- питання достоїнств
- Перші кроки
- Підготовка до роботи
- початок зварювання
- якісна аеродинаміка
- Естетика не менш важлива
Наша сеть партнеров Banwar
Практично у кожного водія рано чи пізно виникає необхідність в експедиційному багажнику. Він є дуже корисним для перевезення великих вантажів, які не поміщаються в салоні або багажнику автомобіля . Їм можна обладнати будь-який клас транспорту, тому є сенс зробити експедиційний багажник своїми руками. Це обходиться набагато дешевше, ніж покупка готового виробу, а на його створення не знадобиться багато зусиль.
За допомогою експедиційного багажника можна перевозити речі, які не поміщаються в автомобіль
питання достоїнств
Головний плюс, через якого автомобілісти облаштовують свій транспортний засіб багажником, - це додатковий простір. Також завдяки цій нехитрій конструкції можна захистити транспорт від пошкоджень. На її поверхні також часто встановлюють ліхтарі, для додаткової індикації. Правда, зварювання експедиційного багажника погіршує аеродинаміку автомобіля, тому кріпити його краще тільки тоді, коли в ньому є реальна необхідність.
Перші кроки
Перед тим як зробити експедиційний багажник, важливо визначитися з необхідним вагою. Сучасні конструкції виготовляються з алюмінію, так як він має невелику вагу і високу міцність. при самостійній збірці багажника цей матеріал краще використовувати в якості каркаса. Також непогано підійдуть профільні труби, які досить легкі. Нержавіюча сталь або звичайний метал теж підійдуть - вони матимуть більший вплив на аеродинаміку, але з ними зручніше працювати.
Підготовка до роботи
Точної інструкції по створенню експедиційного багажника немає, адже кожен автовласник сам вибирає функції, які повинна виконувати конструкція. Приступаючи до роботи, потрібно зробити точні виміри даху. Після цього можна зайнятися розробкою креслень, де малюється детальний вид майбутньої конструкції.
Щоб правильно виконати таку операцію, потрібно:
- передбачити вага рами;
- розставити виміри;
- прорахувати підсумковий вага всього багажника .
Важливо робити нотатки для всіх етапів, щоб скласти точні розміри конструкції. Це необхідно, адже не можна допустити перевантаження - важливо правильно розподілити весь можливий вага.
початок зварювання
Приступивши до роботи, всі елементи конструкції зварюються разом в формі прямокутника. По внутрішньому периметру готової фігури прикріплюються Прудкий в середину готової рами. щоб при експлуатації не виникало прогинів на платформі, можна додати кілька ребер всередину всій площі (в утворилося вільний простір).
Такі ребра виготовляються із заліза. В результаті має вийти подобу решітки, яка розташовується паралельним чином. Щоб ще більше підсилити багажник на дах, встановлюється труба з профілем квадратної форми. Цього буде достатньо для забезпечення максимальної стійкості.
якісна аеродинаміка
Завдяки цій якості забезпечується швидкість автомобіля, його опірність тертю вітру. Щоб поліпшити цю якість, використовується спеціальна дуга. Для цього роблять виміри матеріалу, враховуючи напуск для країв в 5 см. У місцях згинання вирізаються трикутні сектора, які потім загинаються. Після цього залишиться тільки приварити готову дугу до конструкції.
Важливо подбати про якість бортів. Для їх кріплення використовуються спеціальні отвори для вставки втулки певного діаметру. При виготовленні бортів потрібно нарізати стійки в 6,5 мм (зазвичай їх вистачає 8 штук), які візьмуть участь в установці. Одним з важливих елементів багажника є кріпильна шпилька. Для її облаштування потрібно зробити наступне:
- просверливаются 2 отвори в діаметрі 8 см;
- в простір, що утворився встановлюється шпилька;
- проводиться зварювання;
- потрібно зрізати потрібну кількість різьблення;
- готова шпилька прокручується в отвори.
Після цих процедур виготовляється бічна перекладина наверх. Вона загинається за тим же принципом, що і рама. Для її кріплення втулка приварюється в вигин для бічної поперечини, а до передньої балки кріплять частина шпильки. Задня перекладина приварюється аналогічним способом.
Естетика не менш важлива
Зробивши всі роботи, можна помітити, що готова конструкція має не дуже привабливий вигляд. Для вирішення цієї проблеми її потрібно пофарбувати . Спочатку всю платформу важливо зачистити і знежирити. Після цього потрібно заґрунтувати метал, щоб в подальшому користуванні багажник не покривався іржею. Краще вибирати грунтовку, яка витримує вплив соляних розчинів.
Висихати покриття повинне не менше доби. Після цього можна зайнятися і фарбуванням. Найкращим варіантом буде використання емалі. Після застигання і перевірки задовільного зовнішнього вигляду багажник можна кріпити до автомобіля на рейлінги.
Виготовлення експедиційного багажника дозволяє отримати додатковий простір для транспортування речей. До того ж він відмінно обладнується протитуманними фарами або антеною для радіо. Це під силу будь-якому автомобілісту, що має базові навички в зварюванні.
Якщо ви хочете сконструювати експедиційний багажник, орієнтуйтеся на мету його використання. Якщо він потрібен для перевезень габаритних речей, то не варто економити на ребрах і поперечинах, адже вони вбережуть автомобіль від ризику.