- Volkswagen Golf 2 і його побратими
- Історія Гольф 2 не закінчилася
- Golf 2: все ще на гребені популярності
Наша сеть партнеров Banwar
Знаменитий і однаково популярний у всьому світі хетчбек з несучим суцільнометалевим кузовом Фольксваген Гольф 2 з'явився в далекому 1983-му. А через 6 років, коли кузов був перемаркірований, цей воістину народний автомобіль став називатися VW Golf II (1G).
Його відмінність від попередника - не так вже й велика: кузов став просторіше, а вибір двигунів - більш широким.
Тепер на Гольф 2 встановлюються і дизельні GTD (з об'ємом в 1.6 л), і DOHC (16 клапанів, обсяг 1.8 л), і навіть форсований G60 (8 циліндрів, універсальна адаптація під повно- і передньопривідні системи).
Volkswagen Golf 2 і його побратими
Незабаром і без того багата лінійка серійних моделей поповнилася ще й ексклюзивними, колекційними модифікаціями. Зокрема, це VW Golf II (G60) Limited, з повнопривідним механізмом Syncro і спортивної коробкою передач. Загальний тираж склав всього 71 одиницю, і випускалися вони з бензиновим двигуном (1.8 л) з механічним нагнітачем.
Завдяки цьому компресора потужність Volkswagen Golf 2 збільшилася до 160 к.с., в той час як GTI-версії з дволітровими двигунами могли видавати тільки 139 «коней». Виробництво G60 тривало всього близько півтора років, і їх обмежена кількість зумовило небувалий попит на ці моделі.
Наступна модифікація Гольфа 2 - не менш цікава, ніж її попередники: автомобіль вже визнаного гольф-класу несподівано з'являється у вигляді акуратного позашляховика. Нова версія називалася Golf II Country, і це був практично повноцінний позашляховик - повнопривідна машина з традиційною для серійних VW «зовнішністю».
Конструкція, правда, відрізняється досконалою оригінальністю. Начебто і Гольф 2, але тільки злегка піднятий і з лонжеронной рамою, яка застосовується в справжніх out-road. З щирими «пройдисвітами» Country ріднить ще й те, що у нього такий же дорожній просвіт і знижує передача.
Як і у випадку з G60, тираж Golf II Country був обмеженим, що, власне, і зробило його найдорожчою з усіх версій Гольф 2. Кажуть, що будь-який екземпляр Кантрі (якщо він в ідеальному стані) коштує стільки ж, скільки і новий гольф 4 .
Історія Гольф 2 не закінчилася
Виробництво Volkswagen Golf 2 тривало до 1992 року - найостанніші моделі датуються груднем, хоча якийсь час «другої» Гольф випускався паралельно з новою версією - Golf III . І для керівництва VW такий крок був справді економічно обґрунтованим, оскільки попит на «двушку» абсолютно не впав.
Мабуть, не те слово - «не впав»: багато хто з вітчизняних автолюбителів, які знають толк в хороших і надійних машинах, і по сей день вважають за краще чудово себе зарекомендував Гольф 2 наступним версіями Volkswagen Golf - 3, 4, і навіть суперсучасної «п'ятої».
Golf 2: все ще на гребені популярності
І це зрозуміло: функціональність цього сімейного автомобіля - просто поза конкуренцією. Наприклад, незважаючи на наявність п'ятої дверцята, об'єм багажного відділення можна збільшити ще більше - за півхвилини склавши заднє сидіння.
Рульове управління - комфортне і чуйне, рейкового типу (є і версії з підсилювачем), а двоконтурна гальмівна система - з гідроприводом, і оснащена вакуумним підсилювачем.
Але головне - абсолютно безпроблемний ремонт. На Гольф 2 можна легко знайти будь-яку запчастину, і на нього можна встановити будь-який з гами двигунів (об'ємом від 1.3 до 1.8 л), будь то бензиновий, дизельний або з турбонаддувом.