Наша сеть партнеров Banwar
Внаслідок цього в тому чи іншому куточку світу періодично з'являються різноманітні wunderwaffe, які претендують на переворот усіляких основ в своїй галузі. Ми якось писали про закрите мотоциклі Lit C1 від похмурих геніїв з Каліфорнії, і чергове творіння в цьому ключі з'явилося в Балтіморі, штат Меріленд, США, де розташовуються потужності компанії Suprine Machinery.
Презентовано закритий мотоцикл від Lit
Невелика, але дуже амбітна компанія Suprine Machinery представила громадськості чергове транспортний засіб з тих, що в силу одноколійній схеми підпадають під визначення «мотоцикл», але виглядають при цьому так, що не тільки їздити - навіть поруч стояти страшно. Називається відповідно - Exodus - «Вихід». Загалом, з мотоциклом цю штуку ріднять підвіски, колеса і мотор, але інтегровані вони в складну рамну клітку а-ля баггі, в яку і вмощується пілот на типово автомобільне сидіння. Відповідно, пілот захищений металевим каркасом, має хоч якийсь дах над головою (після того, як довелося продати будинок для покупки цього дива), лобове скло, але при всьому цьому насолоджується типово мотоциклетними органами управління на мотоциклетному ж кермі. Цим новинка відрізняється від вищезгаданого Lit C1.
Більш того, якщо у канадського шушпанцера передбачені гіроскопи, то пілот Suprine Exodus при зупинці повинен по-мотоциклетному спиратися на ноги. Заявлені 270 кг ваги цієї конструкції не те щоб були чимось незвичайним, але давайте згадаємо, що пілот сидить в напівлежачому кріслі лише трохи вище, ніж просто на землі. У такій позиції перебирати ногами при маневруванні на малих швидкостях - задоволення лише для обраних пацієнтів. Втім, завдяки загальній компоновці і крісла в 15-ти сантиметрах від землі, центр ваги все ж нижче, ніж у більшості мотоциклів. Висота всієї конструкції - 107 см, а опір повітрю, по запевненнях виробника - на 50% менше, ніж у класичних мотоциклів, що вигідно позначається на показниках динаміки і економічності.
Творіння від Suprine Machinery побудовано з алюмінію, магнію, титану, нержавіючої сталі і спеціальних високоміцних сталевих труб. Двигун - від BMW Motorrad - 1200-кубовий 4-циліндровий оппозіт потужністю 126 к.с. Коробка - п'ятиступінчаста з заднім ходом. Також ми можемо спостерігати консольную підвіску Paralever з карданним валом - явно від того ж мотоциклетного підрозділу баварського концерну. І від нього ж - всі органи управління і електроніка (включаючи круїз-контроль, системи безпеки і системи управління двигуном).
BMW зробить ABS на мотоциклі обов'язкової
До сотні Exodus виходить приблизно за 4 секунди, а максималка межує з відміткою 250 км / ч. Втім, планується випуск турбированной модифікації Exodus 2014 G ... А так же модифікацій гоночної, повністю капотірованной і, раптово, позашляхової. Ті ендурісти, які погано себе вели, будуть їздити на такій в наступному житті.
Ціна новоявленого «мотоцикла» стартує з позначки 55000 доларів за базову версію, тому потрібно бути не просто фріком, щоб це купити, а дуже заможною фріком. Втім, в сучасному вищому світі зараз модно шокувати оточуючих, а «одягнути на себе мотоцикл» (ну або себе всунути в нього) - все ж куди крутіше, ніж сукні з м'яса і інші жахи 21-го століття ...
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.