Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

FIAT Bravo / Brava / Marea: Три «стиляги» з Турина

  1. улюбленець публіки
  2. Невеликий - не означає дешевий
  3. З миру по нитці ...
  4. Крутити «баранку» потрібно обережно
  5. А чому б і ні?

Наша сеть партнеров Banwar

Сімейство Bravo / Brava / Marea прийшло на зміну Fiat Tipo / Tempra Сімейство Bravo / Brava / Marea прийшло на зміну Fiat Tipo / Tempra. Якщо раніше 3- і 5-дверні хетчбеки називалися однаково - Tipo, то наступний 3-дверний хетчбек отримав ім'я Bravo, а 5-дверний - Brava. Седан також «охрестили» по-новому - Marea, та й універсал змінив свою назву - попередник іменувався Tempra Station Wagon, а спадкоємець - Marea Weekend. Хетчбеки Bravo / Brava вже зняті з виробництва, а випуск седанів і універсалів перенесений до Туреччини.

улюбленець публіки

Новий автомобіль настільки сподобався європейській публіці, що в 1996 році Brava завоював престижний титул «Автомобіль року». Так що там говорити, навіть сьогодні дизайн 8-річної моделі не можна назвати архаїчним. До речі, про зовнішність - хетчбеки і седан / універсал розрізняються не тільки задньою частиною, а й капотом, бампером і гратами радіатора, що в разі кузовного ремонту ускладнює пошук потрібних запчастин. Оскільки ця модель щодо «свіжа», знайти «беушні» запчастини до неї дуже складно. А за нову передню фару доведеться викласти від $ 130 до 180, за лобове скло - $ 75, за передні двері - $ 300.

Італійці добре подбали про автомобіль - його кузов оцинкований. З недоліків слід зазначити лише тріскається гумове покриття зовнішніх дверних ручок. Для підвищення пасивної безпеки в дверях встановлені підсилювальні балки, і навіть базові версії оснащені airbag для водія. Стандартна комплектація автомобіля досить багата. У неї входять гідропідсилювач керма, центральний замок, іммобілайзер, магнітола, додатковий стоп-сигнал, що регулюються по висоті рульова колонка і водійське сидіння. Меломани можуть не турбуватися, якщо якість заводської стереосистеми їх не влаштовує (об'єктивно кажучи, воно невисоке) - на спеціалізованих СТО встановлять перехідник для магнітоли будь-якого типу.

Невеликий - не означає дешевий

Лінійка силових агрегатів «італійців» включала в себе як 4-, так і 5-циліндрові бензинові і турбодизельні двигуни, потужністю від 75 до 182 к.с. (Див. Табл.). За словами консультували нас фахівців, їх моторесурс в середньому становить близько 300 тис. Км.

В Україні найчастіше зустрічаються автомобілі, обладнані бензиновими агрегатами об'ємом 1,4 л, 1,6 л і 1,8 л і турбодизельним 1,9 л. З бензинових найбільш прийнятними в обслуговуванні є 1,6- і 1,8-літрові мотори. У двигуна об'ємом 1,4 л натяжітельний ролик ременя ГРМ і високовольтні дроти практично вдвічі дорожче. До того ж цей агрегат, на відміну від інших, обладнаних 16-клапанними головками блоку циліндрів, оснащений 12-клапанної, а система уприскування палива - «моноінжектором», тоді як на інших встановлено повний «інжектор». Ці особливості ніяк не підвищують його надійності.

При покупці машини ранніх років випуску з бензиновим мотором об'ємом 1,6 л слід врахувати, що цей агрегат в 1996 році був доопрацьований Fiat: на шестерню приводу масляного насоса встановлений обмежувач для усунення вертикального зсуву ременя ГРМ, виникнення якого загрожує його обривом.

Якщо на холостих обертах двигун працює нестійкий, виною тому може бути вийшов з ладу температурний датчик (запчастина - $ 25, робота - $ 4) .Чересчур галаслива робота - свідчення того, що мотор експлуатувався з недостатнім рівнем масла, або його несвоєчасна заміна поступово вивела з ладу гидрокомпенсатори теплових зазорів клапанів (запчастина - $ 18, робота - $ 40). Якщо, наприклад, мотор 16-клапанний, то одні лише деталі потягнуть на $ 288. В цьому випадку є серйозний привід для торгу. До речі, в двигун бажано заливати італійське масло Selenia, рекомендований заводом виробником.

Бензинові агрегати дуже чутливі до якості палива - якщо воно невисоке, це відразу позначається на динаміці. Але самий «ніжний» - датчик рівня палива: якщо в бензині є хоч трохи води, він починає «брехати», а потім повністю виходить з ладу (запчастина - $ 50, робота - $ 15).

За словами мотористів, «дизелі» досить надійні, хоча і трохи дорожче в обслуговуванні, ніж «бензинки» - через кожні 40-60 тис. Км потрібно регулювати теплові зазори клапанів (робота - $ 13). Взимку істотно полегшує пуск дизеля вбудований в паливний фільтр заводський підігрівач палива.

Не слід забувати про заміну охолоджуючої рідини у всіх агрегатах (кожні 80 тис. Км або раз в 2 роки). Якщо цю процедуру не робити вчасно, це призводить до виходу з ладу термостата (запчастина - $ 56, робота - $ 15). Іноді причиною перегріву двигуна може бути поломка термовимикача електовентілятора (запчастина - $ 56, робота - $ 15).

З миру по нитці ...

Fiat давненько співпрацює з Volkswagen, завдяки чому деякі італійські моделі оснащуються німецькими агрегатами. Зокрема, Bravo / Brava / Marea обладнуються 4-ступінчастими автоматичними КПП Volkswagen, хоча у нас автомобілі з таким типом трансмісії зустрічаються рідко.

Найчастіше трапляються машини з 5-ступінчастою «механікою». В цілому КПП досить надійна, але для довговічної роботи потрібно використовувати тільки напівсинтетичне масло в'язкістю 75W90. «Минералка» може вивести з ладу коробку передач.

Зчеплення в середньому служить 80-100 тис. Км, а надто велике зусилля на педалі зчеплення - ознака того, що ведений диск «на підході». До того ж в цьому випадку є ризик обірвати трос (запчастина - $ 22, робота - $ 9). До речі, більшість модифікацій мають механічний привід зчеплення, і тільки версії з об'ємом двигуна понад 2,0 л - гідравлічний.

Але найбільш відповідально слід підходити до заміни зчеплення на турбодизельной версії об'ємом 2,4 л. Тут конструкція цього вузла відрізняється тим, що демпферні пружини встановлені прямо на маховику. Їзда з зношеним веденим диском може вивести з ладу демпферні пружини (маховик в зборі обійдеться недешево - близько $ 700).

Крутити «баранку» потрібно обережно

Рейкове рульове управління всіх «італійців» оснащено гідропідсилювачем. Він дуже потужний і дозволяє навіть на місці легко обертати кермо. Однак ця особливість негативно позначається при русі на високих швидкостях - зворотний зв'язок на кермі практично не відчувається, тому маневрувати потрібно гранично обережно. При заміні наконечників рульових тяг необхідно звернути увагу, що у Bravo / Brava і Marea вони різні. У седана і універсала ця деталь служить довго, а ось у хетчбеків - приблизно 60 тис. Км (запчастина - $ 9, робота - $ 6). Не слід забувати і про заміну рідини в гідропідсилювачі через 60 тис. Км або з інтервалом в 2 роки. В іншому випадку можуть потекти сальники рульової рейки. В принципі, вона неразборная, хоча на вітчизняних СТО її можуть полагодити (запчастини та робота - близько $ 160).

З гальмами в процесі експлуатації проблем не виникає. Вони в порівнянні з попередником Tipo / Tempra досить ефективні навіть у версіях з задніми барабанними гальмами (дискові встановлювалися на спортивні модифікації GT і HGT, а разом з системою ABS - тільки під замовлення).

Звернемо увагу, що передні підвіски типу McPherson у Bravo / Brava і Marea розрізняються важелями, стабілізатором поперечної стійкості і амортизаторами, а ось задні - однакові. У хетчбеків ходова частина налаштована на спортивну їзду і кілька жестковата, а у седана і універсала вона комфортабельніше, але за це доводиться розплачуватися більш високою вартістю запчастин. За словами консультували нас фахівців, на Bravo / Brava передня підвіска «виходжує» близько 40 тис. Км, а у Marea - 60 тис. Км. Її обслуговування коштує дорого, оскільки кульова опора і сайлент-блоки в оригіналі поставляються тільки в зборі з важелем (запчастини на Bravo / Brava - $ 34, на Marea - $ 41, а робота - $ 12). Неоригінальні сайлент-блоки можна придбати окремо, але при цьому, як показує досвід експлуатації, ремонтувати підвіску доведеться набагато частіше. Bravo / Brava має стійки стабілізатора, а Marea - тяги. В середньому ці деталі служать близько 30 тис. Км. Ціна стійок - $ 7, тяг - $ 30, робота по їх заміні - $ 7.

Задня підвіска - незалежна і служить набагато довше - близько 100 тис. Км, після чого, як правило, доводиться міняти підшипник важеля (запчастина - $ 36, робота - $ 39) і подушки задньої балки (всього 4 шт.). Передня подушка коштує $ 16 за 1 шт., Задня - $ 24 за 1 шт. і $ 78 - робота.

А чому б і ні?

Італійці створили автомобілі, гідно витримують конкуренцію, - недарма Brava в 1996 році стала кращою машиною в своєму класі. У сімейства Bravo / Brava / Marea немає яких-небудь серйозних недоліків, тому ті, кому потрібен стильний і відносно новий автомобіль, цілком можуть зупинити свій вибір на цих машинах.

В Україні вартість уживаних Bravo / Brava / Marea в залежності від стану і року випуску варіюється від $ 5,5 до 9 тис. Щоб підібрати автомобіль, можна скористатися щотижневим каталогом «Автобазар».

думка автолюбителя

Геннадій
29 років. Експлуатує машину 1 рік. Fiat Bravo 1,8 л (113 к.с.) 16V, пробіг - 155 тис. Км, вік - 7 років

Автомобілем задоволений. Стильний, сучасний, зручний і досить динамічний. Не вірте тим, хто каже, що «італійці» ненадійні. Якщо їх вчасно обслуговувати, то вони вірою і правдою служать дбайливому господареві. Так, за час експлуатації довелося змінити лише лівий важіль - полетіла «кульова», а вона йде разом з важелем ($ 47), і стійку стабілізатора ($ 15). Решта витрат тільки на «витратні матеріали» - фільтри, масла і колодки.

Найближчим часом розлучатися з машиною не збираюся.

думка автолюбителядумка автолюбителя

Олександр
33 роки. Експлуатує машину 2 року. Fiat Marea 1,6 л (103 к.с.) 16V, пробіг - 116 тис. Км, вік - 5 років

Відверто кажучи, Fiat Marea купив випадково - просто сподобалася машина. І ось тепер я став затятим шанувальником «італійців». Часто спілкуюся з власниками хетчбеків, тому можу зауважити, що підвіска мого седана набагато комфортабельней. Машина добре тримає дорогу, а ось до рульового є зауваження - воно занадто «легке», причому у всіх модифікаціях. 103-сильного мотора цілком вистачає навіть для швидкої їзди, при цьому він споживає не надто багато палива - близько 8,5 л.

Усередині дуже зручно і просторо - ззаду нормально розташовуються троє не надто великих пасажирів. Багажник великий - в ньому легко поміщаються чотири мішки картоплі. Зауважу, що для сім'ї ця машина то що треба!

За два роки довелося «пересипати» передню підвіску - обійшлося близько $ 150. Причому хотів заощадити - поставив сайлент-блок з авторинку, так він «накрився» через 10 тис. Км. Тепер ставлю тільки оригінальні запчастини.

«Марійкою» задоволений, тому про її продаж поки не замислювався.

Передн. торм. колодки 35 Задн. торм. колодки диск. / барабанний. 28/37 Повітряний фільтр 7 Паливний фільтр 9 Масляний фільтр 5 Підшипник передн. / Задн. маточини 43/55 Амортизатор передн. / задн. 81/55 Зчеплення, комплект 163 Помпа 67 Радіатор 245 Кульова опора 41 ШРУС 95 Рульова рейка 330 Генератор 220 Стартер 260 Шток 160 Ремінь ГРМ 23 натяжітельний ролик 35 * Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від моделі, року випуску і об'єму двигуна Загальні дані Тип кузова 3-дверн.хетчбек 5-дверн.хетчбек 4-дверні. седан 5-дверн.універсал Дверей / місць 3/5 5/5 4/5 5/5 Габарити 4025/4185 4390/4485 / Д / Ш / В, мм 1755/1420 1740/1420 1740/1430 1740/1510 База, мм 2612 Маса спорядж. / повна, кг 1010/1510 1040/1570 1140/1730 1200/1795 Обсяг багаж., л 280-1030 380-1165 430 500-1560 Обсяг бака, л 63 Трансмісія Тип приводу передній КПП 5-ст. механ. або 4-ст. автом. Ходова частина Гальма передн. / Задн. диск. / барабанний. або диск. / диск Підвіска передн. / задн. неза. / неза. 175/65 R14 - 195/55 R15 Двигуни Бенз. 4-циліндрові: 1,2 л (82 к.с.) 16V, 1,4 л (80 к.с.) 16V, 1,6 л (90 к.с.) 16V, 1,6 л (103 л . С.) 16V, 1,8 л (113 к.с.) 16V 5-циліндрові: 2,0 л (154 к.с.) 20V, 2,0 л (182 к.с.) 20V Turbo Турбодизельні 4 -ціліндровие: 1,9 л (75 к.с.), 1,9 л (105 к.с.) 5-циліндровий: 2,4 л (131 к.с.) Історія

08.95. Дебютують 3- і 5-дверні хетчбеки Bravo / Brava
07.96. Гаму модифікацій доповнили 4-дверний седан Marea і 5-дверний універсал Marea Weekend. Нові мотори: бензинові 1,6 л (103 к.с.), 1,8 л (113 к.с.), 2,0 л (154 к.с.) і дизельні 1,9 л (75 к.с. .), 2,4 л (131 к.с.)
01.99. Турбодизельні мотори 1,9 л (75 к.с.) і 2,4 л (131 к.с.) оснастили системою безпосереднього вприскування палива
08.01. На зміну Bravo / Brava приходить нова модель - Stilo. Випуск Marea і Marea Weekend перенесений в країни третього світу

До і післяДо і після

Попередник Fiat Bravo / Brava / Marea випускався в чотирьох модифікаціях: 3- і 5-дверні хетчбеки Tipo, 4-дверний седан Tempra і 5-дверний універсал Tempra Station Wagon Попередник Fiat Bravo / Brava / Marea випускався в чотирьох модифікаціях: 3- і 5-дверні хетчбеки Tipo, 4-дверний седан Tempra і 5-дверний універсал Tempra Station Wagon. Цього сімейства також є чим пишатися - в 1989 році Fiat Tipo завоював почесний титул «Автомобіль року».

Лінійка 4-циліндровим двигуном складалася з 8 бензинових моторів потужністю від 56 до 139 к.с. і 3 дизельних - від 57 до 90 к.с.

У нашій рубриці «Старі автомобілі» ми проводили дослідження споживчих якостей старих Fiat Tipo / Tempra. Основними достоїнствами і недоліками цієї машини є:

Стаття про Fiat Tipo / Tempra опублікована в тижневику «Автоцентр» № 46 за 2001 рік.

На зміну Fiat Bravo / Brava прийшли 3- і 5-дверні хетчбеки Stilo, які, на відміну від попередника, носять однакове ім'я. «Трехдверка» позиціонується як машина для активних драйверів, а «пятідверка» - як сімейний автомобіль. Гамма двигунів включає 4 бензинові агрегати потужністю від 80 до 170 к.с. і 2 турбодизеля - 80 і 115 к.с. Додаткове обладнання Stilo гідно представницького автомобіля. Судіть самі: дистанційний пуск двигуна, навігаційна система, вбудований телефон, можливість обслуговування електронної пошти та SMS, круїз-і паркінг-контроль і ін. В Україні базова версія Stilo варто 15500 євро, а сама «наворочена» - 17350 євро.

В Україні базова версія Stilo варто 15500 євро, а сама «наворочена» - 17350 євро

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк

Редакція дякує СТО Fiat OOO «ВМ» і автомагазин «Євроавто +» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

А чому б і ні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов