Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Фольксваген Гольф 7: вівсянка, Herr

Наша сеть партнеров Banwar

П режде ніж 6-ступінчаста коробка DSG почне спритно перебирати передачі, а 150-сильний 2-літровий турбодизель, жваво кине 1,4-тонну машину вперед, мій берлінський друг запитає у мене про вівсянку.

Так і сталося, на цей раз один, рекламщик за професією, зустрів мене ввечері в аеропорту на новому «Фольксваген Гольф 7».

Так і сталося, на цей раз один, рекламщик за професією, зустрів мене ввечері в аеропорту на новому «Фольксваген Гольф 7»

Volkswagen Golf 7

Поки він курив люльку, я метався між задніми дверима в сумнівах, як краще прилаштувати багаж і дорогу оптику. Знаючи драйверські замашки одного, який в рік намотує під сотню тисяч км, я розумів, що сумки і чемодан в його машині потрібно класти щільно.

Вхід ззаду зручний, правильна оббивка, трохи більше місця для ніг, тут я пристрою кофр з фотоапаратом і телефоном. А в багажник об'ємом від 380 до 1270 літрів плотненько увійде валізу.

Трюки при складанні задніх сидінь «Фольксваген Гольф 7» не пропонує, відкидаю їх за старою звичкою. Солідна, що регулюється по висоті навантажувальна площадка утворює рівну підлогу, а коли задня полку не потрібна, її можна під ним заховати. Але я не везу з собою стільки вівсянки і задня спинка залишається на місці, підпираючи валізу.

Volkswagen Golf 7

В один з великих кишень на дверях кладу пляшку з водою, помічаючи роз'єм для айпеда з компанією. Ах шкода, айпед не під рукою, а в багажнику. Але я і так після Паризького автосалону напам'ять всі знаю про новий "Гольфі". Тут в Берліні теж все знають, що це не гра, а машина.

«Гольф» номер сім несе на собі печатку успіху попередників, наприклад, майже великого Volkswagen Golf 1

За 38 років історії продано більше 29 мільйонів штук з шести поколінь. З кожною новою версією скорочувалися обсяги продажів і тривалість життя одного покоління. Обіцяють, що «Фольксваген Гольф 7» порушить традицію зростання цін. Я сумніваюся. Мій друг, наприклад, віддав за цей свій третій за життя «Гольф» близько 30 тис. Євро. Це ж скільки народних «Рено» можна купити! але « Дастер »І« Сандеро »мого друга не підходять - мобільність не та, і на роботі не зрозуміють.

- А як клієнти розберуться, що ти на новому «Гольф 7» приїхав, -Питаю я у одного, - сідаючи навпроти забарвлених декоративних панелей і витончених аплікацій аж до підрульових важелів - крутіше, ніж на деяких седанах вищого класу. Роз'яснюючи питання, згадую перший «Гольф» від Джуджаро, який став автомобілем року, а в останніх трьох поколіннях "Гольфа" всі версії на одну особу.

- Ти вівсянку привіз? - питає один.

Volkswagen Golf 7 виграє від так званої поперечно-модульної платформи, яка настільки гнучка щодо колісної бази, колії і розміру коліс, що концерн може її застосовувати на більш ніж 40 моделях.

Відтягуючи момент розправи за занадто маленький пакет дорогоцінних зернових, знову переводжу розмову на автомобіль. Так, я тиснув руку шефу «Фольксвагена» з техніки Ульріху Хакенберга, з щирою вдячністю за новий ривок в автомобілебудуванні. При створенні «Фольксваген Гольф 7» німецькі інженери змогли розгорнути спіраль збільшення маси в зворотну сторону. Незважаючи на те, що новий Volkswagen Golf 7 - більш надійний, комфортабельний і просторий автомобіль, ніж його попередник, він майже на 100 кг легше. А використання 1,4 TSI бензинового двигуна потужністю 140 к.с. з відключенням циліндрів і споживанням 4,8 л палива на "сотню" зробило його на 23% економічніше ».

Вночі проїхали по цьому мосту, де сині труби нагадують про газову співпрацю з Росією, значить в новому Volkswagen Golf 7 є частинка і нашої енергії.

Знаючи, що мій берлінський друг багато їздить, вважаючи за краще дизель, намагаюся залякати його жахами зимової заправки і рекламую бензинові мотори «Фольксваген Гольф 7», як чудес техніки і єдину поки альтернативу для Росії.

Вперше відключення циліндрів масово доступно власникам 4-циліндрового мотора. Система ACT по суті гранично проста: пара середніх циліндрів не задіяна при малих навантаженнях, чи то пак в діапазоні 1400-4000 об / хв і крутний моменті до 85 Нм. Форсунки є не впорскують паливо, а розподільний вал зміщується і відкриває клапани по іншому алгоритму. В результаті витрата палива знижується на 0,4 л / 100 км. Навіть водій з музичним слухом не відчує в який момент мотор стає двоциліндровим. На жаль, в Росії двигун з ACT завозити не будуть. Ми не такі багаті, як німці, але і їм доведеться поки почекати - мотор з АСТ запропонують пізніше.

Ми не такі багаті, як німці, але і їм доведеться поки почекати - мотор з АСТ запропонують пізніше

Volkswagen Golf 7

Мені подобаються берлінські світлофори - символи німецького порядку, на них навіть мотор встає по стійці смирно - автоматика старт-стоп тепер серійна. У нашому «Фольксваген Гольф 7» 2.0 TDI працюють всі чотири циліндри, але коробка DSG іноді вимикає передачі на горизонтальній ділянці і дає машині котитися вільно. За допомогою перемикача режимів руху можна змінювати відгук двигуна, посилення керма, налаштування темпомат, кліматичної установки і підвіски.

Керований радаром темпомат, м'яко регулює швидкість і дистанцію, сам розганяє і в разі небезпеки екстрено гальмує. Система коштує доплати, як і асистенти управління світлом і утримання на смузі. У «Гольф 7» є ще родзинка: після аварійного удару він автоматично загальмовує колеса, щоб не відкинуло на зустрічну. Такий більше немає ні у кого. Зайвий раз не треба буде говорити з поліцейськими, та й шанси вціліти зростають.

Адаптивні амортизатори в режимі «Спорт» стають відчутно жорсткіше і передають поштовхи через 17-дюймові колеса. У режимах «Норма» і «Комфорт» автомобіль їде помітно плавніше, лише поперечні стики не вдається прибрати на все сто. Задню підвіску, яка використовується з п'ятого покоління, в «Фольксваген Гольф 7» »встановлять в версіях, починаючи з двигунів потужністю 122 к.с. На менш потужних машинах доведеться задовольнятися віссю простіше - на пов'язаних важелях, яка хоча і легше, компактніше і дешевше, але не так тонко реагує на нерівності.

На менш потужних машинах доведеться задовольнятися віссю простіше - на пов'язаних важелях, яка хоча і легше, компактніше і дешевше, але не так тонко реагує на нерівності

Volkswagen Golf 7

На звивистих дорогах «Гольф 7» зі складною підвіскою йде легко, щільно і надійно з німецької врівноваженістю. Він довго залишається нейтральним, лише в самому кінці включає електронних помічників.

Мимоволі намагаюся порівняти 150-сильний дизель, 6-ступінчасту коробку DSG у «Фольксваген Гольф 7» мого друга з відомим мені примірником зі 140-сильним бензиновим мотором і 7-ступінчастою коробкою DSG. Завдяки двом турбонагнітачам, бензиновий мотор не страждає турбоями на низах, а крутний момент досяжний в діапазоні від 1500 до 3500 об / хв.

Коли тягові можливості проходять пік, наближаються обороти максимальної потужності: їхня улюблена зона тахометра від 4500-6000 оборотів, тому бензиновий мотор, можна сказати, завжди в тонусі. Його відмінності від дизельного - менші вібрації, повна тиша в салоні при включеній передачі, на літр більше витрата палива. За динамікою обидва двигуни близькі.

Volkswagen Golf 7

Німці постійно доводять преселектівную трансмісію, і властиві деяким ранніх зразків DSG ривки перед світлофорами і відкат при старті в гору переможені. Пограти в ручне перемикання дозволяють підрульові пелюстки. Електронний диференціал XDS ( як на шостому Golf GTI ) І електропідсилювач з прогресивними характеристиками підвищують можливості машини і водія в злих поворотах. Але найсмачніше - система вибору профілю водіння з п'ятьма режимами - Eco, Sport, Normal, Comfort і Individual.

Попередні перетворюють Golf з ставного сімейного авто в майже гарячий хетчбек. Причому найбільше нам з одним подобається позиція Individual: в ній можна поєднувати, наприклад спортивне кермо, комфортну підвіску і екологічний мотор. До речі, щодо білоруського режиму Eco: в ньому електроніка управляє двигуном, кондиціонуванням і трансмісією, щоб досягти оптимальної витрати палива. На автомобілях з DSG передбачена можливість руху по інерції на нейтральній передачі. Знімаєш ногу з педалі газу перед світлофором, і двигун починає працювати на холостому ходу. То чи не втрачається і кінетична енергія Golf.

То чи не втрачається і кінетична енергія Golf

Якщо комусь прийде в голову подивитися на масляний щуп, у Volkswagen Golf 7 є гідравлічний підйомник капота.

До нас в Росію поїдуть бензинові версії об'ємом 1,2 л і потужністю 85 і 105 к.с., а також два 1,4-літрові мотори потужністю 120 і 140 к.с. в поєднанні з 6-ступінчастою механікою і DSG. За дизельними і пізніше повноприводними «гольфами» будемо їздити в Берлін окремо.

Зате базову ціну в Росії обіцяють на рівні 600 тис. Рублів. Дізнавшись про неї, мій друг, недовірливо хмикнув, схожим чином я одного разу відреагував на його розповідь про один секретному дослідженні.

За словами обізнаного одного, сотням людей з різних країн показували зразки перспективної автомобільної техніки і було виявлено, що люди хочуть мати в автомобілі побільше електроніки на своїх пальцях. Сьогодні оголошую одного, що я здогадався, хто замовив той опитування - звичайно «Фольксваген» для нового "Гольфа".

Volkswagen Golf 7

І без того недешевий автомобіль «Фольксваген Гольф 7», буквально обріс електронікою: це і адаптивний круїз-контроль ACC в поєднанні з функцією Front Assist і функцією екстреного гальмування на малих швидкостях City Emergency Braking; і системи попередження про викотив з займаної смуги Lane Assist і виявлення втоми водія; і функція розпізнавання дорожніх знаків, і останнє покоління парктроника ParkAssist з круговим оглядом OPS, і автоматизований світло Light Assist, самостійно активує дальній; і функція Dynamic Light Assist, яка висвітлює поворот, чи не засліплюючи інших водіїв.

Шкода, що велика частина цієї розкоші залишиться за бортом для російських покупців, хоча пару сотень наших людей, знаю, привозили для того дослідження в Німеччину.

Шкода, що велика частина цієї розкоші залишиться за бортом для російських покупців, хоча пару сотень наших людей, знаю, привозили для того дослідження в Німеччину

Volkswagen Golf 7

Нам дістануться основоположні досягнення! При довжині 4255 мм, сьомий Golf на 56 мм довшим попередника, колія також збільшилася на 59 мм. Кузов став на 28 мм нижче (1452 мм) - але відстань від подушок сидінь до стелі, залишається солідним. У тих, хто сидить на задньому сидінні з'явилося додаткові 15 мм для ніг. Ширина салону на рівні плечей і ліктів для пасажирів заднього сидіння також збільшилася на 30 мм і 20 мм відповідно. Багажник збільшений на 30 л, а висота багажного відсіку 665 мм (-17 мм) - це кращий показник в класі. Отвір 3-й (5-й) двері виріс на 47 мм.

Volkswagen Golf 7

Golf завжди відрізнявся вивіреної ергономікою, і в цей раз він теж на висоті: крісло може бути оснащено регулюванням по 12 напрямам, центральна консоль по-спортивному трохи розгорнута до водія, а до екрану не потрібно доторкатися - він реагує на пальці за допомогою сенсорів наближення. І, звичайно, обробка: мені як власнику «Ауді» навіть трохи прикро - Golf майже наздогнав мій «спортбека», як по частині опцій, так і за якістю матеріалів.

Але зовні - Golf в останніх чотирьох поколіннях був і залишився вівсянкою. Приїхали, віддаю моєму другові довгоочікуваний пакетик. А що ще може бути краще для нього вранці, коли він поспішає на роботу!

А що ще може бути краще для нього вранці, коли він поспішає на роботу

Berlin, Germany

Версія 1,4 л бензин - 140 к.с. 2,0 TDI дизельний з турбонаддувом - 150 к.с. Кузов хетчбек, 5 дверей, 5 місць Маса 1288 кг 1375 кг Двигун 4 циліндри в ряд, 1395 см3, 103 кВт / 140 к.с. при 4500 - 6000 об / хв., 250 Н • м при 1500 - 3500 об / хв, бензин з о / ч А-95. 4, в ряд, 1968 см3, 110/150 к.с. при 3500-4000 об / хв., 320 / 1750-3000 Конструкція двигуна 4 клапани на циліндр, два верхніх розподільних вала, нагнітач, серія TSI. Трансмісія передній привід, 7-ступінчастий робот DSG. 6-ступінчастий робот DSG Шасі несучий кузов; спереду Мак-Ферсон, ззаду 4-важільна підвіска, стабілізатори поперечної стійкості. Ходова частина дискові гальма, спереду вентильовані, електромеханічний ручне гальмо на задні колеса, ABS, ESP, рульова рейка, елетроусілітель керма, шини 225 / 45R17. Габарити база 2637 мм, колія 1549/1520 мм, обсяг багажника 380 л, довжина 4255 мм, ширина 1790 мм, висота 1452 мм. Характеристики максимальна швидкість 212 км / год, розгін до 100 км / год 8,4 с, витрата палива в змішаному циклі 5,2 л / 100 км, викиди СО2 в змішаному циклі 113 г / км. максимальна швидкість 216 км / год, розгін до 100 км / год 8,6 с, витрата палива в змішаному циклі 4,4 л

Ти вівсянку привіз?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов