Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Електричні схеми підключення вентиляторів Газель

Наша сеть партнеров Banwar

Увага! Всі електричні схеми надаються «Як є». Ми не несемо ніякої відповідальності за будь-який можливий збиток, пов'язаний з їх використанням і застосуванням. Застосування нижчезазначених електричних схем ви здійснюєте на свій страх і ризик! Велика частина схем є теоретичною розробкою і на практиці не випробувана!

Наявність декількох каналів управління по температурі дає досить широкі можливості для конструювання системи охолодження.

Так як установка вентилятора на Газель не є стандартною процедурою - можливо безліч варіантів її реалізації. Тому якщо у вас виникне потреба в будь-якому іншому, що не описаному нижче, варіанті - пишіть мені на пошту [email protected] - допоможу розробити ваш власний варіант підключення, що враховує наявність у вас конкретних запчастин та побажання по функціональності. Схема цього варіанту буде додана на цю сторінку.

Так само надсилайте відгуки по роботі встановлених і випробуваних схем охолодження - вони будуть опубліковані на спеціальній сторінці для полегшення вибору і для уникнення помилок тими, хто йде за нами.

Рекомендації по монтажу додаткової проводки вентиляторів.

  • Приєднуйте силові дроти до АКБ проводами з перерізом не менше ніж у проводів вентиляторів.
  • Запобіжники силових проводів розміщуйте якомога ближче до точки приєднання до АКБ.
  • Реле зручно розмістити на бічній поверхні кузова за правою фарою, ближче до АКБ.
  • Якщо мінусовій провід є загальним для обох вентиляторів - його перетин повинно бути не менше суми перетинів мінусових проводів обох вентиляторів.
  • Для з'єднання проводів використовуйте клеми і обтискні мідні трубки, ретельно ізолюйте з'єднання проводів.
  • Закріпіть джгут проводів пластиковими хомутами до кузова або існуючим джгутів щоб уникнути перетирання ізоляції об гострі кромки при вібрації.
  • Додаткові контакти типу «Ліра» в роз'єм ЕБУ для висновків 25 і 33 можна отримати з більшості роз'ємів проводки ГАЗ - роз'ємів форсунок, датчиків швидкості, фази, ДПКВ, ДПДЗ, РХХ, температури, детонації ..) Дуже складно - але можна.

Схема 1. Один основний вентилятор.

Найпростіша схема для підключення. У цьому випадку температура включення вентилятора визначається жабою або ЕБУ з 33 або 25 контакту. Вентилятор є основним і працює тільки на повну потужність.

Якщо ви встановили на радіатор два вентилятора - то можна додати аналогічну схему для обслуговування другого вентилятора, взявши сигнал управління з вільного виведення (жаба, 33 або 25 контакт ЕБУ).

Цим буде забезпечена підвищена надійність системи охолодження (при виході з ладу одного вентилятора інший залишився впорається з охолодженням), а так само можливість включення вентиляторів при різних температурах (наприклад з жаби Вентілятор1 включається при 88 градусах, а з 33 контакту ЕБУ Вентілятор2 включається при 92 градусах ). При одночасній роботі двох вентиляторів буде подвійна ефективність охолодження - можна на Дакар їхати і сміливо буксувати.

Варіант 2. Послідовне підключення двох вентиляторів.

Так само проста схема на одному реле. У попередню схему послідовно першому додається ще один вентилятор. Саме такий варіант підключення на моїй Газелі. Вентилятори включаються обидва одночасно на зниженій швидкості і обертаються приблизно в 3-4 рази повільніше ніж звичайний вентилятор (залежить від додаткового вентилятора - чим менше його потужність, тим повільніше будуть обертатися обидва вентилятори).

Дана схема випробувана протягом усього літа 2015 - при обертанні двох вентиляторів на малій швидкості проблем з перегрівом не виникло жодного разу. Правда зауважу, що в жарку погоду вони взагалі не вимикалися.

Безсумнівним плюсом включення вентиляторів на малій швидкості є малий стрибок струму в ланцюзі при пуску, а так само в 2 і більше разів менше споживання струму при роботі, що не призводить до перегріву і виходу з ладу двигунів вентиляторів. Низький рівень шуму теж радує.

Два 8-лопатевих вентилятора від ВАЗ - на мій погляд кращий вибір для цієї схеми. Майже впевнений - при обертанні на половині швидкості (саме так вони будуть обертатися при підключенні послідовно) для нормального охолодження Газелі їх буде більш ніж достатньо.

Варіант 3. Двухскоростной вентилятор.

Двухскоростной вентилятор

У цьому випадку використовується схема з двома послідовно включеними вентиляторами, яка забезпечує плавне включення і охолодження в м'якому режимі з можливістю включення потужного режиму. Перший рівень включення управляється реле 1 з контакту 33 ЕБУ. При необхідності включити систему охолодження в потужному режимі на додаткове реле 2 подається сигнал включення з контакту 25 ЕБУ (Управління реле кондиціонера).

При цьому основний вентилятор 2 з повільного обертання перейде в швидке обертання, а додатковий вентилятор 1 перестане обертатися.

При використанні двох аналогічних вентиляторів ця схема виграшу по ефективності охолодження не дає.

Правильніше в цій схемі застосувати в якості додаткового вентилятор менш потужний, ніж основний. Так само хороший результат дасть застосування замість додаткового вентилятора відповідного резистора (наприклад типу резистора грубки). Потужність можна оцінити по опору обмотки вентилятора. Вибирайте додатковий вентилятор або додатковий резистор з опором 2-3 Ома на ток 5-7 Ампер.

В результаті ми отримуємо плавний пуск вентилятора в режимі м'якого охолодження на 30-50 відсотках швидкості обертання, а при необхідності буде включатися максимально потужний режим без різкого стрибка струму в момент пуску, так як основний вентилятор вже обертається.

Даний варіант мною не випробуваний, але при нагоді саме його я його поставлю на свою машину.

Для включення керуючих висновків 25 і 33 можливо буде необхідно перепрограмувати ЕБУ. Про підготовку ЕБУ тут ...

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов