Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Джип Черокі 2014 року - вірити чи відгуками на модель? Правда про новий джипі.

  1. огляд нововведень
  2. інтер'єр кросовера
  3. Тест-драйв і технічні характеристики Jeep Cherokee
  4. По купинах в Італії
  5. За кермом нового Cherokee
  6. замість висновку

Наша сеть партнеров Banwar

Продажі концернів компанії Chrysler в нашій країні дуже і дуже незадовільні, наприклад деякі з концернів продають не більше 500 автомобілів в рік. З усіх концернів компанії відзначився тільки Jeep. Продажі його вражають - не менше 5 тисяч автомобілів у 2013 році! І показники зростають з року в рік.

І показники зростають з року в рік

Новий автомобіль компанії, за заявою маркетологів, в Росії побив би рейтинги популярності. І маркетологи не помилилися. Новинка вийшла відмінною і користується величезною популярністю. Не тільки в Росії, але і в усьому іншому світі.

Довіра лояльного покупця джип завоював на традиційних ринках продажів - США, Канада, ряд європейських країн, Японія і Росії. Але все ж до нового американцеві доведеться проявити або любов, або ненависть. Саме такий підхід компанія вибрала при створенні Jeep Cherokee 2014. Якщо судити за популярністю новинки, більшість користувачів все ж полюбили кросовер - понад 62 тисяч автомобілів продані тільки в США. Дуже хороші для новинки, з урахуванням його революційної зовнішності. Джип Черокі 2014 року, фото якого виглядають дійсно класно, вражає своїм, ні на що інше не схожим, дизайном.

огляд нововведень

Не тільки зовнішні зміни додали кросоверу родзинку, в цьому є заслуга і технічної оснащеності. Колишня платформа відправлена ​​на смітник, разом з корпусом. Тепер в базовому варіанті - передньопривідний автомобіль з поперечної «четвіркою». Подібного дуже багато на ринку. Основа платформи - D-Evo, на ній базується і Chrysler 200 і Dodge Journey . Передні стійки - McPherson, ззаду багатоважільна конструкція, як і у багатьох інших кросоверів. Корпус більше ніж на 60% складається з високоміцної сталі різних марок.

інтер'єр кросовера

Салон Jeep Cherokee 2014 змінився дуже пристойно. Дорога приладова панель має великий кольоровий дисплей, на якій виводиться вся корисна інформація. Дисплей має діагональ 8,4 дюйма - ніби створювався саме для машини з таким широким функціоналом. Мультимедійна частина виконана прекрасно - відмінна графіка і швидкодію. Швидкість так само можна побачити і в навігації. Крім іншого, є синхронізація з смартфонами і аудіоплеєрами. Поруч з важелем коробки передач все кнопки розташовані ідеально, під рукою і контролер руху і різні порти для пристроїв USB і вбудований кардрідер.

Інтер'єр може і поступається за якістю збірки деякі японські і корейські машини, але обробка вельми і вельми перевершує їх. Передні крісла досить щільні, але не жорсткі, є бічна підтримка, але сидіння, на жаль, без підтримки плечей. Центральний тунель виступає значно, в інших кросовери його взагалі немає, але на незручність його присутність особливо не позначається.

Місця позаду більш ніж достатньо, ніхто не зійде з Черокі скривдженим. Розмір багажника дуже і дуже великий - в нього б вліз ще один ряд крісел. Обсяг коливається від 600 до 1200 літрів, в залежності від положення заднього сидіння. Під багажним відділенням знаходиться повнорозмірне колесо і відділ під інструменти.

Тест-драйв і технічні характеристики Jeep Cherokee

Спеціально для нового Джип Черокі 2014 тест драйв проходив в Італії, в наявності були кросовер 4х4, з електромагнітною муфтою в задньому приводі. Кросовер дуже добре підготовлений до без доріг - відмінне плоске днище, сталева захист всіх агрегатів і рухомих частин. Кілька купин досить сильно вдарили знизу, але автомобіль удар витримав відмінно.

Найголовніше у позашляхових якостях нового кросовера - тип трансмісії. Найпростіша трансмісія розподіляє крутний момент автоматично. Якщо хочеться трохи більше керованості на бездоріжжі - Active Drive II. Вона використовує двоступеневу передачу зусилля на колісні пари. Флагманська модифікація - крім зниження крутного моменту ще є і примусове блокування задньої пари.

Флагманська модель Trailhawk має не тільки найкращу трансмісію, але і відмінну прохідність невеликих вибоїн і ярів. Кути з'їзду прирівнюються до 30 градусам, дорожній просвіт - 220 міліметрів. Хід задньої підвіски - 190 мм, а передній - 170 мм. На бездоріжжі ніхто інший не поступиться новому джипу. Комплектація включає потужні пластикові накладки на арки, заради забезпечення кращої прохідності, а також фіксовані буксирувальні шини.

На нових машинах тест проводився за новим полігону компанії. Хоч і перешкоди штучні, а інструктори, які нас супроводжували, дуже суворі, кросовер показав відмінний позашляховий потенціал. Джип Черокі 2014 точно може довести, що він краще за інших - вивішування автомобіля по діагоналі, підйом більше 35 градусів, все це пройдено без будь-яких нарікань.

Як і у багатьох істинних позашляховиків з'явився електронний помічник, який допомагає адаптуватися під різні дорожні умови. Спорт, сніг, пісок або бруд. Досить вибрати тип поверхні, по якій має бути їхати, як автоматика бере все на себе. Крім іншого - позашляховий круїз-контроль. В цьому режимі перешкоди долаються з швидкістю не більше 9 км / год. Приємне доповнення для тих, хто любить бездоріжжя.

Треба розуміти, що для Джип Черокі 2014 технічні характеристики розрізняються залежно від версій. Кросовер має глобальну модель продажів, тому силові агрегати можуть відрізнятися на різних ринках світу. Для Америки пропонують два бензиновий двигуна - 2.4 і 3.2 літра. Потужність дорівнює 177 к.с. і 272 к.с. відповідно. Для Європи підготували ще й турбодизель на 2 літри, який має 140 або 170 коней. У Росії представлені три варіанти, за винятком дизеля 140 к.с. Коробка на всіх - дев'ятиступеневою автомат. Для компанії це перший автомобіль, який може бути обладнано подібною коробкою. У Росії можна купити Черокі як з переднім, так і з повним приводом.

По купинах в Італії

Рекламна компанія проходила в Балокко, в Італії. Запросили журналістів з багатьох країн, тільки російських журналістів було не менше 30 осіб! Автомобілів на всіх не вистачило, але головне було ясно. Не тягне джип на всі свої заявлені 272 сили. Звичайно не тягне, адже важить майже 2 тонни!

Можна припустити, що й інші версії джипа не такі хороші. Звичайно у конкурентів можна знайти і трохи краще. Але з такими характеристиками по бездоріжжю можна забути про ці мінуси, у інших однокласників по цеху цього точно не зустрінеш. Це кращий кросовер для бездоріжжя, доведеться миритися зі слабкою тягою на дорозі.

Нормально довелося покататися тільки набагато пізніше, та й не на флагманської моделі, а на всього лише 170-сильному дизельному Jeep Cherokee. Вона на ринку в Росії з'явиться не раніше осені. Тут і прийшов час відчуттів. Хто пам'ятає старі джипи, то може згадати слабке поведінку на асфальті. Повільні і неповороткі. Нова версія відрізняється від них так, наче це і не джип зовсім.

За кермом нового Cherokee

За кермом прекрасно відчувається зв'язок, в налаштуванні електропідсилювача керма хоч і відчувається невелика синтетична нотка, але реакція моментально змінюється в залежності від умов. Ніяких затримок при повороті керма, крен анітрохи не заважають їзді, та й взагалі крену майже не стало. Як і коливань в поворотах. Шасі кросовера досить щільне, намацується оптимальний баланс керованості і комфорту в салоні. Великі нерівності дороги відгукуються досить відчутними поштовхами, а ось дрібні гасяться абсолютно все, звичайно, Форд Рейнджер 2014 на бездоріжжі поводиться краще, але все-таки Черокі - це більше кросовер, ніж позашляховик.

Дизель на 170 к.с. дуже виразно хороший. Перше знайомство з цим двигуном було при заїзді на інших моделях компанії. У них, як і в Cherokee, бурчання дизеля майже не чути, як і неприємних вібрацій на педалях. На трасі у нового кросовера витрата палива приблизно 8 літрів на сотню. Для такого важкоатлета як Cherokee, старт з місця все ж важкуватий, але ось прискорення вище всяких похвал.

Але все ж очікування не виправдалися. Від такої коробки передач і дизеля завжди чекаєш куди велике. Коробка ніби спеціально не дає розігнатися краще. Автоматика розуміє водія, тільки якщо не тиснути газ до кінця, а тиснути на педаль тільки в половину її ходу. Звичайно, це не дуже великий недолік, та й в кращих версія прошивки для цього автомобіля все буде виправлено.

замість висновку

Ну і слід питання. Чому ж покупець повинен вибрати саме Cherokee, а не його конкурентів? По-перше, це зовнішність. Відносно автомобіля Джип Черокі 2014 відгуки звучать дуже і дуже втішні, в першу чергу через його інноваційного дизайну. Дуже гарний інтер'єр, багате технічне оснащення, історія та технічне оснащення.

На Джип Черокі 2014 ціна досить завищена, найдешевша модель з переднім приводом продається за 1 400 000 рублей. Навіть за меншу ціну можна взяти куди крутіший і наворочений Hyundai Santa Fe. У той же час повнопривідний кросовер Черокі варто вже 1 600 000 рублей, що набагато дорожче однокласників. Найдорожча комплектація коштує 1 800 000 рублів, що вже зовсім захмарно. Покупцеві, який полюбив джип задовго до ери кросоверів, чекає нелегкий вибір.

А тепер прокотимося на новому Jeep Cherokee 2014 року разом з автором наступного відео огляду. Відкрито, залазьте!

Чому ж покупець повинен вибрати саме Cherokee, а не його конкурентів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов