Наша сеть партнеров Banwar
Вольво FH12 Globetrotter XL, 2000 г.
Досвід побудови важкої вантажної техніки в Європі починається з самого закінчення 19 століття. Активізувалося створення автомобілів з більшою вантажопідйомністю. Ці машини стали оснащувати великими кузовами, масивної вантажний частиною, здвоєними задніми колесами. Незважаючи на простоту і примітивність перших вантажівок, вони почали вигравати конкуренцію у гужових возів по швидкості руху. З цього почалася ера вантажних автомобілів.
Сьогодні більшість європейських тягачів мають беськапотних (англ. Сab over) гранично компактну сталеву кабіну, тоді як американські тягачі в основному капотниє, їх кабіни виконані із пластику, алюмінію і хімічних волокон. На європейських сідельних тягачах в основному дискові гальма, на американських - барабанні. У європейських тягачів практично скрізь є підкатні мости, тоді як для американських це рідкість. Напівпричепи європейського типу, в тому числі і російського виробництва, обладнуються протівоподкатное брусами, що перешкоджають попаданню легкових автомобілів та інших малогабаритних транспортних засобів в простір під напівпричепом між заднім мостом тягача і шасі напівпричепа. Американські трейлери такими брусами не обладнані. Більшість американських тягачів можуть бути одночасно середніми і важкими, серед європейських тягачів існує чіткий поділ за кількістю мостів. Напруга бортової мережі американських тягачів - 12 вольт, європейських - 24.
Європейські вантажівки більш технологічні своїх американських аналогів. Сучасні керуючі електронні системи вузлів і агрегатів - норма для "європейців" вже не один десяток років. Конструкторські рішення при проектуванні і виробництві - складні і разом з тим надійні. Складність пристрої вантажного автомобіля виробленого в Європі, здорожує сервіс і підвищує планку кваліфікації співробітників СТО і навіть водіїв.
"Європейці" красиві, складні, тяговітий і надійні.
Європейський тягач - не американському ... І може це на краще!