Наша сеть партнеров Banwar
У системах автоматичного регулювання двигунів внутрішнього згоряння останні є об'єктами регулювання. Двигуни внутрішнього згоряння як об'єкти регулювання на спрощеній структурній схемі представлені у вигляді окремого ланки, що має вхідний і вихідний вплив.
Фіг. Структурна схема системи автоматичного регулювання двигунів внутрішнього згоряння.
Вихідним впливом називається регульований параметр (кутова швидкість обертання валу двигуна, температура в системі охолодження, тиск наддуву і т. Д.), А вхідним - вплив регулюючого органу об'єкта (рейка паливного насоса, заслінка воздухоприемника карбюратора і т. Д.), За допомогою якого здійснюється управління регульованим параметром.
Детальна характеристика двигунів внутрішнього згоряння дається в подальшому при розгляді конкретних двигунів. Нижче наведемо загальне визначення двигунів внутрішнього згоряння як об'єктів регулювання, яке зазвичай наводиться в літературі.
Робочий процес двигуна внутрішнього згоряння складається з ряду перетворень енергії, що відбуваються в так званих перетворювачах енергії. Причому для ефективної роботи більшості перетворювачів зазвичай застосовуються регулятори, які автоматично витримують найвигідніші параметри робочого процесу.
Тому перетворювачі анергии в силових установках (двигуни внутрішнього згоряння, системи охолодження, змащення, наддуву і ін.), Які працюють з регуляторами, називаються об'єктами регулювання.
Робочий процес об'єкта супроводжується припливом, перетворенням і витратою енергії. При цьому об'єкт має здатність, що залежить від його місткості, запасати енергію. Різні об'єкти мають різні ємності. Так, іапрімер, теплова ємність системи рідинного охолодження авіаційного двигуна велика, а камери згоряння газотурбінних двигунів мізерно мала.
При більш строгому аналізі динамічних властивостей двигунів внутрішнього згоряння як об'єктів регулювання неважко помітити уривчастість роботи дизелів, крутний момент яких залежить від положення регулюючого органу в певні дискретні моменти часу, що відповідають відсіченні в паливних насосах. Крім того, управління двигунами внутрішнього згоряння в принципі завжди відбувається з постійним запізненням, так як величина порції палива, що подається в циліндр, встановлюється за попереднім робочому ходу. Це запізнення особливо велике у чотиритактних карбюраторних двигунів і менше у дизелів. У газотурбінних двигунів постійне запізнення становить приблизно 0,2 сек.