Наша сеть партнеров Banwar
Величезний італійський концерн Фіат ніколи не славився своїми позашляховиками. У модельному ряду компанії більш привілейоване місце швидше займали компактні хетчбеки. Адже саме з конвеєрів цього заводу сходили такі культові автомобілі як Fiat Topollino, пізніше відомий під назвою 500, невеликі Panda і Punto.
Але в епоху повального захоплення джипами, такий серйозний концерн як FIAT просто не мав морального права залишатися осторонь. Треба сказати, що дозрів концерн досить пізно - лише з 2008-го року фірма стала замислюватися про випуск позашляховика.
Однак складність полягала в тому, що безпосередньо у італійців не було підходящої платформи для розробки позашляховика. Але концерн з Турина знайшов вихід з цієї ситуації. Справа в тому, що корпорації з Апеннінського півострова належать ще такі компанії, як Jeep і Dodge. Саме у останнього і була запозичена підходяща платформа.
За основу був узятий джип Dodge Journey, який фіат істотно переробив, виходячи з реалій європейського ринку. Машина отримала нову зовнішність, а інженери попрацювали над підвіскою і рульовим управлінням, зробивши позашляховик від Фіат більш керованим і спортивним. Майже через рік роботи, на Женевському автосалоні була показана модель Фримонт (на фото).
Також погляньте на всі моделі позашляховиків Хонда і фото позашляховиків Інфініті .
Треба сказати, що хоч дизайнери грунтовно постаралися над екстер'єром авто, його спорідненість з американським позашляховиком помітно. Фримонт отримав нові бампери, світлотехніку, іншу решітку радіатора і стоп-сигнали. Але все ж незграбний силует залишився пізнаваний. Чистокровні «італійці» набагато більш витончені і вишукані.
Спочатку ця модель фіат позиціонувалася не як позашляховик, а скоріше як повнорозмірний універсал. Адже машина випускалася в 7-ми місцевої варіації, мала величезний багажник (758 л - мінімум і 1461 л - максимум) а також досить багато оснащувалася. По суті, автомобіль випускався в двох комплектаціях - базової і максимальної. При тому, вже в базовій комплектації авто було оснащено 3-х зонним клімат-контролем, датчиками тиску шин, кріуз-контролем. А за доплату можна було отримати шкіряний салон, потужну аудіосистему, 19-ти дюймові колісні диски і мультимедійну систему з навігацією і сенсорним екраном.
Але, справедливості заради, варто сказати, що спочатку позашляховиком цей Fiat не був. Зважаючи на відсутність повного приводу, автомобіль погано справлявся навіть з невеликим бездоріжжям. Ситуацію була покликана виправити повнопривідна версія авто, що вийшла в 2012-му. Ця модель отримала і новий дизельний двигун.
Модель Об'єм двигуна Технічні характеристики Розгін до 100 км / год Максимальна швидкість КПП Витрата палива Freemont 2.4 AT 2360 куб. см 170 к.с. / 6000 об. 10,4 сек 192 км / год Автомат 6-ст 7,4 л Freemont 3.6 AT 3598 куб. см 278 к.с. / 4750 об. 8,6 сек 210 км / год Автомат 6-ст 9,1 л Freemont 2.0 D AT 1998 куб. см 140 к.с. / 4000 об. 10,9 сек 190 км / ч Механіка 5-ст / Автомат 6-ст 6,5 л Freemont 2.0 D AWD тисячі дев'ятсот п'ятьдесят шість куб. см 170 к.с / 4000 об. 11,1 сек 184 км / год Автомат 6-ст 7,3 л
Ціни в Росії на позашляховик фіат Фримонт починаються з цифри 25-ть тис. У.о. за бюджетну версію і добираються до позначки 35-37 тисяч за люксову комплектацію. При цьому авто можна знайти на ринку старих машин. Тут ціни на б / у-шний позашляховик починаються з позначки 14-15-ть тис. У.о. Втім. Треба розуміти, що старі машини доводиться досить часто ремонтувати, а тому має сенс звернути увагу на джип Fiat Freemont більш пізніх років випуску. Вартість 2-3-х річного автомобіля складе близько 19-20 тисяч.
Ми відважні герої маленького росту
Треба сказати, що вищезгаданий кросовер, хоч і знайшов своїх покупців, все ж фурору не справив. Тоді італійський концерн вирішив розіграти безпрограшну карту. А саме - випустити на ринок модель, яка була б пізнавана і при цьому, ставилася б до класу позашляховиків. Для втілення ідеї, фіат взяв невеликий джип - Jeep Renegade, на його базі побудував свою модель, і випустив на ринок в своїй ціновій категорії.
Зовнішній вигляд, розроблявся з прицілом на найвідомішу модель 500. За підсумком вийшов той самий «п'ятисотий», тільки більш довготелесий і має тепер приставку «Х». Невеликий джип фіат 500 х пройшов своєрідний тюнинг, він виглядає сміливим і веселим - симпатичні округлі фари, плавні форми, впізнаваний силует. На відміну від свого американського соплатформенніка, він більш орієнтований на прекрасну половину людства.
Інтер'єр же виконаний в ретро-стилі, але при цьому - не схожий ні на Jeep, ні на 500-го. При обробці салону використовувався тільки м'який пластик, що кілька збільшило ціну джипа, але фіат зміг утримати її в адекватних рамках. Простору в салоні на диво багато для машин такого класу, огляд з місця водія достатній, а ергономіка досконально продумана.
Чи не поскупилися і на обладнання для маленького бійця. Джип отримає в своє розпорядження в базі кондиціонер, CD-магнітолу, системи ABS, EBD, EBA. При бажанні можна замовити для фіата: опціональний мультимедійний дисплей (на фото), клімат-контроль, парктроніки, просунуту аудіосистему. У цьому випадку ціна виросте несуттєво, а за кермом автомобіля стане набагато комфортніше.
У своє розпорядження автомобіль отримав дуже широку гаму моторів. Європейський спектр представлений турбодизелями від 95-ти до 140-ка к.с., а також бензиновими агрегатами - від 110-ти до 170-ти к.с. Машина може поставлятися як з механікою, так і 9-ти ступінчастим автоматом. На легкому бездоріжжі машина відчуває себе непогано. Навіть базові передньопривідні версії отримали коробку, яка може працювати в трьох режимах - Sport, Auto, Terrain.
Ну а повнопривідну версію фіат 500 х цілком можна назвати позашляховиком. 180-ти міліметровий кліренс дозволяє штурмувати невеликі колії і справлятися з неглибоким снігом. Правда 9-ти ступінчастий автомат часом поводиться нелогічно, але це не можна вважати критичним недоліком.
Скільки коштує позашляховий бешкетник?
Маркетологи компанії постаралися розвести джип фіат Фримонт і 500 х по різних сегментах ринку. Це позначилося на ціні. У Москві у офіційного дилера новий 500-й не продається. У модельному ряду присутній тільки стандартна варіація або хетчбек Punto. Так що купувати позашляховик фіат доведеться у неофіціалов. А у них ціна на машину стартує 19-ти тисяч у.о. за базову комплектацію.
А хто ж числиться серед конкурентів? Це японський кросовер Suzuki Vitara, що надійшов у продаж зовсім недавно за ціною близько 15-ти тисяч. Роботяга Renault Duster, що продається за 9,5 тис. У.о. і заслужив хвалебний відгуки від власників. Екстравагантний позашляховик Nissan Juke, який можна купити за 10-ть тис. У.о. Екзотичний конкурент фіат - Ford EcoSport (від 15-ти тис.), А також німецький суперник - Opel Mokka (від 16-ти тис). (на світлині).
Втім, згідно із заявами керівної верхівки, у Fiat 500 Х є свої козирі в боротьбі за покупця. це:
- оригінальний зовнішній вигляд;
- новітні приемистостью, економічні турбодвигуни;
- гостре рульове управління;
- добре налаштована ходова частина.
тепер перегляньте джипи Лада і позашляховики Лексус .
Скільки коштує позашляховий бешкетник?А хто ж числиться серед конкурентів?