Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Фарбувальна камера

  1. Основний принцип роботи фарбувальної камери
  2. Фарбувальна камера своїми руками
  3. Необхідні матеріали для фарбувальної камери
  4. Матеріали для камери:
  5. Світло в фарбувальній камері
  6. Повітряна магістраль у фарбувальній камері

Наша сеть партнеров Banwar

Практично кожен автомаляр задається питанням: «Купити фарбувальну камеру або зробити своїми руками?» Давайте розберемося в цьому питанні.

Якщо потік клієнтів постійний і немає часу на монтаж камери, то буде простіше купити фарбувальну камеру. Так як монтаж камери, що відповідає всім вимогам, своїми руками в перерахунку на витрачений час і витрачені гроші, за витратами буде таким же як і покупка заводської.

Але якщо у вас потік клієнтів не великий, і вам потрібна не наворочена фарбувальна камера, то її можна зробити самому, витративши менше коштів, ніж покупка професійної.

Основний принцип роботи фарбувальної камери

Основний принцип роботи фарбувальної камери

Основний принцип практичних всіх фарбувальних камер полягає в постійному циркулювання повітря в напрямку зверху вниз. Це робиться для того, щоб звести до мінімуму вплив туману, що з'являється під час розпилення фарби і лаку, на кінцевий результат. При такій циркуляції, пил і частинки фарби осідають вниз і через витяжку видаляються з камери. У фарбувальних камерах приплив повітря йде зі стелі, відтік повітря здійснюється з підлоги.

Існують основні види схем змішування повітря:

  • продуктивність припливного вентилятора дорівнює продуктивності отточного вентилятора;
  • продуктивність припливного вентилятора більше продуктивності отточного вентилятора;
  • продуктивність припливного вентилятора менше продуктивності отточного вентилятора;
  • отточного вентилятора немає, є тільки припливне.

Перші три схеми використовуються в професійних камерах, так як це продуктивніше. А так же маючи два незалежних воздуховода можна створити як надлишковий тиск, так і розрядження. Розрядження зручно при підготовці до фарбування автомобіля, під час шліфування весь пил буде висмоктувати з камери вниз. Також така компоновка дозволяє фарбувальну камеру перетворювати в сушильну, за кілька хвилин. Кількість повітря регулюється як заслінками, так і продуктивністю двигуна вентилятора.

Виготовлення таких камер, вимагає докладного розрахунку при різних умовах розташування. І виходять практично за вартістю як готова. Причому, покупні камери розраховані таким чином, що їх можна вбудовувати практично в будь-яке приміщення. Чого не скажеш про саморобних. Пройде немало часу, перш ніж вийде добитися бажаної циркуляції повітря в саморобній камері.

Фарбувальна камера своїми руками

Для саморобної фарбувальної камери підійде схема тільки з припливним вентилятором. Коротко розберемо чому?

У отточное воздуховоде присутній фарба, яка не повинна потрапляти в двигун і вентилятор, для цього потрібно більше фільтруючого матеріалу, в свою чергу потрібен потужний двигун який повинен створювати необхідний відтік не дивлячись на потужні фільтри. А це шум, витрати на електроенергію. А також обслуговування.
Для цих цілей доцільно застосовувати агрегати інжекторного типу, які в свою чергу теж влетять в копієчку.

Також, щоб створити гарне розрідження, потрібно робити хорошу герметизацію камери, щоб не було підсмоктування повітря з пилом із зовні.

Тому з практичної точки зору, краще зробити камеру з припливним вентилятором, який буде створювати надмірний тиск. А відтік повітря буде відбуватися за рахунок цього тиску, і регулюватися заслінками в отточних воздуховодах. Так само при надмірному тиску, можна не турбується за підсмоктування повітря із зовні. І двигун на приплив потрібен не такий потужний як в двухконтурной системі.

Необхідні матеріали для фарбувальної камери

Для побудови камери, потрібно виділити місце таке, щоб зручно працювати в камері з машиною і не бути обмеженим у рухах. А також в підлозі потрібно слелать повітроводи

Матеріали для камери:

Обшити камеру зсередини можна профнастилом або пенофол. Якщо обшивати пенофол, то зручніше, спочатку обшити фанерою, а на ній будівельним степлером закріплювати фольгу.

Для герметизації і утеплення краще використовувати пінопласт, а шви закладати пінофлекс.

Для повітропроводів підійдуть готові труби з жерсті або виготовлені самостійно квадратного перетину.

Для повітропроводів підійдуть готові труби з жерсті або виготовлені самостійно квадратного перетину

Вентилятори потрібно підбирати в залежності від можливостей, бажано із запасом потужності. Щоб вони не працювали на межі. Якщо не вистачає одного, можна використовувати кілька.

Якщо не вистачає одного, можна використовувати кілька

Після оздоблювальних робіт потрібно встановити вентиляційну систему. Для цього, потрібно зробити на стелі короб (можна з жерсті) для припливного повітря, в ньому ж буде фільтруючий матеріал. Забір повітря теж повинен організований через фільтр. І плюс до всього, якщо він буде забиратися з вулиці, то його необхідно нагрівати, щоб температура в камері була робоча. Для цього можна робити забір повітря з опалювального приміщення, щоб окремо не ставити пальник.

Для цього можна робити забір повітря з опалювального приміщення, щоб окремо не ставити пальник

Відтік робиться в підлозі, якщо немає можливості зробити короб на всю підлогу, то робляться два воздуховода на відстані один від одного рівним колії більшості авто. Решітка під колеса вариться з куточка. На кінці повітропроводів ставляться заслінки. Самі повітроводи на вулиці йдуть на верх будівлі, створюючи природну тягу.

Самі повітроводи на вулиці йдуть на верх будівлі, створюючи природну тягу

Для фільтруючих елементів застосовується синтепон.

Світло в фарбувальній камері

При будівництві камери, необхідно пам'ятати про світло, його має бути стільки, щоб було комфортно працювати і було все видно. Для цих цілей підійдуть лампи денного світла ЛДС40 - ЛДС80. Їх можна встановлювати без рефлекторів, так навіть краще для визначення якості забарвлення і поверхні на предмет нерівностей.

Розташування джерел світла повинно бути як уздовж камери так і впоперек, а так само на стелі. Нижній поздовжній джерело світла повинен бать від статі на рівні 70см., Верхній 170 см.

Для дверей можуть підійти ролставні, так як тиск в камері надмірне, їх гермитичность цілком вистачає.

Повітряна магістраль у фарбувальній камері

У камері потрібно передбачити повітряну магістраль, її потрібно зробити з двох сторін, щоб було зручно підключати пістолет. Організувати її можна за допомогою труб метапола, кульових кранів та швидкоз'ємних роз'ємів. Також необхідно в близькості від підключення пістолета встановити влагоотделитель.

В інтернеті є відео таких фарбувальних камер, ось одне з них. У цьому відео докладно розповідається про те як камера була побудована.

Коротко розберемо чому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов