Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Фольксваген гольф 4 відгуки власників. Якщо цікавлять реальні відгуки

Наша сеть партнеров Banwar

Німецька продукція відома у всьому світі своєю практичністю, високою якістю і винятковою надійністю.

І модель фольксвагена гольф 4, також, не є винятком. Вищевказаний автомобіль може по праву похвалитися і своїм симпатичним дизайном, і динамічністю, і надійністю, і безпекою. golf 4 відгуки власників свідчать про те, що салон автомобіля зроблений з великим смаком, обробка дуже якісна, кожна річ знаходиться на своєму місці, і зручна. Також, за численними відгуками, машина відрізняється дуже зручним багажником. У загальному і цілому, машина швидкісна, дуже маневрена, динамічна (див. На відео тест драйв гольф 4). Їздити на ній - саме задоволення. Багато вітчизняних автовласники приділяють, також, значну увагу питанням надійності і безпеки своєї машини. І в даному питанні гольф 4 також вигідно відрізняється серед інших машин цього ж класу. Автомобіль Гольф4 прекрасно підходить для експлуатації як в міських умовах, так і за містом. Крім того, завдяки просторому і виключно комфортному салону, Гольф4 просто незамінний в якості сімейного автомобіля. Варто, також пам'ятати, що фольксваген гольф вже довгі роки тримає пальму першості серед машин аналогічного класу, і є однією з найбільш затребуваних авто не тільки в Росії, але і по всьому світу.

Розглянемо відгуки власників фольксваген гольф 4:

1) Я придбав Golf 4 в 2008 році з пробігом в 32000 кілометрів, можна сказати що, не дивлячись. Автомобіль (див. На фото салону фольксваген гольф 4) належав всі попередні роки однією господині, причому близькій подрузі моєї дружини. Був нею придбаний і обслуговувався у великого московського дилера. Кузов машини мав сліди паркувальних ран, про усунення яких вказувалося в сервісних наряд-замовлення.


Так як VW купувався мною для навчання водінню подружжя, то стовідсоткова цілісність кузова німця не була настільки актуальна, як інші фактори, що вплинули на мій вибір:
- Юридично чиста операція;
- Хороша комплектація з двигуном 1600, автоматом і клімат -контролем;
- Німецька збірка;
- Прийнятна ціна в 350000 рублів.

Перегін машини з Москви в Казань показав, що траса це стихія Golf`а:
- Зручна посадка водія і до дрібниць вивірена ергономіка були підкріплені збалансованим дуетом двигун-АКПП і ідеальної керованістю на всіх швидкісних режимах;
-Дісковие гальма передньої і задньої підвіски в парі з АБС миттєво уповільнюють при необхідності автомобіль;
- Хороша шумоізоляція скрадала практично всі шуми від двигуна і трансмісії, які прослуховувалися хіба що в режимі кік-даун понад 4500 об / хв;
- Інформативність приладової панелі дозволяла як в світле, так і в темний час контролювати параметри руху, ні на секунду не відволікаючись від дороги;
- Кліматична установка стабільно підтримувала задану температуру і необхідну вентиляцію в салоні.
Так як VW купувався мною для навчання водінню подружжя, то стовідсоткова цілісність кузова німця не була настільки актуальна, як інші фактори, що вплинули на мій вибір:   - Юридично чиста операція;   - Хороша комплектація з двигуном 1600, автоматом і клімат -контролем;   - Німецька збірка;   - Прийнятна ціна в 350000 рублів

З єдино значущою і необхідною самостійною доопрацювання зазначу установку металевої захисту моторного відсіку автомобіля у зв'язку з вкрай малою дорожнім просвітом. Розумна трата в 1250 рублів запобігає пошкодження алюмінієвих картерів двигуна і АКПП, про вартість яких красномовно нагадали і нанесення на них емблеми Audi.

Потенційна матеріальна вигода скрасила деякі проблеми з установкою захисту, пов'язані з неможливістю її кріплення до рамки радіатора через відсутність повноцінного металевого "телевізора". У зв'язку з цим лист захисту можливо закріпити до лонжеронам передка лише через вертикальні проставки, що ускладнює і прослабляет все з'єднання. Цей казус втім не є конструктивним недоліком машини, а лише натякає на проектні умови її експлуатації, яким явно не відповідають російські дороги.

Перші неприємності почали проявлятися в процесі експлуатації в міському режимі:
- У зимовий період відмовили торсіони двері багажника, заміна яких за пару обійшлася в 2600 рублів;
- На 42й тисяч пробігу стали мимоволі не затухати стоп-вогні з одночасним виведенням сигналу EPC на приладову панель. Оригінальна "жаба" обійшлася в 600 рублів, з заміною якої дефект зник;
- Приблизно до 45й тисячі проявився характерний стукіт у передку, який призвів до заміни стійок і втулок стабілізатора. Вартість запчастин склала приблизно 2700 рублів;
- Мабуть, протікання омиває рідини на оббивку стелі в зоні п'ятої двері далеко не рідкість для Golf`ов, усунути яку обійшлося в 1100 рублів.

Найнесподіванішою поломкою стало раптове руйнування механічної частини склопідіймача передньої правої двері в самий невідповідний момент на 55й тисяч пробігу, що позбавило можливості підняти скло. Як на зло йшов дощ, і довелося терміново розбирати в польових умовах обшивку двері і фіксувати підняте вручну скло дідівським совковим методом за допомогою дерев'яного держака від садової лопати. Наступні витрати на ремонт становило 4400 на запчастину і 1100 на її заміну.

Минула зима принесла нову неприємність: стали мимовільно включатися вентилятори охолодження радіатора, а їх, як на Нивках, два, що відповідно не дозволяло набрати движку робочу температуру близьку до 90 град. На відсутність належного прогріву зреагувала і кліматична установка: в салоні машини стало холодно, і скла стали обмерзати. Так як була можливість пересісти на резервний автомобіль, я відклав діагностику проблеми на теплу пору року.

Навесні при плюсовій температурі навколишнього повітря дефект знову проявився: вентилятори замкнули і продовжували працювати в аварійному режимі аж до повної розрядки акумуляторної батареї. Об'єктивно і достовірно визначити причину неполадки вдалося тільки в сервісному центрі із застосуванням діагностичного стенда: виною всьому механічна частина термостата, що залишається в повністю відкритому стані. Крім того температурний датчик вбудований в його корпус, так що необхідно замінити вузол в зборі, що має в принципі вирішити проблему, що створилася. Передбачувана мною ціна питання 3700 за термостат і 600-800 рублів його заміна.
З єдино значущою і необхідною самостійною доопрацювання зазначу установку металевої захисту моторного відсіку автомобіля у зв'язку з вкрай малою дорожнім просвітом

На цьому перелік істотних несправностей можна і завершити. З дрібних промахів в конструкції зазначу малий розмір правого дзеркала заднього виду і низько розташовану панель управління кліматом, приховану до всього ще й ручкою селектора АКПП. До речі на відміну від кнопки ручника хромоване покриття кнопки фіксатора AКПП НЕ облазить, хоча, як розумієте, використовується набагато частіше.

Планово раджу частіше ніж раз в 15000 міняти моторне масло і стежити за ременем ГРМ. Масло незалежно від сезону заливайте тільки синтетику, а робочі рідини підсилювача рульового управління і гальм замінюйте відповідно до рекомендацій заводу-виготовлювача.

Що можна порадити бажаючим придбати Golf 4. Скажу лише одне: за ціною нового ВАЗівської відра можна взяти легенду німецького автопрому з усім присутнім набором систем безпеки і комфорту. Golf - das auto.

2) Почну по порядку: мені 33 роки, водійський стаж 17 років. Безперервний. За своє життя я володів десятком автомобілів, від вазовской "шістки" до баварської "сімки" в 38м кузові з чотирилітровим V8. Ніколи не мав нового авто, завжди брав б.у. і накопичив пристойний досвід в плані купівлі-продажу, експлуатації вживаної техніки. Зараз проживаю в Італії. Машина мені потрібна тут в основному для того, щоб долати 25 км до роботи і стільки ж назад. З цим чудово справлялася FORD FIESTA 95го року випуску з моторчиком 1.3 на всіх рідних агрегатах (!), Витрачаючи при цьому запах від бензину.


З недавніх пір виникла необхідність частіше відвідувати рідних в Києві, а так як за кермом я себе відчуваю багато краще ніж в літаку, не дивлячись на твердження статистики, що літати здорово і безпечно, а їздити небезпечно і шкідливо, то постало питання про заміну машини. На п'ятнадцятирічної "фієсти" в таку далечінь не попреш. Вірніше попреш, але задоволення сумнівне, віддає екстримом. Що взяти?

Відразу відкинув усіх французів, шведів, японців, корейців і т.д. Моя машина може бути тільки німецької. Колись був RENAULT SAFRAN - вимотав всі нерви, COROLLA теж не залишила приємних спогадів. Ідеальним для мене варіантом був би BMW 320 в кузові (E46) або AUDI A4, але весь преміум-клас відпав з тієї простої причини, що у мене маленький гараж. А туди ще потрібно впихнути мій KAWASAKI.

Шукав машину від 2000-го року, що відповідає вимогам EVRO-4 з ціною до 10-ти тисяч євро, комфортабельну і по можливості швидкісну. Після недовгих міркувань визначився: FORD FOCUS-2, AUDI A3, VW GOLF4. Розглядалися тільки бензинові версії. Спірна економія дизеля, по-моєму, абсолютно не компенсує сморід, шум і вібрації від нього. Нехай вибачать мене шанувальники дизеля, але місце йому в вантажівці. Та й ціни зараз на дизпаливо веселі. Думка, природно, суб'єктивне. Першим відпав FORD FOCUS. Невиразний зовнішній вигляд, лисий салон, дешевий пластик. Нудно. Хоча місткий. Але мені "сарай" ні до чого, я холостяк-одинак.

Друго справу A3! З мотором 1,8T йде так, що мама не горюй! Шикарний салон, червоно-помаранчева навігація приборки, агресивний зовнішній вигляд, в усьому відчувається порода. Але ціни !!! За що?! За турбіну? За хромовану хижу морду? За сипучу алюмінієву підвіску? Такі гроші краще витратити на "беху" -едінічку. Відпала AUDI, дорого. Залишився GOLF, ось на ньому я і зосередився. Благо вибирати є з чого. Машина поширена, багато модифікацій. Хотів знайти з тим же 1.8T, але все, що бачив з них, вже стояло "на колінах". Якщо італієць бере турбований бензин, він буде ганяти. Як, втім, і російська.

Зрештою зупинився на двигуні фольксваген гольф 4 1.6, 16v, 77kw / 105hp, Comfortline, 5 дверей, чорний, рідні диски на 15, 2002 рік, 7.500 євро. На вибір вплинуло відмінний стан авто, сервісна книга з усіма відмітками, пробіг 55 тисяч, нова гума та єдиний господар. Про всяк випадок змінив масла-фільтра, зробив діагностику у "офіціалів". Знайшли помилку в управлінні дроселем, поміняли якийсь із температурних датчиків. 150 євро. Інтенсивно помотався на ньому пару місяців, з'їздив на Україну.

Враження такі: серйозний, грунтовний автомобіль. Щоб це зрозуміти досить поглянути на значні пороги з фірмовою проштамповування, на міцні петлі дверей, масивні стійки. Непомітний, солідний і елегантний зовнішній вигляд. Від нього віє спокоєм і безпекою. Оцинкований кузов. Дуже затишний, комфортабельний салон. Якість матеріалів обробки вище всяких похвал. Радує електропакет, хороша бічна підтримка сидінь і їх регулювання, центральний замок.

Відмінна шумоізоляція, шкіряне кермо. Нікого не залишає байдужим підсвічування приладів. Навіть 1.6 забезпечує гідний прийом. Движок з 3х до 5ти тисяч розкручується на ура (прям не очікував такої прудкості від нього!), 200 йде не напружуючись, впевнено тягне на низах. Гальма атомні! (ABS в базі як і 4 айрбег). Маневрений. Гостре, передбачуване рульове, хороший виворіт. Чітко тримається на курсі. Взагалі по трасі йде переконливо - просто пісня!

Тепер про менш приємне. Примхлива паливна апаратура, велика кількість електроніки і низька посадка не додають надійності. Чутливий до якості ПММ. Монументальні задні стійки обмежують огляд при русі заднім ходом. Вкорочене праве дзеркало теж не можу зарахувати до достоїнств. Пластмаси, що чи шкода? Незручне управління кліматом - низько розташований. Особливий контроль ременя ГРМ! Через широких порогів утруднена посадка-висадка, страждає нехарактерними для німців хворобами. Наприклад, п оскріпивает центр консоль, вперте небажання нормально працювати заднього склоочисника. Дорогий в обслузі, який там "народний автомобіль" ?!

Низька посадка - єдиний серйозний недолік цієї машини Низька посадка - єдиний серйозний недолік цієї машини. Через це про заїзді на бордюр я й думати забув, а кожен "лежачий поліцейський" переповзав повільно-повільно, акуратно-акуратно, щоб в черговий раз не відірвати глушитель, який втомився вже приварювати або замінювати. Один раз на путівці відірвав захист картера - приклався нею так, що вона стала бовтатися і неприємно деренчати при їзді. Ще якось відірвав якусь балку знизу. І це при тому, що я постійно пам'ятав про низьку посадку, все одно регулярно чиркав днищем з неприємними наслідками. Через це постійно реве глушник - тільки я його відремонтую, як черговий "лежачий поліцейський" зводить нанівець весь ремонт.

Кліренс достатній - 14 см. Якщо хочеш, можеш підняти, але мені вистачає і на бардюр заїхати, і по бездоріжжю на дачі проїхати. Зрозуміло, захист робила.
Ходова відмінна, підвіска м'яка (в порівнянні скажімо з третьому гольфом - той багато в чому жорсткіше).
Відмінно розганяється, приемистая (у мну 1.6), але чула думку що по місту і 1.4 цілком себе виправдовує.
Я якщо захочу, можу на ній "зробити" будь-яку іномарку. Хід прекрасний. Добре тримає дорогу, як по прямій, так і в поворотах пракіческі на будь-якій прийнятній швидкості.
За ямок звичайно я його березі. Та тільки дурні по ямах літають))))))

Машина відмінна, тільки 1.4 Не бери, двигуни неремонтоздатність, на моїх очах у одного накрився 2002 року вип. на 220тис.км, пропало тиск масла, звук як у дизеля на останніх кілометрах бил..сказалі капиталка навряд чи допоможе, простіше новий двигун купити, однак варто йому належне отдать..до кінця тягнув як новий, 190по трасі з 4я пасажирами йшов, перша друга передача в крісло вдавлювало непогано)
Найвдаліші двигуни 1.6 або 2.0 восьмиклапанний, якщо брати то тільки з ними.
З мінусів низький кліренс 13 см, можливо якщо диски побільше наприклад на 16 поставити буде вище, а так навіть виїзд з гаража проблеми доставляє. На цьому мінуси напевно закінчуються.
Позитивне це відмінні гальма, підвіска проста Макферсон спереду проблем не доставить, зате по трасі як влитий, шумка на висоті, і загальна надійність на відмінно.

Що взяти?
За що?
За турбіну?
За хромовану хижу морду?
За сипучу алюмінієву підвіску?
Пластмаси, що чи шкода?
Дорогий в обслузі, який там "народний автомобіль" ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов