Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Джип Ламборджині LM002: огляд, ціна, фото

  1. 1 » Італійська преміальна корпорація Ламборджині спеціалізується на випуску дуже дорогих суперкарів....
  2. Технічні характеристики та інші цікаві факти про позашляховик
  3. підводимо підсумки
  4. 2 »
  5. 3 »

1 »

Наша сеть партнеров Banwar

Італійська преміальна корпорація Ламборджині спеціалізується на випуску дуже дорогих суперкарів. Мало хто знає, що в активі корпорації присутній малосерійний повноцінний джип під назвою Lamborghini LM002. Повноцінний позашляховик з брутальним зовнішнім виглядом і неймовірними характеристиками став цікавою пропозицією компанії, яке випускалося з 1988 по 1993 рік.

За всі ці п'ять років Lamborghini випустили трохи більше трьох сотень таких джипів, в Росії на сьогоднішній день присутня тільки пару колекційних екземпляром ЛМ 002.

Єдиний позашляховик Lamborghini - зовнішність і характер

LM002 виглядає дійсно грізно і володіє агресивними рисами справжнього позашляховика. Але варто сказати, що Ламборджині зробили спробу увірватися на ринок позашляховиків зовсім не з метою отримати частку в цьому складному сегменті. Корпорація направила LM002 виключно для розвитку власного іміджу, про що свідчить 301 випущений екземпляр за п'ять років.

Позашляховик, який створений для отримання прибутку, створювався б в набагато більшій кількості. Проте, зовнішність ЛМ 002 унікальна і заслуговує детального розгляду:

• традиційні круглі ліхтарі передньої оптики стали прототипом для багатьох наступних моделей інших виробників;

• величезні колеса джипа створюють прекрасну прохідність;

• високий кліренс і брутальні риси роблять LM002 схожим на військовий позашляховик;

• Lamborghini LM 002 зустрічається в кузові пікап і повноцінний джип;

• універсальність дизайну була б актуальна і сьогодні.

• універсальність дизайну була б актуальна і сьогодні

Розглядаючи численні фото LM002, можна зробити висновок, що саме це авто стало початковим втіленням військового дизайну в сучасних джипах. Адже якщо порівняти деякі нинішні розробки з дизайном старого позашляховика Lamborghini, можна знайти багато спільного.

В інтер'єрі італійські дизайнери також зробили багато цікавих відмінностей Lamborghini LM002 від інших джипів того часу. Преміальні матеріали салону, незвичайні рішення квітів і розташування органів управління стали подивом для покупців в кінці 80-х років.

Технічні характеристики та інші цікаві факти про позашляховик

Унікальний позашляховик, який дійсно надає комфортну і незвичайну поїздку для свого водія, став дрібносерійним і індивідуальним по своїй натурі. Тому і технічні характеристики джипа LM002 складно описати одним списком. Одна з переваг корпорації Lamborghini ховається в тому, що ви завжди можете замовити певні додаткові риси вашого авто, якщо вам недостатньо серійних пропозицій.

Саме ці цінності були присутні у випуску Lamborghini LM 002. Компанія Ламборджині в 1988 року навіть прийняла участь в ралі Париж-Дакар, розробивши спеціальну потужну версію свого LM002 для даного змагання. Базові характеристики машини презентували покупцеві наступні переваги:

• двигун V12, який розвивав небачені на той час 455 кінських сил;

• можлива установка більш потужного 7.2-літрового силового агрегату (який часто використовувався для першокласних катерів);

• унікальні рішення в підвісці, які були розроблені спеціально для нового джипа;

• фірмові напрацювання рульового управління Lamborghini зі спортивним ухилом.

Для участі в ралі Париж-Дакар LM002 був значно доопрацьовано. Інженери Lamborghini збільшили потужність двигуна до 600 конячок, змінили коробку передач і замовили індивідуальний дизайн шин у компанії Pirelli. До речі, на основі розробленого для позашляховика Ламборджині шин сьогодні випускаються практично всі покришки для піску.

Ціна проекту для ралі склала в той час рекордні суми, які корпорація приховала від громадськості. Але особливого успіху автомобіль на змаганнях не мав. Зате лівійська армія і збройні сили Саудівської Аравії свого часу замовили на озброєння практично половину всіх серійних авто, які були присутні в світі.

підводимо підсумки

На різних фото ви можете побачити цікаві варіанти візуального тюнінгу машини, але сьогодні джип корпорації Lamborghini перейшов в розряд раритетного і рідкісного транспорту, тому його ціна на світовому ринку величезна і починається, в середньому, від 3 мільйонів рублів. Цікавий факт - на зйомках популярного в минулому десятилітті серіалу «Бригада» в Росії такий автомобіль був підірваний на догоду сценарієм. Сьогодні ж «джип Саші Білого» затягнув би за вартістю мінімум на половину бюджету всього серіалу.

Так що, якщо у вас в якомусь містечку Росії в гаражі стоїть Ламборджині ЛМ 002, відновлюйте його і виставляйте на аукціон.

Я так і не знайшла скільки вона коштує, так скільки вона коштує?

У ралі Париж-дакар він участі не брав! Хоча підготовка до нього велася.

Ви серіал то дивилися? І де його там підірвали?

Вартість написана в кінці в підведемо підсумки.

джерела: http://dzhipi.com/evropejskie/dzhip-lambordzhini-lm002.html

2 »

2 »

Всього 302 автомобіля на весь світ і настільки завидна популярність - ось так вміє здивувати своїх шанувальників італійська корпорація Ламборджині. Мова йде про єдиний джипі в модельній лінійці компанії - Lamborghini LM002. Машина є рідкісним представником світу позашляховиків, в Росії достовірно відомо про існування двох примірників. Незважаючи на захмарну ціну (понад 200 тисяч. Доларів) цього джипа, один з цих двох примірників був підірваний на зйомках телесеріалу «Бригада». Так в Росії офіційно залишився один ЛМ 002.

Позашляховик так і не став крупносерійним, він був скопійований з військового Cheetah, виробленого італійцями для американської армії, але не отримав певного успіху в продажах. LM002 не став популярним через своїх відверто грубих фото і кілька інших очікувань від поєднання слів джип і Lamborghini. Покупці очікували побачити спортивний заряджений автомобіль в особі LM002, а побачили військовий джип з вельми сумнівним позиціонуванням.

Італійський позашляховик від преміальної компанії отримав досить багато цікавих особливостей. Ламборджині добре попрацювали над дизайном, сьогодні ми можемо з упевненістю сказати, що всі особливості фото цієї машини були так і заплановані виробником. Грубі форми кузова, прості круглі фари і довгастий кузов викликали певну повагу серед любителів справжніх джипів, але машина LM002 володіла дуже великою кількістю дивацтв:

Грубі форми кузова, прості круглі фари і довгастий кузов викликали певну повагу серед любителів справжніх джипів, але машина LM002 володіла дуже великою кількістю дивацтв:

  • позашляховик складно було назвати сучасним вже в 1988 році, коли з'явилися перші прототипи;
  • від Lamborghini очікували передового дизайну і неймовірною продуктивності, стильних рішень;
  • джип в образі Lamborghini LM002 не володів факторами стилю, творці пожертвували красою;
  • військовий стиль на момент випуску моделі не був в моді, а зараз би Ламборджині був конкурентом Хаммера і Land Rover Defender.

військовий стиль на момент випуску моделі не був в моді, а зараз би Ламборджині був конкурентом Хаммера і Land Rover Defender

Автомобіль отримав в свої роки досить багато критики, щоб зупинити виробництво на нерентабельною точці. Правда, як і тоді, сьогодні машина виглядає не настільки сучасно, але цілком вдало з точки зору стихії джипів. LM002 - прекрасне рішення для вираження власної індивідуальності, а також це колекційна машина з дуже значною ціною в певних колах поціновувачів розкоші.

В кінці 1980-х років корпорація готувала одну з версій Lamborghini LM 002 до участі у всесвітньо відомому ралі Париж-Дакар. Але через урізання фінансування проекту довелося виставити 600-сильного монстра на менш статусні змагання. LM002 в стандартній заводській комплектації мав відчутними технічними перевагами. Головні особливості позашляховика з Італії наступні:

  • преміальний двигун V12 з 48 клапанами і потужністю 455 кінських сил;
  • для джипа Ламборджині ЛМ 002 інженери спорудили абсолютно нові підвіски;
  • вся конструкція кузова перероблялася чотири рази через легкої неточності управління;
  • компанія Lamborghini досягла ідеальних значень свого управління, величезною безпеки;
  • для деяких арабських шейхів на замовлення авто доповнювалося двигуном з ще більшою потужністю і неймовірним витратою.

