Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Експериментальний двигун, який використовує бензин і дизельне паливо

Наша сеть партнеров Banwar

Хто сказав, що   двигун внутрішнього згоряння зжив себе   і що йому прийшов час йти на пенсію, поступившись автомир електричних автомобілів

Хто сказав, що двигун внутрішнього згоряння зжив себе і що йому прийшов час йти на пенсію, поступившись автомир електричних автомобілів? Наприклад, як недавно показали компанії Mazda і Infiniti, створивши нові інноваційні двигуни внутрішнього згоряння, ДВС ще рано списувати з рахунків. Справа в тому, що в двигуні внутрішнього згоряння ще залишилося багато місця для нових винаходів та інновацій. Не вірите?

Тоді подивіться ролик про один найнеймовірнішому експериментальному двигуні, який використовує реакційно компрессионное займання (RCCI). І цілком можливо, ця система - святий Грааль для двигунів внутрішнього згоряння. Чому? Так вся справа в тому, що цей інноваційний досвідчений мотор в своїй роботі використовує два види палива одночасно: бензин і солярку. Завдяки неймовірній технології йому вдається досягати неймовірного рівня економічності.

На даний момент цей інноваційний движок існує тільки на випробувальному стенді. Але, на щастя, про нього є вже чимало інформації, яку воєдино зібрав популярний на Заході відеоблогер-інженер Джейсон Фенске.

Мотор, який працює одночасно на дизельному і бензиновому паливі, розроблений Університетом Вісконсіна-Медісон а. Цей університет в лабораторних тестах нового мотора зміг досягти 60 відсотків паливної ефективності.

Це означає, що новий інноваційний мотор з системою RCCI перетворює 60 відсотків свого палива в використовувану енергію, а не в відпрацьовану, як в більшості сьогоднішніх двигунів внутрішнього згоряння, серійно вироблюваних у всьому світі.

Багато це чи мало? Ось приклад з новим ефективним мотором Toyota. Йдеться про їх новітньому чотирициліндровому двигуні «Dynamic Force» , Який досягає 40-відсоткової теплової ефективності. У новому ж моторі, який використовується в Mercedes-AMG F1, теплова ефективність двигуна становить 50 відсотків. Так що самі розумієте, що 60 відсотків ефективності - це неймовірний крок вперед в майбутнє для ДВС, які вже почали списувати з рахунків. Виявилося, ще рано.

Двигун RCCI використовує два паливних інжектора на один циліндр для змішування палива з низькою реакційною здатністю (бензин) з паливом з високою реакційною здатністю (наприклад, дизельним паливом). Теоретично все могли б змішати будь-які види палива з низькою і високою реактивністю для двигуна з системою RCCI. Але бензин і солярка - мабуть, найцікавіше поєднання.

Сам процес спалювання палива в інноваційному двигуні також унікальний і цікавий, як і уприскування. Отже, спочатку суміш бензину і повітря надходить в камеру згоряння. Потім в камеру згоряння починає надходити дизельне паливо. В результаті бензин і солярка змішуються. Далі, коли поршень починає рухатися вгору, наближаючись до верхньої мертвої точки, в цей момент для запалювання подається ще трохи дизельного палива.

Цей двигун економічніший, ніж звичайний дизельний мотор. Також він за рахунок використання бензину набагато чистіше класичного дизельного силового агрегату. В результаті новий мотор більше схожий на ідеальний двигун внутрішнього згоряння. До речі, ця ідея не нова. Ще в 20 столітті в автопромисловості було кілька спроб створити ДВС, що працюють на двох видах палива: солярці і бензині.

Так чому ж сьогодні подібні мотори ще не встановлюються масово на сучасні автомобілі? Вся справа в недосконалості деяких технологій. І ось тільки в 21 столітті реально стало можливим створити такий двигун , Який буде працювати безвідмовно і мати непоганий ресурс, нічим не поступається звичайним силовим агрегатам. Правда, на жаль, для запуску серійного виробництва цей мотор повинен ще пройти чимало різних тестів і випробувань.

Правда, на жаль, для запуску серійного виробництва цей мотор повинен ще пройти чимало різних тестів і випробувань

Крім того при використанні двигуна, що працює на дизпаливі і на бензині, є проблема, пов'язана з двома роздільними системами заправки автомобіля, що в певних випадках дуже незручно.

У тому числі цей мотор, що вміє працювати на бензині і солярці одночасно, все ще знаходиться в стадії концепції і не є навіть передсерійним зразком. Так що говорити про те, що вже зовсім скоро в автопромисловості почнуть серійно випускати подібні силові агрегати, ще рано.

Отже, ось докладна розповідь блогера-інженера Фенске, який розібрав технологію цього мотора і простою мовою пояснив принцип його роботи. На жаль, ролик англомовний. Але ви можете частково зрозуміти, про що йде мова, включивши субтитри до відео, а також їх машинний переклад.

Не вірите?
Чому?
Багато це чи мало?
Так чому ж сьогодні подібні мотори ще не встановлюються масово на сучасні автомобілі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов