- Зовнішній вигляд і салон оновленого позашляховика
- Технічні характеристики
- Автомобіль в дії
- Витрати палива
- А тепер про ціни
Наша сеть партнеров Banwar
Як можна описати Jeep Grand Cherokee SRT в трьох словах? Швидкий ніби блискавка. Або по-іншому: Брутальний як БТР. Такі думки приходять в голову при огляді цього автомобіля. Це полум'яний позашляховик від компанії Jeep, який вже давненько зарекомендував себе серед американських і європейських драйверів. Grand Cherokee SRT 2014 відмінно змагатися з такими іменитими джипами як BMW, Porsche і Mercedes-Benz. Це один з небагатьох автомобілів викликають миттєве повагу і трепет.
На фото видно зміни в радіаторних гратах і в оптиці
Зовнішній вигляд і салон оновленого позашляховика
Попередні моделі Jeep Grand Cherokee отримували після слова SRT цифру, яка б означала кількість циліндрів. Цього разу творці вирішили позбутися від неї і залишили просто «SRT». Можливо, такий хід був зроблений, щоб знизити вагу авто. Але не вийшло, Jeep Grand Cherokee SRT, як і раніше важить 2 тонни 300 кіло. Тепер позашляховик виглядає ще більш агресивно і люто. На фото ви можете спостерігати оновлену решітку радіатора, рейстайлінговий задній спойлер, фари зі світлодіодами і рельєфний капот. Набір дисків «Голіаф» став відмінним доповненням до шин Pirelli Scorpion Verde, які тут йдуть стандартно в базовій комплектації.
Як бачите на фото, Черокі має відповідний дорожній просвіт і масивні диски
Ми не будемо мацати пластик і перевіряти на міцність залізо всередині салону. Очевидно, що такий автомобіль зроблений на совість. Але все-таки пару слів про салон сказати можна. Усередині Grand Cherokee 2014 має карбонові вставки на панелі, спортивну баранку з підігрівом, високоякісну звукову систему під назвою Harman Kardon, крісла з шкіряною обробкою і стильною білою простроченням. Звичайно ж модель SRT 2014 року одержала популярну у авто преміум-класу систему Unconnect, яка інформує й розважає водія.
Джип Гранд Черокі SRT
Технічні характеристики
Щоб полегшити вам читання огляду, а також вивчення технічної складової автомобіля, спочатку ми покажемо цифри:
- Двигун в Гранд Черокі 2014 року - це 6,4-літровий агрегат V8;
- Потужність - 470 кінських сил;
- Трансмісія - автоматична 8-ступінчаста;
- До 100 кілометрів автомобіль розганяється за 5 секунд;
- Макс. швидкість - 257 км / ч;
- Виключно повний привід;
- Точна вага - 2336 кілограмів;
- Автомобіль розрахований на 5 осіб.
У салоні пасажири будуть відчувати себе так само комфортно, як і водій на своєму місці - приємна шкіра не позбавлена жорсткості, що допомагає переносити довгі поїздки - вірний хід. На фото видно відстань для ніг - місця вистачить і рослим пасажирам
Ця ознайомлюватися інформація про Гранд Черокі, а тепер давайте докладніше поглянемо на силову установку, яку отримав новий позашляховик. Під капотом авто як і раніше покоїться V-подібний двигун з вісьмома циліндрами об'ємом в 6,4 літра. Агрегат здатний вразити своїм ревом навіть самого завзятого автолюбителя. До речі, двигун входить в ТОП 10 світових лідерів серед серійних силових установок, причому попереду цього мотора стоять тільки движки, які призначені для суперкарів (наприклад, Aventador). Але з такою потужністю в десятку лідерів агрегату не потрапити.
470 життєвих сил
Зрозуміло, що серед попередніх моторів від компанії Джип, він найпотужніший і так сказати «об'ємний», але, тим не менш, до 500 к.с. він не дотягує, демонструючи тільки 470 коней. Версія для російського ринку отримала 468 сил. Конкуренти з його ваговій категорії демонструють вищі показники потужності, маючи більш скромні обсяги двигуна. Через це нюансу вихід Гранд Черокі 2014 не можна назвати грандіозним. Адже шанувальники SRT чекали саме приріст в силах. Але нічого, для позашляховика це не головне.
Що стосується водійського місця, то на фото ви можете спостерігати грамотне розташування елементів управління, якісне крісло і зручний кермо.
Мотор авто являє собою класичний варіант автопрому з Америки, де в одному пристрої об'ємом 6,4 літра поміщаються майже всі сучасні технологічні рішення (наприклад, система зміни фаз газорозподілу і система відключення половини циліндрів, які відмінно працюють в парі). При такому складному механізмі все працює максимально надійно. Виготовляється мотор в Мексиці, роблять його «по-старому» з використанням чавуну, тільки головки ставлять алюмінієві. Ось одна з причин, чому Джип ГрандЧерокі стільки важить.
Сучасна мультимедійна система
Автомобіль в дії
Але як тільки опиняєшся за кермом цього позашляховика, то відразу забуваєш про те, що зовсім недавно хтось говорив про брак потужності. Багато відгуки говорять про те, що потужність приємно здивувала, хоча за документами вона не велика. Машина впевнено стартує з місця і вже через 5 секунд показує на спідометрі 100 кілометрів. При цьому відразу ж відчувається міць, яка чекає водія під капотом. Американські інженери поставили вимірювальний комплекс на центральну панель авто. Це цікава штука, що показує час розгону і інші цікаві параметри. Тому система буквально підстьобує водія перевірити свої можливості й уміння Черокі.
Відмінні динамічні параметри
Коли опиняєшся на пустельній трасі, відразу з'являється бажання встановити режим Track в бортовому комп'ютері, який відключить систему стабілізації і все обмежувачі потужності. Так само збільшується реакція подачі газу, а також алгоритми зміни передач в коробці стають більш «гоночними». Заодно змінюється і трансмісія, яка отримує кілька пунктів до параметру «жорсткість». Не можна забувати і про моменті, який в «драйвовому» режимі переопределяется: 70% переходить на задню вісь (моделі 2014 роки для Росії мають тільки 65%). Залишається тільки втиснути педаль газу і отримувати задоволення від потужності і швидкості.
Необмежені можливості для любителів швидкої їзди
Відгуки натякають на те, що тіло просто утискує в крісло водія - позашляховик з диким ревом зривається з місця. Стрілка на спідометрі не просто рухається вгору, а просто злітає. Ми напевно стільки раз написали про рев, що у вас вже шумить у вухах. Але шумоізоляція в моделі 2014 року став істотно вище, відгуки це підтверджують. Нинішній «індіанець вождь» теж не тихоня, але з таким двигуном він все одно демонструє відмінні шумозахисні якості.
«Серйозна» захист днища Гранд Черокі
Якщо говорити про динаміки Jeep Grand Cherokee SRT, то тут ніяких претензій не з'являється. Все працює на високому рівні. Автомобіль вагою більше двох тонн легко набирає швидкість подібно «зарядженого» хетчбека, ось тільки водій і пасажири отримують зовсім інші відчуття. Після кількох перевірок тестерам (та й відгуки видають приблизно такі ж цифри) вдалося продемонструвати розгін до сотні всього за 4,7 секунд. При цьому під Черокі в цей час було дорожнє покриття не найкращої якості, та й підйоми були, хоч і невеликі. Як бачите, 5 секунд - це не межа для Гранд Черокі, зняти ще 0,2 секунди здається цілком реальною дією.
Впевнено почуває себе в русі
Витрати палива
Зрозуміло, що присутні і сумні моменти. За такі технічні характеристики доведеться розплачуватися живими готівкою, адже таке поняття, як «економія палива» цієї силовій установці майже не знайоме. Бак палива, розрахований на 93 літра, спустошується так само швидко, як Джип Гранд Черокі розганяється:
- На трасі позашляховик з'їдає приблизно 15 літрів;
- У місті з постійними зупинками і можливими пробками витрата може легко перевалити за цифру 20;
- Але фахівці все одно намагалися хоч якось змінити ситуацію і додати економії позашляховику - в змішаному циклі витрата дорівнює приблизно 17 літрам на 100 кілометрів.
Будемо чесні, покупці, які зібралися придбати Jeep SRT 2014 року, навряд чи задумаються про витрату палива, адже Джип Черокі завжди купувався заради потужності і прохідності, а цими параметрами автомобіль, безсумнівно, володіє, що підтверджують і відгуки.
Він не може не сподобатися
А тепер про ціни
Закінчимо ми огляд самої «важкої» частиною цього позашляховика - ціною. Якщо говорити про вартість, то базова комплектація обійдеться російському водієві в 3 мільйони 600 тисяч дерев'яних, за модель в топовом варіанті доведеться доплатити 330 тисяч рублів. Як платних приємностей передбачена панорамний дах за 54 000 рублів, вбудований DVD для задніх пасажирів за 76 тисяч дерев'яних. Черокі - це чудовий позашляховик, але не для всіх.