Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Фірмові кольори брендів

  1. Рудольф Уленхаута: людина, що побудував «Срібні стріли»
  2. Вогонь і хаос в зеленому пеклі: шокуючі аварії Нюрбургринга

Наша сеть партнеров Banwar

«Покупець може вибрати будь-який колір за умови, що цей колір-чорний», - прагнучи зробити Model T максимально ліквідним продуктом, Форд економив на фарбування - і досяг успіху. Однак і до, і після «Бляшаний Лізі» покупці вибирали кольору, відмінні від чорного.

Н ет, чорний дійсно став автомобільної класикою. Якщо звернутися на хвилину до автомобільної історії нашої країни, то серед відтінків чорного ви знайдете і «воронок», і «мерин» і «бумер». Але ж і в Росії останнім часом у автомобілів з'являються по-справжньому яскраві фірмові кольори - чого вартий тільки колір «Марс» у недавно представленої Lada Vesta Cross. Ну а на Заході і Сході впізнаваність автомобіля по його кольору - найважливіший маркетинговий інструмент. Як так вийшло, що за певними брендами закріпилися кольору, які однозначно ідентифікують марку?

«Покупець може вибрати будь-який колір за умови, що цей колір-чорний», - прагнучи зробити Model T максимально ліквідним продуктом, Форд економив на фарбування - і досяг успіху

На фото: Lada Vesta SW Cross '2017

Статті / Історія

Рудольф Уленхаута: людина, що побудував «Срібні стріли»

Ранні роки: початок кар'єри в Мерседесі Незважаючи на те, що народився Рудольф Уленхаута в Лондоні, більшу частину свого життя він прожив в Німеччині. Батько в майбутньому геніального інженера був великим німецьким ...

31.01.2016

Традиція присвоєння певним маркам і моделям автомобілів «свого» кольору прийшла, як і багато іншого, з автоспорту. На рубежі XIX і XX століть, як тільки автоспорт став змаганням, в якому беруть участь різні країни, Міжнародна асоціація визнаних автомобільних клубів (Association Internationale des Automobile Clubs Reconnus, AIACR, попередниця FIA) закріпила за кожною державою певний колір. Відзначимо, що закріплення це носило характер рекомендації командам-учасницям, не більше. Проте, вона була підтримана, і в 1900 році на змаганні під назвою Кубок Беннета розподіл кольорів автомобілів було таким: Франція - синій (один з основних кольорів герба), Німеччина - білий, Італія - ​​жовтий, США - червоний ...

Великобританії, коли в 1902 році вона вирішила приєднатися до участі в Кубку Беннета, дістався зелений - з огляду на те, що всі кольори британського прапора вже були зайняті, довелося вибирати з решти палітри. Кажуть, що зелений закріпився за британцями майже випадково, в силу низки обставин: перший англійський болід пофарбували виходячи з колірних переваг власника команди Монтегю Напьера, а також того факту, що зелений до того моменту був основним кольором для паровозів, які Великобританія вміла робити на славу .

І треба ж такому статися, що зелений Napier під управлінням гонщика Селвін Еджа прийшов на фініш Кубка першим. За правилами в наступний раз Кубок повинна була приймати країна-переможець, але в Англії гонки в той час були заборонені. І змагання пройшло в Ірландії - на «зеленому острові», де ще й національний колір - shamrock green, «конюшиновий зелений».

І змагання пройшло в Ірландії - на «зеленому острові», де ще й національний колір - shamrock green, «конюшиновий зелений»

На фото: Napier

Їх цих складних відтінків і був колись намішано «Британський гоночний зелений», він же British Racing Green або BRG. Марки Bentley, Jaguar, Aston Martin, Cooper, Lotus - у кожної з них славна гоночна історія, в якій був (або є в даний момент) свій дуже швидкий зелений автомобіль. Сьогодні варіації BRG притаманні кожному автомобільного бренду з британськими коренями.

На фото: Jaguar D-Type '1955-56

А що ж французи, адже їх Bleu de France ( «Французький синій») навіть на пару років старше культового британського зеленого? За історичну ідентифікацію донині відповідає Bugatti - зверніть увагу, аж до сьогоднішнього дня кожен шедевр цієї компанії (нехай і належить нині компанії Volkswagen) має в кольоровій гамі кузовів декілька (близько чотирьох) різновидів синього. Крім того, «Французький синій» періодично з'являється і в автоспорті - синіми були французькі боліди команди Ligier і її правонаступниці Prost F1.

На фото: Bugatti Type 35C '1927

Найбільш прихильними традиціям, заданим Кубком Беннета 1900 року, показали себе, зрозуміло, німці. Білий колір завжди був до цих пір залишається властивий і гоночним, і багатьом дорожніх машин Porsche, Audi і BMW ... Дозвольте, а як же Mercedes-Benz з їх «Срібними стрілами»? На цей рахунок існує цікава історія, підтвердити яку нині практично неможливо. Віднесемо її до розряду легенд, але якщо це і легенда, щось не позбавлена, крім краси, чималої частки правдоподібності і логіки.

На гонці Eifelrennen 1934 року народження, що проводилася на знаменитому Нюрбургринзі , Виникла делікатна ситуація: технічна комісія визначила у автомобіля Mercedes-Benz W25 перевищення граничного ваги на ... один кілограм. Начебто, зовсім небагато, але подібне загрожувало дискваліфікацією, і ніхто не знав, як зняти кілограм ваги з гоночного автомобіля, і так полегшеного донезмоги. Але рішення знайшлося: за ніч механіки обдерли всю білу фарбу з боліда, залишивши на кузові тільки голий блискучий метал. W25 вписався в установлений вагу і, керований Манфредом фон Браухіча, прийшов до фінішу першим! Так почалася історія «Срібних стріл».

Так почалася історія «Срібних стріл»

На фото: Mercedes-Benz (W25) 'тисячі дев'ятсот тридцять чотири

Статті / Автоспорт

Вогонь і хаос в зеленому пеклі: шокуючі аварії Нюрбургринга

Формула-1 прийшла на Нюрбургрінг вже другого року свого існування - в 1951 році на трасі, прокладеній в лісистих горах Ейфель біля Нюрбурга, пройшло перше Гран-прі Німеччини. Свою славу «Зеленого пекла» (епітет ...

13.06.2017

Але що таке гоночний світ без Ferrari? Без червоної Феррарі, поправите ви. Але зауважте, що спочатку за Італією був закріплений жовтий колір, і лише коли США покинули AIACR (асоціація автоклубів була у великій мірі європейської, а американські гонки вже в 1910-х почали розвиватися своїм шляхом), червоний колір перейшов Італії, а жовтий (який до цього був у італійців) дістався Бельгії. Незабаром після цієї «рокіровки» на перший у своєму житті Гран-Прі потрапив восьмирічний Енцо Феррарі. Гонку виграв Феліче Назарро на червоному Fiat, а Енцо поклявся батькові, що коли-небудь теж стане гонщиком.

Феррарі був патріотом, і коли прийшов час створювати власну команду, у нього не було інших варіантів, крім як зробити свої боліди червоними. Тим більше що перший досвід керівництва гоночної командою він отримав в Alfa Romeo, машини якої, зрозуміло, теж були червоними ... Йшли роки, марка Ferrari створила чимало гоночних і дорожніх шедеврів, поступово набуваючи легендарний статус - і разом з маркою набув цього стану і фірмовий колір Rosso Corsa, тобто «червоний гоночний». Цікаво, що нині концерну FIAT нині належать і Alfa Romeo, і Ferrari - і червоний колір у кожній з цих марок як і раніше в честі.

А ось Феруччо Ламборгіні пішов зовсім іншим шляхом, хоча і жив в парі десятків кілометрів від Модени, де базувалася Ferrari. Про їх протистоянні з Енцо ходять легенди - нібито Феруччо пред'являв претензії до гальм своєї особистої Ferrari 250 GT, але Енцо прогнав його з порога свого кабінету, після чого розлючений Ламборгіні і вирішив заснувати автомобільну марку, розширивши нею вже існуюче виробництво тракторів. В якості логотипу нового бренду він став використовувати геральдичний щит із зображенням бика - Ламборгіні був телям зодіаку, але загальне схожість з емблемою Ferrari нібито було закладено не випадково, а саме в піку Енцо. Спочатку логотип був чорно-білим.

Спочатку логотип був чорно-білим

На фото: Ferrari 250 GT 'тисяча дев'ятсот шістьдесят дві

І найбільша загадка в зв'язку з цим - як з'явився образ знаменитого «жовтого Ламборгіні», адже саме жовті машини цього італійського бренду максимально його ідентифікують? Може бути, Феруччо взяв «старий» гоночний колір Італії? Чи - компанія була заснована в 1963-му, коли про те «національному» розподілі квітів вже мало хто пам'ятав, а сам Ламборгіні з самого початку взяв за правило, що в гонках його машини не братимуть участі ( «бити» Феррарі передбачалося тільки на дорогах загального користування), так що гоночна підгрунтя тут ні при чому.

Першою жовтої Ламбо - і першою по-справжньому успішною моделлю бренду - була Miura, представлена ​​в 1965 році. Емблема на ній - вже звичного нам вигляду, з чорним фоном і золотим биком. Може бути, саме ця асоціація й була закладена в жовтому кольорі кузова? Як ми знаємо, «Міура» - це порода особливо лютих биків, а в назвах моделей Ламбо вживаються прізвиська биків, що прославилися на кориді ... Принаймні, до версії жовто-золотого бика нас відсилає Стефан Вількельман, 16 років керував Lamborghini (з 2016 року очолює спортподразделеніе Audi): «Базові кольори Lamborghini - це зелений, помаранчевий, а також жовтий і чорний, адже це кольори логотипу - чорного щита з золотим биком».

