- Ендуро: ціни і особливості ідеальних мотоциклів для наших доріг Всюдихідність enduro (ісп. «Витривалий»)...
- Ендуро: ціни і особливості ідеальних мотоциклів для наших доріг
- Ендуро: ціни і особливості ідеальних мотоциклів для наших доріг
Ендуро: ціни і особливості ідеальних мотоциклів для наших доріг
Наша сеть партнеров Banwar
Всюдихідність enduro (ісп. «Витривалий») забезпечується, в першу чергу, великими ходами підвісок і пристойним кліренсом. Інші родові ознаки класу: велике переднє колесо, вузька і жорстка рама, одноциліндровий 4-тактний двигун з хорошою тягою у всьому діапазоні оборотів, мінімум облицювання і камерні шини з розвиненими грунтозацепами.
З огляду на поганий стан доріг в нашій країні активно зростає попит саме на техніку цього сегмента: в минулому році продажі двійників підскочили на 23%. Найвідоміші і заслуговують на увагу енудро, що продаються у нас, - Kawasaki Versys-X 300 (191 157 грн), KTM 125 XC-W (218 670 грн), Honda CRF1000 L Africa Twin (448 554 грн), Yamaha XT1200ZE Super Tenere ( 511 000 грн).
Втім, останнім часом все частіше під терміном «мотоцикли подвійного призначення» концерни мають на увазі паркетники, тобто моделі, які лише стилізовані під ендуро, але середовище їхнього життя - максимально тверді путівці. Дві інші крайнощі цього класу - кроссачі і мотард. Перші - це виключно спортивні снаряди, призначені для змагань, причому для різних вікових категорій, починаючи з дошкільного віку.
Як і авторинок, світ мотоциклів поступово завойовують кросовери. Ducati XDiavel втілює все найкраще від круизеров, кастомов і нейкед. І все одно, в традиціях марки він залишився по той бік добра і зла.
Цей транспорт розрахований на будь-яку товщину гаманця: Viper V125P Cross-PRO (26 828 грн), KTM 125 SX (196 920 грн), Honda CRF450X450 (220 000 грн),, Yamaha YZ250 (262 800 грн). Другі (вони ж супермото і скарвери) представляють собою міські ендуро, тобто максимально пристосовані для мегаполісу.
Наприклад, у ікон стилю KTM 690 SMC R ABC (330 000 грн) і Ducati Hypermotard 939 (404 037 грн) підвіски налаштовані для їзди по асфальту, у них більш потужні гальма і асфальтові шини.
Третій різновид моделей подвійного призначення - містечкова. Завдяки своїй доступності у нас надпопулярними моделі китайської марки Shineray (XY150-17A 25 710 грн і XY250GY-6B, 37 620 грн), які з огляду на їх примітивності можна назвати сільським варіантом ендуро. Туди ж можна віднести і їх співвітчизників Skymoto Rider 150 (32 400) та Viper V125P Skymoto Matador II 200 (44 955 грн).
Читайте також:
Читайте також:
Читайте також:
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Сергій Суховський
Редактор відділів «Автоспорт» і «Мототехніка» У «Автоцентрі» я з 2002 року, редактором відділів «Автоспорт» і «Мототехніка». Чому саме вони? Тому що це два з трьох моїх найбільших увлеченій.Кольцевие автогонки, класичне ралі, ралі-рейди. Часто-густо грубі порушення техніки безпеки і основ прикладної фізики. Про автоспорті завжди говорили як про закрите маленькому світі широковідомих у вузькому колі осіб. Але саме тут я знайшов вірних товаришів, саме тут зрозумів, що насправді означають звичні літературні штампи на кшталт «тріумф перемоги», «гіркоту поразок», «біль втрати». Мотоцикли, аквабайки, снігоходи, квадроцикли, скутера ... Як жартує Андрій Волощенко: «все що між ніг - це до СУХОВСЬКИЙ». Дивно, що ніхто в редакції більше не поділяє мого другого захоплення. Вся ця спецтехніка дарує таке задоволення від водіння, яке не дано звичайним автомобілям. Тільки на гідроциклі можна «вкладатися» з відкритим дроселем в 90-градсний поворот, тільки квадроцикл «управляється» практично в польоті, тільки скутер дає можливість не помічати київських пробок і доїжджати з Оболоні до Шулявки за 8 хвилин. Тому убийте в собі пафос: залиште свої п'ятиметрові «лексуси» для вечірніх поїздок і уїк-ендів і виїжджайте в місто на скутері або мотоциклі. І пробки розсмокчуться самі собою.
Інші матеріали автора:
Ендуро: ціни і особливості ідеальних мотоциклів для наших доріг
Всюдихідність enduro (ісп. «Витривалий») забезпечується, в першу чергу, великими ходами підвісок і пристойним кліренсом. Інші родові ознаки класу: велике переднє колесо, вузька і жорстка рама, одноциліндровий 4-тактний двигун з хорошою тягою у всьому діапазоні оборотів, мінімум облицювання і камерні шини з розвиненими грунтозацепами.
З огляду на поганий стан доріг в нашій країні активно зростає попит саме на техніку цього сегмента: в минулому році продажі двійників підскочили на 23%. Найвідоміші і заслуговують на увагу енудро, що продаються у нас, - Kawasaki Versys-X 300 (191 157 грн), KTM 125 XC-W (218 670 грн), Honda CRF1000 L Africa Twin (448 554 грн), Yamaha XT1200ZE Super Tenere ( 511 000 грн).
Втім, останнім часом все частіше під терміном «мотоцикли подвійного призначення» концерни мають на увазі паркетники, тобто моделі, які лише стилізовані під ендуро, але середовище їхнього життя - максимально тверді путівці. Дві інші крайнощі цього класу - кроссачі і мотард. Перші - це виключно спортивні снаряди, призначені для змагань, причому для різних вікових категорій, починаючи з дошкільного віку.
Як і авторинок, світ мотоциклів поступово завойовують кросовери. Ducati XDiavel втілює все найкраще від круизеров, кастомов і нейкед. І все одно, в традиціях марки він залишився по той бік добра і зла.
Цей транспорт розрахований на будь-яку товщину гаманця: Viper V125P Cross-PRO (26 828 грн), KTM 125 SX (196 920 грн), Honda CRF450X450 (220 000 грн),, Yamaha YZ250 (262 800 грн). Другі (вони ж супермото і скарвери) представляють собою міські ендуро, тобто максимально пристосовані для мегаполісу.
Наприклад, у ікон стилю KTM 690 SMC R ABC (330 000 грн) і Ducati Hypermotard 939 (404 037 грн) підвіски налаштовані для їзди по асфальту, у них більш потужні гальма і асфальтові шини.
Третій різновид моделей подвійного призначення - містечкова. Завдяки своїй доступності у нас надпопулярними моделі китайської марки Shineray (XY150-17A 25 710 грн і XY250GY-6B, 37 620 грн), які з огляду на їх примітивності можна назвати сільським варіантом ендуро. Туди ж можна віднести і їх співвітчизників Skymoto Rider 150 (32 400) та Viper V125P Skymoto Matador II 200 (44 955 грн).
Читайте також:
Читайте також:
Читайте також:
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Сергій Суховський
Редактор відділів «Автоспорт» і «Мототехніка» У «Автоцентрі» я з 2002 року, редактором відділів «Автоспорт» і «Мототехніка». Чому саме вони? Тому що це два з трьох моїх найбільших увлеченій.Кольцевие автогонки, класичне ралі, ралі-рейди. Часто-густо грубі порушення техніки безпеки і основ прикладної фізики. Про автоспорті завжди говорили як про закрите маленькому світі широковідомих у вузькому колі осіб. Але саме тут я знайшов вірних товаришів, саме тут зрозумів, що насправді означають звичні літературні штампи на кшталт «тріумф перемоги», «гіркоту поразок», «біль втрати». Мотоцикли, аквабайки, снігоходи, квадроцикли, скутера ... Як жартує Андрій Волощенко: «все що між ніг - це до СУХОВСЬКИЙ». Дивно, що ніхто в редакції більше не поділяє мого другого захоплення. Вся ця спецтехніка дарує таке задоволення від водіння, яке не дано звичайним автомобілям. Тільки на гідроциклі можна «вкладатися» з відкритим дроселем в 90-градсний поворот, тільки квадроцикл «управляється» практично в польоті, тільки скутер дає можливість не помічати київських пробок і доїжджати з Оболоні до Шулявки за 8 хвилин. Тому убийте в собі пафос: залиште свої п'ятиметрові «лексуси» для вечірніх поїздок і уїк-ендів і виїжджайте в місто на скутері або мотоциклі. І пробки розсмокчуться самі собою.
Інші матеріали автора:
Ендуро: ціни і особливості ідеальних мотоциклів для наших доріг
Всюдихідність enduro (ісп. «Витривалий») забезпечується, в першу чергу, великими ходами підвісок і пристойним кліренсом. Інші родові ознаки класу: велике переднє колесо, вузька і жорстка рама, одноциліндровий 4-тактний двигун з хорошою тягою у всьому діапазоні оборотів, мінімум облицювання і камерні шини з розвиненими грунтозацепами.
З огляду на поганий стан доріг в нашій країні активно зростає попит саме на техніку цього сегмента: в минулому році продажі двійників підскочили на 23%. Найвідоміші і заслуговують на увагу енудро, що продаються у нас, - Kawasaki Versys-X 300 (191 157 грн), KTM 125 XC-W (218 670 грн), Honda CRF1000 L Africa Twin (448 554 грн), Yamaha XT1200ZE Super Tenere ( 511 000 грн).
Втім, останнім часом все частіше під терміном «мотоцикли подвійного призначення» концерни мають на увазі паркетники, тобто моделі, які лише стилізовані під ендуро, але середовище їхнього життя - максимально тверді путівці. Дві інші крайнощі цього класу - кроссачі і мотард. Перші - це виключно спортивні снаряди, призначені для змагань, причому для різних вікових категорій, починаючи з дошкільного віку.
Як і авторинок, світ мотоциклів поступово завойовують кросовери. Ducati XDiavel втілює все найкраще від круизеров, кастомов і нейкед. І все одно, в традиціях марки він залишився по той бік добра і зла.
Цей транспорт розрахований на будь-яку товщину гаманця: Viper V125P Cross-PRO (26 828 грн), KTM 125 SX (196 920 грн), Honda CRF450X450 (220 000 грн),, Yamaha YZ250 (262 800 грн). Другі (вони ж супермото і скарвери) представляють собою міські ендуро, тобто максимально пристосовані для мегаполісу.
Наприклад, у ікон стилю KTM 690 SMC R ABC (330 000 грн) і Ducati Hypermotard 939 (404 037 грн) підвіски налаштовані для їзди по асфальту, у них більш потужні гальма і асфальтові шини.
Третій різновид моделей подвійного призначення - містечкова. Завдяки своїй доступності у нас надпопулярними моделі китайської марки Shineray (XY150-17A 25 710 грн і XY250GY-6B, 37 620 грн), які з огляду на їх примітивності можна назвати сільським варіантом ендуро. Туди ж можна віднести і їх співвітчизників Skymoto Rider 150 (32 400) та Viper V125P Skymoto Matador II 200 (44 955 грн).
Читайте також:
Читайте також:
Читайте також:
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Сергій Суховський
Редактор відділів «Автоспорт» і «Мототехніка» У «Автоцентрі» я з 2002 року, редактором відділів «Автоспорт» і «Мототехніка». Чому саме вони? Тому що це два з трьох моїх найбільших увлеченій.Кольцевие автогонки, класичне ралі, ралі-рейди. Часто-густо грубі порушення техніки безпеки і основ прикладної фізики. Про автоспорті завжди говорили як про закрите маленькому світі широковідомих у вузькому колі осіб. Але саме тут я знайшов вірних товаришів, саме тут зрозумів, що насправді означають звичні літературні штампи на кшталт «тріумф перемоги», «гіркоту поразок», «біль втрати». Мотоцикли, аквабайки, снігоходи, квадроцикли, скутера ... Як жартує Андрій Волощенко: «все що між ніг - це до СУХОВСЬКИЙ». Дивно, що ніхто в редакції більше не поділяє мого другого захоплення. Вся ця спецтехніка дарує таке задоволення від водіння, яке не дано звичайним автомобілям. Тільки на гідроциклі можна «вкладатися» з відкритим дроселем в 90-градсний поворот, тільки квадроцикл «управляється» практично в польоті, тільки скутер дає можливість не помічати київських пробок і доїжджати з Оболоні до Шулявки за 8 хвилин. Тому убийте в собі пафос: залиште свої п'ятиметрові «лексуси» для вечірніх поїздок і уїк-ендів і виїжджайте в місто на скутері або мотоциклі. І пробки розсмокчуться самі собою.
Інші матеріали автора:
Ендуро: ціни і особливості ідеальних мотоциклів для наших доріг
Всюдихідність enduro (ісп. «Витривалий») забезпечується, в першу чергу, великими ходами підвісок і пристойним кліренсом. Інші родові ознаки класу: велике переднє колесо, вузька і жорстка рама, одноциліндровий 4-тактний двигун з хорошою тягою у всьому діапазоні оборотів, мінімум облицювання і камерні шини з розвиненими грунтозацепами.
З огляду на поганий стан доріг в нашій країні активно зростає попит саме на техніку цього сегмента: в минулому році продажі двійників підскочили на 23%. Найвідоміші і заслуговують на увагу енудро, що продаються у нас, - Kawasaki Versys-X 300 (191 157 грн), KTM 125 XC-W (218 670 грн), Honda CRF1000 L Africa Twin (448 554 грн), Yamaha XT1200ZE Super Tenere ( 511 000 грн).
Втім, останнім часом все частіше під терміном «мотоцикли подвійного призначення» концерни мають на увазі паркетники, тобто моделі, які лише стилізовані під ендуро, але середовище їхнього життя - максимально тверді путівці. Дві інші крайнощі цього класу - кроссачі і мотард. Перші - це виключно спортивні снаряди, призначені для змагань, причому для різних вікових категорій, починаючи з дошкільного віку.
Як і авторинок, світ мотоциклів поступово завойовують кросовери. Ducati XDiavel втілює все найкраще від круизеров, кастомов і нейкед. І все одно, в традиціях марки він залишився по той бік добра і зла.
Цей транспорт розрахований на будь-яку товщину гаманця: Viper V125P Cross-PRO (26 828 грн), KTM 125 SX (196 920 грн), Honda CRF450X450 (220 000 грн),, Yamaha YZ250 (262 800 грн). Другі (вони ж супермото і скарвери) представляють собою міські ендуро, тобто максимально пристосовані для мегаполісу.
Наприклад, у ікон стилю KTM 690 SMC R ABC (330 000 грн) і Ducati Hypermotard 939 (404 037 грн) підвіски налаштовані для їзди по асфальту, у них більш потужні гальма і асфальтові шини.
Третій різновид моделей подвійного призначення - містечкова. Завдяки своїй доступності у нас надпопулярними моделі китайської марки Shineray (XY150-17A 25 710 грн і XY250GY-6B, 37 620 грн), які з огляду на їх примітивності можна назвати сільським варіантом ендуро. Туди ж можна віднести і їх співвітчизників Skymoto Rider 150 (32 400) та Viper V125P Skymoto Matador II 200 (44 955 грн).
Читайте також:
Читайте також:
Читайте також:
Читайте також:
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Сергій Суховський
Редактор відділів «Автоспорт» і «Мототехніка» У «Автоцентрі» я з 2002 року, редактором відділів «Автоспорт» і «Мототехніка». Чому саме вони? Тому що це два з трьох моїх найбільших увлеченій.Кольцевие автогонки, класичне ралі, ралі-рейди. Часто-густо грубі порушення техніки безпеки і основ прикладної фізики. Про автоспорті завжди говорили як про закрите маленькому світі широковідомих у вузькому колі осіб. Але саме тут я знайшов вірних товаришів, саме тут зрозумів, що насправді означають звичні літературні штампи на кшталт «тріумф перемоги», «гіркоту поразок», «біль втрати». Мотоцикли, аквабайки, снігоходи, квадроцикли, скутера ... Як жартує Андрій Волощенко: «все що між ніг - це до СУХОВСЬКИЙ». Дивно, що ніхто в редакції більше не поділяє мого другого захоплення. Вся ця спецтехніка дарує таке задоволення від водіння, яке не дано звичайним автомобілям. Тільки на гідроциклі можна «вкладатися» з відкритим дроселем в 90-градсний поворот, тільки квадроцикл «управляється» практично в польоті, тільки скутер дає можливість не помічати київських пробок і доїжджати з Оболоні до Шулявки за 8 хвилин. Тому убийте в собі пафос: залиште свої п'ятиметрові «лексуси» для вечірніх поїздок і уїк-ендів і виїжджайте в місто на скутері або мотоциклі. І пробки розсмокчуться самі собою.
Інші матеріали автора:
Чому саме вони?Чому саме вони?
Чому саме вони?
Чому саме вони?