Наша сеть партнеров Banwar
Ідея встановити електропривод на велосипед напрошується сама собою. Справді, чому двигун внутрішнього згоряння можна (це практикується вже дуже давно), а електричний - не можна? При сучасному рівні електроніки подібна модернізація велосипеда повинна бути навіть простіше, ніж використання інших двигунів. Крім того, це не зажадає узгодження з реєстраційними службами ГИБДД.
Для тих, у кого цей транспорт є основним засобом пересування (наприклад, для щоденних поїздок до місця роботи і назад), електрифікація «двоколісного друга» дозволить значно економити свої сили і нерви. Немає необхідності простоювати в частих в нинішній час пробках, швидкість у електровелосипеда для міських умов пристойна, так що реальний час поїздки, нерідко, навіть скорочується, в порівнянні зі звичайним наземним особистим чи громадським транспортом.
Набридло просто кататися? Освойте трюки на велосипеді ! У статті розповідається як навчитися їздити на задньому колесі.
Для бажаючих освоїти скейтбординг наш розповідь про те як вибрати, купити і навчитися кататися на скейті.
Постійно заряджаючи акумулятори, вдома або в будь-якому доступному місці, можна володіти значним запасом пробігу, і, при правильному розрахунку маршруту і ємності батарей, завжди бути впевненим у своїх можливостях. Так, в кінці кінців, в разі непередбачених неприємностей, можна дістатися і звичайним способом - на педалях.
В даний час можна, без особливих складнощів, придбати готовий велосипед з електроприводом, проте вартість його досить висока. А чи є можливість переобладнати свого вірного «коня» самостійно? Виявляється, що це цілком реально, і багато майстрів діляться в мережі своїми секретами.
Деякі з них проводять глибокий «апгрейд» велосипедів, використовуючи абсолютно несподівані конструкторські задуми, вузли і матеріали, найчастіше придбані на «барахолці» або в автомагазинах. Менш «просунуті» просто купують готові комплекти для електрифікації вело-транспорту - благо, виробники пропонують їх в досить широкому асортименті.
Які існують типи передачі обертального руху від двигуна на провідне колесо?
фрикційна передача
Цей різновид електроприводу, хоча і зустрічається у продажу, але не користується особливою популярністю. Принцип її - нехитрий. Двигун встановлюється прямо у ведучого колеса, передача крутного моменту відбувається безпосередньо з валу статора на покришку. Здавалося б - все просто і очевидно. Але те, що, може бути, може бути застосовано для дитячих електричних машинок і велосипедів, малопридатні в реальному використанні транспорту.
Посудіть самі:
- Немає ніяких передавальних ланок, тобто виключається можливість збільшення кутової швидкості колеса за рахунок використання редукторів;
- Вкрай низький ККД;
- Навіть незначне падіння тиску в камері колеса різко зменшить ефективність такого приводу.
- Постійне тертя між фрикціоном двигуна і протектором шини різко знижує її довговічність.
- В умовах сирої погоди, брудної дороги, морозу коефіцієнт тертя істотно зменшиться, фрикціон буде пробуксовувати, що знизить і без того невисоку енерговіддачу приводу.
Єдиним плюсом цієї системи є простота її установки, яка не потребуватиме будь-яких глибоких переробок велосипеда.
Ні, якщо планувати переробку з реальними підвищеннями експлуатаційних якостей велосипеда, від подібної схеми краще відразу відмовитися.
Читайте так же на нашому сайті про парашутний спорт. фотографії парашутистів , Відео та багато іншого ...
Про польоти на вінгсьюте можна почитати по цьому посиланню .
Автожир - дивна назва не менше дивного літального апарату. Знаєте про таке? Якщо немає, читайте за посиланням: pro-extrim.com/vysota/avtozhir/autogyro.html
Класична ланцюгова або ремінна передачі
Цей принцип найчастіше використовується майстрами - «Самоделкин», через його візуальної «зрозумілості» і широкого вибору необхідних комплектуючих від звичайних велосипедів. В якості двигуна нерідко використовуються електромотори від побутової техніки (наприклад від пральної машини) або автомобільного електрогосподарства.
Що можна сказати про недоліки подібного приводу?
- Треба відразу зазначити, що переробка велосипеда таким способом зажадає від власника досить глибоких знань механіки і високих технологічних навичок.
