Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Електронний датчик вентилятора обдування радіатора

Наша сеть партнеров Banwar

У електросхемі двигуна автомобіля є два термодатчика. Один, контактний, вмикає вентилятор обдування радіатора рідинного охолодження. Другий, на основі терморезистора, служить для індикації температури двигуна.
Найчастіше виходить з-ладу перший, контактний. Найчастіше, купити заміну датчика для іноземного автомобіля не завжди буває легко, особливо якщо машина стара, і не популярної марки. Вийти з положення можна, якщо зробити схему, що включає вентилятор по сигналу термодатчика індикації температури двигуна. Адже опір цього датчика залежить від температури двигуна, а вентилятор потрібно включати, коли ця температура перевищить деяке значення. Звичайно, це не зовсім те, так як індикаторний датчик вимірює температуру рідини в блоці двигуна, а контактний - в самому радіаторі. Але, якщо становище безвихідне, такий варіант цілком прийнятний. Є і плюс, -можна регулювати поріг включення вентилятора.

На малюнку приведена схема.

Практично, це термостат як для холодильника. Температура підвищується, і включається охолоджувач, в даному випадку, вентилятор. Схема типового термостата на мості постійного струму і компараторе. Напруга від датчика надходить через резистори R1 і R2 на прямий вхід компаратора. На інверсний вхід надходить установче напруга від R3.
На виході компаратора - транзисторний ключ, колектори якого потрібно підключити до обмотці реле вентилятора (замість контактного термодатчика). Висновок 9 підключений до плюса харчування, тому вихід працює як інверсний.
Харчується компаратор напругою 5V від стабілізатор на VD1 і R5.
Резистором R3 встановлюють поріг включення вентилятора. Бажано щоб R3 був багатооборотним. Або після настройки його потрібно замінити двома постійними.
Якщо залежність напруги на датчику пряма, потрібно поміняти місцями прямий і інверсний входи компаратора.

Сподобалася стаття? Поділитися з друзями:

Сподобалася стаття?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов