Наша сеть партнеров Banwar
Аналітика - Обладнання та технології
13.06.18 9:12
Оскільки в електростанції, тобто в її дизельному двигуні, при роботі постійно спалюється паливо, в значних кількостях генерується тепло, яке необхідно відводити від обладнання, щоб уникнути його руйнування через вигоряння мастильної суміші і температурного зносу.
Як це робиться?
За передачу тепла від електростанції зовнішнього повітря відповідає вентилятор охолодження двигуна , Який може монтуватися як позаду радіатора, так і перед ним в залежності від конструктивного рішення. Потік повітря відводить тепло від охолоджувальної рідини, що циркулює між дизельним двигуном і радіатором. Охолоджуюча рідина протікає через весь двигун і відповідає за поглинання додаткового тепла, запобігаючи перегрів обладнання. В робочому стані вентилятор продуває зовнішнє повітря через радіатор.
Коли двигун охолоджуючого вентилятора несправний і перестає працювати, вентилятор також перестане працювати, в результаті чого холодоагент залишиться гарячим і спричинить перегрів двигуна. Щоб цього не допустити, на обладнанні монтуються датчики температури. Отже, датчик спрацював, електростанція встала, значить прийшов момент для технічного обслуговування і ремонту - швидше за все, через несправність двигуна охолоджуючого вентилятора.
Всякий раз, коли техобслуговування проводиться в системі охолодження, крім ремонту самого двигуна необхідно оглянути і лопаті вентилятора, які можуть бути засмічені сторонніми частинками і просто сміттям з зовнішнього повітря, в разі якщо з повітряним фільтром виникли проблеми.
Крім того, механік повинен відсканувати комп'ютерну систему або виконати повну діагностику для виявлення будь-яких кодів несправностей, перевірити всі запобіжники і реле, а також електричну систему, що йде до вентилятора. Нерідко саме помилки в роботі цих підсистем є причиною виходу з ладу двигуна радіаторного вентилятора. Слід також переконатися в якості антифризу.
Якщо двигун вентилятора охолодження радіатора несправний і це з якоїсь причини пройшло повз увагу під час роботи обладнання, це призведе до перегріву двигуна дизельної електростанції та його серйозного пошкодження. Щоб ваша електростанція служила вам якомога довше, необхідно не відступати від графіка регламентних робіт і повністю слідувати інструкції виробника.
Читайте також: