Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Електрокари відчутно подешевшають. Все, що потрібно знати перед покупкою електромобіля

Наша сеть партнеров Banwar

У 2018 року електрокари можна буде купити без ПДВ, акцизу та ввізного мита. Всі важливі моменти, які потрібно знати майбутнім власникам електромобілів

Верховна Рада прийняла в цілому законопроект № 6776-д про внесення змін до Податкового кодексу, тим самим скасувавши для українців податок на додану вартість і акциз на ввезення в Україну електромобілів.

Наскільки подешевшають екологічні машини і чекати чи автобуму.

Без ПДВ і акцизу

Законопроект передбачає, що бажаючим придбати автомобіль на електротязі тепер не потрібно буде платити ПДВ (20% вартості) і акциз (109 євро). Ввізне мито на електромобілі депутати "обнулили" ще в 2015 році.

І в разі вступу в силу закону, подешевшають для українців не тільки електрокари. Податок на додану вартість скасують також для таксі-електрокарів (на операції з постачання послуг з перевезення пасажирів на таксі, оснащеному виключно електричним двигуном).

Також законопроект покликаний здешевити оренду пасажирського транспорту на електриці (лізинг, прокат, перевезення на замовлення), в разі, якщо такі колісні транспортні засоби оснащені виключно електричним двигуном (одним або декількома).

Це нововведення стосується тільки автомобілів з повністю електричним двигуном. Бажаючим придбати машину-гібрид доведеться розмитнювати її за загальними правилами.

Законопроект передбачає, що пільги на покупку електрокарів будуть діяти в Україні протягом року - з 1 січня 2018 року до 31 грудня 2018 року.

Спочатку депутати проголосували за те, щоб без акцизу і ПДВ українці могли купувати машини на електротязі до 2023 року, проте в останні хвилини глава фракції БПП Артур Герасимов запропонував скоротити цей термін до одного року.

Втім, в уряді заспокоюють: на початку 2018 року з'явиться комплексний законопроект, в якому пільги будуть продовжені. А поки подивимося, що зміниться вже в новому році.

Читайте також: Світ хоче повністю перейти на електромобілі . Як на наших очах відбулася революція

Скасування ввізного мита (8%) для авто з електродвигунами в листопаді 2015 роки не спровокувало навала електрокарів в Україні, оскільки самі по собі ці машини поки більш звичні машини на паливі. Та й потреба заряджати авто все ще відлякує українських водіїв.

Зараз в Україні налічується близько 4 тис. Електрокарів (Для порівняння авто на Єврономер в ГФС нарахували на 1 листопада понад 383 тис.).

Однак парк електромобілів в Україні почав активно зростати головним чином протягом 2017 року. З початку року попит на електромобілі виріс на 227%.

Своєрідною національною особливістю вітчизняного ринку електромобілів є те, що більшість авто старі - більше 80% ринку. Якщо рік тому частка нових машин в первинних реєстраціях електрокарів склала майже 45%, то в 2017 році - лише 18%.

Але скасування акцизу і ПДВ повинні здешевити і значно підвищити попит на екоавтомобілі в Україні, як нові, так і колишні у вживанні, впевнені чиновники.

У Мінінфраструктури повідомили, що без сплати ПДВ і акцизу електрокари стануть дешевше приблизно на 17%.

Очікується, що до 2022 року електромобілі будуть коштувати стільки ж, скільки і автомобілі з паливними двигунами. згідно прогнозами Bloomberg, до 2040 року близько 35% всіх проданих автомобілів будуть оснащені електромоторами.

Скільки буде коштувати машина

Згідно з даними асоціації "Укравтопром", найпопулярнішим електромобілем в Україні є Nissan Leaf (його придбали 1855 українців). Наступною за популярністю моделлю стала BMW i3 - 79 шт. На третьому місці Tesla Model S - 56 шт. Також в ТОП-5 увійшли Ford Focus (54 шт.) І Fiat 500 (30 шт.).

Читайте також: Українці купили вдвічі більше імпортних автомобілів, ніж в минулому році . Звідки взявся цей автобум

Подивимося, як зміниться вартість нового і старого Nissan Leaf з нового року.

На сайті Аuto.ria. нова машина 2016 року випуску варто більше 889 тис. грн ($ 32,8 тис. або майже 28 тис. євро).

З 1 січня вартість машини повинна зменшитися приблизно так:

Вартість нового Nissan Leaf в 2018 році = 889 тис. Грн - 20% ПДВ (177,8 тис. Грн) - 109 євро (3516 грн за курсом 32,26 грн) = 707,7 тис. Грн.

Два роки експлуатації можуть зменшити вартість машини удвічі, тому старий Nissan Leaf 2014 року випуску приблизно обійдеться українцю в таку суму:

Вартість уживаного Nissan Leaf в 2018 році = 444 тис. Грн - 20% ПДВ (88,8 тис. Грн) - 109 євро (3516 грн за курсом 32,26 грн) = 351,7 тис. Грн.

Читайте також: З 1 січня знизиться ввізне мито на машини з ЄС . Наскільки подешевшають автомобілі

Також доведеться сплатити одноразовий внесок до Пенсійного фонду. Розмір збору залежить від прожиткового мінімуму на момент сплати і групи, до якої відноситься автомобіль (в залежності від ціни автовласник сплачує до ПФ 3-5% вартості).

З 1 грудня, якщо машина дорожче 280,5 тис. Грн, автовласник сплачує до ПФ 3% її вартості, варто до 493 тис. Грн - 4% вартості. Більше 5% вартості потрібно заплатити, якщо авто дорожче 493 тис. Грн.

Генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко упевнений , Що скасування акцизу і ПДВ призведе до зростання ринку електрокарів в 2018 році мінімум в 20 разів.

Економія палива і зарядки

Все більше країн заявляють про намір повністю відмовитися від двигунів внутрішнього згоряння (ДВЗ), адже вони шкодять екології. Франція і Британія оголосили про намір повністю припинити продаж бензинових і дизельних автомобілів до 2040 року. А вже в 2025 році норвежці зможуть купувати тільки електрокари.

Крім екологічної складової, електрокари мають також перевага економічне. Через зростання цін на бензин, дизельне паливо, автогаз і паливно-мастильні матеріали, вартість володіння традиційними автомобілями щорічно збільшується.

Читайте також: Чому дорожчає бензин в Україні

При середній витраті бензину в місті 10 літрів, кожні 100 км шляху обходяться українським автомобілістам приблизно в 250 грн.

Електрокар на 100-150 км шляху, за розрахунками спеціалізованого ресурсу Аutonews , Витратить енергії в середньому на 25-30 грн. в залежності від сезону. Тобто подекуди різниця буде в 10 разів.

І скепсис, і побоювання серед бажаючих купити електроавтомобіль викликає поки слаборозвинена інфраструктура для таких авто.

Але переживати з приводу заправних станцій для електрокарів щорічно можна все менше, адже їх кількість неухильно зростає. Компанія Schneider Electric нарахувала в Україні 1,5 тис. зарядних станцій. І передбачила, що на кінець цього року їх число зросте до 2 тис., А ще через рік - до 4 тис.

ось мапа , На якій можна дізнатися, скільки таких станцій в Україні зараз:

Та й кількість часу, необхідне для заряду двигуна, щорічно скорочується. Наприклад, вже зараз Tesla Motors активно впроваджує систему суперчарджеров (зарядні станції), які дозволяють за півгодини зарядити батарею в автомобілі на 80% .

Співзасновник Tesla Club Ukraine і керівник Go To-U Назар Шимон-Давида підрахував , Що в 95% випадків ті, хто користується автомобілем в місті, проїжджають 60-70 км в день. Для таких досить ввечері поставити автомобіль на зарядку в звичайну розетку і з ранку поїхати на роботу повністю зарядженим.

Ще одним козирем авто на електриці є те, що їх власники набагато рідше змушені платити за сервісне обслуговування машини. Найчастіше електрокару перевіряють підвіску, змінюють фільтри салону і здійснюють діагностику двигуна. І на це потрібно менше часу, ніж для традиційних авто. І проблемою поки буде знайти СТО, що спеціалізується на електрокарах. Але попит формує пропозицію, тому з часом ця проблема самоусунутися.

До чого слід бути готовим. Запас ходу і батарея

Проблематичніше буде, якщо машина вам потрібна для постійних поїздок на великі відстані. Тоді "харчування" електрокару протязі маршруту варто планувати заздалегідь. В сучасних електромобілях запас ходу на одному заряді 150-200 км. У моделях, випущених кілька років тому, трохи менше. Наприклад, в новому Nissan Leaf виробники обіцяють запас ходу в 240 км, в попередніх моделях - 150 км.

Часто у охочих купити авто на електриці виникає питання, а що буде з використаної батареєю і скільки вона буде працювати.

Середній термін експлуатації батареї в електрокарах - 10 років. Виробники дають 5-8 років з розрахунком, що до цього часу залишиться 70% початкової ємності акумулятора. Тому навіть після цього періоду можна буде їздити, правда, запас ходу обмежиться 100-130 км.

У разі необхідності батарею можна замінити. Для Nissan Leaf заміна буде коштувати близько $ 4 тис. Вартість нової батареї зменшується щороку. Тим більше не завжди потрібно міняти весь акумулятор (хіба в разі пошкодження).

Батарея - це набір осередків. Іноді досить поміняти тільки одну, яка вийшла з ладу.

Середня вартість одного осередку для Nissan Leaf в Україні - $ 100. У моделі передбачено 48 осередків.

"Використані акумулятори прийнято не утилізувати, а давати їм друге життя - поміщати в батарейное сховище. Наприклад, помістити в павербанкі для будинків, використовувати в суперчарджерах, які стоять на дорозі, біля будинку ", - пояснює генеральний директор компанії Оксіжен Груп Олександр Вовк в інтерв'ю виданню "Новий час".

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов