Наша сеть партнеров Banwar
Звичні чотири кільця, що утворюють емблему автомобілів Audi, скоро можуть істотно змінитися: німецька фірма зареєстрував нові варіанти їх сплетіння.
Історично чотири кільця символізують компанії Audi, Horch, Wanderer і DKW, в 1932 році увійшли до складу концерну Auto Union AG. До наших днів дожила лише Audi, але колечка залишилися, хоча в 90-х фірма і придумала їм альтернативу у вигляді червоного овалу з білими буквами всередині (сьогодні така емблема більше не використовується).
У серпні минулого року Audi ввела нове, досить плутане позначення своїх моделей двома цифрами , Що вказують на умовний рівень потужності. Пояснили це бажанням уникнути цифр робочого об'єму ДВС, який в світлі повальної уніфікації та гібридизації, лише побічно впливає на споживчий характеристики автомобілів.
У вересні стало відомо про те, що Audi планує реанімувати марку Horch у вигляді лакшери-суббренда, під яким будуть пропонуватися найбільш розкішні і потужні виконання флагманського седана A8.
І ось тепер інтернет-ресурс QuattroWorld , Створений канадськими любителями автомобілів Audi, дізнався про те, що німецька фірма запатентувала в США і Німеччині два нові варіанти своєї емблеми: в одному у кілець повністю відсутні центральні перемички, в іншому - центральна перемичка залишилася, але дві сусідні відсутні.
Навіщо Audi знадобилися нові емблеми, поки точно невідомо. Можливо, порожні поля, звільнені перемичками, дозволять розмістити всередині емблеми напис Audi або Horch, або і ту і іншу одночасно. Оригінальна емблема Horch за сучасними мірками виглядає занадто громіздко, тому в Audi, ймовірно, і шукають більш органічні способи її інтеграції.
Наші канадські колеги також припустили, що нові емблеми - це спроба підкреслити перехід Audi на новий рівень технологій, а саме зв'язок автомобілів Audi між собою і з дорожньою інфраструктурою в світлі наступаючої епохи автономного водіння. Відсутність перемичок ніби фіксує нерозривність кілець, і якщо зараз в емблемі чітко видно чотири елементи, то в оновленому - два або один. При цьому в обох випадках емблема залишається на 100% впізнаваною і ідентифікується, як Audi.
У глобальному масштабі Audi поки що програє конкурентну боротьбу маркам BMW і Mercedes-Benz (у 2017 році продано 1,8 млн, 2,0 млн і 2,5 млн автомобілів відповідно). Можливо, оновлення емблеми - це спроба перезавантаження бренду, спосіб зайвий раз звернути на нього увагу цільової аудиторії. З іншого боку, все фірми регулярно «допилюють» свої емблеми та логотипи, вносять в них невеликі зміни, помітні тільки знавцям і відданим шанувальником марки. Закони маркетингу вимагають постійних оновлень навіть там, де вони не потрібні, так що, нові емблеми на автомобілях Audi можуть з'явиться і просто так, без будь-якої ідеї.