Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Фауст. Гольфі. Тест-драйв нового VW Golf VI

Наша сеть партнеров Banwar

Кому продав душу концерн Volkswagen? Імпотенція автомобільних журналістів - ось, що таке нові автомобілі VW. Під час тест-драйву дуже важко шукати в "народних" недоліки. Особливо якщо їх там немає. Тому доводиться починати з головного мінуса: прайс-листа. "Народний автомобіль" зараз подорожчав, став майже "преміумом" не тільки за якістю, але і за ціною.

Народний автомобіль зараз подорожчав, став майже преміумом не тільки за якістю, але і за ціною

Базовий 105-сильний дизельний Golf 1.6 TDI варто від 21 457 доларів в трехдверном кузові (за "пятидверку" потрібно доплатити ще 728 доларів). Без кондиціонера! Сором і ганьба ... Конкуренти на 2-3 тисячі дешевше: дизельний Peugeot 308 оцінюється в 19 450 доларів , Kia ceed коштує ті ж 19 "з хвостиком" і кондиціонером. А якщо "упакувати" Golf додатковими опціями, виходить 25-27 тисяч за добре оснащений автомобіль. Багато! Тому Golf пишемо, високу ціну запам'ятовуємо. І дивимося на вулиці білоруських міст: нові автомобілі Kia ceed на початку року продавали за 16 750 доларів - їх відразу стало багато. Були знижки на новий автомобіль Avensis: зараз спіткнутися об нього можна в кожному дворі. Колись і Touareg коштував 35 тисяч - будь ласка, їх зараз не менше, ніж Passat B3. Golf VI на вулицях не видно: чекаємо зниження ціни.

Golf VI став тихіше, Golf VI пом'якшав, він позбувся всіх недоліків - крім високої ціни. 21 457 доларів коштує базова дизельна версія, 30 160 - 170-сильний турбодизель Golf GTD! Стільки ж: Mitsubishi Outlander XL ...

До чого ще б прив'язатися? Відразу видавайте попіл, голову посипати: на задньому сидінні немає центрального підлокітника. Усе! Більше про недоліки нового автомобіля Golf мені нічого сказати. Нехай перший напише коментар до тест-драйву той, хто в гольф-класі знайде машину краще Golf. Готовий підписатися під словами синтетичним маслом: Golf VI і раніше "грубка", від якої "танцюють" конкуренти. Фауст, Мефістофель, Гете. Ніцше і надлюдина - вся думка похмурого німецького генія зосереджена в VW Golf VI. Всю правильність і точність, пунктуальність німців - шукати в Volkswagen. Перевірте самі тест-драйвом Golf.

Строго, лаконічно, без помилок: салон VW Golf. Кращий - і самий нудний в класі

Відкрита двері, присів, помацав. Як там у Гете? "До тебе потрапив я, Боже, на прийом ..." Сидіння зроблені за лекалами Recaro, готовий хоч зараз в них добу провести. Якість матеріалів, ергономіка - інженери точно душу дияволу продали. Зауважень немає! Зникли "отруйна" фіолетова підсвічування: нічого лаяти. Позаду місця багато, сидіти зручно, багажник правильний: все як завжди, новий автомобіль Golf ідеальний. Поїхали на тест-драйв?

Поїхали на тест-драйв

Тиша повинна бути в бібліотеці! З новим мотором Golf VI став дуже тихим. І з'явилася плавність ходу

Під капотом тихо-тихо дизель заробив. Попередній старина 1.9 TDI був бадьорий: летів стрілою. Але шумів, хоч вуха затикай. Нинішній 105-сильний Сommon Rail по відчуттях не такий швидкий: він тихіше, стали "довшими" передачі. На четвертій 2000 об / хв - це близько 80 км / ч. І найголовніша думка тест-драйву: інший мотор під капотом Golf не потрібен. 1,6-літровий дизель, 105 к.с .: те, що Гете прописав. Без турбоям, провалів, мотор тягне Golf VI, як дитина іграшковий автомобіль: легко і весело. При цьому витрата палива фантастиш, гуд. Дуже жвавий стиль в годину пік: вийшло 7,5 л міського циклу. Якщо їхати спокійно, "вписуєшся" в шість літрів. Знайшов ділянку, розігнався до 180 км / год: 9 л / 100 км на лічильнику витрати. Тому зі старим дизелем розлучаємося без жалю: новий краще.

1,6-літровий дизель Common Rail - йому співаємо ми пісню. Підсумок тест-драйву: тихий, потужний і дуже, дуже економічний. 9 л / 100 км при 180 км / год!

Чим ще запам'ятається новий автомобіль Golf VI? Він пом'якшав! Звичайно, в цьому "заслуга" і високопрофільних корейських шин розміром R15. Вони "крадуть" все "дрібниці". Але справа не тільки в них: Golf пом'якшав! Тому претензія номер один до всіх Volkswagen не стосується Golf VI. Він м'який, приємна підвіска. Папа-мама радіють їздою на дачу, а підліток син ночами гуму пече. Ззаду у Golf "многоричажка", тому керованість - хоч зараз в 24 години Ле-Мана. Тест-драйв Golf VI можна на гоночній трасі проводити.

Протизанесення коштує трохи більше 700 доларів. Але вона не потрібна: Golf VI віддається водієві, як наречена під час першої шлюбної ночі. Абсолютно зрозуміла поведінка

Наступним пунктом шумоізоляція йде. Пам'ятайте, була згадка про 180 км / год? На цій швидкості тиша, як у церкві. Або великих седанах BMW і Mercedes. Тому дуже складно шукати в Volkswagen Golf недоліки. Повірте: їх дійсно майже немає. Я вішаю свій журналістський шолом на цвях і відмовляюся тестувати автомобілі VW. Сенс? Їм допомагає сверх'ественнная сила: чому весь світ б'ється вже 30 років - а Golf як і раніше король? Почитайте будь-тест-драйв будь-якого журналіста будь-якої країни: "квадратіш, практіш, жорстка підвіска, гуд". Ідеал. Але завжди залишається кордон останній. Той бастіон, який тримає французький автопром.

"Ми побороти не в силах нудьги сіркою,
Нам голод серця здебільшого чужий,
І ми вважаємо праздною химерою
Все, що вище повсякденних потреб.
Живейшие і кращі мрії
У нас гинуть серед життєвої суєти ... "

Так! Golf - синонім нудьги! Не дивуйтеся, якщо на роботу почнете вчасно приходити - після покупки Golf. Тверезий розрахунок, ні вогню, ні пристрасті. Нічого. З 9 до 18 по буднях, напад п'ятничного алкоголізму вихідного дня, суботи-неділі пошуком себе зайняти - як би понеділок вранці не проспати. Тому і біжать покупці до "французам", повторюючи Гете на ходу:

"Відтепер з головою нирну
В пристрастей клокочущих горнило,
З усією безудержностью запалу
В безодню їх, на глибину!
У гарячку часу стрімголов!
У розпал випадковостей з розгону!
У живу біль, в живу млість ... "

Мікеланджело автомобільного дизайну, великий Вальтер де Сільва НЕ вдихнув в VW пристрасть. Нові автомобілі красиві, але як і раніше стримані і холодні. Тому літературний підсумок автомобільного тест-драйву VW Golf: прекрасний механізм. Ставимо клеймо: кращий в класі! Але - механізм. Душа його десь загубилася в кресленнях. Тих, на яких - жодної помарки немає. Тих, на які у французів - вино пролито ... У італійців - муки пристрасті. У німців - Golf VI готичним собором.

Редакція висловлює вдячність за надану на тест автомобіль офіційного дилера Volkswagen в Білорусі "".

Детальні технічні характеристики, ціни і комплектації Volkswagen Golf VI - в нашому каталозі .

Детальні технічні характеристики, ціни і комплектації Volkswagen Golf VI - в нашому   каталозі

У штатну комплектацію входить сталева захист двигуна. Дорожній просвіт великий, підвіска вже стала майже м'якою. Гайда на путівці!

Гайда на путівці

Ура! Фіолетовою підсвічування немає, Volkswagen став приємний вночі

Фіолетовою підсвічування немає, Volkswagen став приємний вночі

Блок управління "Климом" - сама простота і функціональність

Блок управління Климом - сама простота і функціональність

Ящик для рукавичок - з м'якою оббивкою. З цих "преміумних" дрібниць і складається ціна автомобіля

З цих преміумних дрібниць і складається ціна автомобіля

Просторо, посадка ідеальна. Але за центральний підлокітник потрібно доплачувати - це мінус

Але за центральний підлокітник потрібно доплачувати - це мінус

Рівна багажна майданчик? Ніхто не сумнівався! Хоча 350 літрів об'єму без складених сидінь за сучасними мірками замало

Хоча 350 літрів об'єму без складених сидінь за сучасними мірками замало

Насос-форсунок більше немає: замість них система Common Rail. Підсумок: мотори TDI як і раніше економічні. Але стали набагато тихіше

Але стали набагато тихіше

Кому продав душу концерн Volkswagen?
До чого ще б прив'язатися?
Як там у Гете?
Поїхали на тест-драйв?
Чим ще запам'ятається новий автомобіль Golf VI?
Пам'ятайте, була згадка про 180 км / год?
Сенс?
Їм допомагає сверх'ественнная сила: чому весь світ б'ється вже 30 років - а Golf як і раніше король?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов