Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Двірники: весняна атестація

  1. Каркасні
  2. резюме
  3. резюме
  4. резюме
  5. резюме
  6. резюме
  7. Боротьба з тертям
  8. види кріплень

Наша сеть партнеров Banwar

Минула зима не кращим чином позначилася на стані багатьох деталей автомобілів. У списку її «жертв» - склоочисники, понівечені льодом. Саме час поставити нові, попередньо ознайомившись з їх різновидами і оцінивши переваги та недоліки.

Головна функція склоочисників в будь-якому автомобілі - забезпечувати чистоту стекол при будь-якій погоді і в будь-якій дорожній ситуації. При цьому очищення скла повинна бути безперебійна, якісна (без пропусків і розлучень) і безшумна. Сьогодні виробники комплектуючих пропонують автовласникам щітки склоочисників декількох типів і поколінь, які відрізняються своїми функціональними характеристиками, сезонністю і ступенем універсальності.

Каркасні

Це класична (найбільш поширена) конструкція двірників. Щільне прилягання їх гумового леза до криволінійної поверхні скла забезпечує система коромисел з шарнірами. Раніше ця конструкція була повністю металевою, з металевими осями шарнірів. Вони недорогі, але більше за інших схильні до розхитування. У сучасних системах ці деталі - і осі, і втулки - пластикові (наприклад, двірники Bosch Twin). Такі менше схильні до обмерзання і краще очищаються від льоду. У теплий сезон ця конструкція теж має свої плюси: пластикові шарніри забезпечують більшу точність з'єднання коромисел, їх рухливість і жорсткість каркаса в поперечному напрямку, завдяки чому гумове лезо краще прилягає до скла.

резюме

плюси

мінуси

  • Доступна ціна
  • ремонтопридатність
  • бояться обмерзання

безкаркасні

Популярні нині безкаркасні двірники (у Bosch - модель AeroTwin) представляють собою резино-пластиковий корпус у формі спойлера, в який залиті дві тонкі металеві пластини з пружинного стали Популярні нині безкаркасні двірники (у Bosch - модель AeroTwin) представляють собою резино-пластиковий корпус у формі спойлера, в який залиті дві тонкі металеві пластини з пружинного стали. Між ними введено гумове лезо, яке чистить скло. На обох кінцях двірника встановлені пластикові заглушки, а по центру - пластиковий кронштейн кріплення. Така конструкція менш чутлива до обмерзання, не має зношуються шарнірів, а її аеродинамічні характеристики краще. Через меншого плеча в системі поводок-склоочисник двірника не має схильності перекошуватися і переміщається більш тихо. Цікаво, що така прогресивна конструкція в більшості випадків по-старому допускає заміну гумового леза, що також дозволяє економити.

резюме

плюси

мінуси

  • Краща стійкість до обмерзання
  • Ефективність на великих швидкостях
  • Більш висока ціна
  • Непридатність для сильно вигнутих стекол

гібридні

Одна з найбільш «свіжих» конструкцій на ринку автозапчастин, раніше застосовувалася лише в якості серійної комплектації деяких іномарок. Вона поєднує класичний каркас з системою коромисел і шарнірів з компактним пластиковим кожухом-спойлером. Головна відмінність «гібрида» від «класики» - в особливо малій висоті каркаса. Завдяки чому, власне, каркас і помістився під невисоким кожухом-обтічником. Двірники даного типу (є в асортименті Denso) мають істотним гідністю безкорпусних склоочисників - ефектом аеродинамічного крила, що підвищує силу тиску щіток на скло. У свою чергу, наявність у даного типу щіток розвиненого шарнірного каркаса забезпечує щільне прилягання гумового леза до скла. Це важливо для автомобілів, що мають особливо опуклий профіль стекол, що підлягають очищенню.

резюме

плюси

мінуси

  • Мала висота
  • Щільний контакт з опуклими стеклами

спойлер

Спойлер може бути інтегрований в конструкцію щітки, а може встановлюватися на неї додатково (можна придбати окремо). Призначення цієї деталі - забезпечити притиснення щітки до скла при русі на великих швидкостях, коли зустрічний потік повітря, вдаряється об лобове скло, намагається підняти двірник над його поверхнею. Парусність безкаркасних двірників порівняно невелика, тому їм досить спойлера, відформованого ще в ході виробництва на верхній частині корпусу.

резюме

плюси

мінуси

  • Корисний на високій швидкості
  • Може обмежувати огляд

зимові

Конструкція, розроблена спеціально для cурових зим. В даний час зустрічається рідко. Вкриває весь двірник еластичний гумовий чохол не тільки захищає від обмерзання шарніри каркаса, але і перешкоджає попаданню снігу, вологи і льоду в бічні пази лез - а значить, навіть в умовах обмерзання їх робоча частина при кожному ході повідця може «лягати» на бік, як це потрібно для ефективної роботи «гумки». Зимові леза виконані зі спеціальної гуми, що зберігає еластичність на морозі, але інтенсивно зношується влітку. Через велику парусність такі склоочисники можуть погано працювати на високій швидкості.

резюме

плюси

мінуси

  • Висока ефективність взимку
  • Велика ціна
  • Бажана заміна влітку

помічники двірника

Добре очищати скло двірникам допомагають справні повідці і омиває рідина. Якщо пружини повідків втратили пружність або робота їх шарнірів порушена через корозію, льоду або бруду, склоочисники зі своїм завданням справлятися не будуть. Якісні омивають рідини не тільки розчиняють забруднення, але і полегшують ковзання щіток по склу. Деякі низькоякісні рідини, навпаки, можуть мати негативний вплив на гуму лез, прискорюючи її старіння.

Боротьба з тертям

Безшумності і краще ковзання по склу сприяє покриття робочого елемента щіток - гумового леза антифрикційним шаром з вмістом графіту, який при неправильній експлуатації швидко стирається. Іноді для тих же цілей до складу додають силіку, і гума виходить більш еластичною. Більш оптимальний, але не дешевий варіант - складова гумова стрічка (двірники Bosch Twin, AeroTwin) c м'якою верхньою частиною і жорсткої нижній, на якій розташовані робочі кромки.

види кріплень

Варіантів кріплення щіток до повідців існує близько десятка. Особливо різноманітні вони у машин, випущених в 2000-і рр., Коли багато автовиробників відмовилися від міжнародної уніфікації та почали застосовувати власні типи кріплень. Вступники на вторинний ринок склоочисники авторитетних брендів приєднуються без придбання додаткових деталей. При цьому модель і роки випуску автомобілів, до яких підходять дані щітки, вказують на їх упаковці. Більшість сучасних двірників комплектують набором з декількох змінних перехідників або оснащують одним універсальним кріпленням (типу Quick-Clip, Multi-Clip і ін.).

Ігор Шірокун
Фото автора, Bosch і Denso

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов