Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Експлуатація Kia Sorento 2002-2009 р.в. Основні несправності і "болячки"

  1. Експлуатація Kia Sorento 2002-2009 р.в. Основні несправності і "болячки" Автомобіль "Кіа-Соренто»...
  2. Несправності трансмісії Кіа Соренто
  3. Проблеми з ходової частини, підвісці, рульової

Експлуатація Kia Sorento 2002-2009 р.в. Основні несправності і "болячки"

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобіль Кіа-Соренто» першого покоління, а також його рестайлінгову модифікацію, збирали на заводах Кореї, а пізніше - в Росії (з 2007 по 2009), на підприємстві «ІжАвто» Автомобіль "Кіа-Соренто» першого покоління, а також його рестайлінгову модифікацію, збирали на заводах Кореї, а пізніше - в Росії (з 2007 по 2009), на підприємстві «ІжАвто». Обидва виконання неважко розпізнати за кодом «VIN» - «KNE» і «XWK» відповідно. Своєю популярністю машина зобов'язана розумної вартості, як і на вторинному Нирків. Торги на шестирічні екземпляри Кіа Соренто на дизельному паливі починаються з 500 тисяч, а на трирічні - з 600. Цікавою деталлю є свіжі зразки, які стоять дорожче за дизельні, а люди похилого навпаки. Слід це враховувати при виборі силового агрегату, адже рано чи пізно варто задуматися про продаж.

Як і повинно бути у типового позашляховика, кузов розташовується на найпотужнішою рамі. Нехай дана конструкція в рази важче несучого кузова, зате більш живуча. А значить і видимих ​​претензій виникнути не повинно. Однак відколи фарби заздалегідь можуть з'явитися на капоті Кіа Соренто, а пізніше розквітне іржа. Вона ж поїдає «VIN», вибитий на лонжеронах рами, біля правого заднього колеса. Якщо штрих пошкодиться, слід очікувати ускладнень при реєстрації.

Якщо штрих пошкодиться, слід очікувати ускладнень при реєстрації

На модернізованих машинах початкових партій часто клопотала кліматична установка. Причина криється в неакуратно надітому електричному роз'ємі - його знадобитися щільно насунути. Відомі випадки, коли ламався силовий транзистор, який відповідає за зміну швидкостей вентилятора. Елемент недорогий, та й поміняти його не складе труднощів.

Експлуатація та "болячки" двигунів Кіа Соренто

На автомобілі першого покоління встановлювали бензинові двигуни 2,4- і 3,5-літрового обсягу серії «Сіріус 2» і «Сигма». Також варто відзначити дизельний варіант «А-Engine» з 2,5-літровим об'ємом. Після рестайлінгу екземпляр обзавівся 3,3-літровим бензиновим мотором з серії «Лямбда». Що стосується дизеля, він залишився тим самим, але його потужність піднялася до 170 замість 140 сил. Цього вдалося досягти за рахунок впровадження інших форсунок і турбированного компресора , Здатного змінювати геометрію направляючого апарату. Як виявилося, міцність турбін стала набагато нижче. Якщо колишні доживали до 120 тисяч, то нові ще менше.

Після модернізації на установках з потужністю 170 коней стало виникати більше проблем з форсунками, а саме з болтами їх кріплення. Кріплення нерідко обривався і форсунка вистрілювали з мотора, але чомусь частіше з четвертого або третього циліндра. Якщо болт зірвався з капелюшок - пощастило. Гірше, коли разом з головкою: викручуючи уламок, доведеться повозитися. У будь-якому випадку важливо поміняти інші болти, навіть якщо ті здаються зовсім целенькая. Для профілактики кожну форсунку краще витягувати кожні 100 тисяч км. Через сажі зробити це буває непросто. Простий прийом: вивернути свічку запалювання і залити в циліндр не більш 100 г моторного масла, після чого закрутити свічку на місце і провернути колінвал на болт шківа. Іноді досить невеликого зусилля, щоб вийшла форсунка і залишилася неушкодженою. Тільки не потрібно потім забувати видаляти масло з циліндра. І ще: обов'язково слід замінити ущільнювальні кільця.

Паливне обладнання «Бош» в цілому досить надійно. Її теж можна прикінчити, якщо тільки автомобіль заправляти соляркою специфічного якості або ж ігнорувати сигнал на приладовому щитку, що сповіщає про скупчення великої кількості води в відстійнику фільтра.

Агрегат лінійки «Сіріус 2» оснащений щодо складним приводом валів: один ремінь завідує ГРМ, а другий балансувати противагами. Якщо до ремонту першого ставляться дбайливо, то на другий взагалі залишають без уваги. Деякі «майстри» примудряються виставляти мітки балансирних валів в протифазі, тобто - зміщують їх від справжнього стану на один оборот (балансир повертається вдвічі швидше колінчастого вала). Після цього «неглавний» ремінь швидко зношується і рветься. «Трясіння» мотора є ще не найстрашнішим. Значно гірше, коли потрапляє датчик положення коленвала під хлист «обшарпанця».

Двигуни гами «Лямбда» відносно молоді, але вже встигли отримати плаваючу несправність - коли без будь-якої причини підвищуються холості оберти і загоряється набридлива « Check Engine ». Якщо замінити вузол дросельної заслінкою, лампа згасне.

Найбільш невибагливими вважаються агрегати серії «Сигма», наявні на «Хендай Терракан». Не дивлячись на експлуатаційні незручності, типових поломок Кіа Соренто не помічено. І все ж, тут є такий же посередній доступ до свічок розжарювання, як і на «Лямбда» (заміна кожні 60 тисяч, в тому числі ГРМ і роликів). Крім цього, дане сімейство дуже любить «їсти» паливо.

Несправності трансмісії Кіа Соренто

Модифікацій з механічною трансмісією на вітчизняному ринку замало, однак є один недолік майже у всіх: під скидання газу коробка погуркувало на нейтральній передачі - так гуляє проміжний вал в опорах, тому лякатися не варто. За усунення дефекту фахівці беруться неохоче, так як підбір регулювальних шайб досить трудомісткий: конструкцію доведеться розібрати і зібрати, причому двічі. А ось гарячі нерви власників, незадоволених потойбічними шумами, охолоджує вартість ремонту МКПП Кіа Соренто. Зчеплення живе не більше 120 тисяч км - першим скисає вижимний підшипник. Під його свист можна проїхати не більше 10 тисяч км, аж до сервісної станції.

Автоматизовані трансмісії «Jatco RXC», як і роздавальні коробки «EST» з трьома режимами, мають непоганий надійністю. Тільки не потрібно забувати вчасно міняти масляну рідину. А ось що стосується Трьохрежимний «TOD», у неї часто підгорає фрікціони, чому автомобіль починає сіпатися в русі. Причина криється в економії заводу на маслі. Іноді після заливки на конвеєрі в картер входить ще 0,7 літра.

Проблеми з ходової частини, підвісці, рульової

З ходовою частиною клопоту практично не виникає. Втулки і стійки стабілізаторів зажадають заміни через 30 і 90 тисяч відповідно. Підшипники передньої маточини доживають до 50 тисяч. Сайлент-блоки, рульові наконечники і кульові опори дохажівать 150 тис. Кілометрів.

Гальмівні колодки служать не більше 40 тисяч (не залежить від типу трансмісії), як передні, так і задні. Гальмівних дисків вистачить на пару комплекту колодок, на три - набагато рідше. Якщо ззаду стоять «барабани» (що дуже рідко), то про їх заміну можна не турбуватися протягом 80 тисяч км.

Відео: огляд Кіа Соренто 2004 р.в. ("Головна дорога")

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов