Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Експерти перевірили якість бензину А-95 по "шляху відпочиваючих" Київ - Ялта

Наша сеть партнеров Banwar

Інститут споживчих експертиз провів дослідження «іменних» сортів бензину на шляху від Києва до Ялти.

Слідом за недавно проведеними дослідженнями бензину А - 95, які показали гнітючу ситуацію з якістю, експерти взялися провести експертизу так званих «іменних» бензинів, які продаються на АЗС на 30 - 90 коп. дорожче своїх «звичайних» візаві. Цього разу фахівці вирішили перевірити дуже популярний в період літніх відпусток маршрут на Південний берег Криму. Вибір пояснюється тим, що все більше автолюбителів, власників сучасних авто, віддають перевагу саме преміальним сортам, бажаючи отримати від автомобіля все, на що він здатний, а також продовжити життя паливної системи і двигуна.

Оскільки зі столиці на ПБК можна добратися як мінімум двома шляхами, експерти розробили маршрут так, щоб охопити обидва - через одеську трасу і через Черкаси та Кіровоград. Всього було відібрано 15 зразків, приблизно на рівновіддалених один від одного АЗС. «На континенті» в дослідженні взяли участь КЛО (Ventus), WOG (Mustang), ОККО (Pulls), Укртатнафта (Преміум), Лукойл (Екто), Ранг (Преміум), Україна - Сервіс (Преміум), Socar (Преміум), ТНК (Pulsar). На півострові їм склали компанію місцеві мережі ТЕС (Преміум), Atan (Преміум) і Современник (Преміум).

Проби були відправлені в сертифіковану лабораторію, де їх досліджували на відповідність нормативам ДСТУ 4839: 2007 (для бензинів покращеної якості), оскільки заздалегідь було зрозуміло, що бензин буде імпортного виробництва. Нагадаємо, що в Україні в даний момент паралельно діють два стандарти якості бензину. «Старий» ДСТУ 4063-2001 «Бензініавтомобільні», який все ніяк не скасують, і новийДСТУ 4839: 2007 «Бензини автомобільні підвіщеної якості». Відповідність бензину новому ДСТУ 4839: 2007, по-перше, вказує на його поліпшені економічні та експлуатаційні характеристики, по-друге, на відповідність європейському стандарту Євро 4 або Євро 5. Зокрема в стандартах Євро зафіксовані вимоги, як до роботи двигуна, так і якості бензину, які враховуються в нових європейських марках автомобілів. Тобто, щоб отримати заявлені характеристики роботи автомобіля потрібно заправляти його відповідним паливом.

Після отримання паспортів якості експертів чекало здивування на межі шоку. Ні, не дають нам спокійно жити нафтотрейдери! Якщо в минулому дослідженні вони вразили тим, що 40% зразків не відповідали нормам, то тепер все сталося навпаки. Неймовірно, але факт - ВСЕ проби виявилися кондиційним. І не просто кондиційним, а відповідали нормативам ДСТУ 4839: 2007 для виду I, тобто Євро 5! Тільки один зразок, відібраний в Криму, по сірці показав відповідність виду II (Євро 4). Але про все по порядку.

Дослідженню піддалися наступні параметри - октанове число, вміст сірки, об'ємна частка ароматичних вуглеводнів, бензолу і органічних кисневмісних сполук.

Насамперед був перевірений найголовніший для роботи двигуна параметр - октанове число, яке характеризує стійкість палива до детонації - передчасного згорання бензину в камері згоряння. Детонація шкідлива для мотора не тільки підвищеною витратою палива і зниженням потужності, але і передчасним зносом двигуна через зайві навантажень. Октанове число вимірювали по моторному методу, при якому установка (одноциліндровий двигун із змінним ступенем стиснення) імітує навантаження на реальний двигун. За цим методом норматив встановлений на рівні 85,0 одиниць (що практично аналогічно звичного числа 95 по дослідницькому методу, яке ми бачимо на заправках). Всі учасники успішно подолали рубіж. У лідерів «запас» виявився серйозним і коливався від 85,6 у WOGдо 85,5 у Atanі 85,3 у КЛО.

Далі експерти перевірили ще один найважливіший показник - вміст сірки. Якщо її в паливі занадто багато, це призводить до утворення нагару, забрудненню паливних форсунок і «вбиває» каталізатори. До того ж стає «брудніше» вихлоп і в повітря, яким ми дихаємо, потрапляють дуже небезпечні оксиди. «Новий» ДСТУ передбачає вміст сірки не більше ніж 0,005% (50 мг / кг) для виду II, і не більше ніж 0,001% (10 мг / кг) для виду I. Всі учасники вклалися нормативи Євро 5 (!), Крім АЗС «ТЕС», результат якої вклався в євро 4 (44 мг / кг). А «попереду планети всієї» WOGс Mustang, КЛО (Ventus) і ОККО (Pulls). У цих зразках сірки взагалі практично не було (менше 5 мг / кг). Даєш Євро 6? Так чи інакше, а лідери тримають марку.

Ще один важливий параметр - вміст бензолу. Підвищена концентрація бензолу завдає великої шкоди, як навколишнє середовище, так і автомобілю. Чи не випаровуючись цілком бензол здатний змивати масляну плівку, що призводить до підвищеного зносу циліндрів двигуна. Згідно ДСТУ4839: 2007, об'ємна частка бензолу не повинна перевищувати 1%. Вклалися все, найменше зміст знову у WOG- 0,6%.

При перевірці об'ємної частки ароматичних вуглеводнів і органічних кисневмісних сполук порушень не виявлено, всі випробовувані знову вклалися, причому з «запасом».

Безумовно, головною несподіванкою рейду стало відсутність аутсайдерів. Тест Інституту споживчих експертиз довів - заливатися «фірмовим» «п'ятим» безпечно можна на всій протяжності маршруту. Судячи з усього, трейдери дуже педантично ставляться до контролю якості таких продуктів. Крім того, радує, що збільшилася кількість АЗС, що продають таке паливо в регіонах. Лідером за охопленням однозначно став WOG, який дуже серйозно наростив кількість своїх станцій, причому всі вони з магазинами та інфраструктурою. З'являються нові мережі (Socar), і нові бренди (Ventusі Pulsar). До речі, нове паливо Ventus, на думку експертів, стало кращим в Київській області. Звичайно, ціни на паливо нині високі, але це не найвища плата за впевненість, особливо в нашій, на жаль, досить байдужою до споживачів країні.

Звичайно, ціни на паливо нині високі, але це не найвища плата за впевненість, особливо в нашій, на жаль, досить байдужою до споживачів країні

Ти ще не підписаний на наш Telegram ? Швидко тисни!

Даєш Євро 6?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов