Наша сеть партнеров Banwar
За останній час в Алмати в рази зросла кількість серйозних ДТП за участю громадського транспорту.
Череда злощасних подій почалася з аварії, що сталася 11 травня, за участю 63 маршруту і «Гелендваген» . Рухаючись по проспекту Райимбек, водій позашляховика вирішив повернути ліворуч, не помітивши автобус, що пересувається по автобусній смузі. В результаті аварії постраждало 23 пасажирів автобуса і дворічна дитина з «Гелендваген» .
На наступний день ДТП сталося на проспекті Риськулова - водій автомобіля BMW на великій швидкості врізався в пасажирський автобус. Постраждали лише водій і пасажир легкового автомобіля .
Ще одне ДТП сталося вже 13-го травня. Водій 99-го маршруту, рухаючись по вниз по проспекту Достик, врізався в ліхтарний стовп . Сталося це через відмову гальм. Водій, намагаючись уникнути зіткнення з іншими автомобілями, прийняв рішення згорнути на узбіччя. В результаті аварії постраждало від 7 до 11 пасажирів автобуса.
16-е травня також не обійшлося без чергову пригоду: на проспекті Абая, недалеко від Family Park, зіткнулися Toyota Land Cruiser і 118-ий автобус. За словами очевидців, жінка, яка керує позашляховиком спробувала уникнути зіткнення з автомобілем, різко зупинився перед пішохідним переходом, вивернувши кермо вліво, де і знаходився пасажирський автобус . Постраждали лише водій позашляховика і її дитина.
Розібратися в істинних проблемах, які привели до ситуації, що склалася, ми попросили відомого громадського працівника Геннадія БАКЛАЙКІНА.
- Наскільки критична ситуація з громадським транспортом в Алмати на даний момент?
- Не можна сказати, що критична, адже робота акіматом проводиться. Закуповуються нові автобуси, скасовуються ті маршрути, що зовсім не придатні для використання.
- З чим пов'язано участившееся кількість ДТП з пасажирськими автобусами за останні два тижні?
Однією з проблем є те, що автобусні парки віддали приватникам, впевнений, що ніяка робота з водіями там не проводиться.
Також є проблема з маленькими зарплатами у водіїв, тому ці місця займають іногородні водії, у яких зовсім немає досвіду.
Причина є ще і в тому, що технічне обслуговування та ремонт рухомого складу у них проводиться безпланово, від аварії до аварії. Ніякого контролю за технічним станом транспорту немає.
- Як можна убезпечити алматинских пасажирів?
- Треба посилити і посилити контроль за водіями і технічним станом пасажирського транспорту з боку правоохоронних органів.
Нещодавно я був на засіданні в акімату і там в планах збільшити кількість муніципальних парків, але це, звичайно ж, робота нешвидка, пару років займе. Ось коли будуть муніципальні парки, тоді все буде налагоджуватися.
ДО РЕЧІ: Восени 2015 року ланцюжок подібних інцидентів сталася за участю алматинских трамваїв. Після чого акіматом було прийнято рішення про те, щоб скасувати рух трамваїв по міських вулицях.
Наскільки критична ситуація з громадським транспортом в Алмати на даний момент?З чим пов'язано участившееся кількість ДТП з пасажирськими автобусами за останні два тижні?
Як можна убезпечити алматинских пасажирів?