Наша сеть партнеров Banwar
При тюнінгу двигуна потрібна велика кількість поступаемого повітря і необхідний нульовий фільтр. Розповімо що це таке і що дає в порівнянні з елементом, що фільтрує.
Для чого потрібен?
Головна функція стандартного повітряного фільтру - очищення повітря і захист від попадання пилу в двигун. Але, отримуючи ефективну фільтрацію, втрачаємо в потужності. Паперові елементи мають великий опір повітряному потоку, тому що матеріал щільний. Чим більше опір - тим більше втрата потужності. Особливо помітно, коли фільтр «забивається».
Фільтр нульового опору - заміна стандартному, який дозволяє знизити опір на впуску без зниження здатності, що фільтрує і збільшити потужність двигуна. Це відбувається за рахунок спеціального матеріалу, який має менший опір повітрю. Відповідно повітря в мотор надходить більше, потужність - вище. Так можна додати «кілька коней».
У більшості «нулевик» дає приріст потужності близько 3-5%. Людина фізично не може відчути різницю в потужності менше 5 к.с., а динамічні характеристики майже непомітні. Так що, потішити самолюбство зможуть більше цифри на папері, ніж реальність.
Чи є толк?
Помилка, що якщо зняти повітряний фільтр і його корпус, потужність зросте значно. Це не так. Справа в тому, що інженери розраховують роботу мотора з урахуванням втрат на фільтр. З практичної точки зору двигун, в який потрапляє пил, довго не протягне. Перешкода у вигляді повітряного фільтра необхідна. Знизити опір потоку можна за рахунок збільшення прохідних отворів, тобто трохи погіршити якість фільтрації.
Пам'ятайте: якщо автомобіль не володіє спортивним двигуном, недоцільно витрачати кілька тисяч рублів на «нулевик». Установка на серійний двигун - просто красива річ під капотом.
Інша справа, якщо комплексно допрацьовуєте двигун з установкою спортивних распредвалов, расточкой циліндрів. Тоді нульовий фільтр доречний. Також, спільно з ним встановлюють збільшену дросельну заслінку , Що дасть найбільший ефект в підвищенні віддачі від впускної системи машини.
переваги
По-перше, підвищення потужності без зниження чистоти повітря. Фільтр має складну конфігурацію, що забезпечує низький опір, але в той же час ефективну фільтрацію, що оберігає систему впуску від засмічення, а двигун від зносу.
По-друге, рятуєтеся від необхідності заміни фільтра через кожні 10 000 км. Він легко миється, промивається спеціальним складом і відновлює початкові властивості.
По-третє, після установки з'явиться трохи більше унікального шуму і кілька додаткових «коней», а також додасться крутний момент при середніх і низьких оборотах.
Для отримання реальної прибавки по потужності і моменту необхідно демонтувати стандартний корпус в зборі з елементом, що фільтрує-вкладишем. Далі поставити на датчик масової витрати повітря або на його патрубок конусний фільтр нульового опору, який підбирається по діаметру посадочного місця.
Як стежити?
З придбанням нульового фільтру. Причому обробляти потрібно витримуючи певну технологію, що важко порівняти з простотою операції «зняв-поставив». Забувати про періодичне обслуговування не можна, інакше машина стане «тупий» і «ненажерливої».
Фільтр знімають, за допомогою щітки з м'яким ворсом очищають його від великих часток бруду. Після промивають з водою. Сушити не треба, а потрібно кілька разів струсити, щоб прибрати залишки води. Потім на фільтруючий елемент з обох сторін наноситься засіб для очищення і «нулевик» встановлюється на місце.
У жорстких умовах експлуатації рекомендуємо проводити просочення через кожні 6-8 тис. Км, в нормальних - через 10-12 тис. Км. Він розрахований на 20 промивок. Після рекомендується заміна на новий.
Особистий досвід
З нульовим фільтром треба бути обережніше. Надбавка потужності невелика, але вона за рахунок кращої прохідності, а значить в мотор можуть потрапити частинки пилу, особливо якщо забути його просочити. Інша справа, установка нулевика в стандартне місце. Величезний плюс, що зберегтися штатна система забору повітря. Якщо нульовік буде «брати» повітря під капотом, це ні до чого доброго не приведе. Там повітря гарячий, обов'язково потрібно виводити систему воздухозабора подалі від гарячого двигуна.
Доведено на досвіді, ніж температура повітря на вході нижче, тим більше потужність. Днем в спеку від нулевика тільки шкоду, а під вечір можна відчути різницю. Бажано встановлювати зі збільшеною дросельною заслінкою і системою холодного повітря. Його встановлюють на літо, а взимку він марний, якщо навіть не шкідливий.
Купуйте хороший нульовік, наприклад фірми k & n. Він відрізняється гарною якістю, але коштує не дешево. Шкода мотору буде мінімальним. А від покупки китайських аналогів я б остерігся. Чи не відомо як вони фільтрують вступник повітря і чи не зашкодять.
Для чого потрібен?Чи є толк?
Для чого потрібен?
Чи є толк?
Як стежити?