Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Електромобіль Mitsubishi i-MiEV: Секрети електротяги

  1. Ходова частина
  2. Безпека
  3. ресурс
  4. комфорт
  5. Запас ходу
  6. компонування
  7. силовий агрегат

Наша сеть партнеров Banwar

Чим забезпечуються чудові характеристики електромобілів, які призводять до рекламних буклетах їх виробники? Ми заглянули під облицювання типового представника цього поки нечисленного класу - компактного хетчбека Mitsubishi i-MiEV.

Що ми знаємо про електромобілі, крім того, що у них є електродвигун і батарея, а також що їх «заправка» обходиться в рази дешевше, ніж машин з ДВС? Але ж у новомодних «електричок» достатньо своїх, специфічних блоків і вузлів, причому від досконалості кожного з них залежать принципово важливі характеристики електрокарів. Зазвичай насамперед мають на увазі запас ходу і час зарядки батареї, але, крім цього, вдалий електромобіль може мати чимало переваг перед своїми бензиновими і дизельними «побратимами».

Наприклад, у сучасного електрокара є всі передумови володіти малим переліком робіт з технічного обслуговування і збільшеним міжсервісний інтервалом. Також ці транспортні засоби можуть бути більш комфортабельними і тихими, якщо не сказати - безшумними.

Чим забезпечуються чудові характеристики електромобілів, які призводять до рекламних буклетах їх виробники Ходова частина

Шасі не відрізняється від аналогічного у авто з ДВС, тільки шини застосовуються енергозберігаючі: вузькі, зі зниженим опором коченню. Підвіска забезпечує нормальну керованість на паспортної швидкості до 130 км / ч.

Безпека

На дорозі i-MiEV динамічніше деяких машин з ДВС: розгін до 80 км - за 10,6 с, до 100 км / год - за 15,9 с. Розташування батареї (230 кг) під підлогою салону забезпечує хорошу керованість, хоча в цілому електромобіль (суха маса 1100 кг) важче аналогів з ДВС. На дорозі i-MiEV динамічніше деяких машин з ДВС: розгін до 80 км - за 10,6 с, до 100 км / год - за 15,9 с Захист батареї (330 В, 16 кВт / ч) і кабелів від пошкоджень гарантують потужний корпус АКБ і силовий каркас кузова, усередині якого вона поміщена. Довжина високовольтної проводки максимально скорочена, вся вона водонепроникна. У разі ДТП спеціальний датчик тут же відключає батарею. Електромобіль має 4 подушки безпеки, світлодіодні задні ліхтарі і стоп-сигнали, фари головного світла з особливим розподілом складових світлового променя. За безпеку i-MiEV отримав 4 зірки EuroNCAP.

ресурс

На випробуваннях перед запуском в серію i-MiEV пройшли по 300-500 тис. Км. Надається гарантія на три роки, причому перші два роки пробіг не обмежений, третій - до 100 тис. Км. Після 1000 циклів заряду-розряду (що відповідає 150 тис. Км пробігу) в умовах від -5 до +50 градусів батарея повинна зберегти 80-85% своїх властивостей - навіть якщо вона весь час заряжалась від «швидкого» пристрою струмом 125 А.

комфорт

i-MiEV працює настільки тихо, що машину довелося обладнати звукоімітатором, який при русі на малій швидкості попереджає пішоходів про наближення авто i-MiEV працює настільки тихо, що машину довелося обладнати звукоімітатором, який при русі на малій швидкості попереджає пішоходів про наближення авто. Рівень вібрацій і внутрішніх шумів також близький до нуля. Є підсилювач керма, управління режимами руху - селектором, подібним ручці АКП. У 4-місному салоні - кондиціонер і обігрівач, підігрів сидінь. Заради економії енергії тягової батареї рекомендується прогрівати або охолоджувати салон, ще коли авто підключено до зарядного пристрою. Для цього передбачений дистанційний контроль кліматичної установки і функція програмування.

Запас ходу

Заявлений пробіг на повністю зарядженій батареї - 150 км, при цьому підвищення швидкості до 100 км / год скорочує пробіг на 48%. Також скорочує пробіг робота кондиціонера і отопітеля. Експлуатувати машину в морози можна, але паркуватися краще в теплому гаражі: при мінус 15 градусах віддача АКБ падає, при морозах 25-30 градусів її ефективність знижується на 50%, а вранці при такій температурі машина може не «ожити». Час зарядки від побутової мережі 6-8 годин, від пристрою прискореного заряду - 30 хв. (АКБ зарядиться на 80%). При мінус 15 ° час підзарядки збільшується на 2-3 години.

компонування

Компактність силового агрегату дозволяє розміщувати його в незвичних місцях: в багажнику, під підлогою кузова. Завдяки цьому конструктори виділяють додаткове місце для пасажирів і вантажу, отримують більше свободи в боротьбі за пасивну безпеку. У i-MiEV під підлогою багажника (який залишився повноцінним - 235/860 л) помістилися електромотор, редуктор з головною передачею, інвертор і бортове зарядний пристрій.

силовий агрегат

Досконала конструкція електромотора (синхронного типу з постійними магнітами з неодимового сплаву) забезпечує компактність і високі характеристики (64 л Досконала конструкція електромотора (синхронного типу з постійними магнітами з неодимового сплаву) забезпечує компактність і високі характеристики (64 л. С. При 3000-8000 об / хв, 180 Нм при 0-2000 об / хв. Мотор може працювати як генератор (рекуперація) , при уповільненні повертаючи енергію в розташований під підлогою салону акумулятор. Три режиму роботи двигуна (комфортний, економічний, динамічний) допомагають використовувати енергію раціонально. Інвертор, встановлений між мотором і батареєю, змінює частоту і інші параметри струму для управл ня двигуном: знижує і підвищує оберти, переводить в режим рекуперації, дає реверс для заднього ходу. Він же перетворює постійний струм батареї в змінний струм для живлення мотора і навпаки. Замість коробки передач - простий одноступінчатий редуктор і головна передача з диференціалом.

Ігор Шірокун
фото Mitsubishi

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Що ми знаємо про електромобілі, крім того, що у них є електродвигун і батарея, а також що їх «заправка» обходиться в рази дешевше, ніж машин з ДВС?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов