Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Фольксваген поло седан обігрів лобового скла запобіжник

  1. Запобіжники і реле Volkswagen Polo седан
  2. Салонний блок:
  3. Монтажний блок запобіжників в салоні:
  4. Запобіжники № 1-24:
  5. 4 - резервний.
  6. 13 (15 А) - управління АКПП.
  7. Запобіжники № 25-60:
  8. 41 - резервний.
  9. 45 (15 А) - радіо, аудіосистема.
  10. 54 (15 А) - протитуманні фари.

Наша сеть партнеров Banwar

Наступна проблема - це обігрів лобового. Першу зиму навіть у сильні морози (-25 - 30) Лобашов відігрівався за 3-5 хвилин. Через рік перестав відігріватись взагалі навіть при мінус 5. Перевірив запобіжник, живий. Нового такого ніде не знайшов (він там на 40А), навіть у офіціалів. Поїхав знову до ОД. Пояснив проблему, загнали машину в ремзону і включили обігрів лобового (вимкнувши грубку). Через 40 хвилин безперервного нагріву скло стало теплим (в ремзоне було градусів +20 - +25). Щасливий майстер сказав, що поломки немає, адже скло нагрілося і нічого вони зробити не можуть. Перекопав весь інет з даної проблеми, але толку нуль. Тому, якщо хтось з такою несправністю стикався, поділіться будь ласка радою щодо її вирішення. Зараз вже третя зима почалася. Гарантії ще 2 місяці залишилося. У новорічні свята думаю в Москву з'їздити до ОД. Може допоможуть ...

Може допоможуть

Привіт. Підкажи як вирішили проблему? Схоже у мене така ж проблема (

Схоже у мене така ж проблема (

Привіт. Проблема вирішилася сама собою, точніше частково. Обігрів Лобашов працює, але без обдування гріє дуже довго. А коли включаєш max обдув, то все гуд.

А коли включаєш max обдув, то все гуд

Зідзвонився з ОД. З такою проблемою вони типу не стикалися. Кажуть, треба дивитися. Але запис тільки через пару тижнів. А у нас навіть ще морозів не було нормальних. Але які застав, ось яке діло ... в кінці літа обробив Лобашов і передні бічні якийсь нано дурницями, відразливою вологу. Восени під час дощу на швидкості більше 80-90 км / ч двірниками не користувався. А взимку саме ці скла не замерзають майже. Тобто іній є, але змахує звичайною щіткою, а решта скла тільки під скребок. Ось так…

Ось так…

Нема змін? Їздив до ОД?

Їздив до ОД

Чудес не може бути. Якщо нитки обігріву справні, то можливо десь падіння напруги на контактах - в роз'ємах, або в реле. Якщо машина гарантійна, то змусити ОД практично Вам довести, що все справно. Нехай заміряють напруга, струм і показують. Якщо ОД не потрібен, знайти нормального автозлектріка.

Якщо ОД не потрібен, знайти нормального автозлектріка

так ... нас вже троє як мінімум. Смужки залишає через відколів швидше за все. Їздив до офіцій, в теплі працює, залишай автомобіль говорять ... це трохи пізніше. Зі свого спостереження: Реле спрацьовує, за стельовим плафоном дроти і роз'єм маси обігріву - нагрівається при включенні, і просадка напруги по бортовому комп'ютеру (Мультітроникс) при включенні неабияка (все ж 40 ампер запобіжник), але обігріву так такого немає.

Зі свого спостереження: Реле спрацьовує, за стельовим плафоном дроти і роз'єм маси обігріву - нагрівається при включенні, і просадка напруги по бортовому комп'ютеру (Мультітроникс) при включенні неабияка (все ж 40 ампер запобіжник), але обігріву так такого немає

Вітаю! а якої фірми скло?

а якої фірми скло

У мене гріють не всі.
коли включаю то смужки залишаються прогріті
Що робити теж не знаю (

коли включаю то смужки залишаються прогріті   Що робити теж не знаю (

Якщо гріють не всі смужки, то це гарантійний випадок (змінюють Лобашов). Мені у ОД так і сказали, а з моєю проблемою послали ...

Мені у ОД так і сказали, а з моєю проблемою послали

Я теж минулої зими проблем не помітив. А тут недавно -16 було, на лобовому кірка льоду близько 3 мм. Дак швидше обдувом початок топити лід знизу ніж електрообігрів заробив 🙁 близько 10 хвилин пройшло. Раніше, здавалося, вистачало кількох хвилин ...

Раніше, здавалося, вистачало кількох хвилин

«Лобовик» це 30 або 40 ампер, його робота видна «не озброєним оком». Я вже більше року юзаю- проблемм немає. В принципі можна в 2 рази знизити номінал запобіжника, і якщо його вибивати не буде те явно менше споживає.

В принципі можна в 2 рази знизити номінал запобіжника, і якщо його вибивати не буде те явно менше споживає

У мене аналогічна проблема, пройшло взимку пам'ятаю за хвилини відігрівався, зараз же можеш півгодини їздити і жодного результату. До офіцалам піду на днях

До офіцалам піду на днях

У мене такаяже Бойда включаеш навіть видно як приборка навантажується і стоїш а толку то майже немає. а якщо лід на склі вопще хрін отогрееш.

а якщо лід на склі вопще хрін отогрееш

Немає у нас сервісу в Росії, немає! Удачи з вирішенням проблеми!

Удачи з вирішенням проблеми

Заміри (нехай заміряє ОД) скільки ампер йде на обігрів лобовика.

Заміри (нехай заміряє ОД) скільки ампер йде на обігрів лобовика

+1, RusT1982 тему говорить, встаєш приладом замість запобіжника м включаєш обігрів. Прилад повинен міряти струм до 40А, не кожен прилад це вміє, якщо тільки струмові кліщі.

Прилад повинен міряти струм до 40А, не кожен прилад це вміє, якщо тільки струмові кліщі

Заміри (нехай заміряє ОД) скільки ампер йде на обігрів лобовика.

671 масу сьогодні протягнули, вона і була протягнута.

Заміри (нехай заміряє ОД) скільки ампер йде на обігрів лобовика.

Думав про це! Припустимо завмер, а там 10 ампер! Подальші дії? Уже можна підбити два дроти знизу скла, а вони з вою чергу виходять з одного проводу з релюшки. Тобто якщо і міряти, то після релюшки але, припустимо там 10 ампер і що далі?

джерело: www.drive2.com

Схема запобіжників на VW Polo sedan

2 (10 А) - підрульові перемикачі, очищення скла. Якщо не працює омивач лобового скла, перевірте рівень рідини в бичка омивача, взимку перевірте чи не замерзла рідина в трубках системи і форсунках. Подайте харчування від акумулятора на помпу-насос, якщо не працює замініть новим. Якщо працює, перевірте проводку, роз'єми, клеми і правий подрулевой перемикач.

3 (5 А) - бензонасос, блок системи управління двигуном. Якщо паливний насос перестав качати бензин і не створює потрібного тиску в паливній системі для роботи двигуна, перевірте крім цього, запобіжник 36, силовий запобіжник SA3 і реле R4, R8. Якщо бензонасос при підключенні безпосередньо до акумулятора не працює або працює з перебоями, замініть на новий.

6 (5 А) - приладова панель. Якщо перестали працювати стрілки, датчики або дисплей бортового комп'ютера на приладовій панелі, перевірте крім цього, запобіжники 18, 20, 38. Перевірте також роз'єм з проводами з тильного боку панелі приладів.

7 (5 А) - лампи освітлення держномери, коректор кута нахилу фар.

8 (10 А) - паливні форсунки.

9 (5 А) - антиблокування гальм ABS. Якщо перестала працювати система ABS і на приладовій панелі зажевріла однойменна лампа, перевірте силові запобіжники 1, 4 і SA5 під капотом, а також датчики, розташовані у коліс. Швидше за все їх дроти перетерли, обломилися або нещільно підключений роз'єм. Після слюсарних робіт з передньою підвіскою при складанні вузлів можуть забути встановити дроти датчиків в спеціальні тримачі, через це зазвичай вони і перетираються. Якщо якийсь датчик несправний, замініть його новим.

10 (5 А) - ланцюг реле стартера, управління електрообладнанням, датчик швидкості. Якщо не працює стартер, перевірте крім цього, запобіжники 19, силовий запобіжник SA3 під капотом і реле R3. Якщо автомобіль з салону куплений недавно, і в морози перестав крутити стартер (клацає), швидше за все в ньому замерзло масло, потрібно прогріти автомобіль. Якщо автомобіль вже не новий і стартер не крутить, перевірте заряд акумулятора, при необхідності зарядити його або встановіть новий. Перевірте контакти клем на акумуляторі, якщо вони окислилися, очистіть їх внутрішню частину і міцно затягніть. Перевірте роботу стартера і реле, замкнувши контакти на втягуючому (при вимкненому передачі, на нейтрали).
Якщо перестав працювати спідометр або працює з перебоями, швидше за все справа в датчику швидкості і його контактах.

11 (5 А) механізм коректора кута нахилу фар.

12 (5 А) - електрорегулювання бічних дзеркал. Якщо перестали регулюватися дзеркала, перевірте проводку між кузовом і передніми дверима, і всередині самих дзеркал. Щоб включити підігрів дзеркал, поверніть джойстик регулювання дзеркал на 180 градусів.

13 (15 А) - управління АКПП.

14 (5 А) - подушки безпеки. При запуску двигуна лампа подушок безпеки на приладовій панелі повинна загорятися приблизно на 5 секунд і гаснути. Якщо вона продовжує горіти, значить є несправність або збережена помилка аварії в пам'яті. Для установки точної причини потрібна діагностика.

15 (5 А) - обігрів форсунок склоомивача. Обігрів форсунок працює при включенні обігріву дзеркал (поворот джойстика на 180 градусів). Якщо не працює, перевірте з'єднання та стан проводів під капотом в місці підключення до форсунок.

16 (5 А) - парктроник.

17 (10 А) - е / м клапан адсорбера, лямбда-зонди.

18 (5 А) - задня протитуманна фара, приладова панель.

19 (5 А) - лампи передніх габаритних вогнів, аудіосистема, блок управління електрообладнанням, сигнал положення «запуск двигуна» ключа в замку запалювання.

20 (5 А) - підрульові перемикачі, приладова панель. Див. Попер. 6.

21 (10 А) - світло в салоні і багажнику. Якщо плафон освітлення не працює ні в одному положенні, перевірте лампи в ньому, перемикач і проводку. Якщо світ не загоряється тільки при відкритті дверей, перевірте кінцеві вимикачі в дверях, їх роз'єми і проводку від них до блоку управління.

22 (5 А) - клімат-контроль, блокування ключа в замку запалювання. Якщо при включенні грубки і виставленні гарячої температури, дме холодне повітря, швидше за все у вас низький рівень антифризу в бачку або потрапило повітря в систему охолодження. Перевірте також чи не засмітилися повітрозабірники, вентилятор і радіатор, при необхідності почистіть. Справа може бути і в заслінках, перевірте щоб вони відкривалися і закривалися коректно. Якщо мотор обігрівача не крутиться зовсім, перевірте його справність, подавши на нього безпосередньо харчування 12 В.

23 (7,5 А) - управління електрообладнанням, блок системи управління двигуном, селектор режимів АКПП.

24 (5 А) - обога бічних дзеркал.

25 (5 А) - вентилятор радіатора, кліматична установка, датчик тиску. Якщо не працює вентилятор, см. Силової запобіжник 2.

26 (7,5 А) - електропідсилювач керма. Якщо кермо став крутитися туго або з'явилися проблеми в роботі підсилювача, проврьте крім цього, силовий запобіжник SA4. Не залишайте припаркований автомобіль з повністю вивернутими колесами, а також не тримайте колеса вивернутими до упору більше 5 секунд, щоб уникнути поломок ЕУР. Сам ЕУР розташований на валу в рульовій колонці.

33 (5 А) - вимикач стоп-сигналів. Якщо перестали горіти стоп-сигнали, перевірте крім цього, запобіжник 43, а також лампи, їх роз'єми і вимикач на педалі гальма, проводку.

34 (7,5 А) - дальнє світло в правій фарі. Якщо не працює, перевірте лампу. Якщо не горять обидві фари, перевірте їх лампи і подрулевой перемикач світла.

35 (10 А) - система управління двигуном, харчування подкапотного електрообладнання.

36 (15 А) - бензонасос. Див. Попер. 3.

37 (25 А) - підігрів передніх сидінь. Якщо перестало грітися одне з передніх сидінь, перевірте роз'єм і дроти під сидінням. Перевірте, чи приходить напруга на цей роз'єм. Якщо напруга є, швидше за все пропав контакт всередині сидіння або стався обрив елемента обігріву. Якщо напруги немає, перевірте проводку і кнопку включення.

38 (7,5 А) - дальнє світло в лівій фарі, приладова панель. Див. Попер. 34.

39 (10 А) - ближнє світло в правій фарі. Якщо не працює, перевірте крім цього, реле SA3, а також лампи і контакти в роз'ємах фар. Якщо все одно обидві фари ближнього світла не працюють, перевірте вимикач світла на приладовій панелі ліворуч від керма, його контакти, і подрулевой перемикач, проводку.

40 (30 А) - вентилятор обігрівача / клімат-контролю / кондиціонера. Див. Попер. 22.

42 (15 А) - прикурювач. Зазвичай працює тільки при включеному запалюванні. Якщо перестав працювати після підключення приладу, найімовірніше коротке замикання, для підключення приладів використовуйте додаткову розетку або перехідник. Якщо заміна запобіжника не допомагає, перевірте сам роз'єм, контакти в ньому, роз'єм підключення і проводку.

43 (15 А) - покажчики поворотів, аварійна сигналізація, лампи стоп-сигналів, електрообладнання бортової мережі. Якщо не працюють поворотники, перевірте лампи і контакти в посадочних роз'ємах. Якщо поворотники почали блимати швидше або повільніше, перевірте всі роз'єми для ламп на предмет відсутності короткого замикання, а також проводку. Справа може бути і в підрульові перемикачі покажчиків поворотів.

44 (15 А) - сирена сигналізації, датчик об'єму.

45 (15 А) - радіо, аудіосистема.

46 (20 А) - звуковий сигнал. Зазвичай працює тільки при включеному запалюванні. Для того, щоб працював завжди, можна перепрошити блок управління. Якщо не працює, перевірте справність самого сигналу. Знаходиться з боку водія, під лівою фарою. Щоб до нього добратися, найзручніше зняти ліве переднє колесо і відкрутити підкрилок. Подайте на нього харчування, якщо працює, значить справа в проводці або рульовому вимикачі.

47 (20 А) - передні склоочисники. Якщо «двірники» перестали працювати, перевірте підрульовий вимикач і мотор-редуктор. Взимку в нього могла потрапити і замерзнути вода. Огляньте також весь механізм на предмет засмічень і льоду. Перевірте, чи працює омивач. Якщо омивач теж не працює, спробуйте спочатку усунути несправність омивача, потім очищувачів. Справа може бути і в проводці / роз'ємах.

48 (25 А) - центральний замок - замки дверей, багажника, люка бензобака. Якщо замки дверей не зачиняються, перевірте кінцеві вимикачі дверей, один з них міг вийти з ладу або пропав контакт в проводах між кузовом і однією з дверей. Перевірте також механізми замків дверей та їх приводи, проводку.

49 (5 А) - ліхтар заднього ходу. Лампа одна, знаходиться праворуч. Якщо не працює, перевірте її справність і контакти в роз'ємі. Також перевірте вимикач на коробці передач (на АКПП вимикач в селекторі).

50 (25 А) - електричний склопідйомник в двері водія. Якщо водійське скло опускається і піднімається з перебоями, через раз, найімовірніше справа в перегрів мотора. Поширена проблема, відома дилерам.

51 (25 А) - електричний склопідйомник в двері переднього пасажира. Якщо склопідйомники працюють некоректно, спробуйте їх запрограмувати. Для цього повністю відкрийте і закрийте кожне скло, продовжуючи утримувати кнопку в крайньому положенні 1-3 секунди.

52 (30 А) - електричні склопідйомники в задніх дверях. Див. Попер. 50 і 51.

53 (30 А) - елементи обігріву заднього скла. Електрообігрів заднього скла в Поло автоматично відключається. Якщо не працює, перевірте клеми на нагрівальних елементах, справність кнопки і її контактів, а також проводку по кузову автомобіля. До кнопки можна дістатися, знявши рамку магнітоли.

54 (15 А) - протитуманні фари.

55 (15 А) - котушки запалювання.

56 (30 А) - електрообігрів лобового скла.

57 (5 А) - передня ліва і задня ліва лампи габаритів, паркувальний світло з лівого боку.
58 (5 А) - передні праві і задні праві лампи габаритів, паркувальний світло з правого боку. Якщо не працюють габарити, перевірте крім цих, запобіжник 19 і реле R7, лампи, вимикач світла зліва від керма і проводку. Паркувальний світло включається при вимкненому запаленні зрушенням подрулевого перемикача поворотів в одне з положень - або загоряться тільки ліві габарити, або тільки праві. Функція для позначення парковки в темний час доби.

59 (10 А) - ближнє світло в лівій фарі. Аналогічно попер. 39.

джерело: www.drive2.ru

ru

Запобіжники і реле Volkswagen Polo седан

Фольксваген Поло - це сучасний автомобіль від німецького виробника, який подобається багатьом автовласникам. Красиві форми кузова і комфортний салон притягують любителів недорогих автомобілів. Але навіть у надійних моделей німців зустрічаються певні нюанси і неполадки.

Про все, що пов'язано з електрикою, захистом електронних ланцюгів і схемами Поло комфорт і Хайлайн, ви можете прочитати в цій статті. Якщо раптом якесь обладнання, наприклад запобіжники і реле Volkswagen Polo вийде з ладу, в списках вказані потрібні запобіжники, реле та схеми, а в коментарях ви знайдете шляхи вирішення поширених проблем.

У цій статті описані запобіжники і реле Volkswagen Polo в комплектаціях ComfortLine і HighLine. У комплектації TrendLine нумерація і позначення деяких запобіжників можуть відрізнятися.

При визначенні справності запобіжників користуйтеся тестером, це дозволить виключити помилки, швидко продзвонити потрібні ланцюги або заміряти напругу в роз'ємах. Завжди возите при собі резервні запобіжники і реле, тому що вони можуть вас виручити в момент несподіваної поломки або короткого замикання.

Салонний блок:

Салонний блок:

Монтажний блок запобіжників в салоні:

Монтажний блок запобіжників в салоні автомобіля знаходиться в нижній частині приладової панелі, під кермом. Щоб до нього добратися, потрібно відкрити захисну кришку.

Запобіжники № 1-24:

1 - резервний.

2 (10 А) - підрульові перемикачі, очищення скла. Якщо не працює омивач лобового скла, перевірте рівень рідини в бичка омивача, взимку перевірте чи не замерзла рідина в трубках системи і форсунках. Подайте харчування від акумулятора на помпу-насос, якщо не працює замініть новим. Якщо працює, перевірте проводку, роз'єми, клеми і правий подрулевой перемикач.

3 (5 А) - бензонасос, блок системи управління двигуном. Якщо паливний насос перестав качати бензин і не створює потрібного тиску в паливній системі для роботи двигуна, перевірте крім цього, запобіжник 36, силовий запобіжник SA3 і реле R4, R8. Якщо бензонасос при підключенні безпосередньо до акумулятора не працює або працює з перебоями, замініть на новий.

4 - резервний.
5 - резервний.

6 (5 А) - приладова панель. Якщо перестали працювати стрілки, датчики або дисплей бортового комп'ютера на приладовій панелі, перевірте крім цього, запобіжники 18, 20, 38. Перевірте також роз'єм з проводами з тильного боку панелі приладів.

7 (5 А) - лампи освітлення держномери, коректор кута нахилу фар.

8 (10 А) - паливні форсунки.

9 (5 А) - антіблокування гальм ABS. Якщо перестала працювати система ABS і на приладовій панелі зажевріла однойменна лампа, перевірте силові запобіжники 1, 4 і SA5 під капотом, а також датчики, розташовані у коліс. Швидше за все їх дроти перетерли, обломилися або нещільно підключений роз'єм. Після слюсарних робіт з передньою підвіскою при складанні вузлів можуть забути встановити дроти датчиків в спеціальні тримачі, через це зазвичай вони і перетираються. Якщо якийсь датчик несправний, замініть його новим.

10 (5 А) - ланцюг реле стартера, управління електрообладнанням, датчик швидкості. Якщо не працює стартер, перевірте крім цього, запобіжники 19, силовий запобіжник SA3 під капотом і реле R3. Якщо автомобіль з салону куплений недавно, і в морози перестав крутити стартер (клацає), швидше за все в ньому замерзло масло, потрібно прогріти автомобіль.

Якщо автомобіль вже не новий і стартер не крутить, перевірте заряд акумулятора, при необхідності зарядити його або встановіть новий. Перевірте контакти клем на акумуляторі, якщо вони окислилися, очистіть їх внутрішню частину і міцно затягніть. Перевірте роботу стартера і реле, замкнувши контакти на втягуючому (при вимкненому передачі, на нейтрали).
Якщо перестав працювати спідометр або працює з перебоями, швидше за все справа в датчику швидкості і його контактах.

11 (5 А) механізм коректора кута нахилу фар.

12 (5 А) - електрорегулювання бічних дзеркал. Якщо перестали регулюватися дзеркала, перевірте проводку між кузовом і передніми дверима, і всередині самих дзеркал. Щоб включити підігрів дзеркал, поверніть джойстик регулювання дзеркал на 180 градусів.

13 (15 А) - управління АКПП.

14 (5 А) - подушки безпеки. При запуску двигуна лампа подушок безпеки на приладовій панелі повинна загорятися приблизно на 5 секунд і гаснути. Якщо вона продовжує горіти, значить є несправність або збережена помилка аварії в пам'яті. Для установки точної причини потрібна діагностика.

15 (5 А) - обігрів форсунок склоомивача. Обігрів форсунок працює при включенні обігріву дзеркал (поворот джойстика на 180 градусів). Якщо не працює, перевірте з'єднання та стан проводів під капотом в місці підключення до форсунок.

16 (5 А) - парктроник.

17 (10 А) - е / м клапан адсорбера, лямбда-зонди.

18 (5 А) - задня протитуманна фара, приладова панель.

19 (5 А) - лампи передніх габаритних вогнів, аудіосистема, блок управління електрообладнанням, сигнал положення «запуск двигуна» ключа в замку запалювання.

20 (5 А) - підрульові перемикачі, приладова панель. Див. Попер. 6.

21 (10 А) - світло в салоні і багажнику. Якщо плафон освітлення не працює ні в одному положенні, перевірте лампи в ньому, перемикач і проводку. Якщо світ не загоряється тільки при відкритті дверей, перевірте кінцеві вимикачі в дверях, їх роз'єми і проводку від них до блоку управління.

22 (5 А) - клімат-контроль, блокування ключа в замку запалювання. Якщо при включенні грубки і виставленні гарячої температури, дме холодне повітря, швидше за все у вас низький рівень антифризу в бачку або потрапило повітря в систему охолодження.

Перевірте також чи не засмітилися повітрозабірники, вентилятор і радіатор, при необхідності почистіть. Справа може бути і в заслінках, перевірте щоб вони відкривалися і закривалися коректно. Якщо мотор обігрівача не крутиться зовсім, перевірте його справність, подавши на нього безпосередньо харчування 12 В.

23 (7,5 А) - управління електрообладнанням, блок системи управління двигуном, селектор режимів АКПП.

24 (5 А) - обігрів бічних дзеркал.

Запобіжники № 25-60:

25 (5 А) - вентилятор радіатора, кліматична установка, датчик тиску. Якщо не працює вентилятор, см. Силової запобіжник 2.

26 (7,5 А) - електропідсилювач керма. Якщо кермо став крутитися туго або з'явилися проблеми в роботі підсилювача, проврьте крім цього, силовий запобіжник SA4. Не залишайте припаркований автомобіль з повністю вивернутими колесами, а також не тримайте колеса вивернутими до упору більше 5 секунд, щоб уникнути поломок ЕУР. Сам ЕУР розташований на валу в рульовій колонці.

27-32 - резервні.

33 (5 А) - вимикач стоп-сигналів. Якщо перестали горіти стоп-сигнали, перевірте крім цього, запобіжник 43, а також лампи, їх роз'єми і вимикач на педалі гальма, проводку.

34 (7,5 А) - дальнє світло в правій фарі. Якщо не працює, перевірте лампу. Якщо не горять обидві фари, перевірте їх лампи і подрулевой перемикач світла.

35 (10 А) - система управління двигуном, харчування подкапотного електрообладнання.

36 (15 А) - бензонасос. Див. Попер. 3.

37 (25 А) - підігрів передніх сидінь. Якщо перестало грітися одне з передніх сидінь, перевірте роз'єм і дроти під сидінням. Перевірте, чи приходить напруга на цей роз'єм. Якщо напруга є, швидше за все пропав контакт всередині сидіння або стався обрив елемента обігріву. Якщо напруги немає, перевірте проводку і кнопку включення.

38 (7,5 А) - дальнє світло в лівій фарі, приладова панель. Див. Попер. 34.

39 (10 А) - ближнє світло в правій фарі. Якщо не працює, перевірте крім цього, реле SA3, а також лампи і контакти в роз'ємах фар. Якщо все одно обидві фари ближнього світла не працюють, перевірте вимикач світла на приладовій панелі ліворуч від керма, його контакти, і подрулевой перемикач, проводку.

40 (30 А) - вентилятор обігрівача / клімат-контролю / кондиціонера. Див. Попер. 22.

41 - резервний.

42 (15 А) - прикурювач. Зазвичай працює тільки при включеному запалюванні. Якщо перестав працювати після підключення приладу, найімовірніше коротке замикання, для підключення приладів використовуйте додаткову розетку або перехідник. Якщо заміна запобіжника не допомагає, перевірте сам роз'єм, контакти в ньому, роз'єм підключення і проводку.

43 (15 А) - покажчики поворотів, аварійна сигналізація, лампи стоп-сигналів, електрообладнання бортової мережі. Якщо не працюють поворотники, перевірте лампи і контакти в посадочних роз'ємах. Якщо поворотники почали блимати швидше або повільніше, перевірте всі роз'єми для ламп на предмет відсутності короткого замикання, а також проводку. Справа може бути і в підрульові перемикачі покажчиків поворотів.

44 (15 А) - сирена сигналізації, датчик об'єму.

45 (15 А) - радіо, аудіосистема.

46 (20 А) - звуковий сигнал. Зазвичай працює тільки при включеному запалюванні. Для того, щоб працював завжди, можна перепрошити блок управління. Якщо не працює, перевірте справність самого сигналу. Знаходиться з боку водія, під лівою фарою. Щоб до нього добратися, найзручніше зняти ліве переднє колесо і відкрутити підкрилок. Подайте на нього харчування, якщо працює, значить справа в проводці або рульовому вимикачі.

47 (20 А) - передні склоочисники. Якщо «двірники» перестали працювати, перевірте підрульовий вимикач і мотор-редуктор. Взимку в нього могла потрапити і замерзнути вода. Огляньте також весь механізм на предмет засмічень і льоду. Перевірте, чи працює омивач. Якщо омивач теж не працює, спробуйте спочатку усунути несправність омивача, потім очищувачів. Справа може бути і в проводці / роз'ємах.

48 (25 А) - центральний замок - замки дверей, багажника, люка бензобака. Якщо замки дверей не зачиняються, перевірте кінцеві вимикачі дверей, один з них міг вийти з ладу або пропав контакт в проводах між кузовом і однією з дверей. Перевірте також механізми замків дверей та їх приводи, проводку.

49 (5 А) - ліхтар заднього ходу. Лампа одна, знаходиться праворуч. Якщо не працює, перевірте її справність і контакти в роз'ємі. Також перевірте вимикач на коробці передач (на АКПП вимикач в селекторі).

50 (25 А) - електричний склопідйомник в двері водія. Якщо водійське скло опускається і піднімається з перебоями, через раз, найімовірніше справа в перегрів мотора. Поширена проблема, відома дилерам.

51 (25 А) - електричний склопідйомник в двері переднього пасажира. Якщо склопідйомники працюють некоректно, спробуйте їх запрограмувати. Для цього повністю відкрийте і закрийте кожне скло, продовжуючи утримувати кнопку в крайньому положенні 1-3 секунди.

52 (30 А) - електричні склопідйомники в задніх дверях. Див. Попер. 50 і 51.

53 (30 А) - елементи обігріву заднього скла. Електрообігрів заднього скла в Поло автоматично відключається. Якщо не працює, перевірте клеми на нагрівальних елементах, справність кнопки і її контактів, а також проводку по кузову автомобіля. До кнопки можна дістатися, знявши рамку магнітоли.

54 (15 А) - протитуманні фари.

55 (15 А) - котушки запалювання.

56 (30 А) - електрообігрів лобового скла.

57 (5 А) - передня ліва і задня ліва лампи габаритів, паркувальний світло з лівого боку.
58 (5 А) - передні праві і задні праві лампи габаритів, паркувальний світло з правого боку.

Якщо не працюють габарити, перевірте крім цих, запобіжник 19 і реле R7, лампи, вимикач світла зліва від керма і проводку. Паркувальний світло включається при вимкненому запаленні зрушенням подрулевого перемикача поворотів в одне з положень - або загоряться тільки ліві габарити, або тільки праві. Функція для позначення парковки в темний час доби.

59 (10 А) - ближнє світло в лівій фарі. Аналогічно попер. 39.

джерело: vmiredorog.ru

Підкажи як вирішили проблему?
Їздив до ОД?
А якої фірми скло?
Подальші дії?
Тобто якщо і міряти, то після релюшки але, припустимо там 10 ампер і що далі?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов