Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Електровоз ВЛ80Т | Акумуляторна батарея

Наша сеть партнеров Banwar

Акумуляторна батарея служить джерелом напруги 50 В для котушок апаратів, освітлювальних і сигнальних ламп при непрацюючому ТРПШ. Па електровозі ВЛ80Т застосовані лужні акумуляторні батареї КН-125 по ГОСТ 5.1227-72. Букви і цифри означають: К - кадмієва, Н •• ■ нікелева, 125 - ємність елемента в ампер-годинах.

Акумуляторна батарея складається з металевого ящика з верхньою кришкою, в якому розташовані 42 елемента. Ящик всередині покривають щелочестойкой емаллю. Акумулятори з'єднують послідовно мідними нікельованими шинами тільки після закінчення установки елементів батареї в ящику п затяжки б'л.тов на торцевій його частини. При цьому затягування гайки на шпильці виведення акумулятора виробляєте з обов'язковим утриманням другим ключем нижньої гайки виведення щоб уникнути руйнування клемного вузла. Кожен елемент знаходиться в індивідуальному гумовому чохлі.

Ящик батареї має три патрубка: для підведення дроту, під'єднання щелочеотвода і приєднання газоотвода. Щслоче-відвід являє собою сталеву трубу, яка з'єднує дно ящика з подкузовной частиною електровоза. Газовідвід (труба) служить для відводу газів з батареї за дах електровоза.

Елементи встановлені в ящику щільно один до одного і ущільнені ще дерев'яними дошками і фанерою. Дно ящика покрито дошками і фанерою, мають пази для стекапія розлитої лугу через щелочеотводящій патрубок.

Технічні дані

Номінальна ємність. . . 125А-Ч сила струму ........ 12,5 А

Номінальну напругу . 1,25 В Кількість електроліту. . 1,20 л

Заряд (номінальний режим): Габарити елемента:

час .......... 6 ч висота ......... 330 мм сила струму. ..... 31 А ширина ........ 128 »

Розряд: товщина. . . 77 »

час .......... 8 ч Маса без електроліту. . 5,4 кг

Акумуляторна батарея служить джерелом напруги 50 В для котушок апаратів, освітлювальних і сигнальних ламп при непрацюючому ТРПШ

Елемент акумулятора НК-125 складається з сталевого корпусу 7 (рис. 272), в якому розташований блок 9, що складається з п'яти негативних пластин, і блок 8 - з шести позитивних пластин. Кожен блок має шпильку, що є похідним затискачем.

Активна маса 6 пластин поміщається в пакетах 5. Вони виконані у вигляді плоских сталевих нікельованих трубок з великою кількістю малих отворів: через ці отвори проникає електроліт. Для поліпшення контакту між пакетами і активною масою до останньої додають проводить матеріал (наприклад, лускатий графіт). Позитивні і негативні пластини ізольовані один від одного ебонітовими паличками 4.

Вивідні шпильки 2 проходять крізь корпусу через ізоляційні втулки. Блок 8 з'єднаний безпосередньо з корпусом елемента. Ізоляцією корпусу елемента служить гумовий чохол 1. Заливання електроліту виробляють через отвір, розташоване між вивідними зажимами. Заливальне отвір закритий пробкою 3.

У лужних кадмиево-нікелевих акумуляторах, які працюють при температурі повітря від -19 до - | -35сС, застосовують складовою калієво-літієвий електроліт щільністю 1,19-1,21 г / см3. Калієво-літієвий електроліт складається з розчину їдкого калію з добавкою на 1 л 20 г їдкого літію акумуляторного (моногідрату літію). При температурі повітря від -20 до -40 ° С застосовують розчин їдкого калію щільністю 1,26 - 1,28 г / см3.

При температурі повітря від 10 до 50 ° С застосовують складовою електроліт щільністю 1,17-1,19 г / см3, що складається з розчину їдкого натрію з добавкою їдкого літію 15-20 г на 1 л.

Загальнопромислові кддміево-нікелеві акумулятори застосовують при температурі до -40 ° С. У разі тривалої стоянки електровоза при навколишній температурі нижче --40 ° С підйом струмоприймача доцільно здійснювати з подачею стисненого повітря від стороннього джерела. При температурі повітря від -20 до -40 ° С допускається застосовувати складовою електроліт щільністю 1,25-1,27 г / см3. При цьому ємність акумулятора буде трохи нижче (на 5-10%) у порівнянні з його ємністю на калійному електроліті з такою ж щільністю. Слід мати на увазі, що при експлуатації на електроліті - розчині їдкого натрію щільністю 1,17-1,19 г / см3 з добавкою 15-20 г / л їдкого

397

літію (моногідрату літію) ємність акумуляторів дещо знижується.

При відсутності калісво-літієвий електроліту допустимо застосовувати складовою електроліт - розчин їдкого натрію щільністю 1,17-1,19 г / см3 з добавкою 20 г на 1 л їдкого літію акумуляторного; розчин їдкого калію щільністю 1,19-1,21 г / см3 (експлуатація при температурі від -19 до + 10 ° С). В останньому випадку вказаний в Гості термін служби акумуляторів не гарантується.

Переводите акумулятори на калієвий електроліт підвищеної щільності перед експлуатацією при температурі - 20 ° С і нижче в такий спосіб. Акумулятори, які до переходу на електроліт з їдкого калію підвищеної щільності працювали на складеному калієвому електроліті або на розчині з їдкого калію щільністю 1,19--1,21 г / см3, залийте розчином їдкого калію щільністю 1,26-1,28 г / см3.

Якщо ж акумулятори працювали на складеному натриевом електроліті, то спочатку їх залийте (на 2-3 циклу) розчином їдкого калію щільністю 1,19-1,21 г / см3, а потім дайте два режими «заряд - • розряд» зарядним струмом 31 А протягом 6 ч і розрядних струмом 12,5 А -8 ч. Напруга не повинно бути нижче 42 в на батарею. Після цього електроліт замініть на розчин їдкого калію щільністю 1,25 1,27 г / см3 і батареї заряджайте нормальним струмом 31 А протягом 6 ч.

Матеріали для складання електролітів поставляються в наступному вигляді: окремо їдкий калій ГОСТ 9285 -69 марки А (твердий) або марки В (рідкий) для акумуляторної промисловості та їдкий літій акумуляторний ГОСТ 8595 -57 складова луг сорти А - готова суміш їдкого літію і їдкого калію з співвідношенням: -едкій літій = 0,04-0,045 ТУ 6-18-58-69,

їдкий калії ''

окремо їдкий натрій (сода каустична) ГОСТ 2263-71 сорт А і їдкий літій акумуляторний ГОСТ 8595-57; складова луг сорти В - готова суміш їдкого натрію і їдкого літію з соедкій ЛІТІЙ а по про л по про відношенням: - "-" = 0,028-0,032.

їдкий натрії

Складові лугу можуть поставлятися в твердому вигляді (сплав однорідний, шматками, лусочками або гранулами) і у вигляді концентрованих розчинів щільністю 1,41 г / см3. Тверді луги поставляються в герметично закритих залізних судинах, а рідкі - в скляних бутлях, поміщених в дерев'яні лати. У всіх випадках тара повинна мати відповідне маркування.

Для приготування електроліту відповідного питомої ваги з їдкого калію, їдкого натрію або калісво-літієвих і пат-ріїв-літієвих готових складових лугів в твердому і рідкому вигляді користуйтеся табл. 47.

Таблиця 47

Якщо складовою електроліт готують з окремих компонентів (їдкого калію, їдкого натрію і їдкого літію), то в готовий розчин їдкого калію щільністю 1,19-1,21 г / см3 додають їдкий літій з розрахунку 20 г на 1 л розчину; в готовий розчин їдкого натрію щільністю 1,17-1,19 г / см3 додається їдкий літій з розрахунку 20 г на 1 л розчину.

Кількість електроліту в літрах, необхідний для заливки акумуляторних батарей, можна визначити, помноживши кількість електроліту, що вимагається для заливки одного акумулятора даного типу (див. Технічні дані), на число акумуляторів у батареї.

Щоб визначити вагу твердих лугів (в кг), необхідний для приготування необхідної кількості електроліту, треба розділити кількість електроліту (в л) на три, якщо потрібно приготувати електроліт калієвий або калієво-літієвий щільністю 1,19 1,21 г / см3; на два, якщо потрібно приготувати розчин їдкого калію щільністю 1,26-1,28 г / см3; на п'ять, якщо потрібно приготувати електроліт натрієвий або натрієво-літієвий щільністю 1,17 -1,19 г / см3.

Відваживши певну кількість лугу, помістіть її в посуд і залийте необхідною кількістю води. Тверда калієво-літієва луг має однорідний склад і її можна відважити в будь-якому необхідній кількості. Рідка калієво-лптіевая луг щільністю 1,41 г / см-! містить білий осад не розчиняється-шегося їдкого літію. При приготуванні з неї електроліту весь вміст бутлі розчиняйте одночасно.

Перед приготуванням електроліту переконайтеся, що наявна в наявності луг відповідає вимогам цієї інструкції.

Для розчинення лугу придатні дистильована вода, дощова вода, зібрана з чистою поверхні; вода, отримана при таненні чистого снігу, п конденсат. У разі необхідності дозволяється застосовувати для приготування електроліту будь природні води (грунтові, річкові, озерні), визнані санітарним наглядом придатними для пиття (крім мінеральних).

Питну волові можна застосовувати для приготування електроліту сиру.

Електроліт приготовляйте в залізних, пластмасових баках або скляних судинах. Баки повинні бути щільно закриті кришками. Бажано мати баки з двома кранами для зливу освітленої лугу і скупчився внизу осаду.

У бак налийте половину необхідної кількості води і випийте рідку луг. Інша частина води служить для ополіскування бутлі з метою розчинення частинок їдкого літію, після чого її теж злийте в бак. Білий осад повинен бути повністю розчинений.

Забороняється користуватися оцинкованої, лудженої, алюмінієвої, мідної, свинцевої і керамічним посудом, а також посудом, що застосовується для приготування електроліту свинцевих акумуляторів.

У лужних розчинах щільністю 1,17-1,23 г / см3 належне кількість їдкого літію розчиняється повністю; після відстоювання цього розчину осад містить не літій, а шкідливі домішки.

Розчинення лугу проводите, перемішуючи розчин залізним прутом або прутком з лугостійкою матеріалу (скло, вініпласт). Остиглий розчин лугу доводите до необхідної щільності по ареометру, додаючи воду або твердий луг (при одночасному перемішуванні). Після розчинення лугів як в дистильованої воді, так і в природних водах дайте розчину відстоятися до повного освітлення (зазвичай від 3 до 6 год), після чого злийте осветленную частина. Відстояний і остиглий до температури не вище 20 ° С розчин придатний для заливки з акумулятори.

Вихідні лугу, а також електроліт при приготуванні і зберіганні охороняйте від доступу повітря, щоб було можливо меншим поглинання вуглекислоти (з повітря), так як вона зменшує ємність і скорочує термін служби акумуляторів. Тому судини для розведення і храпения електроліту і результат-пих матеріалів повинні мати щільно закриваються кришки.

При приготуванні електроліту дотримуйтесь .мери обережності. Тверда луг і електроліт роз'їдають шкіру, одяг, взуття, при розведенні і розведенні лугу захищайте очі, шкіру н одяг. Тому засоби захисту очей, гумові рукавички, гумовий фартух. Ділянки шкіри і одягу, облиті лугом, промийте З-процеітни.м розчином борної кислоти або струменем води до зникнення ознак лугу. При опіках звертайтеся до лікаря.

Введення в експлуатацію акумуляторів і батарей, які не були в експлуатації або зберігалися в розрядженому стані без електроліту. З поверхні акумуляторів і батарейних ящиків видаліть чистою ганчіркою пил і сіль, перевірте правильність послідовного з'єднання акумуляторів в батареї і щільно затягніть гайки межелементних з'єднань. Сліди іржі на деталях, не покритих лаком, зніміть дрантям, змоченою в гасі.

Акумулятори залийте електролітом відповідно до вищесказаним, дайте постояти не менше 2 ч (для просочення пластин) і перевірте вольтметром напругу на кожній з них. При відсутності напруги на акумуляторі залиште його ще на 10 ч, після чого знову перевірте напругу. Якщо і при цьому величина його буде дорівнює нулю, то акумулятор замініть.

Після просочення протягом 2 ч перевірте рівень електроліту над пластинами акумуляторів, який повинен бути не менше 5 і не більше 19 мм. Суворо дотримуватися рівень електроліту (не більше 19 мм) потрібно для попередження вибризгіванія його з акумуляторів під час заряду.

Після встановлення нормального рівня електроліту акумулятори включите на заряд і проведіть 2 4 цикли режимом: заряд (нормальним зарядним струмом протягом 12 год) - розряд (нормальним розрядним струмом протягом 8 год, але до напруги не менше 1 В на найгірший акумулятор в кожній батареї). Потім проведіть контрольний цикл в режимі заряд (нормальним зарядним струмом протягом б год) розряд (нормальним розрядним струмом до напруги не нижче 1 В на найгірший акумулятор). Якщо віддана при цьому ємність буде не нижчою за номінальну, акумулятори можуть бути пущені в експлуатацію.

Для поліпшення якості акумуляторів рекомендується перед пуском їх в експлуатацію (після визначення ємності на контрольному циклі) змінити електроліт на свіжий. Іноді в акумуляторах після їх тривалої бездіяльності відбувається тимчасове зниження ємності і потрібна додаткова їх тренування перед пуском в експлуатацію. У цих випадках після контрольного циклу дайте нормальний заряд (6 год, 31 А) і проведіть розряд акумуляторів нормальним розрядним струмом протягом 8 год, не враховуючи напругу акумуляторів. Розряд ведіть без зовнішнього джерела струму на реостат доти, поки можна підтримувати постійну силу струму.

В кінці розряду нормальну силу струму підтримуйте за допомогою зовнішнього джерела. Для цього акумулятор підключіть до зарядного а1 регату так, щоб позитивний полюс акумулятора був з'єднаний з мінусом зарядної мережі, а негативний полюс з плюсом мережі. Силу струму при цьому регулюйте реостатом. Після такого глибокого розряду робите заряд нормальним зарядним струмом протягом 16 год і направляйте акумулятори в експлуатацію. Наступні заряди робите протягом 6 ч нормальним струмом.

Введення в експлуатацію акумуляторів, що зберігалися залитими електролітом. Акумулятори, які зберігалися з електролітом не більше одного року, вводите в експлуатацію без зміни електроліту (за умови його відповідності вимогам). При більш тривалому храпении електроліт змініть. В іншому введення в експлуатацію робите відповідно до викладеного вище.

Профілактичні заходи і догляд за батареєю. У зв'язку з тим що акумуляторна батарея працює в режимі постійної підзарядки (щоб бути готовою в будь-який момент віддати енергію), необхідне проведення наступних тренувальних циклів заряд - розряд при великому періодичному ремонті: розряд нормальним розрядним струмом 12,5 А до напруги 1 В на елемент; заряд протягом 12 год нормальним зарядним струмом 31 Л; розряд протягом 4 ч нормальним розрядним струмом 12,5 А; заряд протягом 6 ч нормальним зарядним струмом 31 А; розряд протягом 8 ч нормальним розрядним струмом 12,5 А до напруги не нижче 1 В на елемент; заряд протягом 6 ч нормальним зарядним струмом 31 А; розряд протягом 8 ч нормальним розрядним струмом 12,5 А (напругу не нижче 42 В); заряд протягом 6 ч нормальним зарядним струмом 31 Л.

Па кожному циклі робите коригування щільності та рівня електроліту. Зниження напруги на батареї нижче 42 В не допускається. Зазначені режими доцільно проводити зі зняттям батарей з електровоза в спеціально обладнане для цих цілей приміщення. Режими заряду і розряду батареї в умовах депо повинні відповідати вимогам інструкції по догляду в експлуатації «Лужні кадмієво-нікелеві, железоні-келевие акумулятори та батареї».

Під час експлуатації акумуляторної батареї ретельно стежте за рівнем електроліту. Невідповідність рівня електроліту нормам веде до виходу батареї з ладу.

Рівень електроліту повинен бути не нижче активних частин пластин токоотвода (рис. 273). Для перевірки рівня електроліту необхідний щуп. Зовнішній діаметр скляної трубки щупа повинен бути ие більше 4,8 мм, так як в противному випадку він може не пройти між пластинами токоотвода. Внутрішній діаметр трубки повинен бути не менше 2,8 мм. При зменшенні цього діаметра значно збільшиться похибка вимірювань, обумовлена ​​самопод'емом рідини в тонких трубках.

Опускайте щуп в горловину акумулятора між пластинами токоотвода до наполегливої ​​кільця, потім затисніть кінець трубки пальцем, вийміть щуп з акумулятора і по розподілам щупа визначте рівень електроліту.

Дозволяється експлуатація акумуляторів при зниженні рівня електроліту не нижче 5 мм над верхнім краєм активних пластин.

Допускається виробляти завмер щільності електроліту лише в чотирьох - шести елементах. Якщо щільність вище нормальної, електроліт розбавляйте водою, а якщо нижче нормальної, додавайте електроліт підвищеної щільності.

Допустимий верхній рівень електроліту відповідає рівню струмоведучих пластин. Надлишок електроліту відсмоктувати гумовою грушею, опускаючи її в акумулятор до упору в токо-провідні пластини,

Надлишок електроліту відсмоктувати гумовою грушею, опускаючи її в акумулятор до упору в токо-провідні пластини,

Рекомендований метод полягає в наступному: електроліт заливайте гумовою грушею в елемент вище норми, після 2 год просочення перевірте рівень його в акумуляторі, а надлишок електроліту відсмокчіть гумовою грушею. Носик груші при відсмоктуванні опускайте в акумулятор до упору в пластини токоотвода, але не нижче 70 мм від верхнього краю вхідного отвору елемента, для чого на гумовій груші є завзяте кільце.

Зовнішній огляд батарей робите на кожному технічному огляді. При цьому перевіряйте кріплення шин і перемичок, цілість банок; при необхідності банки очищайте від бруду, затискачі і пробки змащуйте технічним вазеліном.

Перевірку уровня електроліту и его долівку робіте при кожному технічному огляді електровозу. Після доливання електроліту заміряйте ізоляцію струмоведучих частин батареї щодо корпусу мегомметром на 500 В (рубильник Батарея на РЩ потрібно включити, харчування освітлення може здійснюватися від іншої секції за аварійною схемою). Опір ізоляції має буті НЕ нижчих 5 МОм. Потім заміряйте напруга на кожному елементі батареї.

Для очищення зовнішніх частин акумулятора від пилу і повзучих солей користуйтеся чи стій вологою ганчіркою, навернути па дерев'яну паличку

При роботі з гайковим ключем і іншим металевим інструментом пам'ятайте, що одночасний дотик їх до різнойменних контактам акумуляторів може призвести до короткого замикання Тому ніколи не залишайте на батареї інструмент або будь-які інші металеві деталі Їх розташовуйте на спеціальній поличці ящика батареї. Особливості роботи і правила експлуатації акумуляторної батареї на електровозе- Реокіми заряду - підзарядити батареї. Акумуляторні батареї 42НК-125 встановлюють па випускаються заводом електровози, повністю зарядженими і готовими до експлуатації, за умови тривалості їх перебування в неробочому стані не більше шести місяців (якщо більше шести місяців, необхідно проведення тренувальних циклів).

При введенні батареї в експлуатацію зніміть відповідні пломби і зробіть її підключення до РЩ згідно зі схемою. Акумуляторна батарея 42НК-125 отримує підзаряд від випрямляча, який забезпечує живлення батареї стабілізованою за середнім значенням напругою (рис. 274).

Величина напруги па зарядженій батареї підтримується в межах 65-68 В. Збільшення напруги па батареї по відношенню до середнього значення на випрямлячі досягається застосуванням розділового вентиля 5В. При відключеному резистори RIO, шунтуючі цей вентиль, індуктивний опір дроселя ДСЗ мінімальне. Імпульсі зарядного Струму батареї спостерігаються лишь в ті моменти часу, коли міттєві значення напруги на віході Випрямляч (обумовлені пульсаціямі напруги) более напруги акумуляторної батареї. Струм батареї залежить від ступеня її заряду. Если батарея розряджена, то ее е. Д. З знижена, нелінійний дросель ДСЗ насичений, так як напруга на ньому дорівнює різниці напруг випрямляча і батареї (з урахуванням розділового вентиля). У міру збільшення ступеня заряду батареї її е. д. з. росте, струм батареї падає. Коли батарея повністю заряджена, ток в її ланцюга дорівнює 5-8 Л (при відключеному шунтуючі резистори RIO), а напруга може досягати 74 В.

З метою зниження витрат води величина струму постійної підзарядки батареї повинна бути знижена, для цього при тривалій нормальній роботі РЩ і батареї 42НК-125 шунтпрую-

Рис 274 Схема вьшрямітелию-ста бі лідируючого агрегату

III і резистор RIO треба підключити за допомогою тумблера 7Р. У ті моменти часу (між імпульсами зарядного струму), коли е д. З. батареї більше, ніж напруга на виході випрямляча, через цей резистор протікає! гок (розрядний). У зв'язку з його незначністю за величиною (не більше 0,2 А) він не може вплинути на ступінь заряду батареї. Однак цей гок є розмагнічувати для дроселя ДСЗ, індуктивний опір якого різко збільшується. Струм в ланцюзі батареї при включеному шунтуючі резистори дорівнює 1-2 А, він покриває ток самозаряда батареї, забезпечує підзаряд батареї після проходження електровозом нейтральної вставки контактної мережі

Напруга на батареї підтримується рівним 65 -68 В При нормальній експлуатації електровоза цей резистор повинен бути постійно включений, що скорочує витрату електроліту

Після тривалої роботи батареї в режимі розряду на ланцюзі навантаження (понад 0,5 -1 ч) доцільно відключення цього шунтирующего опору. При цьому достатня тривалість роботи електровоза з відключеним резистором RIO для швидкого відновлення повного заряду батареї 10-20 ч. Через цей проміжок часу резистор RIO потрібно включити знову.

Режими розряду батареї. При виході електровоза на ділянку з іейгратиюй вставкою контактної мережі, зняття напруги в контактній мережі, вихід з ладу ТРПШ або регулятора напруги котушка контактора До втрачає харчування, контакти контактора розмикаються і акумуляторна батарея переходить в режим розряду на ланцюзі навантаження. Допустима тривалість роботи батареї в цьому режимі визначається струмом навантаження на неї. Справний, Повністю заряджена акумуляторна батарея провідною секції Забезпечує харчування необхідніх для роботи електровозу ланцюгів НАВАНТАЖЕННЯ течение НЕ менше 1,5 год.

Допустиме мінімальне напруга на батареї при роботі се в режимі розряду на ланцюзі навантаження провідною секції 40 В. При цьому слід враховувати, що при напрузі 43 В порушується робота АЛ СП.

У разі виходу з ладу ТРПШ або регулятора напруги в одній з секції машиніст може відключити живлення системи на аварійному Р1Ц-34, а перемикач Навантаження поставити в положення Аварійно. При цьому харчування всіх кіл навантаження електровоза буде здійснюватися від одного справного PIII-34. Тривалість роботи електровоза при такій же схемі живлення низьковольтних ланцюгів і режими навантажень не лімітуються. У разі виходу з ладу обох перетворювальних установок РЩ-34 харчування ланцюгів навантаження може забезпечуватися по черзі спочатку ог однієї, потім від іншої акумуляторної батареї.

Запобіжні заходи. Ніколи не користуйтеся відкритим полум'ям поблизу батареї. Спільні зберігання і експлуатація лужних і кислотних батарей заборонені, так як всі кислоти руйнують лужні акумулятори.

Зміна електроліту. Електроліт міняйте через кожні 100 - 150 циклів, але не рідше одного разу на рік. Якщо ємність акумуляторів помітно знижується, то електроліт змініть раніше зазначеного терміну. Перед зміною електроліту акумулятори розрядите струмом 8-годинного режиму до напруги 1 В на акумулятор.

Старий електроліт вилийте, енергійно струсіть акумулятор (батарею) для видалення бруду з посудини. Після видалення старого електроліту акумулятори промийте підлуженою, від-стоеппой або дистильованою водою при енергійному струшуванні.

Акумулятори, промиті дистильованою водою, негайно залийте електролітом. Дайте постояти протягом 2 годин, потім заміряйте щільність електроліту, доведіть його до необхідної величини і закрийте акумулятори пробками. Забороняється залишати без електроліту акумулятори, промиті водою, щоб уникнути корозії пластин.

Електроліт міняйте також у разі переведення акумуляторів на експлуатацію при температурі -20 ° С і нижче. Пам'ятайте, що термін служби акумуляторів і батарей скорочується з наступних причин: систематичні недозаряд; глибокі розряди нижче кінцевих напруг, зазначених раніше; зниженя уровня електроліту нижчих верхнього краю пластин; підвищення щільності електроліту при температурі вище 0 ° С; Підвищення температури.

Можливі несправності, їх причини та способи усунення наведені в табл. 48.

Таблиця 48

продовження

продовження

| Основні несправності електричних ланцюгів і способи їх усунення | | Розташування обладнання в кабіні |

Рекомендований контент:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов