Наша сеть партнеров Banwar
В останні роки великі автовиробники шукають спосіб підвищити ефективність з точки зору прибутковості.
Наприклад, Nissan може скоротити на 20% модельний ряд у Північній Америці, а Ford планує великі зміни для ринків Європи і Південної Америки. Мабуть, великі обсяги виробництва і висока рентабельність не завжди йдуть рука об руку.
Нове дослідження, проведене професором економіки Дуйсбурга Фердинандом Дуденхоффер, показує, що найприбутковішим брендом в автомобільній промисловості протягом перших шести місяців 2018 року була Ferrari. Операційний прибуток італійського виробника становить 69 тисяч євро за кожен проданий автомобіль.
Що стосується німецьких автобрендів, Porsche майже вдвічі вигідніше конкурентів з Mercedes-Benz, BMW і Audi. Його операційний прибуток становить приблизно 17 тисяч євро з машини, тоді як у преміум-трійки вона обчислюється всього 9 тисяч євро.
Приблизно рівні показники, близько 5 тисяч євро за авто, показують італійський виробник суперкарів Maserati і шведська компанія Volvo. З іншого боку, Jaguar Land Rover заробив всього 800 євро з кожної машини.
А ось Bentley на даний момент і зовсім виробляє збитки в розмірі 17 тисяч євро з кожного автомобіля. Як стверджує компанія, причина цього криється у вкладенні значних інвестицій в технології виробництва електрокарів. Аналогічна ситуація з компанією Tesla, яка зазнає збитків на рівні 11 тисяч євро з кожної нової проданої машини.
Читайте також: Changan дозволив заглянути в салон оновленого кросовера Changan CS35 (ФОТО)
Цікаво, що Rolls-Royce і Lamborghini закрили свої фінансові результати для громадськості.
скачати dle 11.3 08-9-2018, 14:28 Переглядів: 100
Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.