Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Експертиза «ТН»: Який бензин продають на томських заправках? :: Томские Новини +

  1. як перевіряють
  2. уроки хімії
  3. Деякі мінізаводи випускають бензинові фракції під назвою «паливо пічне», а спритні хлопці розбавляють...
  4. результати експертизи
  5. Поради експерта

Наша сеть партнеров Banwar

Експертизу палива проводили фахівці «Томського ЦСМ».

Претензії до якості бензину - одна з улюблених тем автомобілістів і автомайстрів. «Не паливо - бодяга, движок не тягне», - хором скаржилися водії на АЗС, коли журналіст «ТН» і експерт «Центру стандартизації метрології та сертифікації» відбирали проби.

Вибір зупинили на марці АІ-95 - їй все частіше віддають перевагу автовласники. Взяли і АІ-95G: щоб з'ясувати, чи відрізняється цей, «покращений» вид палива від свого «класичного» побратима.

Для експертизи відібрали 5 проб бензину марки АІ-95:
«Лакі Стар» (мережа «Лукойл») - 29,80 руб.

«Газпромнефть-Кузбас» - 30,90 руб. (95G)

«Регіональна нафтова компанія» - 30,00 руб.

«Томскнефтепродукт ВНК» (мережа Роснефть) - 29,90 руб.

Сібнефтепродукт (мережа «ELKE-авто») - 29,80 руб.

як перевіряють

- Бензин досліджуємо за вибірковими показниками, за якими точно можна судити про склад палива, - каже головний спеціаліст відділу випробувань «Томського ЦСМ» Олена Клевцова.

- Октанове число - головний показник якості (горючості) бензину. Брали до уваги масову частку сірки, ароматичних добавок, і, в обов'язковому порядку - екологічні параметри палива. Підводити результати експертизи будемо, оцінивши не тільки якість бензину, але і те, як на АЗС працюють зі споживачами: чи є у вільному доступі обов'язкова інформація, чи надають на вимогу покупця паспорт якості палива, - уточнює провідний інженер відділу випробувань «Томського ЦСМ» Галина Баранас.

- В рамках обласної програми ведеться щорічний моніторинг якості палива. У 2010 році перевірили 50 проб, в 2012 році - 80, в 2013-му буде досліджено рекордну для регіону кількість проб - 200, що дозволить оцінити ситуацію масштабно.

Нафтопродукти повинні відповідати Технічному регламенту (має статус ФЗ). Контроль їх якості - завдання Управління Росстандарта. На жаль, фінансування по цій частині настільки скромне, що умов тримати паливний ринок під контролем у Росстандарта немає. Ситуація повсюдна: не сумніваюся, що скромне фінансування і, як наслідок, нагляд - безпосередньо пов'язані з паливним лобі в Росії, - вважає Лариса Хустенко, заступник директора з технічного регулювання «Томського ЦСМ».

уроки хімії

Вінур Аметов, професор ТГАСУ:

- У Томську область паливо постачають Ачинский НПЗ - 50% ринку (Роснефть), Омський НПЗ - 30% (Газпром), решта 20% ділять невеликі гравці: завод в Семілужках, мінізаводи регіону. Продукція останніх частіше потрапляє на заправки приватників, а не в великі мережі, в основному, вона і викликає нарікання.

Деякі мінізаводи випускають бензинові фракції під назвою «паливо пічне», а спритні хлопці розбавляють його бензином ( «подженівают»), знижуючи собівартість кінцевого продукту. І таке сировина потрапляє на АЗС.

З досвіду можу сказати, чим далі від Томська, тим сумнівні якість бензину. Це проблема локальна.

Глобальна ж, в масштабах країни: вилучення з техрегламенту пункту про споживчі якості палива, там залишився тільки показник екології. Це частково призвело до того, що у виробництві кінцевого продукту все частіше використовуються аромодобавкі - наприклад, відходи хімічних виробництв, якими «підтягують» октанове число. Таке паливо вже не відповідає споживчим критеріям: потужність машини менше, тяга падає, а витрата бензину збільшується.

АІ-95 G - полегшений бензин. Його варто купувати, якщо дбаєш про надійність та довговічність автомобіля. При використанні більш важких видів палива в машині, немов в людському організмі, накопичується «холестерин»: в циліндрах осідають смоли. Згодом двигун починає перегріватися, не відводячи через деталі тепло, починають горіти поршні, клапани. Це може проявитися після використання 500-1000 літрів «важкого» бензину.

Екологічні параметри у очищеного АІ-95 G високі, але експлуатаційні якості нижче: гірше тягне движок, повільніше набирається швидкість. Однак, якщо ви не автогонщик, і територія пересування - міське середовище, то є сенс використовувати саме АІ-95 G, - радить Вінур Аметов.

результати експертизи

1 місце: «Газпромнефть-Кузбас» АІ-95G (Євро-4). Не виникло питань до паспорту якості (надали на АЗС на перше прохання). До якості палива претензій у експертів теж не виявилося. Еко-клас вищий.

2 місце: «Томскнефтепродукт ВНК - Роснефть» (Євро-4). Документи на АЗС представили, в них міститься вся необхідна інформація. Якість палива: октанове число в нормі, але ароматика на межі. На думку експертів це говорить про те, що октанове число дотягнутися за рахунок ароматичних вуглеводнів. Ароматики (високооктанові добавки - толуол, ксилоли) вводять щоб знизити собівартість палива.

3 місце: «Лаки-стар» (Лукойл), Євро-3. Паспорт якості не надали ( «Читайте документ, приклеєний на склі!», Але цей папір паспортом не є). За технічними характеристиками проба виявилася прикордонної: АІ-95 не дотягнув до норми за октановим числом (показник 93,2 при необхідному не нижче 95).

4 місце розділили: «ELKE-авто» (Євро-3) іРегіональная нафтова компанія (Євро-3). Фахівців не влаштувала інформація, відображена в документах, до того ж на обох АЗС паспорта довелося вивчати за склом. Проба «ELKE-авто» за октановим числом виявилася на граничному значенні. Проба РНК не пройшла за октановим числом: нижче норми, на межі і за ароматичних вуглеводнів. В цілому про двох останніх пробах експерт сказав: «Це швидше 92-й, ніж 95-й. Є підозра, що паливо змішали (з умислом чи без), заливши в ємність, де ще залишався АІ-92 ».

Поради експерта

Вінур Аметов, хіммотологія

  • Чи не «стрибайте» з однієї марки бензину на інший. Пішли на АІ-95, що не повертайтеся до важкого АІ-92. Двигуни звикають до конкретного палива, його присадкам, перехід для автомобіля хворобливий.
  • Зберігайте чеки на олії, фільтри, бензин, поки їх використовуєте, - це, в разі необхідності, буде підставою піти на рекламацію. (Насторожитеся, еслімашіна перестає заводитися, раптово виходить з ладу двигун, вихлоп густий).
  • З огляду на, що наш 95-й - це фактично добре очищений 92-й, раджу хоча б раз на місяць залити очищений бензин (АІ-95G), виїхати на трасу і розігнатися. Після того, як машина позбавиться від «шлаків», вона буде працювати краще.
  • Якщо виникають сумніви в якості палива, скаржтеся в Росстандарт (вул. Косарева, 17 А).
  • Якщо автовласник «годував» автомобіль не тим бензином, що зазначений в ПТС, то ремонт машини - навіть стоїть на гарантії - доведеться оплачувати водієві. Зверніть увагу, всі авто 2008 р.в. і пізніше вимагають АІ-95 і Євро-3.

Фото: Максим Кузьмін.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов