Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Еволюція водостійкості в годиннику. Частина перша

Наша сеть партнеров Banwar

Ми сприймаємо багато особливостей   сучасних годин   , як належне

Ми сприймаємо багато особливостей сучасних годин , як належне. Водозахист - одна з таких особливостей. Фактор водостійкості часто помилково називають «водонепроникністю», що в корені невірно - водонепроникних годин не існує, адже якщо такий годинник і проводилися, то вода не змогла б проникнути в їх корпус при будь-яких обставинах, на будь-якій глибині. Але навіть найскладніші і вправні годинник сучасності з найвищим показником водозащити можливо зіпсувати, було б бажання. Процес еволюції водозащити в годиннику почалася в 1920-х роках, але годинник з дійсно серйозним рівнем водозащити з'явилися не так давно. Сучасний годинник з найвищим показником водозащити нерідко називають «дайверскими», вони утворюють один з найбільш затребуваних підкласів в сімействі спортивних годин. І справа тут зовсім не в тому, що більшість людей використовує їх для глибоководних занурень, а в їх стилі і міцності, а так само в їх сильному функціональному оснащенні, що дозволяє виконувати широкий спектр поставлених завдань.

Людина має право очікувати надійності, точності, зручності носіння від годин, в незалежності від суми, витраченої при їх покупці. Часом ми забуваємо, наскільки трудомістким був процес перетворення годин з тендітних творів мистецтва в міцних «робочих конячок» сучасності, здатних з честю витримати більшість випробувань, яким ми піддаємо їх кожен день. Сьогодні ми оглянемося на історію годин з підвищеною водозащитой. Ми розглянемо без перебільшення епохальні моделі, їх особливості, і труднощі, з якими їм довелося зіткнутися і подолати. Пірнаємо! Але з попередньою підготовкою ....

Пролог

Для успішного занурення в історію самого поняття про годиннику з водозахистом нам необхідно звернутися до витоків появи наручних чоловічих годинників (їх жіноча протилежність, нагадаємо, з'явилася раніше), як самостійного виду. Тут все взаємопов'язане.

Отже, перші чоловічі наручні годинники були не чим іншим, як кишеньковими годинами, закріпленими на зап'ясті за допомогою ремінця, протягнутої в імпровізовані дужки. Останні, в свою чергу, були просто припаяні до корпусу. На такі хитрощі чоловіків підштовхнуло одне з найгірших явищ в історії людства - війна. Спочатку бойові дії в різних частинах світу в кінці 1800-х років, а в наслідок і перша світова війна. Звичні кишеньковий годинник були незручні в бою, але варто було додати ремінець для носіння на зап'ясті, і ефективність використання годин істотно зростала.

До вищезгаданих подій на рубежі століть наручний годинник чоловіками сприймалися, як виключно жіночі. У «довоєнних» наручних годинників була репутація виробів, що вимагають особливої ​​обережності в поводженні. Немає диму без вогню: ті наручний годинник дійсно легко ламалися, погано показували себе в умовах вологого клімату, перепади температур і зовсім не переносили. Всього цього не можна сказати про кишенькових годинниках того часу - їх від негараздів захищав шар одягу, в кишені якої вони перебували.

Уявіть собі, що вищевказані недоліки наручних годинників тих років ніколи не були б виправлені. В такому випадку наручний годинник взагалі ніколи не знайшли б ту приголомшливу популярність, якою вони насолоджуються сьогодні. Але прогрес розсудив інакше: всередину годин був закритий доступ ворожих елементів, що викликають появу іржі, вимивання змащення деталей, що в результаті призводило до руйнування пружин і зупинці механізму. На це пішло кілька десятиліть. Але не будемо забігати вперед.

Ахіллесова п'ята наручних годинників, тоді помічаються, в основному, на жіночих руках, багато років залишалася незмінною. Через відсутність ізоляції в годинниковий механізм через зазори у заводний головки і стики в деяких місцях корпусу потрапляла вода і пил. Це стало відправною точкою на шляху еволюції наручних годинників до стану, настільки добре знайомого нам сьогодні. І цей же час, по суті, ознаменувало народження поняття водозащити в годиннику. В хронології цього процесу були помічені видатні годинникарі і інженери, не обійшлося і без запеклого суперництва між іменитими компаніями. Саме завдяки їм наручний годинник знайшли надійний захист від води.

Частина перша

Перші кроки під прапором Rolex, перемога в гонці патентів, та інші успіхи Ганса Вільсдорф

Першопрохідцем у створенні перших годин з водозахистом є Ганс Вільсдорф (Hans Wilsdorf), засновник легендарної компанії Rolex. Він розробив і запровадив у виробництво спеціальний водостійкий кожух, ізолюючий годинник тільки від простих зовнішніх впливів води (миття рук, дощ) зі 100% герметичністю. Чудовим прикладом такої конструкції служить модель годинника Rolex Hermetic, так само відома під назвою «Submarine» (не плутати з моделлю Rolex Submariner - це абсолютно інший годинник, випущені пізніше). Годинники Rolex Hermetic відрізнялися корпусом не самих скромних розмірів, поверх якого нагвинчувався герметичний кожух.

Дане технічне рішення зараз здається очевидним, але в той час вона була ухвалена з захопленням, не дивлячись на всі недоліки. З одного боку, кожух забезпечував повноцінний захист усього корпусу, і, що найголовніше, заводний головки. Про прокладці (прокладках), що не пропускають воду всередину механізму через зазори в гнізді заводний головки, тоді не могло бути й мови.

З іншого боку, установка ізолюючого кожуха додавала незручностей у використанні годин - ручний заведення механізму займав набагато більше часу, для його виконання необхідно було кожен раз знімати кожух. Часте зняття і установка кожуха досить швидко приводили в непридатність різьблення, витрати на ремонт годинників Rolex Hermetic були неминучі.

Блискучого майбутнього у такої конструкції бути просто не могло, час її слави було обмежено. Всі чекали більш зручні, довговічні і практичні годинник - потрібно було якимось - то чином ізолювати механізм годинника зсередини, без застосування зовнішніх деталей.

Перші кроки в цьому напрямку зробив Франсуа Боржель (Francois Borgel), майстер з виробництва годинникових корпусів з Женеви. У 1891 і 1903 році він зареєстрував два патенти, для двох різних корпусів годин. Обидва виключали використання зовнішніх «насадок», водостійкий заслін створювався вже всередині корпусу. На особливу увагу гідний патент 1903 року: циферблат забезпечувався різьбленням, на внутрішній стороні виступаючих ділянок корпусу так само були контактні ділянки. Одна частина вкручувалася в іншу, циферблат за допомогою різьблення зливався зі стінками корпусу, створюючи небачену раніше систему водозащити. І ніяких зовнішніх кожухів, що збільшують обсяг і вага годин!

Система Франсуа Боржеля була величезним кроком вперед, заслужено шановні виробники годинників (серед них IWC і Longines) не раз використовували в своїх творіннях поліпшену версію винаходу женевського майстра. Навіщо покращувати те, що вже зроблено добре? Потім, що система Боржеля була далеко не бездоганна - дрібні краплі води і частинки пилу все одно проникали в механізм, але відбувалося це дуже повільно. Франсуа Боржель так і не зміг знайти спосіб стовідсоткової герметизації заводний головки. Це вдалося іншим людям два десятиліття по тому.

У жовтні 1925 року годинникарі Поль Перего (Paul Perregaux) і Жорж Пере (Georges Perret) запатентували деталь годин, сьогодні відому, як «загвинчується заводна головка». Цей технологічний прорив викликав бурю емоцій. І, як і всі прориви до цього, не був позбавлений недоліків.

І, як і всі прориви до цього, не був позбавлений недоліків

Загвинчується заводна головка Перего-Пере розкручувалася в тому ж напрямку, що і основна пружина механізму. Для виконання процесу загвинчування головки, її потрібно було спочатку викрутити до упору, так вона виявлялася навпроти храповика. Коли годинник було заведено, а заводна головка загвинчена, її вже не можна було розкрутити до тих пір, поки основна пружина механізму злегка не розтисне. Сама ізолююча прокладка злегка виступала на поверхню заводний головки. Більш того, вона була виконана з матеріалів, використання яких сьогодні для ізоляції від вологи просто немислимо - зі шкіри, кори коркового дуба, або повсті. Ці прокладки швидко приходили в непридатність, і вимагали заміни.

Гонка патентів була б вічною, якби не всюдисущий засновник компанії Rolex Ганс Вільсдорф, весь цей час уважно стежив за завзяттям інших годинникарів до створення годин з водозахистом. Він звернув увагу на винахід Перего-Пере і зрозумів, що перші дійсно стійкі до проникненню води годинник можуть бути створені при поєднанні патенту Перего-Пере з застарілої на той час системою нарізного сполучення корпусу годин із зовнішнім кожухом. Власник Rolex без коливань викупив права на патент Перего-Пере у його авторів на території Швейцарії, після чого тут же подав заявку на реєстрацію вже власного патенту в США, Великобританії, і рідній Німеччині. Сталося це в 1927 році.

На той час були змінені на краще деякі технічні особливості патенту, що колись належав майстрам Перего і Пере. Так, в новому патенті CH 120848 Ганса Вільсдорф, ізолююча прокладка була переміщена всередину шахти заводний головки. Виготовлялася вона з свинцю, а не зі шкіри або повсті. Інженери Rolex спільно з майстрами компанії Spillman, тоді колишньої постачальником корпусів для Rolex, разом знайшли шлях до виправлення недоліку з заводом механізму при викрученій заводний голівці: голівка обертається окремо від стовбура і приєднується до нього в тому випадку, якщо головка повністю витягнута з шахти.

Інженери Rolex спільно з майстрами компанії Spillman, тоді колишньої постачальником корпусів для Rolex, разом знайшли шлях до виправлення недоліку з заводом механізму при викрученій заводний голівці: голівка обертається окремо від стовбура і приєднується до нього в тому випадку, якщо головка повністю витягнута з шахти

Ці зміни в патенті на деталь, коли - то розроблену годинникарями Полем Перего і Жоржем Пере, разом з власними розробками компанії Rolex, подарували світові перші в історії людства годинник з водозахистом, які не потребують використання зовнішнього кожуха. Так в історії годинникової промисловості почалася нова глава. Назву цим, не побоїмося цього слова, епохальним годинах в компанії Rolex дали запам'ятовується.

Устриця, Мерседес і падишах Марракеша

Ті самі годинник Rolex, які стали першими водозахищеного годинами без додаткового кожуха, вирішили назвати «Oyster», що в перекладі на російську означає «устриця». Громадськість до новинки поставилася скептично - кілька разів до цього людям вже обіцяли годинник з водозахистом, з часом захоплення змінювався розчаруванням. Тепер довіру мас потрібно було завоювати. І засновник годинникового дому Rolex знав, як це зробити. Тим більше, що випала нагода.

Тим більше, що випала нагода

У 1927 році плавчиха Мерседес Гляйтце (Mercedes Gleitze) заявила про своє бажання переплисти протоку Ла-Манш, причому вже вдруге. Перша спроба подолати протоку (запливи проходять в самій вузькій його частині) не сподобалася Мерседес - всьому виною були чутки про те, що Гляйтце показала найгірший результат (15 годин), ніж інша плавчиха (13 годин). У той час подібні події були в центрі уваги ще повністю «паперових» ЗМІ - власник Rolex Ганс Вільсдорф побачив правильну можливість отримати частку слави і для годин Rolex Oyster. Через якийсь - то час газети зарясніли заголовками про те, що переплив протоку Ла-Манш за 13 годин плавчиха, за її власним визнанням репортерові одного з видань, і зовсім не була там - її досягнення виявилося брехнею. ЗМІ і громадськість тут же задалися питанням: а чи був хлопчик а перепливала чи протоку Мерседес Гляйтце?

ЗМІ і громадськість тут же задалися питанням: а чи був хлопчик а перепливала чи протоку Мерседес Гляйтце

Ганс Вільсдорф знову проявив свій талант до реклами, добившись зустрічі з Мерседес Гляйтце і умовивши її надіти годинник Rolex Oyster під час запливу під прицілом об'єктивів журналістів і численних очей глядачів. У свій другий заплив спортсменка Гляйтце перетнула протоку не до кінця, їй не вистачило лічених метрів. Вона здалася, піднявшись в одну з човнів. Але для засновника Rolex це було вже неважливо - через кілька днів фото плавчині з годинником Oyster облетіли весь світ, спроба перетину Ла-Маншу була висвітлена на першій шпальті газети Daily Mail, де окремі рядки присвячувалися прориву у виробництві годин водозащитой. Громадськість отримала незаперечний доказ, а заповзятливий Ганс Вільсдорф пішов ще далі: він домовився про яскравому рекламному ході з усіма роздрібними торговими точками, які представляли годинник Rolex. Відтепер годинник Rolex Oyster «дивилися» на людей з-під скла наповнених водою акваріумів, встановлених на вітринах (до речі, в одному з наших салонів в Москві в акваріумі «живуть» Casio G-Shock, а не Rolex).

З настанням 1930-х пристрасті в годинниковій промисловості розгорілися не на жарт - ще кілька великих гравців світового ринку годин прагнули не відстати від моди, борючись за місце під сонцем в модному сегменті водозахищеного годин. Особливої уваги варті гіганти, на зразок Omega і Cartier. Фірма Cartier тоді (і зараз) купалася в променях слави надійного постачальника годин для королів, монархів, і інших представників вищих станів. Саме тому в 1932 році компанія Cartier отримала замовлення від падишаха Марракеша, який побажав знайти годинник, які він міг би не знімати перед плаванням. Cartier замовлення виконала: чудові годинник забезпечили круглим водозахисним кожухом, і футляром для заводний головки, що висіла на ланцюжку, прикріпленою до корпусу. З 1943 року даний годинник стали доступні для покупки в магазинах Cartier під назвою «Pasha de Cartier», в 1985 році вони побачили своє друге, найостанніше на сьогоднішній день видання. Незвичайна модель Pasha de Cartier стала годинами з водозахистом високої цінової категорії.

код Омега

З кінця 20-х до початку 30-х років підводне плавання неохоче отримувало все більшого поширення серед мас. Проте, дайвінг, коли - то доступний тільки військовим, вченим, або іншим людям з вкрай серйозними намірами, отримував перші передумови до набуття нового життя. Винахід нового обладнання для підводного плавання, спроби створення нових видів дихальних систем, популяризація дайвінгу серед цивільних осіб, які вирушають на глибину з метою відпочинку і розваги - все це зумовило появу відповідних годин, здатних відповісти жорстким вимогам водних глибин. Такі годинники справила компанія, авторитет якої так само незаперечний, як істина про закипання води при ста градусах Цельсія. У світ водозахищеного годин увійшла фірма Omega.

Годинники Rolex Oyster і Pasha de Cartier (і деякі інші, менш відомі водостійкі годинник тієї пори) добре стримували потік води під слабким тиском, забезпечували захист від попадання піску, вогкості. Але вони абсолютно не підходили для глибоководних занурень, тим більше професійних. До речі, ті ж Rolex Oyster під час запливу Мерседес Гляйтце через Ла-Манш були закріплені на шиї плавчині, а не на зап'ясті. Причина тому очевидна: годинник Rolex Oyster були не здатні витримати тиск водної гладі, враховуючи майже постійний рух рук спортсменки. Тому годинник розмістили на шиї, у вигляді своєрідного кулона.

Першими професійними годинами дайвера були Omega Marine 1932 року випуску. На сцену знову вийшов уже знайомий нам кожух, який встановлюється поверх корпусу годин. Спочатку може здатися, що таке технічне рішення було застарілим, беручи до уваги довели своє корисні властивості нововведення компанії Rolex. Але не варто поспішати з висновками: хоча Rolex і належали всі найкращі патенти на водостійкі технології для годин тих днів, майстри Omega все одно змогли зробити годинник, випередили свій час. З одного боку, зовнішній водостійкий кожух ні ніким запатентований, його міг використовувати будь-який годинникар без побоювань судових позовів. З іншого боку, технологічний прогрес того часу не залишав великий вибір - кращого устрою, ніж посилений зовнішній кожух для занурення під воду тоді ще не придумали.

Годинники Omega Marine були і залишаються неповторними, єдиними в своєму роді. Все завдяки цікавій конструкції: всі складові пов'язані воєдино ремінцем, зовнішній кожух так само є продовженням ремінця. Omega Marine оснащувалися сапфіровим склом кожуха і корпусу, що до цього не зустрічалося більше ніде. Привертав немало уваги і витончений шкіряний ремінець, здатний протистояти агресивному впливу солоної води, від якого інші шкіряні ремінці швидко приходили в непридатність. Залишалося розгорнути гучну рекламну компанію, яка доводить кожне обіцянку, дану виробником.

Залишалося розгорнути гучну рекламну компанію, яка доводить кожне обіцянку, дану виробником

Представники Omega, найімовірніше, були під враженням від успішних рекламних компаній Rolex. Адже як ще пояснити їх прагнення провести випробування годин Omega Marine із залученням журналістів? Випробування обіцяли бути важкими і проводилися вперше. У 1936 році пара годин Marine була на кілька хвилин занурена в резервуар з дуже гарячою, майже киплячою водою (85 градусів Цельсія), після чого була доставлена ​​на глибину 70 метрів в водах Женевського озера. Температура там складала 5 градусів Цельсія, і провели годинник там цілих 30 хвилин. Після повернення на поверхню годинник ретельно оглянули - навіть дрібних слідів води всередині виявлено не було, Omega Marine працювали, як ні в чому не бувало.

Після повернення на поверхню годинник ретельно оглянули - навіть дрібних слідів води всередині виявлено не було, Omega Marine працювали, як ні в чому не бувало

У 1939 году Omega представила новий годинник Marine Standart, більш доступні для широкого загалу версію початкових Marine 1932. При віготовленні годин и механізму Marine Standart вікорістовуваліся Менш дорогі матеріали, а форма корпусу и Загальний вигляд залиша тимі ж. У моделях Marine і Marine Standart у всіх вразливих місцях (наприклад, в точках стикування кожуха і корпусу) застосовувалися гумові прокладки, що забезпечувало бездоганний захист від проникнення води. Сучасна версія тієї технології використовується і в наші дні.

Підводячи підсумок першої частини, ми ще раз звертаємо увагу на суперництво відомих компаній. Їх прагнення створити перші години з водозахистом в найкоротші терміни подарувало людству небувалий прогрес. Майстри згаданих нами фірм намагалися знайти відповідь на одні і ті ж питання: як захистити механізм від попадання води, як ізолювати найдрібніші зазори між безелем і корпусом, як зробити шахту заводний головки повністю герметичній?

Годинникарі Rolex, Cartier, Omega прагнули перевершити один одного, вже володіючи різними шматочками мозаїки. Час розставив все по своїх місцях, і тепер ми можемо насолодитися плодами тієї «годинної гонки озброєнь». на черзі друга частина нашої розповіді, присвячена годинах з водозахистом недавнього минулого і сучасності.

Навіщо покращувати те, що вже зроблено добре?
ЗМІ і громадськість тут же задалися питанням: а чи був хлопчик а перепливала чи протоку Мерседес Гляйтце?
Адже як ще пояснити їх прагнення провести випробування годин Omega Marine із залученням журналістів?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов