Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Extremal.ru - гірський велосипед

Наша сеть партнеров Banwar


спершу була лопата.
а потім вже все інше.
бо без лопати не було б нічого.


Dirt Jumping. Опис виду.


0.Dirtjumping (дертджампінга) -екстремальное напрямок велоспорту, що включає в себе стрибки на земляних трамплінах з необов'язковим виконанням різних трюків в стрибку і на приземленні. Для дертджампінга використовується спеціально модифіковані гірські велосипеди або велосипеди типу BMX.


Перші стрибки на велосипедах виконувалися велосипедистами-циркачами ще в 19 столітті. У той час всі трюки ставилися на точному фізичному розрахунку стрибка і нерідко призводили до травм виконавця.

Дертджампінга в своєму сучасному вигляді зародився у 80ті роки минулого століття, коли любителям BMX набридли повороти і контр-уклону кросових трас і вони вирішили обмежити катання лише наявними на трасі трамплінами. Спочатку, стрибки проводилися на стандартних трамплінах, але для виконання грамотного стрибка на трасі необхідно було набрати велику швидкість, амплітуда стрибка була менше, ніж хотілося б, і тоді кілька хлопців побудували трамплін з вильотом і приземленням, який не є частиною будь-якої траси. Надалі, кількість йдуть підряд трамплінів зростала, стали з'являтися схили для розгону. Звичайні стрибки скоро набридли і "стрибуни" стали намагатися виконувати різні трюки в повітрі, то як зняти руку з керма, повернути кермо в польоті або витягнутися за велосипедом як супермен;) На нову забаву BMXеров звернули увагу і "гірські" велосипедисти, часто приєднуючись на трамплінах до стрибаючим хлопцям. Незабаром стало зрозуміло, що висока рама, вузький кермо і довгий винос гірського велосипеда не надто призначені для стрибків, так почали з'являтися модифіковані велосипеди.


1.велосіпед для дертджампінга.
a) BMX.


використовується або спеціально адаптований для дерта велосипед, або модифікується стрітовая модель. Коротшає кермо (для зручності виконання трюків з обертанням керма), знімається переднє гальмо, пеги. часто знімається гіроротор, замість нього встановлюється довгий трос в сорочці, пропущений через отвір в якорі рульової колонки. Стандартне сідло змінюється на більш "рогач варіант". Просунуті стрибуни часто ставлять посилені вилки.


b) маунтинбайк.


оптимальний розмір рами- 15-12 дюймів. використання амортизаційної вилки необов'язково, посилена жорстка вилка з CroMo сплаву допомагає правильно виконувати виліт, але вимагає особливої ​​чіткості приземлення. У разі установки м'якої вилки, варто обмежитися ходом в 100 мм., Вилка з великих ходом буде "з'їдати" виліт, псуючи тим закладену будівельниками трампліну траєкторію руху по ньому. У передньому гальмі немає необхідності, так само як і в дискових гальмах, досить гарного V-Brake. Гума тут іде явне поділ на два табори: є прихильники вузьких покришок, шириною 2,3 "максимум, з низьким протектором. Їх аргументи- висока швидкість і хороший накат подібної гуми. Другі вітають широку Даунхільні гуму, до 3", їх аргументи на свою сторону-стабільність руху, поглинання подібної гумою різноманітних нерівностей і як наслідок-стабільні, м'які стрибки. У дертджампінга часто використовуються колеса діаметром 24 ". Маленькі колеса мають велику жорсткість, менше страждають в разі невдачі, дозволяють поставити гуму більшого діаметра. Зі зменшенням діаметра колеса зростає керованість, велосипед легше розганяється, хоча підтримувати необхідну швидкість при русі по рівній місцевості дещо складніше. останнім часом стає все більше вплив канонів BMX на дертджамперов, що стрибають на MTB: в моду входить сінглспід- велосипед, не обладнаний системою перемикання передач і наявних одну провідну і одну провідну зірку. МТВ-рами для дерта оснащуються горизонтальними вушками для кріплення колеса (щоб легше було використовувати раму для побудови сінгспіда) і кареточного вузлами BMX-типу для безрізьбовим трикомпонентних систем, найчастіше сталевих. Більшість просунутих дертджамперов ставлять рогач BMXовие сідла, в моду входять рами з CroMo стали. МТВ дертджампера потихеньку перетворюється на великий BMX, а деякі "збоченці" навіть ставлять на свій маунтинбайк гіроротор *;).


_____________________________
гіроротор, gyro - пристрій для вільного обертання керма без перекручення троса заднього гальма


2.курс молодого бійця або як почати.

Насамперед, дізнайтеся, де поблизу є дертовие майданчика. Способів маса-відловити самого брудного і побитого BMXера на вулиці, пригостити його сигаретою і запитати по хорошому, зайти на спеціалізовані сайти (банальное- www.velozona.ru, правда там є традиція: спершу посилають наõ @ é, потім відповідають;) .. .), простежити за рухом хлопців на байках з лопатами в рюкзаку ітд.
Приїхавши на майданчик, не намагайтеся відразу пульнуть з величезного верблюда- швидше за все для вас це закінчитися візитом в реанімацію на пару місяців. Подивіться, просто подивіться на те, як стрибають інші, ні в якому разі не купуйтеся на видиму простоту процесу. Огляньте майданчик уважніше, можливо на ній є пара "навчальних" трамплінів зі столами, використовуваних місцевими дертджамперамі для щодо безпечного освоєння фішок. Виявите будь-якому дертджамперу своє бажання почати пригать- в більшості випадків человекотзивчівий підкаже вам на якому з трамплінів повинна відбутися ваша дертджампінговая дефлорація і що потрібно робити, щоб все було ок.
Відразу оговорюсь- рад по техніці ідеального стрибка давати не буду, багато що залежить від трампліну, на якому буде відбуватися стрибок, від байка, від ваших прихованих стрибальні інстинктів ...
Отже, будемо вважати, що трамплін зі столом обраний. Тепер залишається трохи розігнатися і ... і пригальмувавши перед вильотом, заїхати на нього, зіскочити на стіл і, проїхавшись по столу і приземленню, закінчити свій рух. Це проста вправа дасть вашому організму необхідну настройку, дасть відчути принципи руху байка на вильоті. Поверніться назад, розженетеся і зі швидкістю заїжджайте на виліт. Ура, ви летите. І відповідно, грюкає на стіл заднім колесом. Первинний результат досягнутий. Тепер треба навчитися без страху набирати швидкість, необхідну для того, щоб долетіти до приземлення .... і залишається останнє-прі "заході на посадку" злегка опустіть кермо вниз, як-би виштовхнувши байк з-під себе. Ви не ударитеся заднім колесом об край приземлення, а плавно вкотився в нього. Це і буде ваш ідеальний стрибок. Тепер залишається довести техніку стрибка до автоматизму, і перейти до освоєння наступного трампліну на майданчику, без столу. Або-ж зануритися в святая святих дертджампінга: в будівлю ссобственного трампліну.


3.строім

Лопата- один солдата. солдатом бути п-дато.

З чого почати ? Природно, з покупки лопати. Лопата головний друг людини, так заведено здавна і не нам про це сперечатися) Яку вибрати? Перше, що спадає на розум-найкращу. Вартість хорошою лопати- 300-500 рублів, краще мати дві-клиноподібну і плоску. Клиноподібної простіше копати грунт, плоской- накидати свежевикопаное і формувати трамплін. Для початку, варто визначитися з монументальністю конструкції і її подальшим розвитком: якщо будуватися навчальний трамплінчиків невеликого розміру, то є сенс виконати його цілком з землі, поклавши в основу кілька колод. Якщо ж ви вирішили зводити конструкцію, яку найближчим часом не збираєтеся перебудовувати, то можна скористатися дерев'яною опалубкою з колод і дощок. Забір землі слід робити на відстані десятка метрів від майбутнього трампліна, так як прилегла яма буде притягувати вас як магнітом і рано чи пізно ви в ній опинитеся;) Відразу варто сколотити простенькі носилки для землі, бо перетягати її доведеться багато. Приблизно оціните трудовитрати на зведення і помножте їх на три- саме стільки часу і сил знадобитися для виготовлення вашого первістка. покладіть кілька колод в гірку, висотою в половину планованого вильоту. почніть засипати їх землею, з пріоритетом на "в'їзді" на виліт. Камені, коріння, порожні пивні банки і трупи хом'яків засипати в трамплін не варто, це його неодмінно зіпсує: викидайте все сміття під три чорти. Коли купа стане потрібної висоти, насипте ще "полстолько" тепер починайте трамбувати землю. Коли майбутній виліт стане більш-менш твердим, займіться виведення радіусу вильоту. Про нього сказати толково важко, все залежить від того, на чому і як ви збираєтеся стрибати. Пологі радіуси кидають вдалину, круті вгору це мишці зрозуміло. Вивівши радіус, "прокатати" його переднім колесом байка. Це допоможе надати йому потрібну криву і дозволить уникнути наявності вибоїн. Коли виліт буде готовий, почніть будівництво приземлення. Відразу зауважу, для початківців приземлення має бути три-три з половиною керма в ширину. Це дозволить уникнути безлічі падінь, характерних для "промахнувся по приземленню". Зробіть приземлення висотою в виліт, це допоможе уникнути подальшого перенавчання для стрибків на нормальних трамплінах. Насипавши приземлення, не забудьте його гарненько утрамбувати. Тепер, в ідеалі, було б дочекатися дощу і дати будовою гарненько промокнути. До речі, подбайте про водовідведенні, а то замість трампліну, після парочки дощів, отримаєте перманентну брудну гірку, стрибати на якій можна тільки верхом на корові. Якщо ви живете в пустелі Гобі і дощику в перспективі не світить, просто облийте все водою. Коли висохне, краєм лопати "відшліфуйте" приземлення і радіус вильоту, виліт "відкатали" переднім колесом байка і. Можна стрибати.
Пара рад: якщо вам здається, що щось не так, переробляйте відразу, не звикайте до кривих трамплінів. На радіус вильоту постеліть килимок: допоможе зберегти виліт в цілості надовго. Будуйте там, де є де розігнатися. На перших порах обов'язково поставте стіл або подстолок, відтягніть зустріч з травмпункту. І, блін, стрибайте в захисті і касці.


додаток
як себе вести. правила поведінки в пісочниці.
_________________________________________

-завжди возите з собою мобільний телефон.
-соберіте простеньку аптечку: бинт, йод, лейкопластир.
-пригайте в захисті і шоломі. Досить наколінників і налокітники.
-не намагайтеся стрибати на велосипеді для туризму або крос кантрі. вірна дорога до травмпункту. якщо хочете стрибати, купите BMX або змінюйте свій гірський велосипед.
-ніколи не переробляти трампліни на чужому майданчику.
-не ставте столи на трампліни, якщо цього не роблять господарі майданчика.
-ніколи не гальмуйте на зупинку, перебуваючи на вильоті. вилет- вешь тендітна, зламати легко, зробити важко.
-ніколи не стрибайте "на авось". криво встала нога на педалі, недостатньо разогналісь- гальмуєте, якщо є де, якщо ні звертайте. але не стрибайте !!!
-пройдіте курс першої допомоги. травми на дерть не рідкість.
-пріезжая на майданчик, купите п'ятилітрову банку питної води. подяку вам не матиме меж.
-не стрибайте втомленим. втома-грунт для помилок.
-не привозите на майданчик спиртне і наркоту. і, природно, не стрибайте у стані зміненої свідомості.
-не треба смітити.
-не приводите "небайкерскіх" друзів. ліві люди на дерть швидко змінюються гопоти, ображаються молодь.
-не сперечайтеся з представниками влади, але якщо скажуть: ламайте тут все до черту- нічого не чіпайте, відповідь-НЕ я будував, не мені і ламати.
-лопатой ганяйте сміливих ентузіастів на камах і салютах.
-не треба дивитися на те, як інші будують. підійдіть і запропонуйте свою допомогу. робота для вас завжди знайдеться.
-вежліво, але наполегливо просите покинути майданчик гуляють матусь з дитиною. ПП з дитиною ви собі не пробачите.

Додаток 2
дёртджампінг, тлумачний словник
_____________________________

базові поняття.


дерт (dirt): (дослівний переклад-бруд). в контексті, спорудження або послідовність споруд, виготовлене з землі / дерева, що представляє із себе сукупність підвищень для вильоту і приземлення велосипедиста.
виліт: піднесення з землі / дерева, призначене для відриву велосипедиста від землі і відправки його в політ / стрибок;)
приземлення: споруда з землі / дерева, призначене для забезпечення найбільш м'якого контакту велосипедиста з грунтом після польоту / стрибка. Є продовженням траєкторії польоту / стрибка.
політ / стрибок: знаходження велосипедиста у вільному русі між вильотом і приземленням. У польоті / стрибку колеса велосипеда не мають будь-якої опори.
верблюд: споруда з вильоту і приземлення. Називається верблюдом в разі, коли між вильотом і приземленням є вільний простір: яма / геп.
яма / геп: вільний простір між вильотом і приземленням верблюда.
стіл: а) пристосування для "закриття" ями / гепа, що представляє із себе здоровенний шматок фанери / двері / кілька дощок. Легко ставитися і знімається. Використовується початківцями дертджамперамі для безпечного освоєння базової техніки стрибка. б) верблюд не має гепа, тобто з заповненим чимось простором між вильотом і приземленням.
подстолок: невелике доповнення до приземлення, призначене для запобігання наслідків недольоту
трамплін: загальна назва верблюдів / "столів"
купина: виліт, який не має за собою приземлення.
серія / чергу: послідовність з двох і більше трамплінів.
піт: проміжок між приземленням першого і вильотом другого трампліну.
разгонка: піднесення, призначене для додання велосипедисту початкової швидкості для стрибка на першому трампліні.
траєкторія: крива руху велосипедиста в сукупності вильоту, польоту і приземлення.
недоліт: стрибок недостатньої довжини. часто призводить до удару заднім колесом / системою про приземлення.
переліт: стрибок з надлишковою дальністю приводить до приземлення на площину, часто на вилку. Дуже небезпечно, особливо для початківців.


