Наша сеть партнеров Banwar
Міжнародний автомобільний концерн вирішив почати боротьбу з індійської "загрозою" на американському ринку.
Fiat Chrysler Automobiles подав у скаргу в комітет торгівлі США, щоб перешкодити планам індійської компанії Mahindra & Mahindra Ltd імпортувати на ринок Сполучених Штатів позашляховик із зовнішністю, схожою зі знаковим Jeep.
Концерн зареєстрував скаргу в Комісію з міжнародної торгівлі США 1 серпня. У ній говориться, що модель Mahindra Roxor використовує ключові характеристики фірмового стилю Jeep, а саме - «коробкообразний форму з плоскими вертикальними бічними сторонами і закінченням корми приблизно на тій же висоті, що і капот».
Mahindra Roxor
«Вони створили практично ідентичну копію знакового дизайну Jeep», - заявляє Fiat Chrysler в скарзі, яка містить фото для порівняння Roxor з Jeep. - «Фактично, продукт, на який подається скарга, спроектований на базі оригінального Willys Jeep».
Відзначимо, Mahindra Roxor побудований на базі позашляховика Thar, який представляє собою модернізований варіант армійського Willys CJ-3B зразка 1953 року. Використовувати Роксор на дорогах загального користування не можна, тільки в якості туристичного автомобіля або сільськогосподарської машини. Він оснащується дизельним «турбочетвіркою» об'ємом 2,5 літра з віддачею 62 к.с. і 195 Нм крутного моменту в поєднанні з п'ятиступінчастою "механікою". Ціна в США стартує з 15 499 доларів (близько 980 000 тисяч рублів за поточним курсом).
Mahindra Roxor
Нагадаємо, в 2017 році Mahindra, який є найбільшим виробником спортивних транспортних засобів в Індії, запустив офіс в Мічигані, який буде курирувати роботу на північноамериканському ринку.
Представники США також заявили, що імпорт Roxor може завдати істотної шкоди продажу Jeep, оскільки індійський виробник пропонує більш низькі ціни в порівнянні з позашляховиками американської марки. Mahindra користується перевагою низької вартості виробництва в Індії, поставляючи розібрані комплекти в США, які потім збирають неподалік Детройта.
Нагадаємо, нещодавно пост глави FCA покинув Серджіо Маркіонне , Як виявилося, через смертельну хворобу. Через кілька днів після цього топ-менеджер помер в Швейцарії, перебуваючи в комі.