Наша сеть партнеров Banwar
Кому продав душу концерн Volkswagen? Імпотенція автомобільних журналістів - ось, що таке нові автомобілі VW. Під час тест-драйву дуже важко шукати в "народних" недоліки. Особливо якщо їх там немає. Тому доводиться починати з головного мінуса: прайс-листа. "Народний автомобіль" зараз подорожчав, став майже "преміумом" не тільки за якістю, але і за ціною.
Базовий 105-сильний дизельний Golf 1.6 TDI варто від 21 457 доларів в трехдверном кузові (за "пятидверку" потрібно доплатити ще 728 доларів). Без кондиціонера! Сором і ганьба ... Конкуренти на 2-3 тисячі дешевше: дизельний Peugeot 308 оцінюється в 19 450 доларів , Kia ceed коштує ті ж 19 "з хвостиком" і кондиціонером. А якщо "упакувати" Golf додатковими опціями, виходить 25-27 тисяч за добре оснащений автомобіль. Багато! Тому Golf пишемо, високу ціну запам'ятовуємо. І дивимося на вулиці білоруських міст: нові автомобілі Kia ceed на початку року продавали за 16 750 доларів - їх відразу стало багато. Були знижки на новий автомобіль Avensis: зараз спіткнутися об нього можна в кожному дворі. Колись і Touareg коштував 35 тисяч - будь ласка, їх зараз не менше, ніж Passat B3. Golf VI на вулицях не видно: чекаємо зниження ціни.
Golf VI став тихіше, Golf VI пом'якшав, він позбувся всіх недоліків - крім високої ціни. 21 457 доларів коштує базова дизельна версія, 30 160 - 170-сильний турбодизель Golf GTD! Стільки ж: Mitsubishi Outlander XL ...
До чого ще б прив'язатися? Відразу видавайте попіл, голову посипати: на задньому сидінні немає центрального підлокітника. Усе! Більше про недоліки нового автомобіля Golf мені нічого сказати. Нехай перший напише коментар до тест-драйву той, хто в гольф-класі знайде машину краще Golf. Готовий підписатися під словами синтетичним маслом: Golf VI і раніше "грубка", від якої "танцюють" конкуренти. Фауст, Мефістофель, Гете. Ніцше і надлюдина - вся думка похмурого німецького генія зосереджена в VW Golf VI. Всю правильність і точність, пунктуальність німців - шукати в Volkswagen. Перевірте самі тест-драйвом Golf.
Строго, лаконічно, без помилок: салон VW Golf. Кращий - і самий нудний в класі
Відкрита двері, присів, помацав. Як там у Гете? "До тебе потрапив я, Боже, на прийом ..." Сидіння зроблені за лекалами Recaro, готовий хоч зараз в них добу провести. Якість матеріалів, ергономіка - інженери точно душу дияволу продали. Зауважень немає! Зникли "отруйна" фіолетова підсвічування: нічого лаяти. Позаду місця багато, сидіти зручно, багажник правильний: все як завжди, новий автомобіль Golf ідеальний. Поїхали на тест-драйв?
Тиша повинна бути в бібліотеці! З новим мотором Golf VI став дуже тихим. І з'явилася плавність ходу
Під капотом тихо-тихо дизель заробив. Попередній старина 1.9 TDI був бадьорий: летів стрілою. Але шумів, хоч вуха затикай. Нинішній 105-сильний Сommon Rail по відчуттях не такий швидкий: він тихіше, стали "довшими" передачі. На четвертій 2000 об / хв - це близько 80 км / ч. І найголовніша думка тест-драйву: інший мотор під капотом Golf не потрібен. 1,6-літровий дизель, 105 к.с .: те, що Гете прописав. Без турбоям, провалів, мотор тягне Golf VI, як дитина іграшковий автомобіль: легко і весело. При цьому витрата палива фантастиш, гуд. Дуже жвавий стиль в годину пік: вийшло 7,5 л міського циклу. Якщо їхати спокійно, "вписуєшся" в шість літрів. Знайшов ділянку, розігнався до 180 км / год: 9 л / 100 км на лічильнику витрати. Тому зі старим дизелем розлучаємося без жалю: новий краще.
1,6-літровий дизель Common Rail - йому співаємо ми пісню. Підсумок тест-драйву: тихий, потужний і дуже, дуже економічний. 9 л / 100 км при 180 км / год!
Чим ще запам'ятається новий автомобіль Golf VI? Він пом'якшав! Звичайно, в цьому "заслуга" і високопрофільних корейських шин розміром R15. Вони "крадуть" все "дрібниці". Але справа не тільки в них: Golf пом'якшав! Тому претензія номер один до всіх Volkswagen не стосується Golf VI. Він м'який, приємна підвіска. Папа-мама радіють їздою на дачу, а підліток син ночами гуму пече. Ззаду у Golf "многоричажка", тому керованість - хоч зараз в 24 години Ле-Мана. Тест-драйв Golf VI можна на гоночній трасі проводити.
Протизанесення коштує трохи більше 700 доларів. Але вона не потрібна: Golf VI віддається водієві, як наречена під час першої шлюбної ночі. Абсолютно зрозуміла поведінка
Наступним пунктом шумоізоляція йде. Пам'ятайте, була згадка про 180 км / год? На цій швидкості тиша, як у церкві. Або великих седанах BMW і Mercedes. Тому дуже складно шукати в Volkswagen Golf недоліки. Повірте: їх дійсно майже немає. Я вішаю свій журналістський шолом на цвях і відмовляюся тестувати автомобілі VW. Сенс? Їм допомагає сверх'ественнная сила: чому весь світ б'ється вже 30 років - а Golf як і раніше король? Почитайте будь-тест-драйв будь-якого журналіста будь-якої країни: "квадратіш, практіш, жорстка підвіска, гуд". Ідеал. Але завжди залишається кордон останній. Той бастіон, який тримає французький автопром.
"Ми побороти не в силах нудьги сіркою,
Нам голод серця здебільшого чужий,
І ми вважаємо праздною химерою
Все, що вище повсякденних потреб.
Живейшие і кращі мрії
У нас гинуть серед життєвої суєти ... "
Так! Golf - синонім нудьги! Не дивуйтеся, якщо на роботу почнете вчасно приходити - після покупки Golf. Тверезий розрахунок, ні вогню, ні пристрасті. Нічого. З 9 до 18 по буднях, напад п'ятничного алкоголізму вихідного дня, суботи-неділі пошуком себе зайняти - як би понеділок вранці не проспати. Тому і біжать покупці до "французам", повторюючи Гете на ходу:
"Відтепер з головою нирну
В пристрастей клокочущих горнило,
З усією безудержностью запалу
В безодню їх, на глибину!
У гарячку часу стрімголов!
У розпал випадковостей з розгону!
У живу біль, в живу млість ... "
Мікеланджело автомобільного дизайну, великий Вальтер де Сільва НЕ вдихнув в VW пристрасть. Нові автомобілі красиві, але як і раніше стримані і холодні. Тому літературний підсумок автомобільного тест-драйву VW Golf: прекрасний механізм. Ставимо клеймо: кращий в класі! Але - механізм. Душа його десь загубилася в кресленнях. Тих, на яких - жодної помарки немає. Тих, на які у французів - вино пролито ... У італійців - муки пристрасті. У німців - Golf VI готичним собором.
Редакція висловлює вдячність за надану на тест автомобіль офіційного дилера Volkswagen в Білорусі "".
Детальні технічні характеристики, ціни і комплектації Volkswagen Golf VI - в нашому каталозі .
У штатну комплектацію входить сталева захист двигуна. Дорожній просвіт великий, підвіска вже стала майже м'якою. Гайда на путівці!
Ура! Фіолетовою підсвічування немає, Volkswagen став приємний вночі
Блок управління "Климом" - сама простота і функціональність
Ящик для рукавичок - з м'якою оббивкою. З цих "преміумних" дрібниць і складається ціна автомобіля
Просторо, посадка ідеальна. Але за центральний підлокітник потрібно доплачувати - це мінус
Рівна багажна майданчик? Ніхто не сумнівався! Хоча 350 літрів об'єму без складених сидінь за сучасними мірками замало
Насос-форсунок більше немає: замість них система Common Rail. Підсумок: мотори TDI як і раніше економічні. Але стали набагато тихіше
Кому продав душу концерн Volkswagen?До чого ще б прив'язатися?
Як там у Гете?
Поїхали на тест-драйв?
Чим ще запам'ятається новий автомобіль Golf VI?
Пам'ятайте, була згадка про 180 км / год?
Сенс?
Їм допомагає сверх'ественнная сила: чому весь світ б'ється вже 30 років - а Golf як і раніше король?