для деяких арабських шейхів на замовлення авто доповнювалося двигуном з ще більшою потужністю і неймовірним витратою

Такі особливості явно вплинули на ціну і популярність джипа. Lamborghini LM 002 отримав більшу частину продажів саме в цивільній сфері. Ще 140 автомобілів були продані лівійської та саудівської арміям. Сьогодні серед офіційно уцілілих автомобілів на дорогах світу присутні близько сотні примірників. Ламборджині не дуже пишається своєю розробкою, що доводиться відсутністю продовження роботи в даному руслі.

Якщо ви хоч раз їздили на Lamborghini і відчували велич двигунів корпорації, проїхатися на позашляховику ви точно захотіли б. Але сьогодні LM002 став справжнім раритетом і дорогої моделлю автомобільної історії. Тому просто так покататися на позашляховику навряд чи вийде. Це частина створення того бренду італійських спорткарів, який ми знаємо сьогодні.

Позашляховик Lamborghini відбився на сторінках захоплюючого становлення світу справжніх автомобілів для бездоріжжя. Він точно вніс свою лепту у формування моди на брутальний транспорт в наш час. Але популярним і відомим автомобілю ЛМ 002 стати не судилося.

джерела: http://dzhips.com/evropejjskie/dzhip-lambordzhini-lm002.html

3 »

3 »

Для багатьох суперкар - це символ багатства, влади, краси і мистецтва, реальне втілення дитячої мрії. Скільки людей, стільки й думок, це відноситься і до світу екзотичних автомобілів. Коли мова йде про провідних виробників суперкарів, то, без сумнівів, в голову приходить одна назва - Lamborghini. Італійська компанія, заснована в 1963 році, виділяється серед конкурентів оригінальним дизайном автомобілів і легендарним ім'ям, передає Day.Az з посиланням на Novate.ru.

ru

Усім шанувальникам Lamborghini відомо, що компанія починала свою діяльність в сфері сільського господарства з виробництва тракторів, які до сих пір ще можна придбати. Засновник компанії Ферруччо Ламборгіні був талановитим механіком, який працював на військові потреби Італії під час Другої світової війни. Після закінчення війни зайнявся збором тракторів з того, що залишилося від військової техніки. Завдяки везінню і таланту з подачі іншого великого виробника того часу Ламборгіні перейшов до виробництва автомобілів в 60-х роках 20 століття.

Завдяки везінню і таланту з подачі іншого великого виробника того часу Ламборгіні перейшов до виробництва автомобілів в 60-х роках 20 століття

Енцо Феррарі мав талант підстьобнути і спонукати когось до дії. Це сталося і з Ферруччо, коли Енцо став стимулом для того, щоб Ламборгіні зайнявся виробництвом гоночних автомобілів в 60-х роках. Коли одного разу він прийшов до Феррарі обговорити проблеми, пов'язані з виробництвом тракторів, то стався невеликий скандал, коли Феррарі відверто заявив, що трактора Ламборгіні з деталями, які він знаходить на звалищах, - це ніщо в порівнянні з його автомобілями. Щоб довести Феррарі зворотне, Ламборгіні прийняв виклик і зайнявся виробництвом автомобілів.

Щоб довести Феррарі зворотне, Ламборгіні прийняв виклик і зайнявся виробництвом автомобілів

Якби не було Lamborghini і кузова з вуглецевого волокна, то не було б і такого відомого виробника суперкарів, як Pagani. У 80-х роках Гораціо Пагані був інженером на заводі Lamborghini. Його завжди цікавило все нове, він любив експериментувати в сфері дизайну. Він зацікавився вуглецевим волокном для виготовлення легкого і міцного кузова і навіть якось обмовився про це під час зустрічі з керівниками компанії, але на нього не звернули уваги. Тоді Пагані зібрав автомобіль Countach з кузовом з алюмінію і вуглецевого волокна, який став легше своїх попередників на 500 кг. У 1987 році Феррарі заявив про створення автомобіля F40, суперкара з кузовом з вуглецевого волокна. Це була остання крапля, яка спонукала Пагані для започаткування власної справи в сфері виробництва автомобілів.

