- PlayStation 4: 20th Anniversary Edition
- PS 4 Pro 500 Million Limited Edition
- iPod
- iPod з автографами Мадонни, Тоні Хоука, Бека і No Doubt
- iPod Harry Potter Edition
- iPod Jaguar X- Type Edition
- Meizu 15
- Oppo Find X Lamborghini Edition
- (PRODUCT) RED
- Mickey Mouse 90th Anniversary Edition Beats Solo3
Наша сеть партнеров Banwar
День народження - досить важлива подія не тільки для нас самих, але і для оточуючих нас людей. А коли мова заходить про ювілей будь-якої великої компанії, то це свято не тільки для її керівництва, а й для всіх її співробітників, і вже тим більше - для її фанатів. Тому багато технологічних корпорації часто випускають запам'ятовуються пристрою в незвичайному дизайні - таких, які стануть прикрасою будь-якої колекції або вітрини магазину. Сьогодні ми поговоримо про обмежені серіях різних гаджетів, причому не тільки про "ювілейних" моделях, а й про спеціальні лінійках, що створювалися за участю зірок, автомобільних брендів та ін.
PlayStation 4: 20th Anniversary Edition
З ігровими консолями від Sony в нашій країні знаком кожна друга людина незалежно від віку, жанрових переваг і відношення до ігор в цілому. Перше покоління PlayStation з'явилося в 1995 році, і в грудні 2014 японці оголосили про випуск спецверсії PS4 до 20-річчя приставки. Sony розуміє, що головний шлях до серця олдскульних гравців - ностальгія, і тому ювілейна версія отримала незабутній дизайн оригінальної PS1 в сірому корпусі з нижньою панеллю, текстурованою написом 2OX □ Δ, що містить важливу дату і символи з хрестовини фірмового геймпада DualShock. Було випущено всього 12 300 одиниць PlayStation 4: 20th Anniversary Edition, на корпусі кожної з яких є металевий шильдик з порядковим номером примірника. З технічної точки зору вона не відрізнялася від звичайної PS4.
PS 4 Pro 500 Million Limited Edition
А ось вже в нинішньому 2018 році відбулося ще одна важлива подія, яка Sony просто не могла обійти стороною: кількість проданих в усьому світі консолей PlayStation досягло півмільярда (якщо точніше, 525,3 млн) і з цього приводу була створена ще одна спеціальна серія , Яку так і назвали - 500 Million.В відміну від Anniversary Edition, змін тут помітно більше. По-перше, новинка може похвалитися стильним темно-синім корпусом, бічні панелі якого виконані з прозорого пластика, крізь який видно всю електронну «начинку» пристрою. По-друге, ця версія PS4 Pro оснащується жорстким диском ємністю 2 Тб замість 1 Тб в стандартній PlayStation 4 Pro. По-третє, комплект PS4 Pro 500 Million Limited Edition включає в себе контролер DualShock 4, ігрову гарнітуру і модуль PlayStation Camera в тому ж дизайні. Збільшився і тираж: було випущено 50 000 таких приставок - т. Е. Вчетверо більше, ніж PS4 AE, що значно підвищує ваші шанси придбати цей ексклюзив для особистої колекції або для того, щоб через роки перепродати його за набагато більші гроші - якщо на старті продажів в серпні офіційна вартість 500 Million Limited Edition становила 500 $, то зараз, за все через 4 місяці після старту продажів, на EBay або Amazon консоль можна знайти мінімум за 1000 доларів, а на Авито ціни і зовсім наблизилися до ста тисячам рублів.
iPod
Стів Джобс обожнював мінімалізм і намагався втілювати цю ідеологію в пристроях Apple, по максимуму обмежуючи асортимент продуктів в кожній лінійці. Винятком був iPod - культовий аудіоплеєр від яблучної корпорації. Існувало відразу кілька оригінальних серій різної тематики:
iPod з автографами Мадонни, Тоні Хоука, Бека і No Doubt
Прийнято вважати, що першим лімітованим iPod став айпод від U2, але це не так: перший ексклюзивний iPod вийшов в 2002 і коштував на 50 доларів дорожче звичайної версії. На його задній кришці були вигравірувані підписи скейтбордиста Тоні Хоука, Мадонни, Бека або лого групи No Doubt - покупець сам вибирав чий автограф буде на гаджет. В Інтернеті таких плеєрів вже не знайти - залишилися продаються на аукціонах, а ті самі 50 $ за 16 років перетворилися на десятки тисяч.
Саме ця модель найбільш відома серед завзятих прихильників Apple. Вона з'явилася в 2004 і продавалася в комплекті з альбомом "How to Dismantle an Atomic Bomb" групи U2. Ініціатором цього партнерства став лідер групи Bono і, зрозуміло, на червоно-чорному корпусі iPod U2 Special Edition були вигравірувані підписи всіх учасників колективу. Зараз навіть за розпаковані екземпляри цієї версії просять 4000 -5000 $.
iPod Harry Potter Edition
Вкрай рідкісна версія iPod, що вийшла в 2005 році і присвячена відомим творам Джоан Роулінг. Дістати таку модель можна було тільки прибрати ще й ексклюзивну колекцію аудіокниг з музикою від Джона Вільямса. Крім доданого контенту, iPod Harry Potter Edition відрізнявся ще і вигравіруваним гербом Хогвартса. До речі, Apple до цих пір відчуває ніжні почуття до творчості британської письменниці і кілька років тому в iBooks з'явилося спеціальне видання її книг, яке доступне тільки на англійській мові.
