Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Еліксир правди і інші людські проблеми

  1. Представники Забайкальського крайового відділення громадської організації всеросійського товариства...

Представники Забайкальського крайового відділення громадської організації всеросійського товариства автомобілістів підтримують ініціативу про збільшення штрафів для водіїв напідпитку, але підвищення цих до середньої вартості автомобіля вважають досить радикальним заходом.

Наша сеть партнеров Banwar

З громадськими можна не погодитися. Покарання - дуже дієвий спосіб пропаганди тверезого поведінки за кермом. Втім, від справжньої профілактики бардаку, який твориться у нас на дорогах, він далекий приблизно так само, як реформа міліції від заявлених в ній цілей.

" Російська газета " повідомляє , Що ініціатива про введення штрафів, порівнянних із середньою ціною автомобіля, обговорювалася на нараді при прем'єр-міністрі Дмитрові Медведєву. Зрозуміло, що нарада проводилася за фактом ряду, як їх називають, гучних аварій з трагічними наслідками і загальної статистики зі смертністю на дорогах, про яку згадують щоразу, як черговий п'яний водій вріжеться в зупинку громадського транспорту.

Деякі експерти намагалися зіставити середню вартість автомобіля в різних регіонах, здогадавшись, що в різних точках країни ця сума відрізняється. Ніхто, правда, не згадав, що всередині регіонів точно так же відрізняється рівень доходів громадян. Якщо для когось середня вартість автомобіля в 500 тисяч рублів - це місячний заробіток, то кому-то за ті ж самі 500 тисяч рублів потрібно працювати цілий рік без відпусток і оновлення гардеробу.

Також експерти запропонували ряд інших покарань, серед яких - по крайней мере в публікації «Російської газети» - знайти якогось виразного конструктиву, що стосується справжніх причин проблем з травматизмом і смертністю на дорогах, не вдалося.

Ось, що говорить глава уряду, нагадуючи про те, що в 2006 році почала працювати федеральна цільова програма «Підвищення безпеки дорожнього руху». За інформацією «Російської газети», спочатку в рік число аварій стабільно скорочувалася приблизно на 7%, але останнім часом стало все більше ДТП зі смертельними наслідками та загибеллю пішоходів. «І причиною цього виявляються найчастіше не умови дорожнього руху, організація дорожнього руху, не претензії на адресу, припустимо, наших дорожніх служб або органів ГИБДД, а пияцтво, - цитує видання главу уряду. - І тут вже неможливо просто пальцем показати в сторону держави і сказати, що в усьому винні ті чи інші державні структури. Це людська проблема ».

Державні структури, звичайно, ні при чому - просто люди не ті в країні попалися. Як завжди: управління на висоті, але проблема з населенням.

Слідом за своїм начальником тему пияцтва та інших порушень за кермом підняв глава Росспоживнагляду Геннадій Онищенко, устами якого в нашій країні найчастіше глаголить державне безумство. Керівник Федеральної служби з нагляду в сфері захисту прав споживачів і благополуччя людини заявив про те, що любителям кефіру необхідно вибирати між улюбленим напоєм і бажанням покерувати автомобілем. Так на слуханнях в Громадській палаті Онищенко, мабуть, позначив безвихідь ініціатив деяких керівників держави. На нараді був присутній і лідер руху «Сині відерця» Петро Шкуматов. Здавалося б, де Росспоживнагляд і де «Сині відерця», але на тлі висловлювань Онищенко Шкуматов здається професором МГУ, який змагається у красномовстві з питання ламаїзму з професійним вантажником.

Шкуматов говорить про те, що вміст алкоголю в крові водія на рівні 0,3 проміле ніяк не впливає на аварійність водіння. При перевищенні рівня в 0,5 проміле ризик потрапляння в аварію підвищується незначно. При цьому розмова по телефону під час керування машиною за ризиком ДТП відповідає стану сп'яніння з 0,8 проміле алкоголю в крові. Інакше кажучи, кефір пити можна, а от говорити по телефону - не варто.

Але телефони і сигарети за кермом ніхто не обговорює настільки люто, як кефір. Хоча заради того ж здорового глузду варто згадати, що в аварії потрапляють не тільки п'яні і не тільки через алкоголь.

Шкуматов впевнений, що посилення відповідальності дасть новий поштовх корупції. Він вважає, що для випадків з рівнем алкоголю від 0,3 до 0,5 проміле потрібен «який-небудь розумний штраф», при перевищенні рівня алкоголю вище 0,5 проміле порушника потрібно позбавляти прав на півроку, а 0,8 проміле - « карати вкрай жорстоко ».

Всі ці міркування вкрай цікаві, але на федеральному рівні чомусь досі не чутно міркувань на тему того, хто буде ловити п'яних водіїв, хто відвезе їх в наркологічний диспансер, хто обладнає всі диспансери необхідним обладнанням і забезпечить фахівцями.

Проблема кефіру дуже актуальна. Сума штрафу за пияцтво за кермом дуже важлива. Але коли вже хтось нагадає прем'єр-міністру або президенту про те, що для вирішення проблем на дорогах потрібно насамперед відіграти назад реформу міліції хоча б в частині скорочення особового складу. Гаразд, назва - стільки грошей вже витратили на заміну табличок. Зарплату підвищили людям - відмінно. Але працювати-то нікому. Підвищите ви штрафи до середньої вартості автомобіля, введете статтю в Кримінальний кодекс, а хто п'яних буде ловити?

Для демонстрації глибини проблеми потрібно накачати еліксиром правди капітана ГИБДД з, наприклад, Чернишевського або Могочінского району, і відправити його на засідання урядової комісії замість Шкуматова і Онищенко. Божевілля і дослідження - відмінне поєднання, але капітан з глибинки напевно повідає державним діячам багато такого, чого бюрократична машина ніколи не пропустить навіть на рівень регіональних нарад.

Наприклад, про нестачу людей. Про розвалюється меблів в кабінетах. Про те, що в деяких населених пунктах п'яного можна визнати п'яним - тому що нікому, а часто і ніде проводити необхідні дослідження. Багато нового цей ефемерний правдивий капітан розповість про кадрову політику вже після того як половину розігнали в ході реформи. Про справжні схемах підвищення заробітної плати. І про те, заради чого працює середньостатистичний офіцер ГИБДД в муніципальному районі десь в шести тисячах кілометрах від Шкуматова і Онищенко.

Але еліксиру правди в світі немає. І капітана з Чернишевського району ніколи не пустять далі Чити. У Москві не звикли чути десятки регіонів, а вже для капітанів немає місця навіть у фантастичних оповіданнях. Тому Держдума вже на найближчій сесії накрутить штрафи для п'яних водіїв до небес.

Після чого про проблему все забудуть.

А капітани ГИБДД в різних куточках неосяжної Батьківщини замінять в стаканах еліксир правди чимось більш прозаїчним.

Тимур Купріянов 2012-10-10 11:09 10 жовтня 2012Підвищите ви штрафи до середньої вартості автомобіля, введете статтю в Кримінальний кодекс, а хто п'яних буде ловити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов