Наша сеть партнеров Banwar
Шведський виробник представив повністю електричну модифікацію вантажівки FL.
Ймовірно, успіх компанії Tesla в електричному транспорті не дає спокою іншим виробникам. хоча, електротягач Semi ще не вийшов на ринок, американська компанія вже у всю приймає на нього замовлення. Мабуть електрифікація комерційних автомобілів - не тільки тренд, але і перспективна в фінансовому плані ідея, яку вирішив підтримати і Volvo, продемонструвавши развозной вантажівка FL з електричною силовою установкою.
Відрізнити версію Volvo FL Electric від звичайних FL можна за закритими за допомогою фальшпанелей боковинам, за якими розташовуються літій-іонні акумуляторні блоки ємністю 100 - 300 кВт * год. Електромотор видає потужність 130 або 185 кВт і піковий крутний момент 425 Нм, що залежить від вибору передачі в редукторі (їх дві).
Повна маса вантажівки становить 16 тонн. Версія з батареєю максимальним обсягом заряджається протягом години-двох від спеціальної станції швидкої зарядки постійним струмом потужністю 150 кВт * год. Якщо заряджати акумуляторний блок від звичайної мережі зі змінним струмом, то буде потрібно близько десяти годин.
Без сумніву, ключовою характеристикою електромобіля є запас ходу, який у Volvo FL Electric, як заявляє виробник, становить до 300 кілометрів на одній зарядці. Правда, йдеться про порожньому або завантаженому автомобілі, не уточнюється. Також нічого не сказано про вантажопідйомність електричного вантажівки.
Уже почалися практичні випробування новинки - перша пара машин задіяна в Швеції. Один FL Electric використовується для вивозу сміття, а інший для комерційних вантажоперевезень.
Раніше портал «Колеса.ру» повідомляв про плани Volvo почати продажі електричних вантажівок в 2019 році.