Наша сеть партнеров Banwar
Сьогодні споживачеві добре відомо, що двома банальними діями ( "увіткнути і натиснути") операції, які можна виробляти із сучасною електрофурнітурою, далеко не вичерпуються. Його вже не дивують розетки, що викидають вилки після натискання кнопки, і вимикачі, що реагують на рух і зміна температури.
Для цього достатньо обчислити вартість підключається до мережі побутової техніки та інших електроприладів. Для тих, кому такий метод здасться непереконливим, рекомендуємо уважно розглядати фото приміщень, які перенесли пожежі через несправну або неякісної (що, найчастіше, взаємопов'язане) електрофурнітури, і прикинути суму збитку. Але ж при такій функціональному навантаженні розетки і вимикачі для будинку ще й грають роль найважливішого елемента дизайну, естетичної деталі інтер'єру. Тим складнішою стає проблема її вірного вибору. Як зробити цей вибір максимально точним і правильним, радять читачам нашого видання професіонали.
Олександр Мотузка, маркетинг-менеджер по ринку житлового будівництва SCHNEIDER ELECTRIC
- В Україні з'являється електрофурнітура середнього класу. Це має безперечне вплив на культуру споживання і відбивається практично на всіх цінових сегментах ринку електрофурнітури. Як виходять з моди б / у автомобілі, так втрачає популярність і дешева низькоякісна електроінсталяція. Сьогодні покупця цікавить не тільки країна-виробник, а й репутація бренду, а його інтерес до функціональних і візуальним властивостям пропонованого вироби став постійним. Ще один момент: середній клас має більш серйозні естетичні запити; таким чином, увагу до стилістики дизайну виражається в більш скрупульозний вибір кольору і форми. Нарешті, середній клас - соціальна група, яка знає справжню ціну часу. Таким чином, одним з найважливіших критеріїв вибору електрофурнітури стає багатофункціональність і надійність. Зайнята людина просто не має часу на усунення частих поломок і виконання зайвих операцій. Саме цим, до речі, і пояснюється зростання споживчої аудиторії середнього і високого цінових сегментів (13-40 грн. За комплект). Вироби, представлені в ньому, мають добротні якість, розумну ціну і відрізняються продуманістю дизайну. Надійність і практичність без всяких надмірностей.
У плані споживання, я думаю, буде цікавим порівняння Польщі та України. У Польщі дорогі, і навіть середні серії не користуються особливою популярністю. Там дорога фурнітура є ознакою поганого тону господарів, що говорять про відсутність у них скромності. А в Західній Європі набирає обертів популярність електрофурнітури, сумісної з єдиної інтегрованої функціональної системою "розумний будинок". Попит, таким чином, має багата функціональність і автоматика.
В Україні (і цим схожі ми з Росією) дорожнечу популярних виробів часто визначає матеріал корпусу, а не функціональність. У нас має місце не тільки національна, а й регіональна специфіка. Наприклад, в містах чорноморсько-азовського узбережжя "італійський стандарт", т. Е. Модульні, "рамкові" вироби популярнішим, ніж в інших регіонах.
Всі пропозиції електрофурнітури позиціонуються в п'яти сегментах. Якщо вести мову про стандартному комплекті (вимикач + розетка), то в нижньому сегменті позиціонуються вітчизняні та турецькі вироби вартістю 6-8 грн. Сегмент так званих стандартних пропозицій - 9-12 грн. Середній ціновий сегмент поділяється на дві цінових смуги: нижню (13-18 грн.) І верхню (20-25 грн.). Верхній ціновий сегмент (від 30 грн.) Межує своєї верхньою планкою (40-45 грн.) З преміум-класом, який, в свою чергу, верхньої межі не має традиційно. У всіх випадках слід враховувати умовність сегментарних рамок і їх мінливість.
Зі зниженням вартості знижується і функціональність виробів. У нижньому сегменті виробники пропонують близько 40 функціональних варіантів. При цьому, в примітивних варіантах про комплексах функціональних властивостей мови не йде: один виріб - одна функція. Чим вища ціна, - тим вище функціональність. Уже в нижньому сегменті можна зустріти вимикачі з перемикачами і декількома клавішами, в середньому - з датчиками руху, ну а в преміум-класі пропонують вироби не тільки, наприклад, з термостатами і регуляторами навантажень, але навіть з барометрами і будильниками. Якщо говорити про розетках, то вони можуть бути оснащені захисною панеллю або шторками, мати поворотну передню панель, заземлення і т. Д., Що, звичайно ж, відбивається на вартості.
Друга після функціональності найважливіша складова вартості електрофурнітури - використовувані конструкційні та декоративні матеріали. У преміум-сегменті для декору можуть бути використані як мінімум рідкісні природні матеріали, наприклад, екзотичні породи дерева, але не виключається і застосування дорогоцінних металів і рідкісних каменів.
Тобто властивостей, характерних тільки для одного сегмента, немає. Просто зі зростанням ціни посилюється функціональність, збільшується якість матеріалу і, відповідно, підвищується надійність і довговічність виробу. Позиціонування продукції в рамках певного цінового сегмента визначається комбінацією цих основних властивостей.
Димери (вимикачі-регулятори інтенсивності освітлення), до речі, також неоднакові по комплексам властивостей і мають власну цінову та якісну ієрархію. Наприклад, дешеві димери розраховані на строго певні потужності і вид ламп. Для полегшення споживчого вибору виробники об'єднують вироби порівнянного якості, тобто мають порівнянні функціональні і цінові характеристики і схожий імідж в серії, за назвами яких можна в цілому судити про клас пропонованого вироби.
Якщо спробувати узагальнити принципи вибору конкретного виробу, то в них повинні відображатися кілька моментів. Перш за все, вибір повинен визначатися комплексом функціональних властивостей, що цікавлять споживача. Тут потрібно звернути увагу на специфіку розводки, а також побутових і освітлювальних приладів. Наприклад, наявність галогенних ламп передбачає установку світлорегулятора з трансформаторами. А якщо ви експлуатуєте енергозберігаючі лампи, слід врахувати, що поки жоден виробник електрофурнітури не може запропонувати управління таким видом ламп за допомогою димарів. Вибір, таким чином, звужується. З задовольняють функціональних варіантів вибираються ті, зовнішній вигляд яких не тільки імпонує споживачеві сам по собі, але і стилістично узгоджується з дизайном інтер'єру. Вибір звузиться ще більше після того, як покупець визначиться з симпатіями до певних країнах-виробниках, компаніям і брендам. Важливий, до слова, етап, якщо важливість таких параметрів як надійність або іміджева цінність електрофурнітури мають для покупця важливе значення. Після всього цього ціна, власне, з'ясується сама собою.
Автор: Юрій Пойманов
Джерело: Український Будівельний Каталог (Секрети успішної будівництва)