуатується в автомобілях Porter II, Grand Starex / H1 і Bongo III. Паливна система тут Delphi, двигуни потужністю 170 л. с. оснащені турбокомпресорами VGT із змінною геометрією.

Технічні характеристики D4CB

Корейським виробником Kia / Hyundai в двигуні використана класична конструкція:

  • чавунний блок і випускний колектор, легкосплавна головка ГБЦ і колектор впускний;
  • схема двигуна відповідає рядної четвірки поздовжнього розташування по ходу руху транспортного засобу з приводом на задній міст;
  • дизель атмосферне, виробником проводиться регулювання параметрів під конкретну модель автомобіля, тому крутний момент / потужність можуть відрізнятися;
  • для складних експлуатаційних умов керівництво компанії розробило Турбо версію мотора потужністю 170 л. с.

Поперечне розташування двигуна

Поперечне розташування двигуна

Двигун D4CB Turbo

Збільшено обсяги камер згоряння за рахунок ходу поршня і діаметру циліндрів, які проточені в блоці без використання гільз.

Всі технічні характеристики базової версії D4CB зібрані в таблиці:

Виробник Hyundai / Kia Марка ДВС D4CB Роки виробництва випуску 1996 - ... Об'єм 2497 см3 (2,5 л) Потужність 85,3 - 125 кВт (116 - 170 л. С.) Момент крутний 245 - 441 Нм (на 2200 об / хв) вага 117 кг Ступінь стиснення 17,7 Харчування прямий впорскування, ТНВД Тип мотора рядний дизель Число циліндрів 4 Місцезнаходження першого циліндра ТВЕ Число клапанів на кожному циліндрі 4 Матеріал ГБЦ сплав алюмінієвий Впускний колектор алюмінієвий Випускний колектор литий чавунний Шток схема DOHC, оригінальний профіль кулачків Матеріал блоку циліндрів чавун Діаметр циліндра 91 мм Поршні оригінальні, Дюра ліві Колінвал кований сталевий Хід поршня 96 мм Пальне ДТ (солярка) Нормативи екології Євро-3/5 Витрата палива 7,9 - 15 л / 100 км Витрата масла максимум 0,6 л / 1000 км Яке масло лити в двигун по в'язкості 5W30, 5W40, 0W30, 10W40 Яке масло краще для двигуна по виробнику Mobil Delvac XHP LE, Motul X-Clean, Chevron Delo 400 LE, Mobil 1 Turbo Diesel Truck масло для D4CB за складом синтетика, напівсинтетика Обсяг масла моторного 4,5 л Температура робоча 95 ° Ресурс ДВС заявлений 150000 км

реальний 250000 км

Регулювання клапанів гідрокомпенастори Система охолодження примусова, антифриз Обсяг ОЖ 10,7 л Помпа з пластикової крильчаткою Свічки на D4CB Свічки накалу Зазор свічки 1,1 мм Ланцюг ГРМ двухрядная Порядок роботи циліндрів 1-3-4-2 Повітряний фільтр Nitto, Knecht, Fram, WIX, Hengst Масляний фільтр Mahle OC526, Mann Маховик чавунний з вінцем для стартера Болти кріплення маховика М12х1,25 мм, довжина 26 мм Маслос'емниє ковпачки виробник Goetze Компресія від 22 бар, різниця в сусідніх циліндрах максимум 1 бар Обороти ХХ 750 - 800 хв-1 зусилля затягування різьбових з'єднань свічка - 31 - 39 Нм

маховик - 62 - 87 Нм

болт зчеплення - 19 - 30 Нм

Кришка підшипника - 133 Нм (корінної) і 60 м, 35 ​​Нм + 60 ° (шатунний)

головка циліндрів - чотири стадії 5 Нм, 49 Нм + 90 ° + 90 °

У рух навісне обладнання і ГРМ приводиться трьома ланцюгами:

  • верхня обертає розподілвали;
  • нижня крутить правий балансовий вал і маслонасосів;
  • середня призводить в рух лівий балансування вал і ТНВД.

Схема ланцюгової передачі

У мануал входить опис робочих параметрів і інструкція по обслуговуванню, ремонту мотора.

особливості конструкції

Спочатку двигун D4CB створювався для задньопривідних машин, тому розташований під капотом поздовжньо. Важливою особливістю конструкції є наявність мідних кілець на форсунках, які необхідно міняти через 30 тисяч пробігу. В іншому випадку вони прогорають, забивають маслоприемник і канали, які неможливо промити. Доводиться розбирати мотор для очищення.

Рештою нюансами конструкції є:

  • прокладка ГБЦ металева безусадкова, тому після кожної розборки необхідно шліфувати посадочні поверхні блоку і головки;
  • регулювання теплових зазорів клапанів здійснюється гідрокомпенсаторами, тому якість масла має бути дуже високим;
  • механізм газорозподілу DOHC з двома верхніми розподільчими;
  • в циліндрах немає гільз, вони проточені і хонінговано безпосередньо в тілі блоку;
  • канали сорочки охолодження створені при литві блоку;
  • алюмінієві поршні не мають сталевих підсилюють вставок;
  • вали балансира знижують вібрації і коливальні навантаження на авто;

Механізм газорозподілу DOHC

Механізм газорозподілу DOHC

Блок циліндрів в зборі з ШПГ

Блок циліндрів в зборі з ШПГ

колінвал D4CB

Виробником виконана промислова форсировка дизеля за рахунок розточування циліндрів і збільшення ходу поршня. Після вироблення ресурсу циліндрами капітальний ремонт можливий або гільзуванням, або расточкой під ШПГ іншого виробника. Зміною версії прошивки ЕБУ можна збільшити потужність на 20 л. с. максимум, так як цей потенціал закладений в конструкцію спочатку.

Перелік модифікацій ДВС

Для кросоверів, мінівенів і вантажівок необхідні не однакові експлуатаційні характеристики, тому існують модифікації моторів D4CB з наступними настройками ЕБУ:

  • 116 л. с. / 243 Нм;
  • 123 л. с. / 320 Нм;
  • 133 л. с. / 343 Нм;
  • 140 л. с. / 392 Нм.

Існує турбований варіант ДВС з характеристиками 170 л. с. / 441 Нм і конструктивними особливостями:

  • змінна геометрія турбіни виключає ефект турбоями, на будь-яких оборотах забезпечується приріст динаміки;
  • навісне обладнання має ресурс 100000 км, вимагає заміни при зниженні тяги, появі чорного диму, свисту і появі масла в інтеркулер.

клапан ЄДР

В іншому пристрій турбированного мотора не відрізняється від атмосферного силового приводу. Однак різко збільшуються навантаження на ЦПГ, масло рекомендовано міняти частіше - кожні 5 тисяч пробігу.

Плюси і мінуси

Основною перевагою D4CB є поліпшені характеристики двигуна для вантажівок і мінівенів. Низька витрата ПММ, високий експлуатаційний ресурс, можливість багаторазового капремонту. Завдяки зміні версії прошивки ЕБУ мотори повністю відповідають експлуатаційним умовам неоднакових транспортних засобів. Уприскування Common Rail нагадує інжекторних систему Direct Inject, що вважається самою економічною.

Уприскування Common Rail нагадує інжекторних систему Direct Inject, що вважається самою економічною

Схема уприскування Common Rail

Недоліками силового приводу є:

  • високий експлуатаційний бюджет через коротких термінів між плановими ТО;
  • уприскування Common Rail чутливий до якості дизпалива;
  • мідні кільця на форсунках швидко руйнуються;

Не викликає нарікань головка блоку циліндрів, зате ТНВД має низький ресурсом.

Список моделей авто, в яких встановлювався

Дизельний мотор D4CB встановлювався на кілька автомобілів виробника Hyundai:

  • H1 / Starex - фургон iLoad, автобус iMax, з 1996 року;
  • Porter - автобус, пікап, фургон, з 1996 року.

Hyundai Starex

Комплектувалися дизелем D4CB і корейські машини Kia:

  • Sorento - середньорозмірний кросовер;
  • Bongo - вантажівка з класичної кабіною, Super Cab (3 місця) і Double Cab (6 місць).

Kia Bongo

В інших моделях авто цей дизель не використовувався. Основним недоліком є ​​скручений пробіг б / у транспортних засобів з цим силовим приводом, що надходять на ринок РФ. Користувачі несвоєчасно міняють масло і розхідники, знижується ресурс двигунів.

Регламент обслуговування D4CB

Виробник рекомендує обслуговувати двигун D4CB з урахуванням якості ПММ на внутрішньому ринку Кореї. Для умов РФ слід скоротити терміни заміни витратних матеріалів і запчастин до наступних значень:

  • ланцюг ГРМ повинна змінюватися через 100 тисяч пробігу, навісного обладнання та балансувальних валів 150 тисяч, відповідно;
  • система охолодження нормально працює при заміні антифризу кожні 30 000 км або 3 роки;
  • заміна масла і масляного фільтра для атмосферного дизеля проводиться після 7,5 тисячі км, турбированного мотора - 5 тисяч пробігу;
  • паливний фільтр підлягає заміні після 30000 км, повітряний слід міняти щороку;
  • щоб уникнути картерних газів систему вентиляції потрібно прочищати після 20000 км;
  • заміна свічок проводиться щорічно, АКБ через 60000 км.

заміна турбіни

Терміни ТО додатково знижуються, якщо власником проводилася модернізація для збільшення крутного моменту і потужності.

Огляд несправностей і способи їх ремонту

При обриві верхньої ланцюга мотор D4CB своїми поршнями в обов'язковому порядку гніт клапана. Для цього дизеля виявлені наступні проблеми:

Перегрів 1) зруйновані шатунні вкладиші, забиті канали мастила 1) заміна вкладишів Стук всередині ГБЦ вироблення гидротолкателей заміна расходников Збільшення витрати масла 1) знос прокладок паливної системи

2) вироблення маслос'емних ковпачків, кілець

1) заміна прокладок

2) заміна ковпачків, кілець

Зі збільшенням експлуатаційного ресурсу збільшується знос зубчастого вінця маховика з оригінальною формою зуба і додаткового вінця для підключення Бендикс стартера.

ремонт D4CB

Варіанти тюнингу мотора

Спочатку двигун D4CB в повному обсязі задовольняє вимогам власника, тому найчастіше застосовується чіп тюнінг для «відкату» до заводських налаштувань за наступною схемою:

  • читання помилок, видалення їх апаратним методом;
  • заливка нової версії ПЗ.

При цьому важливо розуміти, що тюнінг знизить екологічні норми до Євро-2/3. З'явиться підхоплення, вже з середніх оборотів, при зниженні передачі зникнуть «кивки» автомобіля.

З'явиться підхоплення, вже з середніх оборотів, при зниженні передачі зникнуть «кивки» автомобіля

Чіп тюнінг D4CB

На відміну від атмосферних бензинових ДВС зазвичай витрата солярки спочатку знижується, але на високих оборотах збільшується.

Додатково можливий тюнінг за рахунок відключення ЄДР клапана, за допомогою якого проводиться рециркуляція вихлопу. У сервісних центрах власнику зазвичай дається 2 тижні для опробування нових режимів движка. В цей час можливе повернення заводських налаштувань, якщо характеристики не відповідають його очікуванням.

Таким чином, дизель D4CB має кілька варіантів налаштувань робочих характеристик в діапазоні 123 - 130 л. з потужності і 243 - 392 Нм крутного моменту. Існує Турбо версія з 170 л. з і 441 Нм параметрами.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов