Наша сеть партнеров Banwar
Привіт, шукачі «цивільних танків» і просто автомобілів для справжніх чоловіків . Ми вирішили підтримати сформовану тенденцію порівняння білого і пухнастого зайчика з вовком - порівняння Амарок і Хайлюкс. Але на відміну від більшості проплачених рекламних статеек, ми абсолютно неупереджено з'ясуємо, хто справжній «залізний кінь» - Амарок або Хайлюкс?
Фольксваген Амарок і Тойота Хайлюкс - який пікап вибрати?
Що таке справжній пікап
Багатьом відомий той факт, що у Volkswagen не ладиться з позашляховиками. Наочний приклад тому - Туарег з його вічними проблемами. Адже позашляховик або пікап, в першу чергу, повинен бути дуже надійним , Невибагливим і не дуже «Розфуфирена» всякими електронними штучками, оздоблення та іншим «випендрьож», який навіть незначний ремонт перетворює в таку подію, від якого мізки і гаманець просто в жаху.
Для чого призначений пікап? Природно для роботи, причому для роботи у важкодоступних місцях, там, де немає поруч чистеньких сервісних центрів з ввічливим персоналом, де легкові машини здають свої позиції, а прості позашляховики недостатньо практичні. Навіщо там потрібні всі ці піжонські штучки? Кондиціонер, музика, міць, прохідність і надійність - ось і все, що потрібно для справжнього «залізного коня». А за комфортом і насолодою, ласкаво просимо в седан представницького класу .
Amarok vs Hilux
Не всім відомий той факт, що Амарок повинен був створюватися у співпраці з Тойотою. Але, з незрозумілих причин, партнерство Фольксвагена і Тойоти в цьому напрямку не відбулося. Виходячи з цього, стає більш-менш зрозумілим те, чому піар-компанія Фольксвагена так старанно намагається виставити перевагу Амарока перед Хайлюкс. Мабуть, образа на Тойоту у Фольксвагена ще та. Та й принцип - бий найсильнішого, і тоді тебе помітять, ще ніхто не відміняв.
Технічні характеристики Марка автомобіля: Фольксваген Амарок Тойота Хайлюкс Країна виробник: Німеччина (збірка Аргентина) Японія (збірка Таїланд, ПАР) Тип кузова: пікап пікап Число місць: 5 5 Число дверей: 4 4 Об'єм двигуна, куб. см: 1968 2982 Потужність, л. с. / об. хв .: 180/4000 171/3600 Максимальна швидкість, км / год 184 175 Розгін до 100 км / год, з: 10,3 (МКПП), 10,9 (АКПП) 12,5 (МКПП), 11,6 (АКПП) Тип приводу: постійний повний привід постійний повний привід КПП: 6МКПП, 8АКПП 5МКПП, 5АКПП Тип палива: дизельне паливо дизельне паливо Витрата на 100 км: місто 10,1; траса 7,3 місто 11,7; траса 7,3 Довжина, мм: 5181 5260 Ширина, мм: 1944 +1760 Висота, мм: 1820 1860 Кліренс, мм: 230 230 Розмір шин: 245 / 65R17 265 / 65R17 Споряджена маса, кг: одна тисяча дев'ятсот дев'яносто шість 1930 Повна маса, кг: 3040 2760 Обсяг паливного бака: 80 80
Багато, намагаючись порівняти Амарок і Хайлюкс, роблять акцент на сучасність і багате оснащення Фольксвагена. Ніби як Тойоті, з їх Хайлюкс, ще дуже далеко до німецького шедевра. Однак, наскільки далеко Хайлюкс до крутизни німця, настільки ж далекий Амарок від надійності і простоти Хайлюкс. А в наш час недовговічною пластмасової продукції надійність часом в сотні разів важливіше. Втім, ралі Дакара вже який рік показує наскільки Фольксваген далекий від Тойоти.
Екстер'єр
Амарок проти Хайлюкс, з точки зору зовнішності , Протиставити нічого не може. Рестайлинговая версія Тойоти сьомого покоління вийшла вельми приваблива. Величезний радіатор з дуже широким хромованим обведенням, прекрасний декор на дзеркалах заднього виду , Величезні колісні арки, модні диски, потужний повітрозабірник на капоті і плавні спортивні лінії кузова, багатьох змусять обернутися на Хайлюкс.
Автомобіль Тойота Хайлюкс має сучасний і привабливий зовнішній вигляд
Амарок ж з дня свого народження так і не змінився. Незграбний, ніби зрубаний дизайн кузова , Вже досить застарів і виглядає досить убого. Дизайн підніжки примітивний, і немає повторювачів поворотів на дзеркалах. З точки зору дизайну, Амарок більше схожий на бюджетний кросовер, який перетворили на пікап, і поставили на більш прохідне шасі.
Фольксваген Амарок сподобається людям старого гарту
В цілому Хайлюкс вище і довше, ніж Амарок. Однак вантажний відсік Фольксвагена більше, ніж у Хайлюкс в усіх відношеннях, тому що в Тойоті віддали перевагу більш просторого салону. Перевершує Амарок тойотовский Хайлюкс і по висоті дорожнього просвіту, різниця становить 8 міліметрів, але при їх кліренс, про його нестачі навряд чи хтось буде скаржитися. Незважаючи на деякі переваги Фольксвагена, Тойота все ж виглядає привабливіше, динамічніше, солідніше і більш сучасним. Тому в плані екстер'єру битва Amarok vs Hailux німцем програна. Подивимося, які будуть результати в порівнянні інтер'єрів .
інтер'єр
З приводу обробки салону у Амарок і Хайлюкс особливих плюсів немає. Що у першого, що у другого, обробка з «дубового» пластика, але в Фольксвагені про людське око вирішили замаскувати його під дорожчий. Тому виглядає він цілком привабливо. В Тойоті вирішили не грати з довірою споживача, і зробили все так, як воно того варто: дешевий пластик - відповідний вид. оббивка сидінь залежить від комплектації , В основному це тканина, але в більш дорогих версіях у Амарок і Хайлюкс стоять шкіряні крісла.
Перебуваючи на водійському кріслі Амарока, ви, по суті, отримуєте Фольксваген Поло , Гольф і так далі. Загалом, вид стандартний для більшості Фольксвагенів. Те ж саме можна сказати і про Хайлюкс - типове японське оформлення в сріблясто-чорних тонах, притаманне Хендай, Ніссану, ну і іншим азіатським автогігантам. Правда, рульове колесо Хайлюкс оснащується кнопками управління аудіосистемою і іншими корисними функціями. Амарок таких зручностей позбавлений.
Фольксваген Амарок перейняв безліч елементів інтер'єру у своїх побратимів
Зате у німця кермо регулюється як по висоті, так і по вильоту. У Тойоти регулювання лише по висоті. Регулюється у Фольксвагена і водійське крісло в усіх напрямках. Тойота, знову ж таки, не має таких зручностей, і змінюється лише нахил спинки. Приладовий щиток Хайлюкс виглядає красивіше, присутній і невеликий інформаційний дисплей, на якому і витрати палива можна дізнатися. Є цілком пристойних розмірів сенсорний дисплей на торпеді, через нього ж виводиться зображення з камери заднього виду. Амарок не має камери навіть в найдорожчій комплектації, вона доступна тільки як опція за додаткову плату. Зате Фольксваген може похвалитися аж трьома розетками, одна з яких знаходиться в ніші для дріб'язку і, судячи з усього, призначена для підключення відеореєстратора або радар-детектора.
Все це, звичайно, добре, але, розташовуючись на задніх місцях Хайлюкс, починаєш розуміти, наскільки просторіше і зручніше в Тойоті. Все ж в Фольксвагені, пошкодувавши місце в вантажному відсіку, салон зробили досить тісний. Якщо водієві і передньому пасажирові цілком комфортно, то ось ззаду справи йдуть плачевно. Спинка дивана занадто пряма, а ноги впираються в передні крісла. Так що вирушати в довгий шлях на задньому ряду Амарока краще не варто.
Інтер'єр автомобіля Тойота Хайлюкс не може похвалитися якістю обробки, але комфорт в салоні на вищому рівні
Що краще, Амарок або Хайлюкс? Хто цього разу в більш вигідному становищі? Однозначної відповіді на це немає. Звичайно, німець приваблює різними функціями, які дозволяють зробити їзду більш комфортною, красиво замаскованим пластиком ... але, чи потрібно все це у віддаленій глибинці, де толком немає асфальтованих доріг? А ось просторий салон, що забезпечує вільне розташування не тільки попереду, але і ззаду, цілком згодиться в таких умовах. Адже ми говоримо про пікапах, про автомобілі не для міських пробок і дзеркальних доріг. Тому як пікап, як «залізний кінь», Хайлюкс знову в плюсі.
Двигун і ходові якості
Ось і настав, мабуть, найцікавіший і важливий етап нашого тесту, який вже ясно дасть зрозуміти, хто ж з них вовк, Volkswagen Amarok або Toyota Hilux?
Знайомство з технічною начинкою почнемо з самого серця - з двигунів . Амарок володіє всього одним двигуном, але різної потужності. Всього їх три - 122, 163, 180 кінських сил. Всі три версії дволітрові турбодизелі, однак, два останніх мають систему подвійного турбіни або просто бі-турбо. За рахунок двох турбін і була отримана настільки висока потужність з дволітрового мотора. Сам двигун не новий, він вже використовувався в Фольксваген Транспортер Т5, так само, як і шестиступінчаста механічна трансмісія. Але в парі з 180-сильним агрегатом йде нова автоматична восьмиступінчастою трансмісія ZF. Спереду на Амарок встановлена двохважіль, незалежна підвіска, а ззаду використовується залежна ресорна система.
Тест-драйв автомобіля Volkswagen Amarok:
Тепер давайте подивимося, що нам пропонує Тойота. Хайлюкс комплектується двома типами турбодизельних агрегатів - 2,5-літровий (144 л. С.) І 3,0-літровий (171 л. С.). Обидва двигуни досить старі і користуються чудовою репутацією. У парі з першим двигуном встановлюється п'ятиступінчаста механіка, а трилітрова версія використовує п'ятиступінчастий автомат. Що стосується підвіски, то тут все аналогічно Фольксвагену.
Що стосується прохідності , То Амарок тут програє, навіть незважаючи на потужність в 180 коней і більш високий кліренс. Як би він не виглядав, але адаптований Амарок саме під міський спосіб життя. Занадто низький передній бампер не дасть пройти там, де проїде Хайлюкс. Знову ж досить низький паливний бак, буде завжди в ваших думках в той момент, коли будете пересуватися поза асфальтом. Навіть з точки зору керованості, Амарок поводиться скоріше, як легковий автомобіль . Легкий кермо, швидке прискорення, відсутність заметів задньої частини - все це говорить про те, що при розробці автомобіля акцент ставився на міський тип машини.
Дволітровий двигун хоч і приваблює своєю економічністю, але в порівнянні з Тойотою, він не так вже й багато економить. Витрата у трилітрового Хайлюкс майже такий же - 8,7 літра на сотню в режимі місто / траса, Амарок - 8,3 літра на сто кілометрів в такому ж режимі. Крім цього, двушки для двотонного автомобіля явно замало. Враховуючи те що вантажопідйомність німця становить одну тонну, його важко буде зрушити з місця при такому навантаженні. І це, не кажучи про бездоріжжя.
Тест-драйв автомобіля Toyota Hilux:
Поза асфальту Хайлюкс на голову вище Фольксвагена. Цей автомобіль з покоління в покоління створювався спеціально для суворих умов, не дарма в народі він вважається не вбивав. Хайлюкс витягне вас звідусіль, куди б ви не поїхали. У Фольксвагені трохи не розрахували, занадто багато вони зажадали від дволітрового мотора, і це негативно позначилося на надійності цих агрегатів. А брати Амарок зі 122 кіньми - це просто смішно. Відгуки «щасливих» власників цього авто наочно говорять про недоробку Амарока. Горезвісна система бі-турбо досить швидко виходить з ладу, велика кількість кузовних несправностей проявляється вже в перші роки володіння, дуже багато збоїв в трансмісії і слабка стійкість двигуна до морозів - це все робить Амарок аутсайдером на тлі Хайлюкс.
Так хто ж вовк, Фольксваген Амарок або Тойота Хайлюкс? Безумовно, справжній дикий вовк Тойота Хайлюкс. Він довів це своєю багаторічною історією, своєю НЕ убіваеми, міццю, прохідністю і простотою. Фольксваген Амарок однозначно є білим і пухнастим зайчиком - скаче швидко і вправно, але не пройде він там, де ходять вовки. Це міський автомобіль із зовнішністю пікапа для тих, кому подобається такий тип кузова , Але при цьому бажають бути в комфорті і виглядати модно.
Але на відміну від більшості проплачених рекламних статеек, ми абсолютно неупереджено з'ясуємо, хто справжній «залізний кінь» - Амарок або Хайлюкс?Фольксваген Амарок і Тойота Хайлюкс - який пікап вибрати?
Для чого призначений пікап?
Навіщо там потрібні всі ці піжонські штучки?
Хто цього разу в більш вигідному становищі?
Але, чи потрібно все це у віддаленій глибинці, де толком немає асфальтованих доріг?
Так хто ж вовк, Фольксваген Амарок або Тойота Хайлюкс?