Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Джип Вілліс - один з кращих позашляховиків Другої світової

  1. Історія створення
  2. Тактико-технічні характеристики
  3. Джип для мирних громадян
  4. Цікаве про «Віліс»

Наша сеть партнеров Banwar

«Віліс» - автомобіль, який був створений в Сполучених штатах на початку Першої світової війни. Якщо говорити точніше, то в 1941 році. Над виробництвом працювали дві компанії: Willys-Overland Motors і Ford.

Історія створення

У 1940 році армія США потребувала легкому військовому автомобілі, який міг би здійснювати наступні функції:

  • транспортування командного складу;
  • розвідку в зонах, прикордонних з місцями дислокації противника, а також на території супротивника.

Автомобіль, природно, повинен був бути маневреним, з високою прохідністю.

Американські автомобільні компанії з великою охотою взялися за розробку транспортного засобу, що відповідає зазначеним вище вимогам. Проблема була лише одна: стислість термінів розробки автомобіля. У воєнні роки все потрібно робити максимально швидко. Машина повинна була «ще вчора» поставлятися на фронт.

Саме в зв'язку з стислістю термінів, в конкурсі на розробку прототипу взяли участь всього лише дві фірми: Willys-Overland і American Bantam.

Потрібно відзначити, що компанія Willys повністю скопіювала свій автомобіль з прототипу конкурентів - Bantam. Але жодна зі згаданих компаній не змогла взяти верх в конкурсі, так як усунула вступив Ford. Саме його «Пігмей» став переможцем першого етапу конкурсу.

Саме його «Пігмей» став переможцем першого етапу конкурсу

Президент Рузвельт, який керував комісією з розробки і випуску автомобілів для фронту, прийняв «соломонове рішення». У 1941 році він розпорядився дати шанс всім трьом компаніям випустити пробну партію машин, в кількості 1500 штук.

Підвищення активності США у військових діях диктувало необхідність масового випуску машин для армії. В результаті компанія Willys випустила пробну партію автомобілів Willys MA і приступила до серійного випуску автомобілів Willys MB. Такі ж авто почав випускати і Ford під індексом Ford GPW. Причому, дивно, але Ford вперше відійшов від свого принципу виробляти всі деталі своїх машин за власними кресленнями. Лише кілька деталей відрізняли Willys MA від Ford GPW. Компанія Bantam обмежилася випуском близько 3000 машин і почала спеціалізуватися на виробництві причепів до легким військовим автомобілям. Що принесло їй непоганий дохід. Але, на жаль, через кілька років ця компанія припинила своє існування.

Всього дві компанії виробили близько 700000 автомобілів «Віліс».

«Вілліс» використовувалися не тільки армією Сполучених штатів. За ленд-лізом машини доставлялися і в війська союзників. Зокрема, Червона армія отримала близько 52000 автомобілів «Віліс». При цьому, радянським військам дісталася майже вся пробна партія - Willys MA. Останнє дає підставу вважати, що американські союзники не дуже добре ставилися до радянських військ. Справжній друг не буде поставляти «експериментальні» машини. Але це тема окремої статті.

У військах Червоної армії «Вілліс» дуже цінували, відгукувалися про них позитивно. Ця машина використовувалася, в основному, як транспортний засіб для командного складу. Також «Вілліс» використовували, як тягачі для протитанкових гармат.

Тактико-технічні характеристики

Дивлячись на характеристики «Вілліса» «з нашого часу», можна сказати, що машина була досить «скромною».

Потужність двигуна складала всього 60 кінських сил. Трансмісія - триступенева, плюс - задня передача. Максимальна швидкість - 104 кілометри на годину. Витрата палива від 11 до 18 кілометрів при баку в 54 літри. Але на той час вона непогано справлялася з поставленими завданнями.

Кліренс автомобіля становив 22 мм, а мінімальний радіус розвороту - 5,9 м. Автомобіль мав можливість везти 250 кілограм ваги. А обсяг двигуна авто становив - 2,2 літра.

З огляду на, до іншого, габарити машини: 3335 * 1585, можна сказати, що машина, дійсно була дійсно досить маневреної і володіла непоганий прохідністю.

Автолюбителі, яким вдалося здійснити тест-трайв збережених примірників «Вілііса» говорять про те, що автомобіль в управлінні більше схожий на вантажівку ГАЗ-51.

Джип для мирних громадян

У 1944 році на базі Willys MB почали виробляти цивільний позашляховик CJ1A. Власне, літери «CJ» розшифровуються, як «Цивільний джип». Покращені модифікації цієї «мирної» машини виготовлялися до 1986 року. Виробник зупинився на версії CJ10. Найбільші азіатські автовиробники не упустили можливості купити ліцензію у Willys і випустити в світ свої машини. Зокрема, ліцензії були куплені такими компаніями, як «Тойота», «Нісан», «Мітсубісі», «КІА».

Зокрема, ліцензії були куплені такими компаніями, як «Тойота», «Нісан», «Мітсубісі», «КІА»

«Цивільний джип» Вілліс CJ1A

Цікаве про «Віліс»

  1. Автомобілі «Вілліс» фарбувалися в колір № 40973 - однотонний оливковий. При цьому фарба використовувалася матова. І це зрозуміло: на війні зайві відблиски ні до чого. А тепер звернемо увагу на вітчизняні військові автомобілі. На жаль, але пофарбовані вони глянсовою фарбою. Причому, фарбуються в глянець досі.
  2. В одному з рекламних роликів 40-х років «Вілліс» підіймався на терикон шахти. І це дуже вражає. Потрібно відзначити, що машина, при підйомі в 45 градусів, легко впоратися з дорогою, незалежно від тривалості цього підйому.
  3. Фари «Вілліса» кріпляться на спеціальних кронштейнах під капотом за допомогою «смушевій» гайки. Таким чином, фари дуже легко розгорнути на 180 градусів, щоб забезпечити підсвічування двигуна та інших деталей. Дуже зручно при ремонті автомобіля.
  4. Ще про фарах: вони взаємозамінні з фарами багатьох транспортних засобів того часу. Зокрема, з фарами мотоциклів «Харлей-Девідсон». Говорити про взаємозамінність можна не тільки по відношенню до фар, але і до іншого електроустаткування. Це можна пояснити все тими ж умовами війни. Керівництво не всіх країн, які брали участь у війні, додумалися до принципу взаємозамінності.
  5. «Вілісу» практично не вимагає акумулятор. Холодний двигун в нормальному робочому стані заводиться з 2-3 обертів «кривого стартера». Гарячий двигун заводиться з півоберта. При цьому, потрібно пам'ятати про віддачу «кривого стартера». Якщо на «Віллесе» встановлено акумулятор, що зараз рідкість, то він, швидше за все, шестивольт. Акумулятор ємністю в 12 вольт встановлювали на «Вілліс», якщо вони комплектувалися додатковим електроустаткуванням.
  6. Вітрове скло «Вілліса» можна опускати на капот. Придумано це було для того, щоб підвищувати маскування машини, знижуючи її силует.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов