Наша сеть партнеров Banwar
У російських дилерів Гольф 7 Варіант - універсал на базі хетчбека - з'явиться на початку 2014 року. Дана модифікація Golf, як і багато інших моделей Volkswagen, «виросла» з модуля MQB. Головне достоїнство універсалу - обсяг багажника тепер дорівнює 1620 літрам (що на 125 літрів більше, ніж у попередника). Екстер'єр Variantа нічим, крім як формою задньої частини, не відрізняється від хетчбека Golf 7.
Передня підвіска автомобіля пружинна (типу Макферсон), задня - багатоважільна (окремі модифікації комплектуються також пружинної напівзалежної підвіскою). Гальмівна система представлена дисковими вентильованими (спереду) і безвентіляціоннимі механізмами (ззаду).
Вартість на дану модель в рублях поки невідома. Втім, вже зараз зрозуміло, що автомобіль цієї модифікації буде мати більш дорогий цінник в порівнянні зі стандартним хетчбеком. Відповідно, за машину в базовій комплектації з двигуном 1,4 л доведеться віддати не менше 800 000 рублей. За такі гроші (і навіть за менші) можна знайти безліч альтернативних рішень, наприклад, ту ж Шкоду Октавію в аналогічному кузові. Однак компанію Volkswagen висока вартість своєї продукції не бентежить. Німецькі маркетологи вважають, що позиції «Гольфа» в Росії сильні, тому - по їх запевненнями - універсал має відмінні шанси на успіх.
Втім, особливих ілюзій щодо нашого ринку у Volkswagen немає і ніяких «наполеонівських» планів компанія не будує. Досить згадати, що минуле покоління цих машин в Росії офіційно не продавалося. Та й «сьомий» Variant, ясна річ, буде продаватися гірше тієї ж Шкоди-Октавії, адже росіяни, які купують авто в кузові універсал, вважають, що подібний автомобіль повинен коштувати дешевше седанів і хетчбеків. На їхню думку, дизайн і рівень оснащення «сараїв» на колесах приноситься в жертву місткості. Тим часом, Golf 7 Variant виглядає добре, та й «наповнення» системами на рівні. Однак оцінити ці факти, а тим більше - заплатити такі гроші за великий багажник зможуть далеко не всі. Тому головними ринками збуту для даної модифікації Гольфа залишаються європейські країни, де Variant - після березневої прем'єри в Женеві - дебютував серпні нинішнього року.
Щодо комплектацій Варіанта для Росії також немає повної ясності. Нагадаємо, що в Європі Variant комплектується 3-ма різновидами бензинових двигунів і 2-мя різновидами турбодизеля. Всі бензинові агрегати відносяться до сімейства TSI-моторів.
Самий «маленький» двигун - 1,2 л. видає 85 к.с., що в сукупності з механічною КПП дозволяє розганяти автомобіль до 180 км і при цьому вельми економно витрачати паливо (середній рівень споживання становить 5 літрів / 100 км).
Двигун такого ж обсягу, але з 105-ю «конячками» робить стелю швидкості трохи вище - 193 км / ч, а на розгін до «сотні» у нього йде 10,7 секунд.
Двигун 1,4 TSI вже могутніше: його володар буде мати під капотом 122 «коні». Максимальна швидкість, на яку здатна розігнати універсал ця силова установка разом з МКПП, дорівнює 204 км / ч. Витрата палива виробник обіцяє на рівні 5,3 літра на «сотню». Аналогічний двигун в парі з «автоматом» DSG трохи економічніше - на 100 км шляху він з'їдає 5,1 літр бензину.
Дизельні мотори представлені агрегатами TDI об'ємом 1,6 і 2 літри. Перший має потужність 105 к.с., другий - 150 к.с. Витрата палива становить 3,9 і 4,5 літрів відповідно. Для 1,6-літрової силової установки межа швидкості - це 193 км / год, а її більш потужний «побратим» здатний розігнати авто до 218 км / ч.
Цілком можливо, що для нашої країни також будуть доступні всі перераховані вище двигуни. Адже відомо, що краще продається ті моделі, які має велику лінійку силових агрегатів. Що ж, будемо чекати і сподіватися, що менеджери німецького автоконцерну цю прописну істину не забули. Поки точно відомо про два варіанти двигуна, які будуть доступні російському покупцеві - це 1,4-літтровий мотор з 122 л.с. і один з дизелів.
Динаміка розгону Variant майже не відрізняється від звичайного Гольф 7. Вся різниця в поведінці цієї машини на дорозі обумовлена «зайвими» (в порівнянні з хетчбеком) 100 кг маси і 307 мм довжини. Це зробило універсал трохи хитким, проте неспеціаліст різницю в наборі швидкості відчує навряд чи. Проте, для любителів динамічної їзди все ж краще вибирати бензиновий двигун.
Що стосується загального оснащення, то, як і хетчбек Golf 7, Variant буде доступний в трьох комплектаціях: базової (Trendline), середньої (Comfortline) і люксової (Highline). При цьому початкова комплектація дуже непогана: 7 «аербегі», електропривод на всіх стеклах, регульований у двох напрямках кермо, електропривод бічних дзеркал, система мультимедіа з екраном в 5 '', регулювання водійського сидіння по висоті, а також центрозамок з пультом дистанційного керування.
Варіанти Comfortline і Highline на додаток до стандартного набору припускають:
• клімат контроль;
• датчики світла і дощу;
• систему парктроник;
• круїз контроль;
• «противотуманки»;
• сидіння з підігрівом;
• диски більшого радіусу і т.д.
Крім цього є великий вибір обладнання, яке встановлюється за бажанням. Так, за деяку доплату можна встановити замість штатного 5-дюймового екрану дисплей з діагоналлю 5,8 або навіть 8 дюймів; дорожчу аудіосистему; «Задню» камеру; обробку сидінь алькантарою і деякі інші системи безпеки (розпізнавання знаків, контроль за виходом автомобіля на «зустрічку» і т.д.).
Особливо хочеться виділити превентивну систему PreCrash, яка постійно відстежує обстановку і якщо виявляє ситуацію, здатну перерости в аварію, то посилює «хватку» ременів безпеки. Якщо ж автомобіль почне заносити, Pre Crash автоматично підніме скла - для правильного спрацьовування подушок безпеки у разі ДТП.
Поки для фольксваген гольф 7 варіант комплектації і ціни залишаються загадкою, особливо нетерплячі можуть придивитися до звичайного хетчбеку з цікавлять варіантом оснащення. Вартість універсалу, звичайно, буде відрізнятися в більш високу сторону, але не дуже сильно.
продовження: Ціни і комплектації Фольксваген Гольф Плюс в 2014 році.