трюки / фішки.
майже всі трюки виконуються в польоті, тобто в процесі знаходження велосипедиста між вильотом і приземленням. Безпосередньо перед приземленням велосипедист повертає все використовувані в трюку частини тіла в позиції знаходження на вильоті. Неповернення будь-якої кінцівки в вихідну позицію часто закінчується падінням і, само собою, невдалим трюком.
перерахую найбільш часто виконувані трюки

1) базові трюки.
One Hand: зняття з керма однієї руки.
OneFoot: зняття з педалі однієї ноги
TableTop: приміщення велосипеда паралельно землі.
BarTurn: поворот керма на 90deg і більше.
2) просунуті трюки
NoHander: зняття з керма обох рук
NoFooter: зняття з педалей обох ніг.
X-up: поворот керма на 180deg без зняття рук.
Can-Can: перенесення однієї ноги через верхню трубу рами
3) супер-трюки:
360: обертання велосипедиста по вертикальній осі (осі підсідельного штиря) на 360deg
Superman: приміщення тіла в площину, паралельну верхньої трубі рами з витягуванням ніг.
Nothing: повне відділення від велосипеда.
Saddle Grap: NoFooter + NoHander із захопленням сідла руками.
Backflip: переворот велосипедиста на 360deg по горизонтальній осі (осі каретки)


додаток 3
велосипед для дертджампінга: зроби сам.
_________________________________________

Отже, ви власник кросскантрійних велика і вам дуже хочеться стрибати. Розглянемо теоретичні аспекти переробки велосипеда для спокійних покатушек в скільки-небудь придатний для дертджампінга апарат. Насамперед звернемо увагу на ростовку рами. 16 дюймів піде, більше ні. Варіанти в такому випадку два: або продати раму і купити аналогічну з меншою ростовкой (ну або спеціальну, якщо є $$$), або переварити. Послуги по переварінням коштують від 20 $ до 50 $ за зміну ростовки до 14-15 дюймів і посилення критичних місць. Керуючись власним досвідом, зазначу, що переварені рами нічим не втрачають в міцності, тим більше, зварювальники зазвичай дають гарантію на пошкодження в місцях зварювання. Звичайно, геометрія такої рами буде далека від ідеальної, але на перших порах цілком і цілком згодиться. Вилка на вашому велосипеді: китайське г-но вроде INSYNK або RST1хх відразу знімаємо і викидаємо в сміття. Пристрої на зразок RockShox Jett / Judy TT, продукція Suntour або RST серії 2 / 3хх мають деякий потенціал, але я б з ними стрибати не став. Вартість жорсткої вилки з хроммолібденовая сплаву дорівнює 70 $, вартість м'якої вилки, придатної для прижков- 200-250 $ мінімально. Ці витрати варто відразу включити в бюджет. Тепер подивимося на кермо і винос: винос довжиною в 90-120 мм. знімаємо відразу, ставимо 40-60 міліметровий. Прямий кермо абсолютно непридатний, ставимо гнутий, шириною від 650 мм. Така ширина дозволить на перших порах краще контролювати байк в польоті. Колеса: вузька (1.8-2.1) кросскантрійних або універсальна гума малопридатна, знімаємо і ставимо Даунхільні, тому 2.3, вперед 2.3 і більше. Котити велосипед стане значно гірше, зате стійкість на вильоті і приземленні зросте багаторазово. Система: знімаємо дві зірки, маленьку і велику. на місце великий встановлюємо рокринг. В ідеалі, якщо дозволяє довжина каретки, ставимо додатковий рокринг всередину, на місце маленької зірки, діаметрів аналогічний основному. Тим самим кардинально вирішується проблема зі спадання ланцюга. Передній перемикач, природно, теж доведеться зняти. Ланцюг коротшає максимально-"лапка" перемикача при установці ланцюга ззаду на найбільшу зірку повинна бути майже паралельна рамі. Тепер залишається встановити "злі" педалі-топталки і ваш велосипед готовий до маленьких подвигів на дерть.

джерело: www.dirt.ru

Обговорити на форумі

З чого почати ?
Лопата головний друг людини, так заведено здавна і не нам про це сперечатися) Яку вибрати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов