Наша сеть партнеров Banwar
Експедиційний багажник на Ниву вирішує питання з транспортуванням великогабаритного вантажу, який неможливо розмістити всередині машини і багажному відділенні. Накладні конструкції всілякої форми можна придбати і в магазинах, але вартість подібного товару не завжди влаштовує. Як змайструвати саморобний експедиційний багажник своїми руками? Розглянемо в статті.
Знімна конструкція з труб
В основі даного багажника лежить зварна композиція з труб, з яких виготовлені і бортики. Днище формується з труб меншого діаметра, на які можна укласти будівельну сітку.
З чого краще зробити знімну конструкцію? В основному, використовують для цих цілей алюміній. Цей метал відрізняється достатньою міцністю і малою вагою. Також для роботи підійдуть тонкостінні профільні труби, які теж мало важать.
Можна зробити експедиційний багажник на Ниву і з нержавійки, хоча цей варіант не найкращий з-за вагових характеристик.
Для роботи по збірці конструкції з труб необхідно підготувати наступне:
- труба 3/4 - 24 метри;
- 1, 45 м - 4 шт;
- 1,3 м - 4 шт;
- відводи - 8 шт;
- профіль 2х2 - 5 метрів;
- рейлінги - 4 шт;
- перетворювач іржі;
- грунтовка - 4 банки;
- чорна фарба матова - 4 банки.
Щоб зробити самому експедиційний багажник, для роботи буде потрібно зварювальний апарат, шліфмашинка, струбцини та шліфувальні круги. Коли матеріал обраний, формуємо план роботи:
- вимір габаритів;
- складання креслення;
- виготовлення платформи;
- установка кріплень;
- естетичні штрихи.
підготовка рами
Спочатку необхідно заміряти дах авто і визначити місця кріплення конструкції. Далі робимо креслення експедиційного багажника на Ниву своїми руками. При розрахунку параметрів необхідно врахувати і витривалість конструкції: яку вагу вона зможе витримувати.
- Далі слід відміряти за кресленням заготівлі труб для рами, відрізати і зварити їх: у вас повинні вийти два чотирикутних каркаса. При зварюванні "ловимо" діагональ.
- Приварюють на нижню рамку поперечні труби, щоб посилити конструкцію. Важливо сфоріровать закруглені краї на передній і задній дугах для поліпшення зовнішнього вигляду і підвищення аеродинамічних властивостей.
- Підсилюємо куточки каркаса за допомогою приварювання маленьких поперечних брусів.
- Готуємо 14 вертикальних брусків розміром 110 мм для зварювання нижньої і верхньої рами. Як зварити експедиційний багажник на Ниву? З'єднуємо нижню і верхню рами разом з допомогою вертикальних брусів.
- Далі готуємо шматки профілю 2х2 і будівельну сітку для зміцнення конструкції. Сітку треба брати розміром 2х0,5 метра.
- Коли конструкція буде зібрана, необхідно обробити метал перетворювачем іржі.
- Далі зачищаємо експедиційний багажник на Ниву б у шлифмашинкой, накладаємо ґрунтовку і фарбуємо.
- Після фарбування встановлюємо на рейлінги і кріпимо болтами (приблизно 8 мм довжиною 70 мм).
- Встановлюємо на багажник робоче освітлення, запаску, джек, лопату і інший апгрейд. Експедиційний багажник на Ниву 2131 своїми руками готовий.
Кріплення та додаткове обладнання
Як можна закріпити багажник на дах? Для цього існує два варіанти:
- кріплення на рейлінги;
- кріплення експедиційного багажника на Ниву на водостоки.
Перевага відсотків перед рейлингами очевидно: за допомогою такого кріплення можна перевозити вантажі великої ваги. До водостоків багажник кріпиться спеціальними захопленнями.
Якщо водостоки в конструкції авто не передбачені, багажник кріпиться до поздовжніх напрямних (рейлингам). Якщо вам необхідно перевозити важкі вантажі, що направляють рейлінгов краще демонтувати.
Установка експедиційного багажника - це свого роду тюнинг автомобіля, докладніше про тюнінг седанів і хетчбеків можна дізнатися тут , Про аксесуари для тюнінга читайте тут .
Як зробити експедиційний багажник, ми з'ясували. Тепер можна подумати про облаштування даху Ниви. На рамі можна встановити:
- протитуманні фари для поїздки в осінню погоду;
- антену радіостанції на спеціальній платформі;
- на бортах можна кріпити лопату (креслення експедиційного багажника на Ниву 2121 повинен це місце визначити);
- веткоотбойнікі для захисту лобового скла від пошкодження при подорожах по лісових дорогах.
Зміна технічних характеристик авто
Чи ставити експедиційний багажник на Ниву, і як він впливає на робочі характеристики автомобіля? Перед тим як здійснити задум установки багажного відсіку на Ниву, врахуйте, що:
- значний зсув центра ваги (а він буде вже вгорі) може спровокувати перекидання Ниви на поворотах і збільшить крен;
- розміри експедиційного багажника на Ниву своїми руками і збільшення загальної маси авто змінять робочі параметри підвіски, трансмісії і негативно вплине на ходові характеристики машини;
- збільшена маса авто посилить лобове опір;
- збільшення маси збільшить і витрата паливного ресурсу;
- креслення експедиційного багажника на Ниву 2131 передбачає зміну висоти, що утруднить парковку в гаражі або підземному паркінгу.
Про доцільність встановлення знімних конструкцій можна розмірковувати нескінченно. Щоб не збільшити ризик перекидання авто на поворотах, що не навантажуйте багажник на даху важким тягарем. Також не варто ризикувати зайвий раз на Ниві з важким вантажем, тоді не доведеться переживати про зниження ходових якостей позашляховика .
На завершення - тест експедиційного багажника на відео.
Як змайструвати саморобний експедиційний багажник своїми руками?З чого краще зробити знімну конструкцію?
Як зварити експедиційний багажник на Ниву?