Принаймні, до версії жовто-золотого бика нас відсилає Стефан Вількельман, 16 років керував Lamborghini (з 2016 року очолює спортподразделеніе Audi): «Базові кольори Lamborghini - це зелений, помаранчевий, а також жовтий і чорний, адже це кольори логотипу - чорного щита з золотим биком»

На фото: Lamborghini Miura '1966-1968

Певна іронія є в тому, що жовтий - це ще й традиційний колір міста Модена, в якому, як ми знаємо, знаходиться та сама штаб-квартира Ferrari, з якої Енцо Феррарі колись вигнав майбутнього засновника бренду-конкурента. І так, Lamborghini досі будують тільки дорожні машини, всі випадки участі в гонках (включаючи і досить успішні) знаходяться на совісті приватних команд.

На фото: Lamborghini Miura '1966-1968

Єдиний випадок, коли співробітники компанії не послухалися завіту Феруччо Ламборгіні відноситься до 1991 року, коли пробула кілька років в статусі постачальника двигунів компанія Lamborghini зважилася виставити в чемпіонаті свою власну команду, прикрившись для вірності ... знову-таки словом «Модена»! Команда мала назву Scuderia Modena Lamborghini: в силу того, що її штаб-квартира знаходилася не в рідній для бренду Болоньї, а в сусідній провінції - так-так, в Модені. Команда проіснувала рівно один сезон, не добившись нічого істотного. Знову «підступ» в сторону Феррарі? Скоріше вже нагадує мінливості долі.

Повертаючись до теми «національного» розподілу кольорів, потрібно згадати, як воно, власне, закінчилося: коли країн стало більше чотирьох, довелося придумувати нові відмітні знаки - кола, смуги ... Однак самі запам'ятовуються смужки, які прожили від зорі автоспорту до нинішнього моменту, придумали, як не дивно, американці. Дві паралельні смуги, що беруть початок на носі автомобіля, за однією з версію еволюціонували від «смуг вторгнення», якими були прикрашені американські літаки часів Другої світової. Але знає історія і безпосередніх авторів цих смуг.

Але знає історія і безпосередніх авторів цих смуг

На фото: Shelby GT350 1965

На Ле-Мане 1951 року американським командам був наказаний білий колір кузова і синій - для виступаючих елементів шасі. Але на післявоєнних машинах таких уже не було, і гонщик Бріггс Каннінгем за порадою менеджера Стенлі Седжвік додав в забарвлення свого білого боліда пару синіх смуг, що йдуть через капот від носа до хвоста. Інші американці швидко підхопили цю моду - зокрема, знаменитий техасець Керолл Шелбі застосовував смуги на перебудованих їм Cobra і Mustang.

На фото: Shelby Cobra '1964 і Shelby Mustang' +1966

На дорожньої версії Shelby Mustang GT350 призначення пропонуються в якості опції смуг офіційна брошура пояснювала так: смуги необхідні, щоб допомогти гонщику зорієнтуватися на трасі в умовах сильного задимлення - наприклад, якщо попереду сталася аварія ... Сьогодні такі смуги - відмінна риса масл-карів, причому окремо стоять смуги Chevrolet: вони йдуть тільки по капоту і багажника, але не по даху.

На фото: Shelby GT350 1965

Ера смужок на кузові в гоночному світі в певному сенсі передувала собою еру «бойової розмальовки» гоночних болідів. Згодом в світ гонок прийшли великі гроші, і FIA дозволила наносити на гоночні боліди логотипи спонсорів, а самі кузова фарбувати в фірмові кольори компаній-партнерів гоночних команд. Ця ера теж вплинула на появу фірмових кольорів у «цивільних» автомобілів деяких марок. Як колір пачки сигарет може стати кольором цілої автомобільної марки? Чому найпопулярніший колір - білий? Як отримували «свої» кольори західні і російські автомобілі раніше, і як це відбувається зараз? Про все це - в наступних публікаціях.

Як так вийшло, що за певними брендами закріпилися кольору, які однозначно ідентифікують марку?
Дозвольте, а як же Mercedes-Benz з їх «Срібними стрілами»?
Але що таке гоночний світ без Ferrari?
Може бути, Феруччо взяв «старий» гоночний колір Італії?
Може бути, саме ця асоціація й була закладена в жовтому кольорі кузова?
Знову «підступ» в сторону Феррарі?
Як колір пачки сигарет може стати кольором цілої автомобільної марки?
Чому найпопулярніший колір - білий?
Як отримували «свої» кольори західні і російські автомобілі раніше, і як це відбувається зараз?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов