Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Експлуатація акумуляторної батареї: поради професіоналів з фото

  1. Правильна підзарядка акумулятора
  2. Ознаки несправності АКБ
  3. Як вибрати акумуляторну батарею
  4. Як встановити батарею на автомобілі
  5. Обслуговування акумуляторної батареї
  6. Особливості «прикурювання» з іншого акумулятора

Наша сеть партнеров Banwar

Перед тим, як приступити до прочитання цього матеріалу, радимо прочитати сторінку « Акумуляторні батареї ».

Якщо АКБ протягом трьох-чотирьох місяців не експлуатується, то вона розряджається і потребує перезарядці.

Саморозряд - це властивість, яка властива всім видам акумуляторних батарей. У одних воно більше, у інших, якісних і дорогих, менше.

Нижче вставляємо дві ілюстрації, на яких зображені графіки саморазряда.

Перша фотографія показує саморазряд в залежності від часу.

На другій фотографії графік залежності саморазряда від щільності електроліту в акумуляторі.

Бувають випадки, коли підзарядка потрібна навіть для таких АКБ, які експлуатуються.

Якщо акумуляторна батарея знаходиться в нормальному стані і повністю заряджена, тоді щільність електроліту в ній знаходиться в межах 1.27- 1.28 г / см3, а напруга 12.7 вольт.

Розрідженість батареї визначається по щільності електроліту - чим менше щільність, тим більше розряджена батарея.

Для орієнтування відзначимо, що коли щільність знижується на 0.01 г / см3, то розрядка батареї становить 6-8%.

Нижче вкладаємо графік, за яким можна оцінити залежність розрідженості акумулятора від щільності електроліту.

Для звірки слід взяти щільність електроліту з тієї банки, на якому вона мінімальна.

Для звірки слід взяти щільність електроліту з тієї банки, на якому вона мінімальна

Порада: Якщо, разряженность акумулятора, який стоїть на автомобілі, влітку становить 50%, а взимку 25%, його обов'язково треба зняти і зарядити. Врахуйте, що розряджений акумулятор взимку цілком може замерзати. При температурі навколишнього середовища -20 ° С, акумуляторна батарея з щільністю електроліту 1.2 г / см3замерзает.

Правильна підзарядка акумулятора

Ще однією ознакою для підзарядки акумулятора є випадок, коли щільність електроліту в різних банках відрізняються один від одного більш ніж на 0.02 г / см3

Правильна зарядка батареї вимагає оптимальний вибір струму, який повинен становити 0.05 від ємності самої батареї.

Це означає, що для підзарядки акумуляторної батареї з ємністю 55 Ач, оптимальним є сила струму 2.75А.

Порада: Чим нижче сила зарядного струму, тим глибше акумулятор заряджається.

Коли батарея заряджається сильним струмом, тоді електроліт починає кипіти до повної підзарядки.

Зі слабким струмом батарея може взагалі не «закипіти», проте підзарядиться воно краще.

У таких випадках ознакою закінчення зарядки вважається не-змінює щільність електроліту.

Якщо електроліт не кипить, і протягом 1-2 години щільність в банках не змінюється, це означає, що акумулятор заряджаючи повністю.

Для прикладу спробуємо порахувати, скільки часу буде вимагатися для підзарядки акумулятора з ємністю 55 Ач і з щільністю електроліту 1.25 г / см3. Для підзарядки будемо використовувати струм з силою 5 Ампер.

З графіка, який викладений трохи вища, стає ясно, що при щільності 1.25 г / см3 батарея розряджена на 25%, тобто втрата потужності струм становить:

Виходячи з цього вважаємо орієнтовна час підзарядки:

Швидше за все, у вас виникала питання: - Звідки з'явилося цифра 2 у формулі підрахунку часу підзарядки?

Під час підзарядки на підвищення заряду йде не вся енергія, а лише 50-70%. Інша енергія перетворюється на тепло і нагріває електроліт, часто приводячи його в кипіння. Тому і доводиться в формулі час підзарядки помножити на 2.

Найбільшу зарядку акумуляторна батарея може отримувати прямо на автомобілі, під час їзди. Генератор і реле підзарядки повинні бути справними.

Підзарядка з мережі автомобіля має кілька плюсів:

  1. По-перше, виключається варіант перезарядження,
  2. І по-друге - під час їзди електроліт постійно перемішується, внаслідок чого обробляється набагато більше обсягу активної маси.

Нагадування: Відразу після запуску двигуна зарядка акумулятора не починається. Зарядка АКБ безпосередньо залежить від температури електроліту.

Що це означає? А це означає, що коли ви запускаєте двигун, особливо взимку, поки температур електроліту в банках не стане позитивним, зарядиться акумулятор. Протягом усього цього часу електрику, яке виробляє генератор, перетворюється в тепло.

З вищесказаного випливає, що часті короткочасні зимові переїзди, можуть повністю розрядить вашу акумуляторну батарею, маючи на увазі той факт, що кожен запуск двигуна забирає частину ємності.

Якщо відбувається нормальний запуск двигуна, тобто, коли автомобіль заводиться з першої спроби, то 10 секунд стартера віднімають від батареї 0.83 Ач ємності (300А * 10 секунд = 3000 А секунд = 0.83 А годину). Для батареї з ємністю 55 Ач, це становить близько 1.5 відсотка.

  • Довга їзда по трасі, без зупинки, може привести до кипіння електроліту.
  • Часто АКБ не відновлюють первісну ємність після глибокої розрядки.

Ознаки несправності АКБ

  1. В процесі підзарядки щільність електроліту не збільшується, тобто не заряджається.
  2. Акумулятор не тримає заряд - підвищений саморозряд.

Нижче наведені деякі цифри про витрату електрики в вазовских автомобілях .

  • Запалювання - 2 Ач
  • Габаритне освітлення - 4 Ач
  • Ближнє світло - 9 Ач
  • Дальні фари - 10 Ач
  • Обігрівач заднього скла - 11 Ач
  • Опалення (вентилятор в залежності від швидкості) 5-11 Ач
  • Двірники - 5 Ач
  • Аудіо - від 5 до 15 Ач

Виходить, що коли ми залишаємо автомобіль з увімкненими габаритами на 3 години, то ми втрачаємо 20% від ємності акумулятора (4 А * 3 час = 12 Ач).

Якщо ви прочитали статтю « Акумуляторні батареї », Тоді в напевно пам'ятаєте, що силу струму виробленим генератором автомобіля безпосередньо залежить від оборотів, особливо для старих радянських автомобілів.

Наведемо деякі цифра характеризує різні моделі ВАЗ.

Моделі 2101-2106 2108-2109 1111 2110 Струм в холостому ходу 16 24 35 У номінальних оборотах 42 55 80

Від цифр випливає, що продоложітельная робота двигуна на холостому ходу з включеними фарами і обігрівачем, цілком може стати причиною для розрядки акумулятора.

Нагадування: Для сучасних автомобілів , Тим більше зарубіжного виробництва, це не актуально. Вони обладнані генераторами, які в холостих обертах двигуна цілком здатні забезпечить енергій вага автомобіль.

Як вибрати акумуляторну батарею

Ви повинні бути впевнені, що АКБ підходить вашому автомобілю.

Нижче перераховані основні фактори сумісності:

  1. Форма і розміри.
  2. Ємність.
  3. Полярність.
  4. Спосіб кріплення.

До того ж до основних факторів також варто враховувати деякі особливості вашого автомобіля.

  • Якщо ваш автомобіль не новий і в ньому несправна електроніка, не має сенсу купити не-обслуговується АКБ, так як вам часто доведеться додати дистильовану воду в банки.

На ємність також слід звертати особливу увагу, так як невідповідність ємності до вимог виробника стануть причиною передчасної поломки генератора і стартера.

Обов'язково вимагайте гарантійний талон і уточніть адреси технічного обслуговування з цього талону.

Багато виробників АКБ не вказують дату випуску, тому що не-які обслуговуються батареї можна зберігати довго.

Вимагайте перевірки АКБ прямо в магазині. Видаліть пакувальну плівку і переконайтеся, що корпус акумулятора не пошкоджений.

Нехай продавець перед вами перевірить щільність електроліту у всіх банках. Вони повинні бути однакові і не нижче номіналу більш ніж на 0,02 г / см3.

Перевіряйте напруга вилкою навантаження. Під навантаженням протягом 10 секунд напруга не повинна опускатися нижче 11 вольт. Без навантаження 12.5 вольт.

Якщо співробітники магазину відмовляються виконувати перевірки, відмовтеся від покупки.

Як встановити батарею на автомобілі

При установці на автомобіль, переконайтеся в тому, що все газоотводние отвори на батареї відкриті, тобто, вилучені всі зайві частинки упаковки.

Клеми змастіть вазеліном.

Майте на увазі, що базікання батареї на автомобілі неприпустимо. Це може стати причиною осипання пластин в банках.

Якщо батарея коштує близько до колектора, в літній час слід встановити термоізоляцію.

Обслуговування акумуляторної батареї

Термін служби АКБ в основному залежить від умов експлуатації.

  • Поїздки на короткі відстані з частим запуском двигуна (особливо в зимовий час), а також несправний генератор або стартер можуть стати причиною передчасного виходь АКБ з ладу.
  • Сила зарядочних струму не повинен перевищувати 1/10 частина ємності акумулятора.
  • Періодично перевіряйте рівень і щільність електроліту в банках АКБ
  • Обов'язково стежте за натягом ременя генератора. Слабкий ремінь може розрядити акумулятор, а тугий стане причиною для поломки генератора.
  • Якщо на автомобілі у вас не виходить повністю зарядити АКБ, тоді один раз в тиждень зробіть це за допомогою зарядного пристрою.

Порада: Необхідно, щоб рівень зарядженості батареї не знизився нижче позначки 75%.

Нагадування: Відхилення величини струму підзарядки на 10% (в будь-яку сторону), призводить до зниження терміну експлуатації батареї на 2 рази.

Двигун повинен запускатися з півоберту. Врахуйте, під час запуску двигуна прохідний через батарею ток становить від 100 до 300 Ампера (в залежності від температури повітря).

Нагадування: Знижений рівень електроліту в банках, скорочує термін експлуатації АКБ на 30%.

Нагадування: Знижений рівень електроліту в банках, скорочує термін експлуатації АКБ на 30%

Особливості «прикурювання» з іншого акумулятора

Особливості «прикурювання» з іншого акумулятора

Для «прикурювання» з іншого автомобіля потрібні мідні дроти з широким перетином, на кінчиках якого встановлені якісні «крокодили». «Крокодили» належний забезпечити великий площа контакту і сильний зажим. Між проводом і «крокодилом» повинен бути дуже хороший контакт, так як через нього пройде ток з силою до 300 Ампера.

Для правильного «прикурювання» слід дотримуватися деяких правил. Щоб не пошкодити ваш або «сусідський» автомобіль, виконуйте ці дії так, як написано:

  1. До клеми (+) зараженого акумулятора з'єднувати один з кінців червоного кабелю.
  2. Інший кінець цього ж кабелю приєднайте до плюса «сів» АКБ.
  3. До маси (-) зараженого акумулятора приєднайте один з кінців чорного кабелю.
  4. Інший кінець чорного кабелю приєднайте до блоку двигуна автомобіля з «сів» акумулятором. Постарайтеся, щоб місце з'єднання було якомога далі від карбюратора або паливного насоса, так як можуть бути іскри, але ближче до стартеру.
  5. Переконайтеся, що обидва кабелі знаходяться в безпечній відстані від обертових деталей.
  6. Заводите двигун автомобіля з «хорошим» акумулятором, і нехай він працює 1-2 хвилини.
  7. Запустіть двигун з «сів» акумулятором. Якщо він заведеться, залиште попрацювати 1-2 хвилини без від'єднання проводів.
  8. Якщо запуск буде невдалим, спробуйте ще раз через кілька хвилин.
  9. Вимкніть двигун автомобіля із зараженою АКБ.
  10. У зворотній послідовності виконуйте перші чотири пункти.

Що це означає?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов