Наша сеть партнеров Banwar
Легкий комерційний автомобіль Volkswagen Caddy вперше був представлений ще в 1980 році. Перше покоління автомобіля перебувала у провадженні до 1996 року, другий - до 2004 року. З 2005 року випускається третє покоління Фольксваген Кадді, цілком заслужено вважається одним з кращих легких комерційних автомобілів. Повна назва третього покоління - Caddy Typ 2K і розроблений цей автомобіль на платформі A5. На сьогоднішній день Кадді пройшов вже два фейслифтинга, але серйозних модернізацій, крім косметичних змін інтер'єру і екстер'єру, в конструкції автомобіля не було.
зміст сторінки
Volkswagen Caddy бензин і дизель
Фольксваген Кадді оснащується широким спектром силових агрегатів. З бензинових моторів на нього встановлюються атмосферні мотори об'ємом 1.4 і 1.6 л потужністю 78-101 к.с. і наддувний мотор 1.2 л на 105 к.с. З дизелів автомобіль оснащується двома атмосферними моторами 1.6 і 2.0 л, що розвивають 74 і 68 к.с., а також двома турбодизелями 1.9 і 2.0 л, відповідно 104 і 140 к.с. Крім цього, є версія, обладнана 2-літровим силовим агрегатом на зрідженому газі, потужністю 108 к.с.
Витрата палива Фольксваген Кадді на 100 км
- Анатолій, Барнаул. Володію фольцик Кадді з 2011 року, версія з турбованим мотором 1.2 л і механічною коробкою. Експлуатую вже третій рік і всім задоволений. Хоча спочатку планував брати Рено Кенгу, але його не було в тест драйві, а Кадді був - тому його і вибрав. Також розглядав версію з дизелем, але на тест-драйві спробував версію з 1.2-літровим турбомотором і зупинився на ній. На трасі якщо не топити, витрата близько 6-7 літрів, в місті взимку - максимум 10.
- Таїр, Сімферополь. Вибирав автомобіль під роботу, для перевезення неважких і негабаритних вантажів. Розглядав Сітроен Берлінго, Фіат Добло і Рено Кенгу, але з певних причин не підійшла жодна з них. Зупинився на Volkswagen Caddy, 1.2МТ, 2015 р Хороший і якісний автомобіль - приємна зовнішність, непоганий мотор з низькою витратою - в середньому виходить близько 8 літрів на сотню. Єдиний мінус - по гірській дорозі мотору не вистачає тяговитости, ось і все.
- Віталій, Калуга. VW Caddy, 1.9 дизель, 105 к.с. 2008 року випуску. Принципово купую тільки німців, нехай і старих - жодного разу не пошкодував. Caddy - ще одне підтвердження. Економічний мотор - в місті до 7 літрів, на трасі менше, хоча якщо топити 160 км / год, то у мене показувало 13 л / 100 км. Але як робоча машинка - відмінний варіант.
- Сергій, Донецьк. Фольксваген Кадді - це самий живучий і надійний автомобіль з комерційного класу. До цього у мене був Добло - так ось, він не зрівняється з Кадді. Потужний дизель, хороший метал в кузові, достатню оснащення й інтер'єр. З нашою соляркою витрата в місті не більше 7-8 літрів, заливав російську - взагалі близько 6-6.5 виходить і їде краще.
- Олексій, Харків. З огляду на наші ціни на бензин, вибирав автомобіль вже зі встановленою ГБО. Випадково трапилося оголошення про продаж Кадді 2007 року з уже заводський ГБО на метані. Як на мене - це самий відмінний варіант. Газ дешевше бензину рази в три, а заправки мені вистачає на 400 км по місту. З мінусів - приблизно на 40 тисячах довелося ремонтувати зчеплення - від німця такого не очікував.
- Юрій, Москва. Їжджу на Кадді з 2008 року - мій службовий автомобіль. Набували його з салону, з пробігом 22 км - так що я у нього як би перший і єдиний власник. Комплектація хороша, високий кліренс, жорстка підвіска - це все непогано. З мінусів - взимку в салон обов'язково потрапляє сніг, а внизу лобовуха постійно намерзає і доводиться вичищати вручну. Мотор 1.6 л непоганий, але довго прогрівається. У місті витрата в мене виходить до 12-13 літрів, але я майже завжди навантаженим їжджу.
- Віктор, Калінінград. Купуючи Volkswagen Caddy, очікував більшого - як ніяк хвалена німецька якість. Але ... Дволітровий дизель занадто гучний, хоча витрата в місті всього 8-8.5 л. Фари відрегульовані огидно, ручник перетягнуть - хоча в сервісі б'ють себе в груди, що все відмінно. Цілком можливо, що це така «версія для Росії», а в Європу роблять більш якісно.
- Олександр, Дніпропетровськ. Фольксваген Кадді 2011 року, 1.2 МТ, 86 к.с. Інтер'єр і оздоблення прості і примітивні, хоча автомобіль комерційний, особливо вишукування і не потрібні. Хороша підвіска - досить жорстка, але в завантаженому стає м'якше. Мотор відстій - він не для такого автомобіля. Щоб нормально тягнув, потрібно крутити до 3500 об / хв, відповідно і витрата підвищується. У мене в місті виходить не менш 9 літрів, на трасі - 7.5. Краще б дизель брав ...