Наша сеть партнеров Banwar
У зв'язку з презентацією нового Mercedes E-класу купе ми вирішили згадати, як за останні півтора десятка років розвивався і змінювався дизайн автомобілів E-серії.
Історію серії E (т. Е. Executivklasse, або бізнес-клас) від Mercedes-Benz прийнято відраховувати з 1993 року. Саме тоді сім'я автомобілів W124 пережила кардинальне рестайлінг, а в самій компанії була прийнята нова система іменування моделей.
Саме автомобілі W124 (т. Е. Перше покоління E-серії) стали найуспішнішими представниками свого класу. За більш ніж 13 років було випущено більше 2 мільйонів таких авто, включаючи 8 тисяч спец-серій (лімузини, карети швидкої допомоги, поліцейські автомобілі і т. Д.).
У 1995 році E-клас чекало нове, не менш революційне оновлення: на зміну W124 прийшов W210. Найпомітнішою зміною його зовнішнього вигляду стало, звичайно ж, поява чотирьох круглих передніх фар, за які цей «мерседес» був прозваний «окатих». Ці фари були з автомобілем аж до 2009 року, і саме такими багато хто встиг запам'ятати представницькі моделі Mercedes.
У січні 2016 року Mercedes показали вже п'яте покоління автомобілів E-серії. З недавніх пір в серії, крім універсалу, універсала all-terrain і седана, з'явилася і модель купе.
Нове купе, безумовно, самий спортивний в E-серії. Це, втім не скасовує комфорту в далеких поїздках і можливості розмістити в двухдверном автомобілі до чотирьох чоловік.
Головна гордість нового покоління E-класу - численні інтелектуальні системи контролю безпеки і управління автомобілем. І хоча автомобіль завдяки електроніці фактично здатний управлятися в майже автоматичному режимі на швидкості до 210 км / год, творці обережно зауважують, що руки все-таки краще залишити на кермі. Автомобіль може самостійно проходити пологі повороти і орієнтуватися на дорозі навіть без розмітки. Як? Наприклад, по відбійниках, бордюрах і светоотражающим стовпчиків. Правда, ця функція працює на швидкості до 130 км / ч.
За безпеку автомобіля відповідають 23 датчика, в їх числі 12 ультразвукових сенсорів, 4 камери, стільки ж радарів, стереокамера і датчик положення керма.
Якщо, незважаючи на всі технологічні хитрощі, уникнути зіткнення не вдалося, інженери Mercedes придумали дивовижне рішення для захисту вух (!) Водія і пасажирів. Система називається Pre-Safe Sound і подає через динаміки аудіосистеми спеціальний звуковий сигнал. Цей сигнал викликає скорочення стремена м'язи; ті, в свою чергу, паралізують слухові кісточки, і все це разом врятує барабанні перетинки від ударної дії.
Припаркувати будь-який з нових автомобілів E-класу можна за допомогою мобільного додатку, при цьому перебувати в салоні зовсім не обов'язково. Mercedes зняли про нову технологію окремий ролик.
Детальніше про новий купе E-класу можна прочитати на сайті Mercedes-Benz www.mercedes-benz.ru .
Як?