- Ще одним недоліком є гучність системи з таким видом передачі, але в дорожніх умовах це навряд чи комусь доставить суттєві незручності.
- Доопрацювання пов'язана з деякими змінами в конструкції рами, що може знизити її характеристики. У всякому разі, не рекомендується проводити подібні роботи на велосипедах з карбоновими або алюмінієвими рамами - тільки на сталевих.
Зате недоліки скрашуються цілу низку переваг:
Зрозуміло, що тут - широке поле для креативних конструкторських ідей. Однак, не забули про велосипедистів і виробники - існують в продажу готові комплекти для електровелосипеда. Найбільшою популярністю користуються набори тайванської фірми «Cyclone».
Випускаються подібні «конструктори» в різних виконаннях - з використанням штатної ланцюга велосипеда, або з передачею зусилля через додатковий ланцюг з однією або двома додатковими зірочками.
Системи оснащені електродвигунами потужністю від 360 до 1500 Вт, з напругою живлення 24 або 36 вольт. Для управління роботою приводу використовуються електронні контролери, причому в двигунах до 500 ват вони, як правило, вбудовані. У комплект входять всі необхідні елементи кріплення, засоби візуального контролю і ручного управління приводом.
Монтаж електроприводу буде цілком посильним завданням для будь-якого власника з «правильно зростаючими руками».
Загальна ускладнення велосипеда цілком прийнятне - 3-4 кілограми, але ось швидкості, які він може розвивати - дуже значні - 40 і більше кілометрів на годину.
Для любителів паркура пропонуємо список п'яти кращих фільмів про паркур .
Як правильно одягнутися сноубордисту перед виходом на трасу? Все про одяг для катання з гір на нашій сторінці .
Найпростіше рішення - мотор-колесо
Для любителів полегшеної їзди на велосипеді виробники пропонують ще один варіант, в якому електродвигун і колесо конструктивно скомпоновані в один вузол, так зване, мотор-колесо.
Переваги такої системи очевидні:
- При установці даного приводу велосипед не піддається будь-яким значущим доопрацюванням, не змінюється значно і його зовнішній вигляд. Єдине - установка органів управління на кермі і акумуляторного відсіку - на рамі.
- Установка не вимагає яких-небудь істотних знань і умінь - при правильному підборі колеса-мотора вона доступна, напевно, всім.
- Робота двигуна практично безшумна.
- При бажанні велосипед легко трансформується назад в звичайний.
Є, звичайно, і ряд недоліків:
- Колесо з розміщеним в них приводом - досить важка конструкція (6 і більше кілограм), що збільшує загальну масу транспортного засобу. Досвідчені велосипедисти рекомендують встановлювати посилену передню вилку.
- Існують певні обмеження по потужності приводу.
- Перевищення встановленої виробником швидкості може дати зворотний ефект - двигун перетворюється в генератор і мимовільно гальмує рух.
Продукція, комплекти представляють собою зібраний в ступиці колеса безколекторний електродвигун потужністю від 200 до 1000 Вт.
Як правило, у продаж надходять готові конструкції - зі спицями і колісним ободом, однак для любителів підходити до справи ґрунтовно реалізуються і просто двигуни. У цьому випадку вибір і установка необхідних спиць і обода лягає на господарів транспорту. Так би мовити, мотор-колесо своїми руками.
У комплект обов'язково входить контролер, що забезпечує правильну роботу приводу, механізми управління, акумуляторні батареї з блоком підзарядки.
В залежності від уподобань, можна вибрати як переднє, так і заднє провідне колесо. Деякі велосипедисти вирішують задачу «одним махом» - роблять свою «машину» повнопривідної.
Найбільш популярними серед шанувальників електроприводу вважаються мотори-колеса «Polariss», «Yamasaki», «Electra», «Golden motor». Придбати їх можна як через спеціалізовані магазини, так і замовивши через інтернет.
Реально оцінивши свою потребу в електровелосипед, фінансову спроможність і технічну підготовленість для виконання власноручного монтажу, можна зробити вибір на користь тієї або іншої моделі.
Відео
Справді, чому двигун внутрішнього згоряння можна (це практикується вже дуже давно), а електричний - не можна?Набридло просто кататися?
А чи є можливість переобладнати свого вірного «коня» самостійно?
Які існують типи передачі обертального руху від двигуна на провідне колесо?
Знаєте про таке?
Як правильно одягнутися сноубордисту перед виходом на трасу?