Як би дивно це не звучало, але в 2004 Apple випустила обмежену серію iPod спільно з одним з її давніх конкурентів - компанією Hewlett-Packard. Пристрої з даної лінійки реалізовувалися через власну мережу продажів Хьюлетт-Паккард. Але оскільки вони навіть збиралися на заводах HP, користувачі негативно сприйняли цю версію і під тиском громадськості HP була змушена розірвати контракт, чи не протримавшись і одного року.
iPod Jaguar X- Type Edition
Як відомо, Стів Джобс обожнював автомобілі і можливо тому він не міг упустити шанс співпрацювати з одним із лідерів авторинку, створивши саму рідкісну серію iPod з коли-небудь відомих - в 2004 році було випущено всього 75 таких плеєрів, які потім продавалися на закритих аукціонах за суми, які значно переважали вартість тієї самої моделі Jaguar X-Type, а в Мережі вже практично немає згадок цього iPod. При цьому, серед його основних відмінностей були лише корпус чорного кольору і рельєфний логотип автовиробника на задній панелі.
Meizu 15
Від консолей і плеєрів переходимо до смартфонам. Виробники мобільної техніки також не проти порадувати своїх фанатів обмеженими серіями, які зазвичай мало чим відрізняються від звичайних моделей. Наприклад, в квітні 2018 Meizu представила смартфон Meizu 15 приурочений до 15-ї річниці з дня заснування компанії. На жаль, крім відповідного назви в апараті майже нічого не говорить про те, що це не черговий «Китайфон» -, можна відзначити хіба що музичну спрямованість, керамічну задню кришку і непогане оснащення (на момент релізу) при досить вигідною вартості. Пізніше на додаток до Meizu 15 компанія випустила Lite- і Plus-версії.
Oppo Find X Lamborghini Edition
Якщо в попередньому випадку мова йшла про звичайний смартфон, який просто позиціонувався, як ювілейний, то Oppo Find X Lamborghini Edition - ексклюзив на всі 100%. І без того незвичайний слайдер отримав не тільки помаранчеві вставки на корпусі, але і ряд технічних фішок, які будуть недоступні в звичайному Find X, головною з яких є підтримка швидкої зарядки за стандартом VOOC: ця технологія була розроблена самої OPPO ще в 2016 році і дозволяє повністю зарядити акумулятор ємністю 3730 мАг всього за 35 хвилин! Як і багато інших виробників гаджетів з Піднебесної, Oppo почала продавати новий флагман через Інтернет, в результаті чого першу партію розкупили за чотири секунди, незважаючи на вартість 1700 євро (128 000 рублів), причому до сьогоднішнього дня компанія вже підняла цінник до 200 000 рублів.
(PRODUCT) RED
Для початку, варто трохи заглибитися в історію. Product Red - це організація, створена в 2006 відомим західним журналістом Боббі Шрівер і вищезгаданим солістом групи U2, Боно. Суть цієї кампанії полягає в поширенні продукції з логотипом Product Red і значна частина прибутку йде на гуманітарну допомогу для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією. Крім Apple, в кампанії беруть участь такі бренди як Nike, American Express, Starbucks, Beats, Dell, Emporio Armani та ін., Щорічно переводячи сотні мільйонів доларів у фонд боротьби з перерахованими захворюваннями. З технологічних продуктів з позначкою RED найбільш примітні iPhone 7/8 / Xr, Apple Watch, ноутбуки Dell, а також навушники і портативна акустика Beats . Технічні характеристики пристроїв з серії Product Red ніяк не змінюються, просто додається ще один варіант колірного оформлення корпусу.
Mickey Mouse 90th Anniversary Edition Beats Solo3
Apple надає великого значення музичної індустрії і мультфільмів (нагадаємо, студію Pixar заснував Стів Джобс), тому ніхто не здивувався, коли Beats, що належить яблучної корпорації, оголосила про випуск навушників, присвячених 90-річчю одного з ключових персонажів Disney - Мікки-Мауса, датою створення якого вважається 18 листопада 1928 року. За основу була взята модель Solo3, що володіє процесором W1 і Bluetooth-модулем з підтримкою кодека A2DP. Корпус гарнітури забарвлений в сірий колір, поверх якого нанесено зображення Міккі. Це саме "свіже" пристрій в цій збірці: його анонс відбувся в кінці жовтня 2018. Як і у інших ексклюзивних продуктів, вартість Mickey Mouse 90th Anniversary Edition виразно завищена : 25 тисяч рублів проти 15 тисяч у звичайних Solo3.
Apple, Sony, Oppo, Beats ... У 2018 у любителів виділитися з натовпу було справжнє свято, ні в один інший рік світ не бачив стільки оригінальних пристроїв від великих технологічних брендів - і це не враховуючи регулярно з'являються люксових версій з золота, шкіри і алмазів. Що це: новий тренд, намагання виробників винайти щось нове в усталеному дизайні гаджетів або теперішня спроба урізноманітнити модельний ряд?
Що це: новий тренд, намагання виробників винайти щось нове в усталеному дизайні гаджетів або теперішня спроба урізноманітнити модельний ряд?