Це була остання крапля, яка спонукала Пагані для започаткування власної справи в сфері виробництва автомобілів

Бик, який бореться з традиціями

Шанувальники суперкарів знають, що будь-яка автомобільна компанія потребує створення ефектного і легко запам'ятовується логотипу. У Ferrari це стрибає кінь, у Maserati - тризуб, а у Lamborghini - розлючений бик. По правді кажучи, майже вся історія компанії схожа на свій логотип, так як їй довелося в той чи інший спосіб боротися за місце на авторинку серед гідних конкурентів. Крім того, засновник компанії, Феруччо Ламборгіні, народився в рік бика. У 1962 році Ламборгіні прямував на ранчо в Севільї і захопився боями биків на сусідній фермі, які його надихнули на нові ідеї. З тих пір багато автомобілів компанії були названі в честь биків, вирощуваних на тій фермі, або в честь ранчо в Севільї.

Ламборгіні був настільки вражений своєю поїздкою на ранчо в Севілью, що це знайшло своє відображення на творчості інженера, зокрема щодо назв, які давалися новим автомобілям, але не всім. Якщо переглянути список назв, які Ламборгіні привласнював автомобілів протягом багатьох років, то можна зустріти назви, які вибиваються із загального списку. Автомобіль Countach був випущений в період з 1974 по 1990 роки, але залишається одним з кращих суперкарів Італії. Марка Countach ніяк не асоціюється з биками і тому випадає з традиційного списку. Подейкують, що коли один з провідних дизайнерів побачив автомобіль, то вигукнув: "Countach". Це слово не має прямого перекладу, але свідчить про вищий ступінь здивування.

Перший автомобіль Lambo

У 1963 році Ферруччо Ламборгіні випустив перший автомобіль, прототип 350GTV, який представив на виставці в Турині. Так як підходящої виробничої лінії на заводі не було, то команда Ламборгіні зібрала його на лінії, де збиралися трактора. Під час складання інженери побачили, що двигун не підходить. Ламборгіні прийняв рішення відмовитися від установки двигуна, а вага автомобіля підігнали за допомогою цегли. В автомобілі були відсутні і багато інших деталей, наприклад, гальма і педалі, але сам автомобіль був вдалим рішенням.

В автомобілі були відсутні і багато інших деталей, наприклад, гальма і педалі, але сам автомобіль був вдалим рішенням

Виробництво автомобілів - бізнес серйозний і жорстокий. Навіть такому провідному виробнику, як Lamborghini, довелося пережити складну ситуацію в 70-х роках. Цей період відомий як період нафтової кризи, і всі автомобільні компанії, які експлуатують великі, потужні двигуни пережили труднощі. Ферруччо Ламборгіні продав свою компанію двом шведам. Компанія з засновником, який не знає, як вийти з важкої ситуації, не має майбутнього. Протягом декількох десятиліть відбувалися банкрутства, економічний колапс, зміна власника, але компанія вистояла. Сьогодні вона належить Audi і концерну Volkswagen Group.

Сьогодні вона належить Audi і концерну Volkswagen Group

Легендарний 12-циліндровий V-подібний двигун

У сфері автомобільного виробництва той чи інший бренд свого часу створював двигун, гідний того, щоб вважатися кращим серед кращих. Компанія Lamborghini не залишилася осторонь. У 1963 році вона почала роботу над створенням 12-циліндрового V-образного двигуна об'ємом 3,5 л і потужністю 270 к.с. Через кілька десятиліть він був створений, але зазнав кілька реконструкцій і поліпшень. До 2010 року була створена остаточна версія двигуна. Двигун Мурселаго має обсяг 6,5 л, потужність 650 л.с і здатний розвивати швидкість автомобіля понад 330 км / ч.

Сьогодні багато автомобільних компаній розробляють свої оригінальні моделі автомобілів класу суперкарів. Всім відомо, що основні критерії складені саме компанією Lamborghini в 1966 році. Тоді компанія представила свій автомобіль Miura. У ньому є все, що повинен мати суперкар. Це двомісний автомобіль з фантастичними лініями корпусу. Крім того, на ньому був встановлений V-подібний 12-циліндровий двигун. Саме цим автомобілем Ферруччо Ламборгіні довів Енцо Феррарі, що може виробляти не тільки трактора.

Ще задовго до популярності позашляховиків, пік якої припав на 90-і роки, компанія робила розробки в цьому напрямі. Першим став автомобіль Cheetah, невдала спроба створити автомобіль для військових потреб США. Американці віддали перевагу Хамви, але Lamborghini не залишали спроб. В результаті в 1986 році з'явився LM002. У цього автомобіля класу Countach з v-подібним 12-циліндровим двигуном і основними характеристиками всюдихода, але з елементами спортивного автомобіля, що більше характерно для італійського виробника. Всього було випущено 328 одиниць. Наступним позашляховиком компанії став автомобіль Urus. Його планують випустити, оснастивши V-подібним 10-циліндровим двигуном з турбо надувом.

Все могло скластися по-іншому для Lamborghini, коли компанія переживала складний час в період 80-90-х років. У 1987 році її придбала компанія Chrysler. У тому ж році компанія представила автомобіль Portofino - седан з чотирма дверима типу гільйотини і з 3,5-літровим двигуном, встановленим ззаду. Він став еталоном для наступних автомобілів Chrysler в плані типу кузова і салону. На жаль, автомобіль Portofino так і залишився просто прототипом.

Нетренований погляд не помітить тих відмінностей, якими характеризуються автомобілі Lamborghini сьогодні. Дизайнери намагаються надати їм оригінальний образ і унікальні характеристики. Якщо подивитися на автомобіль Aventador, то можна зробити висновок, що натхнення дизайнери компанії черпають в авіаційній промисловості та ентомології. Головний дизайнер Філіппо Періно, наприклад, створюючи форму кузова автомобіля, детально вивчав форму бомбардувальника В-2 і винищувачі F-22 Raptor. А щоб зробити кузов ідеальним, він запозичив форму блискучого зеленого жука.

Кроме тракторів, суперкарів и позашляховиків, Lamborghini такоже Займаюсь и виробництвом катерів. Її діяльність в цій сфері почалася майже так само, як і в сфері виробництва суперкарів. Одного разу 40 років тому Ферруччо Ламборгіні звернув увагу на моторний човен, шум двигуна якої йому не сподобався, і сказав, що може зробити краще. В результаті з'являється катер Riva Aquarama з потужним V-подібним 12-циліндровим двигуном, який використовували у виробництві суперкарів. Протягом наступних десятиліть 12-циліндровий двигун компанії застосовували для виробництва всіх типів човнів.

Ламборгіні для зірок

Не новина, що багатим людям властиво витрачати цілий статок на поповнення гаража, щоб утвердитися у своєму статусі. В кінці 60-х і на початку 70-х років знаменитості віддавали перевагу саме італійським суперкарам, особливо бренду Lamborghini.

В кінці 60-х і на початку 70-х років знаменитості віддавали перевагу саме італійським суперкарам, особливо бренду Lamborghini

Ламборгіні для поліції Ватикану

Багатьом відомо, що на службі в поліції різних країн світу є автомобілі від компанії Lamborghini. В італійській поліції теж є кілька таких автомобілів, на яких перевозять донорські органи. На службі в поліції в Дубаї теж є кілька Lamborghini на той випадок, якщо доведеться гнатися за злочинцями, хоча більше їх використовують, щоб підвищити інтерес туристів. Самого дивного вигляду автомобілі Lamborghini використовують у Ватикані для патрулювання території на площі Святого Петра. Туристи часто бачать тут поліцію на Lamborghini класу "гольф". Сумнівно, що вони досить швидкі, щоб переслідувати злочинця на суперкарі, але серед натовпу ними маневрувати зручно.

джерела: http://news.day.az/unusual/749093.html

Я так і не знайшла скільки вона коштує, так скільки вона коштує?
Ви серіал то дивилися?
І де його там підірвали?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов