Наша сеть партнеров Banwar
Одні з основних відмінностей двигунів , Які пов'язані з їх потужністю і визначають їх використання в дизель генераторах різної продуктивності, стосуються систем охолодження і подачі повітря. Так за способом охолодження розрізняють двигуни:
- повітряного охолодження (застосовуються в дизель-генераторах малої потужності);
- рідинного охолодження (застосовувані рідини вода, тосол і т.п.)
За способом подачі повітря розрізняють двигуни: - без турбонаддува;
- з турбонаддувом (турбокомпресор нагнітає повітря в камеру згоряння двигуна, використовуючи привід від вихлопних газів дизеля);
- з турбонаддувом і проміжним охолодженням наддувочного повітря.
У порівнянні, наприклад, з бензиновими генераторами, використання дизельних двигунів в складі дизель генераторів має ряд переваг: менша вартість і витрата палива (тобто більш висока продуктивність), більший ресурс, відносно вища пожежна безпека. Ці фактори особливо важливі в разі довготривалого застосування дизельної електростанції в якості основного автономного джерела електропостачання, а також при частому і тривалому підключенні її в якості резервного джерела.
Провідними виробниками вітчизняних двигунів, використовуваних в дизель генераторах (електростанціях), є Ярославський моторний завод (ЯМЗ), Тетіївський моторний завод (ТМЗ), Мінський моторний завод (ММЗ).
Вибір двигуна:
Наступний логічне запитання - яку електростанцію вибрати дизельну або карбюраторну? Відповідь на це питання полягає в тому, з якою метою купується електростанція. Якщо електростанція необхідна як аварійне джерело на невеликі проміжки часу в період відключення постійної подачі електроенергії, то більш доцільним було б звернути увагу на бензинові електростанції (бензогенератори). Якщо ж покупець має на меті використовувати електростанцію в якості постійного безперебійного джерела електроенергії протягом тривалого часу, - є сенс звернути увагу на дизельні електростанції (дизель генератори), незважаючи на їх більш високу початкову вартість. Електростанція, що працює на бензиновому паливі, істотно дешевше дизельної електростанції. Однак, витрати на паливо і технічне обслуговування електростанції, що функціонує на бензині, на порядок вище, ніж у дизельної електростанції. Дизельні електростанції поділяються на високоспритні, з частотою обертання валу двигуна 3000 об / хв., І низькообертовим - 1500 об / хв. якщо дизельні електростанції будуть експлуатуватися близько 500 мотогодин в рік, тоді можна зупинити свій вибір на електростанціях з частотою обертання валу 3000 об / хв. При більш інтенсивної експлуатації рекомендується застосовувати дизельні електростанції з частотою обертання валу двигуна 1500 об / хв. Хоча при одній і тій же вихідній потужності вони коштують дорожче, при цьому такі електростанції мають збільшений ресурс роботи до капремонту, знижений рівень шуму і більш низьку витрату палива. Також необхідно врахувати, що двигуну дизельної електростанції (дизель генератора) шкідливо працювати на холостих обертах. Тому, з метою зниження шкідливих наслідків роботи дизеля на холостому ходу і малих часткових навантаженнях, необхідно передбачити (в якості профілактики) протягом кожних 100 мотогодин, роботу дизельної електростанції (дизель генератора) зі 100% навантаженням не більше 2-х годин.