Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Електровелосипед своїми руками

  1. фрикційна передача
  2. Класична ланцюгова або ремінна передачі
  3. Найпростіше рішення - мотор-колесо

Наша сеть партнеров Banwar

Ідея встановити електропривод на велосипед напрошується сама собою. Справді, чому двигун внутрішнього згоряння можна (це практикується вже дуже давно), а електричний - не можна? При сучасному рівні електроніки подібна модернізація велосипеда повинна бути навіть простіше, ніж використання інших двигунів. Крім того, це не зажадає узгодження з реєстраційними службами ГИБДД.

Для тих, у кого цей транспорт є основним засобом пересування (наприклад, для щоденних поїздок до місця роботи і назад), електрифікація «двоколісного друга» дозволить значно економити свої сили і нерви. Немає необхідності простоювати в частих в нинішній час пробках, швидкість у електровелосипеда для міських умов пристойна, так що реальний час поїздки, нерідко, навіть скорочується, в порівнянні зі звичайним наземним особистим чи громадським транспортом.

Набридло просто кататися Набридло просто кататися? Освойте трюки на велосипеді ! У статті розповідається як навчитися їздити на задньому колесі.

Для бажаючих освоїти скейтбординг наш розповідь про те як вибрати, купити і навчитися кататися на скейті.

Постійно заряджаючи акумулятори, вдома або в будь-якому доступному місці, можна володіти значним запасом пробігу, і, при правильному розрахунку маршруту і ємності батарей, завжди бути впевненим у своїх можливостях. Так, в кінці кінців, в разі непередбачених неприємностей, можна дістатися і звичайним способом - на педалях.

В даний час можна, без особливих складнощів, придбати готовий велосипед з електроприводом, проте вартість його досить висока. А чи є можливість переобладнати свого вірного «коня» самостійно? Виявляється, що це цілком реально, і багато майстрів діляться в мережі своїми секретами.

Деякі з них проводять глибокий «апгрейд» велосипедів, використовуючи абсолютно несподівані конструкторські задуми, вузли і матеріали, найчастіше придбані на «барахолці» або в автомагазинах. Менш «просунуті» просто купують готові комплекти для електрифікації вело-транспорту - благо, виробники пропонують їх в досить широкому асортименті.

Які існують типи передачі обертального руху від двигуна на провідне колесо?

фрикційна передача

Цей різновид електроприводу, хоча і зустрічається у продажу, але не користується особливою популярністю Цей різновид електроприводу, хоча і зустрічається у продажу, але не користується особливою популярністю. Принцип її - нехитрий. Двигун встановлюється прямо у ведучого колеса, передача крутного моменту відбувається безпосередньо з валу статора на покришку. Здавалося б - все просто і очевидно. Але те, що, може бути, може бути застосовано для дитячих електричних машинок і велосипедів, малопридатні в реальному використанні транспорту.

Посудіть самі:

  • Немає ніяких передавальних ланок, тобто виключається можливість збільшення кутової швидкості колеса за рахунок використання редукторів;
  • Вкрай низький ККД;
  • Навіть незначне падіння тиску в камері колеса різко зменшить ефективність такого приводу.
  • Постійне тертя між фрикціоном двигуна і протектором шини різко знижує її довговічність.
  • В умовах сирої погоди, брудної дороги, морозу коефіцієнт тертя істотно зменшиться, фрикціон буде пробуксовувати, що знизить і без того невисоку енерговіддачу приводу.

Єдиним плюсом цієї системи є простота її установки, яка не потребуватиме будь-яких глибоких переробок велосипеда.

Ні, якщо планувати переробку з реальними підвищеннями експлуатаційних якостей велосипеда, від подібної схеми краще відразу відмовитися.

Читайте так же на нашому сайті про парашутний спорт Читайте так же на нашому сайті про парашутний спорт. фотографії парашутистів , Відео та багато іншого ...

Про польоти на вінгсьюте можна почитати по цьому посиланню .

Автожир - дивна назва не менше дивного літального апарату. Знаєте про таке? Якщо немає, читайте за посиланням: pro-extrim.com/vysota/avtozhir/autogyro.html

Класична ланцюгова або ремінна передачі

Цей принцип найчастіше використовується майстрами - «Самоделкин», через його візуальної «зрозумілості» і широкого вибору необхідних комплектуючих від звичайних велосипедів. В якості двигуна нерідко використовуються електромотори від побутової техніки (наприклад від пральної машини) або автомобільного електрогосподарства.

Що можна сказати про недоліки подібного приводу?

  • Треба відразу зазначити, що переробка велосипеда таким способом зажадає від власника досить глибоких знань механіки і високих технологічних навичок.
  • Ще одним недоліком є ​​гучність системи з таким видом передачі, але в дорожніх умовах це навряд чи комусь доставить суттєві незручності.
  • Доопрацювання пов'язана з деякими змінами в конструкції рами, що може знизити її характеристики. У всякому разі, не рекомендується проводити подібні роботи на велосипедах з карбоновими або алюмінієвими рамами - тільки на сталевих.

Зате недоліки скрашуються цілу низку переваг:

Зрозуміло, що тут - широке поле для креативних конструкторських ідей. Однак, не забули про велосипедистів і виробники - існують в продажу готові комплекти для електровелосипеда. Найбільшою популярністю користуються набори тайванської фірми «Cyclone».

Випускаються подібні «конструктори» в різних виконаннях - з використанням штатної ланцюга велосипеда, або з передачею зусилля через додатковий ланцюг з однією або двома додатковими зірочками.

Системи оснащені електродвигунами потужністю від 360 до 1500 Вт, з напругою живлення 24 або 36 вольт. Для управління роботою приводу використовуються електронні контролери, причому в двигунах до 500 ват вони, як правило, вбудовані. У комплект входять всі необхідні елементи кріплення, засоби візуального контролю і ручного управління приводом.

Монтаж електроприводу буде цілком посильним завданням для будь-якого власника з «правильно зростаючими руками».

Загальна ускладнення велосипеда цілком прийнятне - 3-4 кілограми, але ось швидкості, які він може розвивати - дуже значні - 40 і більше кілометрів на годину.

Для любителів паркура пропонуємо   список п'яти кращих фільмів про паркур Для любителів паркура пропонуємо список п'яти кращих фільмів про паркур .

Як правильно одягнутися сноубордисту перед виходом на трасу? Все про одяг для катання з гір на нашій сторінці .

Найпростіше рішення - мотор-колесо

Для любителів полегшеної їзди на велосипеді виробники пропонують ще один варіант, в якому електродвигун і колесо конструктивно скомпоновані в один вузол, так зване, мотор-колесо Для любителів полегшеної їзди на велосипеді виробники пропонують ще один варіант, в якому електродвигун і колесо конструктивно скомпоновані в один вузол, так зване, мотор-колесо.

Переваги такої системи очевидні:

  • При установці даного приводу велосипед не піддається будь-яким значущим доопрацюванням, не змінюється значно і його зовнішній вигляд. Єдине - установка органів управління на кермі і акумуляторного відсіку - на рамі.
  • Установка не вимагає яких-небудь істотних знань і умінь - при правильному підборі колеса-мотора вона доступна, напевно, всім.
  • Робота двигуна практично безшумна.
  • При бажанні велосипед легко трансформується назад в звичайний.

Є, звичайно, і ряд недоліків:

  • Колесо з розміщеним в них приводом - досить важка конструкція (6 і більше кілограм), що збільшує загальну масу транспортного засобу. Досвідчені велосипедисти рекомендують встановлювати посилену передню вилку.
  • Існують певні обмеження по потужності приводу.
  • Перевищення встановленої виробником швидкості може дати зворотний ефект - двигун перетворюється в генератор і мимовільно гальмує рух.

Продукція, комплекти представляють собою зібраний в ступиці колеса безколекторний електродвигун потужністю від 200 до 1000 Вт.

Як правило, у продаж надходять готові конструкції - зі спицями і колісним ободом, однак для любителів підходити до справи ґрунтовно реалізуються і просто двигуни. У цьому випадку вибір і установка необхідних спиць і обода лягає на господарів транспорту. Так би мовити, мотор-колесо своїми руками.

У комплект обов'язково входить контролер, що забезпечує правильну роботу приводу, механізми управління, акумуляторні батареї з блоком підзарядки.

В залежності від уподобань, можна вибрати як переднє, так і заднє провідне колесо В залежності від уподобань, можна вибрати як переднє, так і заднє провідне колесо. Деякі велосипедисти вирішують задачу «одним махом» - роблять свою «машину» повнопривідної.

Найбільш популярними серед шанувальників електроприводу вважаються мотори-колеса «Polariss», «Yamasaki», «Electra», «Golden motor». Придбати їх можна як через спеціалізовані магазини, так і замовивши через інтернет.

Реально оцінивши свою потребу в електровелосипед, фінансову спроможність і технічну підготовленість для виконання власноручного монтажу, можна зробити вибір на користь тієї або іншої моделі.

Відео

Справді, чому двигун внутрішнього згоряння можна (це практикується вже дуже давно), а електричний - не можна?
Набридло просто кататися?
А чи є можливість переобладнати свого вірного «коня» самостійно?
Які існують типи передачі обертального руху від двигуна на провідне колесо?
Знаєте про таке?
Як правильно одягнутися сноубордисту перед виходом на трасу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов