- Надійна конструкція і робота двигуна Форте - кращий вибір для будь-якої техніки
- Де двигун Forte купити в Україні за найкращою ціною
Наша сеть партнеров Banwar
Будь-яка садові, сільськогосподарська і мототехніка періодично вимагає заміни різних зношених деталей і навіть цілих вузлів і систем в зборі. Ваш «залізний кінь» працює вже не так добре, як раніше, а регулярні ремонти движка не дуже допомагають? Пора перейти до більш рішучих заходів - замінити двигун цілком! Бензинові і дизельні двигуни Forte - один з кращих варіантів. Про це говорить великий попит на них.
Прекрасної заміною старому силовому агрегату невеликого мотоблока, культиватора або саморобного міні-трактора є що працює на бензині двигун Форте F-200G . Його потужність оптимальна для більшості операцій, які землероб виробляє на невеликій ділянці: розпушування, прополювання, косіння і т. П. Шести з половиною «конячок» для цього вистачає з головою. Ось чому такі моделі утримують пальму першості на ринку за кількістю придбань. Та й ціна на них дуже навіть народна: дешевше багатьох моделей смартфонів і планшетів!
Там де потрібно більше потужності, допоможе вже агрегат з подвоєною кількістю кінських сил (13). Двигун Forte 390G так само, як і двохсота модель, є чотиритактним одноциліндровим агрегатом з горизонтальним розташуванням валу і верхнім розташуванням клапанів. У нього вдвічі більший обсяг (389 см3 проти 196 см3 у «двохсотки») і дещо менше швидкість обертання валу (3600 об / хв проти 4000). При практично однаковій витраті палива (0,36-0,37 літрів на годину) модифікація 390G має більш місткий бак - на 6,5 літрів (у 200G - 3,6). Так що, працювати без дозаправки вона здатна набагато довше.
Завдяки цим та іншим достоїнств бензиновими двигунами Форте часто комплектують снегоуборщики, генератори, мотопомпи, будівельні механізми. Вони запросто запускаються вручну і мають продуману систему примусового повітряного охолодження, завдяки якій здатні працювати без перегріву протягом тривалого часу. Рівень масла в обох моделях контролюється датчиком, пов'язаним з іскропреривателем, автоматично вимикає агрегат, якщо мастила критично мало. А без масла движок взагалі запускатися не стане. Для зручності користувачів кожна модель має не одну, а дві горловини, через які масло можна заливати в картер - по одній з кожного боку.
Що стосується дизельних двигунів Forte, тобто кілька моделей, добре підходять для установки на різноманітні машини, які не потребують великої потужності. LT186F (З ручним стартером) і LT186FE (З електростартером) видають 10 л.с., а R190NDL (з бічним розташуванням клапанів і наявністю комбінації з ручного і електростартера) - 10,5. Всі вони являють собою «золоту середину» для тих, кому 6,5 кінських сил замало, а 13 - дуже багато. Крім звичайних відмінностей між бензиновими і дизельними агрегатами, можна згадати ще такі особливості останніх: вони значно важче і вимагають більше масла, ніж більш потужний бензиновий агрегат 390G, зате економічніше у витраті палива (а значить і грошей на нього). Хоча початкова їх вартість теж істотно вище.
Надійна конструкція і робота двигуна Форте - кращий вибір для будь-якої техніки
Китайський виробник цих агрегатів зміг домогтися відмінного балансу між розумною вартістю і високою якістю кожної моделі. Для того, щоб кожен виріб працювало довго і продуктивно, важливо використовувати якісне паливо і масло, а також своєчасно проводити заміну зношених деталей. Це однаково стосується і бензиновому, і до дизельного двигуна Forte. Наприклад, рекомендованим маслом для всіх агрегатів є SAE10W30 (для дизеля R190NDL підійде також SAE10W40). Паливом бензинових установок повинен служити якісний бензин марки А-92, а дизельних - якісне дизпаливо (ДТ, ДТ +).
Навіть найякісніша конструкція потребує правильного зверненні. На початку експлуатації будь-якого двигуна Форте рекомендується хороша обкатка: нехай попрацює вхолосту деякий час не більше ніж на 0,75 потужності. Завдяки цьому відбувається притирання компресійних кілець до поршневий. Коли агрегат пропрацює близько 25 годин, потрібно здійснити першу заміну масла. Злив його з ще не встиг охолонути движка через спеціальний зливний отвір, залийте нову порцію через призначену для цього горловину.
Що стосується параметрів валів у різних моделей, то у бензинових агрегатів вони такі:
Forte 200G
- діаметр, мм 19
- довжина, мм 58
- діаметр внутрішньої різьби, мм 8
Forte 390G
- діаметр, мм 22,5
- довжина, мм 72
- діаметр внутрішньої різьби, мм 10
Вихід вала у цих агрегатів шпонковий, а обертається він в напрямку за годинниковою стрілкою (якщо дивитися з боку стартера). Такими двигунами Forte часто оснащують мотоблоки Нева. Однак, важливо врахувати, що при установці на старі модифікації «Нева-1» і «Нева-2» швидше за все буде потрібно зміна конструкції шківа.
Величезним плюсом цих моторів є сумісність з газовими модулями Gaspower, які дозволяють в якості палива використовувати пропан-бутановую суміш або метан. Виробник врахував навіть такий нюанс, як простота установки двигуна Форте на техніку. Для цього верхнім монтажним отворам додана овальна форма. А для спрощення доступу до основних конструктивних елементів та виконання операцій з обслуговування кришка агрегату зроблена легкознімною. Ще одна перевага - наявність повітряного фільтра, що виконує подвійну очистку: елемент з поролону зовні і фільтр тонкого очищення всередині. Його, звичайно, потрібно регулярно очищати від забруднень (особливо при роботі в умовах сильної запиленості). В іншому випадку карбюратора не вистачатиме повітря, через що впаде потужність і можуть виникнути різні поломки.
Де двигун Forte купити в Україні за найкращою ціною
Магазин УкрМоторСервіс завжди намагається задовольняти потребу клієнтів в техніці, вдало поєднує високу якість з розумною вартістю. На двигуни Форте ціна у нас дійсно може бути названа народною. Крім того, є ще акційні пропозиції і хороші знижки, проводяться розпродажі. Консультанти магазину готові допомагати з підбором моделі движка для конкретної техніки, а також організувати оперативну доставку придбаного агрегату післяплатою в будь-яке місце України. У разі потреби в ремонті, гарантійному та сервісному обслуговуванні вашої техніки, ми також готові запропонувати свої послуги.
Ваш «залізний кінь» працює вже не так добре, як раніше, а регулярні ремонти движка не дуже допомагають?